renoviranje Elan 435 F

Vse o popravilu plovil, motorjev in opreme na plovilih, tehnični nasveti

Moderatorji: moderator2, cibro, Marchi, moderator

Uporabniški avatar
kocka
Admiral
Prispevkov: 4827
Pridružen: Sr Okt 10, 2007 20:03
Kraj: Ljubljana

renoviranje Elan 435 F

OdgovorNapisal/-a kocka » Pe Sep 17, 2010 18:56

No že dva tedna imam doma Elan 435F (prejšni 402 je šel za med-verjetno prepoceni) in hodim okoli njega kot mačka okoli vrele kaše, vse ograje , bitve rinke , itd sem že pošravfal stran in spoliral sedaj pa se bom lotil še čolna samega, ki pa v osnovi izgleda zdrav brez udarnin. Za spodnji del mi je vse jasno (pobrusit, temeljna, antivegetativna). Edino v dno mi je prejšni lastnik :evil: našprical pur pena in moram tega sedaj dobit ven. Pri zadnjem koritu sem prišel do njega, ker je bila že odprtina. V čolnu cca 1l vode-2l vode in pur pen spodaj moker. Dno na sredi čolna mi deluje vzbočeno na ven(tudi pur pen) in moram sedaj odpreti tudi tega. In sedaj vprašanje : ali izrežem ravni pohodni del, odstranim vso sranje še malo ojačam , potem pa položim 5mm vezano in nanjo nekaj plasti poliestra ali kaj mi svetujete. Krmna stena mi deluje še zdrava, ker vijaki niso bili pod vodno linijo. Zaključni rob okoli čolna je precej debel (10mm) in zdrav pa nebi šel ravno odpirat celega čolna če ni potrebno, ker mislim da rob ne bo več tako nosilen.
Ali ima kdo kaj več izkušenj s tem tipom čolna.
Koliko plasti poliestra pa je potrebnih za dobro nosilnost dna?
Ali bi bilo bolje lažje odpreti (dat narazen) cel čoln in potem še krmno menjat.
Ne vem kako poteka nosilna konstrukcija, ali je dovolj zafleksat rob in bo šel narazen?
Ko ojačujete z plastmi poliestra in smole, koliko pa je potrebno starega pobrusit, da nova plast dobro prime.
Po poliestru imam namen premazat z temeljno in potem mogoče še top coat in nato čez tapison, bo to ok?
En kup vprašanj pa verjetno še sledi.

Saj vem, tudi sam sebe sprašujem, če mi je tega treba, pa tako lep je bil prejšni čoln. :wink:
Uporabniški avatar
cibro
Admiral
Prispevkov: 5004
Pridružen: Ne Jun 10, 2007 23:35

OdgovorNapisal/-a cibro » Pe Sep 17, 2010 19:35

dj slike mal da vidmo
Uporabniški avatar
Fojki
Viceadmiral
Prispevkov: 447
Pridružen: So Okt 20, 2007 11:23
Kraj: Ljubljana - Barbariga

OdgovorNapisal/-a Fojki » Pe Sep 17, 2010 19:55

Stari moj Kocka

tole si si pa naredu enga dela . Res ,da smučat ne bova šla.

Ampak jaz verjamem vate ,da boš dober zrihtu .Drugi teden pridem na ogled. :lol:
_________________
Lp Fojki
Uporabniški avatar
mravla74
Kontraadmiral
Prispevkov: 309
Pridružen: To Jun 24, 2008 12:29

OdgovorNapisal/-a mravla74 » Pe Sep 17, 2010 21:56

Ej kocka, sem vedel da ne boš šel iz Elan familije :lol:
klemzi
Admiral
Prispevkov: 623
Pridružen: Sr Apr 16, 2008 15:24
Kraj: trzin

OdgovorNapisal/-a klemzi » So Sep 18, 2010 11:06

Očitno ti med zimo ne bo dolgčas.
Jaz bi preveril ali imaš mogoče na gelcoatu pod antifaulingom kakšne lasaste razpoke? Če so bi potem ojačal celotno notranje dno.
Če imaš pohodno dno ravno bi ga jaz razrezal, če je pa pohodno dno hrapavo pa ga ne bi rezal ker ga boš težko vrnil v prvotno stanje kar posledično pomeni težja prodaja čolna.
S kolegom trenutno obnavljava čoln in sva ga ojačala po sistemu mata+roving+mata skupna debelina okoli 5mm. Mislim da je dovolj, ker ko sva ga dala narazen je na nekaterih mestih skupne debeline 3mm in je dobesedno narazen razpadel. Ne moreš verjet ko je skupaj kako je kompaktno.
Itak boš ti zrihtal v nulo pa čimveč užitka.


LP Klemen
Uporabniški avatar
kocka
Admiral
Prispevkov: 4827
Pridružen: Sr Okt 10, 2007 20:03
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a kocka » Ne Sep 19, 2010 11:47

Mislim da tisto odstranjeno rebrasto dno nima kakega estetskega učinka tudi na starem čolnu ga ni bilo gor ker je bilo odstranjeno in ojačano dno pa je kupec kar sline cedil, ko je hodil okoli njega. Kolikor sebe poznam bom dno odprl in zmetal ven ker drugače tudi spal ne bom, me bo skozi mora tlačila. :lol: Ja, za enkrat še ostajam pri Elanu, čeprav mi je pa zelo všeč Quicksilver 470 fish, sem kar cmok požrl ko sem ga prvič videl. :shock:

Ja, ja je treba delat ne pa okol ga srat!
Uporabniški avatar
cibro
Admiral
Prispevkov: 5004
Pridružen: Ne Jun 10, 2007 23:35

OdgovorNapisal/-a cibro » Ne Sep 19, 2010 11:56

videl sem da si imel na elanu 402 tikovino ali nekaj spredaj. si imel to tudi notri? kaj si imel?pravi ali flexi teak. kje si kupil?cena?
lp,G
Uporabniški avatar
peli1
Kapitan korvete
Prispevkov: 97
Pridružen: Po Avg 17, 2009 08:11
Kraj: Šentjur

OdgovorNapisal/-a peli1 » Ne Sep 19, 2010 14:54

Daj potrudi se in nam pokaži novo pridobitev.
Uporabniški avatar
kocka
Admiral
Prispevkov: 4827
Pridružen: Sr Okt 10, 2007 20:03
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a kocka » Po Sep 20, 2010 07:25

Cibro na prejšnem (402) sem imel pravi tik po premcu in krmi, po tleh pa tapison. Pri tem pa še razmišljam kaj bi dal. Slike bodo počakte mal. Ugodno pa prodam konzolo, ki je zvarjena iz alu profilov(pobarvana črno), če koga zanima. Lahka kot peresce za kako 401 ali kaj podobnega. Tukaj bom dal poliestrsko.
Uporabniški avatar
kocka
Admiral
Prispevkov: 4827
Pridružen: Sr Okt 10, 2007 20:03
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a kocka » To Sep 21, 2010 07:46

Me pa zanima koliko je potrebno obrusit star poliester preden greš z ojačitvami oz. z novimi plastmi čez. Namreč ljudje božji če bi vi vedeli kaj vozite s seboj v čolnu, kolk je to svinarije in tisti purpeni in taka jajca... :evil:
klemzi
Admiral
Prispevkov: 623
Pridružen: Sr Apr 16, 2008 15:24
Kraj: trzin

OdgovorNapisal/-a klemzi » To Sep 21, 2010 13:40

Jaz sem obrusil toliko da prideš do čiste in zdrave osnove. Po brušenju pa še pranje da je stik staro - novo čimbolj čist.

LP Klemen
Uporabniški avatar
Fojki
Viceadmiral
Prispevkov: 447
Pridružen: So Okt 20, 2007 11:23
Kraj: Ljubljana - Barbariga

OdgovorNapisal/-a Fojki » Pe Sep 24, 2010 20:07

Evo fantje takole moj friend ureja čoln Elan 435 F je bil res priden .
Tako ,da če bo vreme bo do poeletja gotov drugače septembra :lol: :twisted:
video je dan z njegovim dovoljenjem :lol: :lol:
http://www.youtube.com/watch?v=aZ-oKtrJP-Q
_________________
Lp Fojki
Uporabniški avatar
kocka
Admiral
Prispevkov: 4827
Pridružen: Sr Okt 10, 2007 20:03
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a kocka » Po Sep 27, 2010 09:23

Prejšni teden sem se lotil obnove mojega čolnička in ko sem odstranil pokrov pri zadnjem -krmnem koritu se lepo pride do krmne stene ki pa je bila začuda samo premazana s smolo nič laminirana(verjetno že menjana) na moje zadovoljstvo pa zdrava in ko sem zbrusil smolo se je pokazala zdrava osnova, ki pa jo bom vseeno ojačal še z eno 20mm vezano ploščo katero nameravam prišravfat na staro in še zlepit skupaj z lepilom za les. Stik je čist in raven tako, da naj ne bi bilo problemov in potem preplastil z poliestrom in par plasti mrmrm in nato še podprl s trikot konzolo strop-stena-dno.



Slika

Slika

Me pa muči ena zadeva elan 435f ima izliv vode iz notranjosti speljan po cevi skozi korito v dvojno dnu in preko luknje v krmni ven. :shock: Torej če pride voda v čoln (val , dež) moraš odpreti čep na krmni in fašeš še novo not od zunaj. Čoln nima nekega korita v notranjem delu v katerega bi se stekala voda in bi jo lahko črpal ven. Sem imel idejo da bi luknjo v krmni enostavno zaprl in dal v dvojno dno črpalko, ampak mi je neumno vodo iz zgornjega dela vozit v dvojno dno kjer voda nima kaj delat. A ima kdo kako idejo kako to rešit. Sem namreč razmišljal da bi naredil korito v dvojnem dnu.

Slika

Dno sem tudi odprl in zmetal purpen (naknadno našprican :twisted: )ven kar mi je požrlo en cel dan časa. Po dnu(gredlju) sem šel 3x mata, mreža(500), mata. Sedaj pa naprej
Uporabniški avatar
cibro
Admiral
Prispevkov: 5004
Pridružen: Ne Jun 10, 2007 23:35

OdgovorNapisal/-a cibro » To Sep 28, 2010 10:52

Kaj pa če daš nepovratni ventil?
Če je voda notri gre ponavadi vsa v zadnji del, kaj je ni dovolj za črpati?
Saj ni nujno da daš črpalko notri lahko daš "pumpo ki ni pumpa pa vseeno pumpa" cev z venturijevo trompeto na motor?
Lahko pa narediš pregrado zadaj cca 30 cm od krmne in nanjo nepovratni ventil v kontra smer, da gre voda v ta pregrajeni del iz njega pa ne in notri daš črpalko?
LP, G
gorenjc
Admiral
Prispevkov: 705
Pridružen: Ne Nov 04, 2007 23:22
Kraj: LJ

OdgovorNapisal/-a gorenjc » To Sep 28, 2010 10:57

Če želiš spusti vodo iz čolna ven skozi omenjeno luknjo v krmi, to storiš med vožnjo, podtlak potegne vodo ven....... dovolj je že par vozlov hitrosti....... ko voda odteče, zapreš luknjo nazaj in ni problema

Kdo je na strani

Po forumu brska: evovii in 11 gostov