suzuki df40 - težave med delovanjem
Moderatorji: moderator2, cibro, Marchi, moderator
suzuki df40 - težave med delovanjem
Lep pozdrav!
Problem z mojim Suzuki DF40! Včeraj je še delovalo OK, ko smo se vračali, je pri malo višjih obratih pričel trokirati, zmanjšam hitrost ter nato ustavim, preverim gorivo, seveda je bilo na koncu in sem predvideval, da je med plovbo sem ter tja kak zrak notri potegnil, natočim gorivo iz rezerve, vendar težave ostajajo, noče v višje obrate, če mu dam preveč gasa ga kar zamori ter včasih tudi ugasne, sem ter tja se prižge lučka "check engine" ter zapiska, takrat ugasnem in pregledam vse kar se da ampak nič posebnega ne morem ugotovit. Pred odhodom sem naredil servis (olje v motorju, peti, zamenjan impeler itd.), ampak to ni to.
A bi moral mogoče kako odzračiti motor? Ampak ker je štiritaktni injection, verjetno ne, ne vem več kaj naj probam. Tukaj na Rabu pa Suzuki servisa ni.
Hvala za vse morebitne nasvete!
Sašo
Problem z mojim Suzuki DF40! Včeraj je še delovalo OK, ko smo se vračali, je pri malo višjih obratih pričel trokirati, zmanjšam hitrost ter nato ustavim, preverim gorivo, seveda je bilo na koncu in sem predvideval, da je med plovbo sem ter tja kak zrak notri potegnil, natočim gorivo iz rezerve, vendar težave ostajajo, noče v višje obrate, če mu dam preveč gasa ga kar zamori ter včasih tudi ugasne, sem ter tja se prižge lučka "check engine" ter zapiska, takrat ugasnem in pregledam vse kar se da ampak nič posebnega ne morem ugotovit. Pred odhodom sem naredil servis (olje v motorju, peti, zamenjan impeler itd.), ampak to ni to.
A bi moral mogoče kako odzračiti motor? Ampak ker je štiritaktni injection, verjetno ne, ne vem več kaj naj probam. Tukaj na Rabu pa Suzuki servisa ni.
Hvala za vse morebitne nasvete!
Sašo
Če nimaš separatorja ti je verjeno vodo iz dna rezervoarja posrkalo.Sicer se na 4 taktnike ne spoznam a kot sem slišal so precej občutljivi na to. Meni se je podobno zgodilo na 2 taktnemu ko sem nekaj sral in sem vodo vliv v tank p jo je preveč ostalo notri in je trokiral kot stara baba.
Daj mu svež benz in ga laufaj laufaj laufaj laufaj in dokler ne začne normalno delovati. Jaz sem rabil skoraj 15 litrov svežega goriva da se je unesel. Pa separator nabavi ali pa ne vozi do hlapov ker voda je vedno na dnu.
Daj mu svež benz in ga laufaj laufaj laufaj laufaj in dokler ne začne normalno delovati. Jaz sem rabil skoraj 15 litrov svežega goriva da se je unesel. Pa separator nabavi ali pa ne vozi do hlapov ker voda je vedno na dnu.
DF40
Jah separatorja res nimam, samo "navaden" filter, zna sicer res biti da je na dnu kaj pobral, mah.... nisem sploh gledal koliko je v rezervarju, cvedel sem da mam veliko rezerve in popolnoma pozabil,
Cibro, upam, da je res to kar si napisal, drugače bo bolj švoh dopust hehe. Vseeno hvala za tako ghiter odgovor.
A če bi sedaj dal kak separator notri bi verjetno bilo prepozno, ker je voda že v moroju ali kako?
Cibro, upam, da je res to kar si napisal, drugače bo bolj švoh dopust hehe. Vseeno hvala za tako ghiter odgovor.
A če bi sedaj dal kak separator notri bi verjetno bilo prepozno, ker je voda že v moroju ali kako?
Ker nimam prevec iskusnj z tako malimi motorju (40hp)
lako ti pa povem moje iskusne z vecjimi 4 taktni mototorji..
99% JE DA JE PODEGNIL KAKSNO KAPLJICO VODE IZ DNA TANKA..
CE IMAS WATER SEPARATOR GO MORAS OCISTITI !! VODA SE TAKOJ OPAZI KER JE DRUGACNE BARVE IN JE NA DNU SEPERATORJA KER JE TEZJA OD BENCINA
CE TI JE PISALO CHEK ENGINE BOS MORAL PA VERJETNO ZA 10 MINUT OTKLOTITI AKUMULATOR ... DA BO RACUNALNIK POZABIL DA JE IMEL NAPAKO PRI GORIVU... CE SE VEDNO NEBO DOBRO TI BODO MORALI OCISTITI INJEKTORJE IN Z RACUNALNIKOM OTPRAVITI NAPAKO
V SVAKEM PRIMERU MORAS UKREPATI IN OCISTITI VISOKOTLACNO PUMPO IN INJEKTORJE KER MENJAVA TEH JE ZELO DRAGA
lako ti pa povem moje iskusne z vecjimi 4 taktni mototorji..
