Nakup diesel motorja " katerega"
Moderatorji: moderator2, cibro, Marchi, moderator
- frikmusic
- Admiral
- Prispevkov: 653
- Pridružen: Po Dec 14, 2009 15:53
- Kraj: Ljubljana-Volme Kamenjak
- Kontakt:
Nakup diesel motorja " katerega"
No po dolgem času se spet javljam in ker je zame navtična sezona že skoraj končana razen podaljšanih vikendov sem se začel obadat z novim projektom: nakup diesel motorjev verjetno obnovljenih zaradi stroškov z nekje 250km.Potrebno bo zamenjati tudi pete sedaj so alpha 1. Mogoče kdo ve kje lahko nabaviš dobro obnovljene motorje. Slišim da je čez lužo tudi kup problemov ima kdo kakšnje izkušnje ali celo vezo.
Trenutno imam v ožjem izboru Cumminsa ali ga je možno v Evropi kupiti za normalen denar in kje?
Se kdo na forumu ukvarja z temi rečmi.
Trenutno imam v ožjem izboru Cumminsa ali ga je možno v Evropi kupiti za normalen denar in kje?
Se kdo na forumu ukvarja z temi rečmi.
Frajtonerca je prava stvar...
Cummins, ki ti bo pasal na Z nogo ni iz ZDA ampak sosednje Italije... Gre za motor znamke VM, na katerega prilepijo nalepko "Cummins-Mercruiser diesel". Motor odličen, mogoče bi bilo že povsem dovolj manjša varianta 2,8L, ki obstaja tudi z 230 KM. Seveda na noge Bravo 3 ali pa mogoče Bravo 2, čeprav je to vedno uganka... Za manjši motor bi vseeno rekel bolje Bravo 3, če pa greš na 6-cilindrce z recimo 250 KM, pa bi bila mogoče Bravo 2 še celo boljša...
Kaj od ostalega? Tukaj ni nekih pametnih nasvetov, saj imaš praktično vse znamke motorjev z varianto, ki se priklopi na Z noge Mercruiser. To so tako Yanmar, Volkswagen marine, Nanni, Sole, VM, Lombardini, MTU (tudi ta je VM pri manjših močeh)...
Če greš na vse novo je interesantna še Yamaha, ki ima svojo nogo, svojo nogo ima sedaj tudi Yanmar, vendar je ta kompatibilna z Bravo 3 od Merca... Skupaj te bo tak projek koštal okrog 50.000 EUR. Razmisli!!!!
LP
Kaj od ostalega? Tukaj ni nekih pametnih nasvetov, saj imaš praktično vse znamke motorjev z varianto, ki se priklopi na Z noge Mercruiser. To so tako Yanmar, Volkswagen marine, Nanni, Sole, VM, Lombardini, MTU (tudi ta je VM pri manjših močeh)...
Če greš na vse novo je interesantna še Yamaha, ki ima svojo nogo, svojo nogo ima sedaj tudi Yanmar, vendar je ta kompatibilna z Bravo 3 od Merca... Skupaj te bo tak projek koštal okrog 50.000 EUR. Razmisli!!!!
LP
- frikmusic
- Admiral
- Prispevkov: 653
- Pridružen: Po Dec 14, 2009 15:53
- Kraj: Ljubljana-Volme Kamenjak
- Kontakt:
[quote="nac"]Frikmusic, nič nam nisi javil kako pa je uspel tvoj spomladanski projekt? Ali si mogoče že prodal? Napiši kaj. LP[/quote
Projekt delno uspešen barka mi sedaj po dveh mesecih manjših popravil dela kot naj bi delala. Oblika in prostornost mi zelo odgovarja sama hitrost potovalna cca 7-8 kn je pa velik problem, ker sama barka ni temu namenjena. Naslednji podvig je že zgoraj nakazan samo sredstva ki ji bom moral v ta podvig investirat se mi zdijo za tale moj hobi zelo visoka.
V kratkem naložim še kakšne slike in malo bolj podrobno opišem potek. Zaradi barke sem opustil vse moje hobije in trenutno se jim počasi malo vračam.
Projekt delno uspešen barka mi sedaj po dveh mesecih manjših popravil dela kot naj bi delala. Oblika in prostornost mi zelo odgovarja sama hitrost potovalna cca 7-8 kn je pa velik problem, ker sama barka ni temu namenjena. Naslednji podvig je že zgoraj nakazan samo sredstva ki ji bom moral v ta podvig investirat se mi zdijo za tale moj hobi zelo visoka.
V kratkem naložim še kakšne slike in malo bolj podrobno opišem potek. Zaradi barke sem opustil vse moje hobije in trenutno se jim počasi malo vračam.
Frajtonerca je prava stvar...
- frikmusic
- Admiral
- Prispevkov: 653
- Pridružen: Po Dec 14, 2009 15:53
- Kraj: Ljubljana-Volme Kamenjak
- Kontakt:
admin napisal/-a:Cummins, ki ti bo pasal na Z nogo ni iz ZDA ampak sosednje Italije... Gre za motor znamke VM, na katerega prilepijo nalepko "Cummins-Mercruiser diesel". Motor odličen, mogoče bi bilo že povsem dovolj manjša varianta 2,8L, ki obstaja tudi z 230 KM. Seveda na noge Bravo 3 ali pa mogoče Bravo 2, čeprav je to vedno uganka... Za manjši motor bi vseeno rekel bolje Bravo 3, če pa greš na 6-cilindrce z recimo 250 KM, pa bi bila mogoče Bravo 2 še celo boljša...
Kaj od ostalega? Tukaj ni nekih pametnih nasvetov, saj imaš praktično vse znamke motorjev z varianto, ki se priklopi na Z noge Mercruiser. To so tako Yanmar, Volkswagen marine, Nanni, Sole, VM, Lombardini, MTU (tudi ta je VM pri manjših močeh)...
Če greš na vse novo je interesantna še Yamaha, ki ima svojo nogo, svojo nogo ima sedaj tudi Yanmar, vendar je ta kompatibilna z Bravo 3 od Merca... Skupaj te bo tak projek koštal okrog 50.000 EUR. Razmisli!!!!
LP
Tukaj ni kej razmišljat a cenejše varijante ni? Glede na to, da je za mojih nekje 100 ur letno to prevelik zalogaj bom iskal varijanto za dobre rabljene ali obnovljene motorje z garancijo. Kako se kaj obnesejo GM 6,5L diesel motorji jih ima mogoče kdo montirane?
Frajtonerca je prava stvar...
Frikmusic, če se spomniš, sem ti jaz (in še nekateri tukaj) pred letom svetoval, da niti ne poskušaj z Mercedesi, ker barka ne bo izglisirala in rekli smo ti tudi, da počasni plovbi glisersko korito ni namenjeno in ne boš zadovoljen.
Sedaj z novimi dizli je pa tako, da če boš menjal motorje in noge, bo drago kot hudič. Na Alpha nogo kaj posebnega od dizla ne moreš obesit, saj jo zna hitro obrnit, tako da Bravo noge so neminoven problem... Vse skupaj boš rabljeno težko našel, še težje pa zato, ker dejansko rabiš 2 povsem enaka motorja s povsem enakimi nogami. Rabljeno težko...
Motorji GM diesel se marinizirajo pri
http://www.marinediesel.nu
Spet ne bo poceni, za moj okus pa bo to tudi pretežko za tvojo barko!!!
Idealno pri tebi bi rekel, da bi bili ali:
2.8 L VM z 230 KM
Yanmar 4LH z 240 KM (če jih še kje dobiš)
Yanmar BY2-220 (moderno, common rail BMW baza motorja)
Yanmar BY2-260 (moderno, common rail BMW baza motorja, ogromno moči)
Yamaha ME422 SP ali TRP (245 KM motor, baza Toyota) odličen motor, samo verjetno malo dolg za tvoj motorni prostor. Glede na podaljšanje barke je prostora verjetno dovolj...
Volkswagen TDI-265, izjemno dober lahek in kratek motor, spet noga Bravo 3.
Še kakšen Hyundai V6, ki smo ga ravno obdelovali na forumu pod Novosti, seveda z nogami Bravo 3. Imaš tam tudi HR cenik za komplet...
Verjetno še kaj, motorjev je na pretek. Nastane pa problem, saj pod 25.000 EUR skupaj z nogo zagotovo ne boš dobil prav nič! In ker rabiš 2 motorja, je to 50.000 in več EUR... Preveč?
LP
Sedaj z novimi dizli je pa tako, da če boš menjal motorje in noge, bo drago kot hudič. Na Alpha nogo kaj posebnega od dizla ne moreš obesit, saj jo zna hitro obrnit, tako da Bravo noge so neminoven problem... Vse skupaj boš rabljeno težko našel, še težje pa zato, ker dejansko rabiš 2 povsem enaka motorja s povsem enakimi nogami. Rabljeno težko...
Motorji GM diesel se marinizirajo pri
http://www.marinediesel.nu
Spet ne bo poceni, za moj okus pa bo to tudi pretežko za tvojo barko!!!
Idealno pri tebi bi rekel, da bi bili ali:
2.8 L VM z 230 KM
Yanmar 4LH z 240 KM (če jih še kje dobiš)
Yanmar BY2-220 (moderno, common rail BMW baza motorja)
Yanmar BY2-260 (moderno, common rail BMW baza motorja, ogromno moči)
Yamaha ME422 SP ali TRP (245 KM motor, baza Toyota) odličen motor, samo verjetno malo dolg za tvoj motorni prostor. Glede na podaljšanje barke je prostora verjetno dovolj...
Volkswagen TDI-265, izjemno dober lahek in kratek motor, spet noga Bravo 3.
Še kakšen Hyundai V6, ki smo ga ravno obdelovali na forumu pod Novosti, seveda z nogami Bravo 3. Imaš tam tudi HR cenik za komplet...
Verjetno še kaj, motorjev je na pretek. Nastane pa problem, saj pod 25.000 EUR skupaj z nogo zagotovo ne boš dobil prav nič! In ker rabiš 2 motorja, je to 50.000 in več EUR... Preveč?
LP
- frikmusic
- Admiral
- Prispevkov: 653
- Pridružen: Po Dec 14, 2009 15:53
- Kraj: Ljubljana-Volme Kamenjak
- Kontakt:
Admin na vsak način sem za nastalo sitoacijo kriv sam kar nekaj vas je opozarjalo na stvari ki se mi sedaj dogajajo, sem pa tudi naivno verjel sam sebi da bom z počasno plovbo nekje 10 -12 kn zadovoljen. pa bi tudi verjetno bil ker pa je ta hitrost sedaj 8 kn pa mi je res malo premalo.
Mercedes deluje odlično samo konjev ni ko sem bil še v fazi marinizacije sem misliu dodati kompresor kle pa se zatakne.
Možna varijanta je celo da dam notri 1 motor in pogon, ki bi ga izdelali sami, namesto pete zadeva je še močno v povojih.
Prvo moram najti motor ki mi paše v lukno in po možnosti obstaja že marinizacija ker nakup dveh novih z peto odpade.
Je že kdo mariniziral motor manjšega tovornjaka?
Mercedes deluje odlično samo konjev ni ko sem bil še v fazi marinizacije sem misliu dodati kompresor kle pa se zatakne.
Možna varijanta je celo da dam notri 1 motor in pogon, ki bi ga izdelali sami, namesto pete zadeva je še močno v povojih.
Prvo moram najti motor ki mi paše v lukno in po možnosti obstaja že marinizacija ker nakup dveh novih z peto odpade.
Je že kdo mariniziral motor manjšega tovornjaka?
Frajtonerca je prava stvar...
Vse OK, samo pretežko bo! Če greš na en motor moraš iti na 400 KM, pri tem pa vedi, da pri pogonu preko toge gredi spet izgubiš precej pri večjih hitrostih zaradi kota gredi...
Mogoče je varianta tista nemška zadeva, ki je tudi za večje moči. Se ne spomnim točno firme, poglej moja poročila iz sejma v Düsseldorfu. Je neka kombinacija Z noge in gredi, izgleda pa tako kot površinski pogon. Zna biti zanimivo.
Marinizacija kateregakoli turbo motorja bo VELIK problem, brez turbine pa na dizlu ni prav nič...
LP
Mogoče je varianta tista nemška zadeva, ki je tudi za večje moči. Se ne spomnim točno firme, poglej moja poročila iz sejma v Düsseldorfu. Je neka kombinacija Z noge in gredi, izgleda pa tako kot površinski pogon. Zna biti zanimivo.
Marinizacija kateregakoli turbo motorja bo VELIK problem, brez turbine pa na dizlu ni prav nič...
LP
Jao kocka tis res "kocka"
Prodajal, se je en skupaj zmetan sekret od motorja, kao mag 454.
Sicer, pa, rešitev za tole galejo je 2x 496 HO pa bravo X noge, pa bo mogl jit čez 12kn ! Če bi sploh šlo noter !
Lahko pa zrihtam kakšne rabljene Mag 502, pa se vržete v obnovo...
Kamionski dizel bi šel, mariniziral ti jih bo pa ASmarine ?
PS: so mercedezi naprodaj ? pošlji mi na zs...
Prodajal, se je en skupaj zmetan sekret od motorja, kao mag 454.
Sicer, pa, rešitev za tole galejo je 2x 496 HO pa bravo X noge, pa bo mogl jit čez 12kn ! Če bi sploh šlo noter !
Lahko pa zrihtam kakšne rabljene Mag 502, pa se vržete v obnovo...
Kamionski dizel bi šel, mariniziral ti jih bo pa ASmarine ?
PS: so mercedezi naprodaj ? pošlji mi na zs...
Bencinci absolutno DA, samo je naš Frikmusic tako prestrašen, da o njih ne želi slišati prav nič več.
Prostora je definitivno dovolj za small block, torej do motorja 377 MAG oziroma 6,2L MPI. Zakaj, zato, ker sta bila notri 2 šestaka 4.3L, osmaki pa so povsem enakih mer po širini...
Jaz bi si omislil 2 x 5.0 MPI z novimi nogami Alpha in adijo problemi. Motor krasen, noge nove, predelave pa praktično nič, saj noge samo zamenjaš. Vse skupaj cenovno znese komaj za 1 diesel motor!!!
Noge Alpha prodaš posamezno, enako pa tudi Mercedes motorje. Delovna zmaga...
Prostora je definitivno dovolj za small block, torej do motorja 377 MAG oziroma 6,2L MPI. Zakaj, zato, ker sta bila notri 2 šestaka 4.3L, osmaki pa so povsem enakih mer po širini...
Jaz bi si omislil 2 x 5.0 MPI z novimi nogami Alpha in adijo problemi. Motor krasen, noge nove, predelave pa praktično nič, saj noge samo zamenjaš. Vse skupaj cenovno znese komaj za 1 diesel motor!!!
Noge Alpha prodaš posamezno, enako pa tudi Mercedes motorje. Delovna zmaga...
- frikmusic
- Admiral
- Prispevkov: 653
- Pridružen: Po Dec 14, 2009 15:53
- Kraj: Ljubljana-Volme Kamenjak
- Kontakt:
Ne jaz ampak moja žena tako da trenutno ostajam na dizlih je pa tale tvoja varijanta verjetno najbolj ugodna in tudi zanesliva.
Želja ostaja po dizlih in očitno bo potrebno doma marinizirat primeren motor, pogon pa mislim da smo sposobni narediti doma z boljšimi izkoristki kot je toga os. Zadeva je zaenkrat še v povojih upam pa da se je v kratkem lotim glede na to da so pogoni izredno dragi. Kolega ga trenutno dela za motor ki ima 60 km in sem prepričan da je na pravi poti.
Želja ostaja po dizlih in očitno bo potrebno doma marinizirat primeren motor, pogon pa mislim da smo sposobni narediti doma z boljšimi izkoristki kot je toga os. Zadeva je zaenkrat še v povojih upam pa da se je v kratkem lotim glede na to da so pogoni izredno dragi. Kolega ga trenutno dela za motor ki ima 60 km in sem prepričan da je na pravi poti.
Frajtonerca je prava stvar...
Re: Nakup diesel motorja " katerega"
Živijo,
Sem v fazi nakupa Baylinerja 2858, kateri je brez motorja.
Prodajalec pravi, da bo v čoln vgradil Mercury 3.0 265 Km.
Ali bo to dovolj moči za barko, ki tehta 3700 kg brez motorja, z motorjem in 400 l goriva smo nekje na 4400 kg, pa potniki, recimo 5000 kg. Peta Volvo Penta DPA.
Nimam namena dirkati, rad bi samo dosegal normalno potovalno hitrost nekje med 18 in 22 vozli.
Hvala za koristne odgovore.
Sem v fazi nakupa Baylinerja 2858, kateri je brez motorja.
Prodajalec pravi, da bo v čoln vgradil Mercury 3.0 265 Km.
Ali bo to dovolj moči za barko, ki tehta 3700 kg brez motorja, z motorjem in 400 l goriva smo nekje na 4400 kg, pa potniki, recimo 5000 kg. Peta Volvo Penta DPA.
Nimam namena dirkati, rad bi samo dosegal normalno potovalno hitrost nekje med 18 in 22 vozli.
Hvala za koristne odgovore.
Re: Nakup diesel motorja " katerega"
pečo napisal/-a:Živijo,
Sem v fazi nakupa Baylinerja 2858, kateri je brez motorja.
Prodajalec pravi, da bo v čoln vgradil Mercury 3.0 265 Km.
Ali bo to dovolj moči za barko, ki tehta 3700 kg brez motorja, z motorjem in 400 l goriva smo nekje na 4400 kg, pa potniki, recimo 5000 kg. Peta Volvo Penta DPA.
Nimam namena dirkati, rad bi samo dosegal normalno potovalno hitrost nekje med 18 in 22 vozli.
Hvala za koristne odgovore.
Kdo je na strani
Po forumu brska: Google [Bot] in 18 gostov