99% JE DA JE PODEGNIL KAKSNO KAPLJICO VODE IZ DNA TANKA..
CE IMAS WATER SEPARATOR GO MORAS OCISTITI !! VODA SE TAKOJ OPAZI KER JE DRUGACNE BARVE IN JE NA DNU SEPERATORJA KER JE TEZJA OD BENCINA
CE TI JE PISALO CHEK ENGINE BOS MORAL PA VERJETNO ZA 10 MINUT OTKLOTITI AKUMULATOR ... DA BO RACUNALNIK POZABIL DA JE IMEL NAPAKO PRI GORIVU... CE SE VEDNO NEBO DOBRO TI BODO MORALI OCISTITI INJEKTORJE IN Z RACUNALNIKOM OTPRAVITI NAPAKO
V SVAKEM PRIMERU MORAS UKREPATI IN OCISTITI VISOKOTLACNO PUMPO IN INJEKTORJE KER MENJAVA TEH JE ZELO DRAGA
DF40
Mattheos, a je potem tvoj nasvet, da ga ne prižigam več, in odpeljem na servis da mi očistijo to visokotlačno pumpo in injektorje? (Predvidevam, da se tega ne morem kar sam lotit.)
Ker kot sem povedal separatorja nimam, tako, da tu nimam kaj čistiti, edino, da spraznim ta tank, ki ga trenutno imam ter nato natočim čisto gorivo. Ampak a bo potem zadeva OK, ali pa je treba ne glede na vse kar na servis? Ker če je tako, potem najbolje da spakiram čoln , in po povratku domov, na servis, ker ne bi rad sedaj še kake večje škode naredil.
Ker kot sem povedal separatorja nimam, tako, da tu nimam kaj čistiti, edino, da spraznim ta tank, ki ga trenutno imam ter nato natočim čisto gorivo. Ampak a bo potem zadeva OK, ali pa je treba ne glede na vse kar na servis? Ker če je tako, potem najbolje da spakiram čoln , in po povratku domov, na servis, ker ne bi rad sedaj še kake večje škode naredil.
za nacetek..natoci nov bencin v cisti tank...in probaj kako bo delovalo... upajmo da bo vodo iz injektorjov potisnilo ven in da bo spet zacelo delovati kot prej... chek engine se priziga ravno zaradi tega ker zazna vodo v injektorjih..ce je samo kaplica ni problem jer se ugasne lampa...ce pa se prizge in ne ugasne vec je pa potrebno motor priklipiti na PC in obrisati error
DF40
OK, bom probal, saj ta check engine se ne priziga skozi, samo sem ter tja prične težit, jaz pa vsakič potem ugasnem motor, da ne bi slučajno naredil večje škode hehe.
Bom danes tole probal uredit in držal pesti da bo uspelo. Je pa res da je bil stari bencin notri. A bi naredil kaj škode, če bi prižgal motor, da porabi kar ima v ceveh, brez priključenega rezervarja, ter nato priključil tank z novim bencinom. Bi bilo mogoče potrebno svečke ven dat in jih spucat ali kaj podobnega?
Vem da sprašujem kar tja v tri dni ampak mi nekako nič drugega več ne pade na pamet.
Bom danes tole probal uredit in držal pesti da bo uspelo. Je pa res da je bil stari bencin notri. A bi naredil kaj škode, če bi prižgal motor, da porabi kar ima v ceveh, brez priključenega rezervarja, ter nato priključil tank z novim bencinom. Bi bilo mogoče potrebno svečke ven dat in jih spucat ali kaj podobnega?
Vem da sprašujem kar tja v tri dni ampak mi nekako nič drugega več ne pade na pamet.
DF40
OK, hvala obema!
Ravnokar spraznil tank, spucal vse ven kar se je dalo, sedaj grem po "ta frišn" bencin, pa še filter bom za vsak slučaj zamenjal, pol pa upam da bo čez kakih par ur vožnje delovalo kot mora.
Hvala še enkrat!
Ravnokar spraznil tank, spucal vse ven kar se je dalo, sedaj grem po "ta frišn" bencin, pa še filter bom za vsak slučaj zamenjal, pol pa upam da bo čez kakih par ur vožnje delovalo kot mora.
Hvala še enkrat!
DF40
Plinko, nisem še uspel zrihtati, vozim se z novim bencinom, zamenjal filter, danes bom še svečke, še zmeraj mam občutek da samo po dveh cilindrih laufa, gre nekje do cca 4000 obratov in to je to. Če maš kak kontakt od tega Rožeja mi ga prosim pošlji!
Hvala!
Sašo
Hvala!
Sašo
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov