renoviranje Elan 435 F
Moderatorji: moderator2, cibro, Marchi, moderator
renoviranje Elan 435 F
No že dva tedna imam doma Elan 435F (prejšni 402 je šel za med-verjetno prepoceni) in hodim okoli njega kot mačka okoli vrele kaše, vse ograje , bitve rinke , itd sem že pošravfal stran in spoliral sedaj pa se bom lotil še čolna samega, ki pa v osnovi izgleda zdrav brez udarnin. Za spodnji del mi je vse jasno (pobrusit, temeljna, antivegetativna). Edino v dno mi je prejšni lastnik našprical pur pena in moram tega sedaj dobit ven. Pri zadnjem koritu sem prišel do njega, ker je bila že odprtina. V čolnu cca 1l vode-2l vode in pur pen spodaj moker. Dno na sredi čolna mi deluje vzbočeno na ven(tudi pur pen) in moram sedaj odpreti tudi tega. In sedaj vprašanje : ali izrežem ravni pohodni del, odstranim vso sranje še malo ojačam , potem pa položim 5mm vezano in nanjo nekaj plasti poliestra ali kaj mi svetujete. Krmna stena mi deluje še zdrava, ker vijaki niso bili pod vodno linijo. Zaključni rob okoli čolna je precej debel (10mm) in zdrav pa nebi šel ravno odpirat celega čolna če ni potrebno, ker mislim da rob ne bo več tako nosilen.
Ali ima kdo kaj več izkušenj s tem tipom čolna.
Koliko plasti poliestra pa je potrebnih za dobro nosilnost dna?
Ali bi bilo bolje lažje odpreti (dat narazen) cel čoln in potem še krmno menjat.
Ne vem kako poteka nosilna konstrukcija, ali je dovolj zafleksat rob in bo šel narazen?
Ko ojačujete z plastmi poliestra in smole, koliko pa je potrebno starega pobrusit, da nova plast dobro prime.
Po poliestru imam namen premazat z temeljno in potem mogoče še top coat in nato čez tapison, bo to ok?
En kup vprašanj pa verjetno še sledi.
Saj vem, tudi sam sebe sprašujem, če mi je tega treba, pa tako lep je bil prejšni čoln.
Ali ima kdo kaj več izkušenj s tem tipom čolna.
Koliko plasti poliestra pa je potrebnih za dobro nosilnost dna?
Ali bi bilo bolje lažje odpreti (dat narazen) cel čoln in potem še krmno menjat.
Ne vem kako poteka nosilna konstrukcija, ali je dovolj zafleksat rob in bo šel narazen?
Ko ojačujete z plastmi poliestra in smole, koliko pa je potrebno starega pobrusit, da nova plast dobro prime.
Po poliestru imam namen premazat z temeljno in potem mogoče še top coat in nato čez tapison, bo to ok?
En kup vprašanj pa verjetno še sledi.
Saj vem, tudi sam sebe sprašujem, če mi je tega treba, pa tako lep je bil prejšni čoln.
Očitno ti med zimo ne bo dolgčas.
Jaz bi preveril ali imaš mogoče na gelcoatu pod antifaulingom kakšne lasaste razpoke? Če so bi potem ojačal celotno notranje dno.
Če imaš pohodno dno ravno bi ga jaz razrezal, če je pa pohodno dno hrapavo pa ga ne bi rezal ker ga boš težko vrnil v prvotno stanje kar posledično pomeni težja prodaja čolna.
S kolegom trenutno obnavljava čoln in sva ga ojačala po sistemu mata+roving+mata skupna debelina okoli 5mm. Mislim da je dovolj, ker ko sva ga dala narazen je na nekaterih mestih skupne debeline 3mm in je dobesedno narazen razpadel. Ne moreš verjet ko je skupaj kako je kompaktno.
Itak boš ti zrihtal v nulo pa čimveč užitka.
LP Klemen
Jaz bi preveril ali imaš mogoče na gelcoatu pod antifaulingom kakšne lasaste razpoke? Če so bi potem ojačal celotno notranje dno.
Če imaš pohodno dno ravno bi ga jaz razrezal, če je pa pohodno dno hrapavo pa ga ne bi rezal ker ga boš težko vrnil v prvotno stanje kar posledično pomeni težja prodaja čolna.
S kolegom trenutno obnavljava čoln in sva ga ojačala po sistemu mata+roving+mata skupna debelina okoli 5mm. Mislim da je dovolj, ker ko sva ga dala narazen je na nekaterih mestih skupne debeline 3mm in je dobesedno narazen razpadel. Ne moreš verjet ko je skupaj kako je kompaktno.
Itak boš ti zrihtal v nulo pa čimveč užitka.
LP Klemen
Mislim da tisto odstranjeno rebrasto dno nima kakega estetskega učinka tudi na starem čolnu ga ni bilo gor ker je bilo odstranjeno in ojačano dno pa je kupec kar sline cedil, ko je hodil okoli njega. Kolikor sebe poznam bom dno odprl in zmetal ven ker drugače tudi spal ne bom, me bo skozi mora tlačila. Ja, za enkrat še ostajam pri Elanu, čeprav mi je pa zelo všeč Quicksilver 470 fish, sem kar cmok požrl ko sem ga prvič videl.
Ja, ja je treba delat ne pa okol ga srat!
Ja, ja je treba delat ne pa okol ga srat!
Cibro na prejšnem (402) sem imel pravi tik po premcu in krmi, po tleh pa tapison. Pri tem pa še razmišljam kaj bi dal. Slike bodo počakte mal. Ugodno pa prodam konzolo, ki je zvarjena iz alu profilov(pobarvana črno), če koga zanima. Lahka kot peresce za kako 401 ali kaj podobnega. Tukaj bom dal poliestrsko.
Evo fantje takole moj friend ureja čoln Elan 435 F je bil res priden .
Tako ,da če bo vreme bo do poeletja gotov drugače septembra
video je dan z njegovim dovoljenjem
http://www.youtube.com/watch?v=aZ-oKtrJP-Q
Tako ,da če bo vreme bo do poeletja gotov drugače septembra
video je dan z njegovim dovoljenjem
http://www.youtube.com/watch?v=aZ-oKtrJP-Q
_________________
Lp Fojki
Lp Fojki
Prejšni teden sem se lotil obnove mojega čolnička in ko sem odstranil pokrov pri zadnjem -krmnem koritu se lepo pride do krmne stene ki pa je bila začuda samo premazana s smolo nič laminirana(verjetno že menjana) na moje zadovoljstvo pa zdrava in ko sem zbrusil smolo se je pokazala zdrava osnova, ki pa jo bom vseeno ojačal še z eno 20mm vezano ploščo katero nameravam prišravfat na staro in še zlepit skupaj z lepilom za les. Stik je čist in raven tako, da naj ne bi bilo problemov in potem preplastil z poliestrom in par plasti mrmrm in nato še podprl s trikot konzolo strop-stena-dno.
Me pa muči ena zadeva elan 435f ima izliv vode iz notranjosti speljan po cevi skozi korito v dvojno dnu in preko luknje v krmni ven. Torej če pride voda v čoln (val , dež) moraš odpreti čep na krmni in fašeš še novo not od zunaj. Čoln nima nekega korita v notranjem delu v katerega bi se stekala voda in bi jo lahko črpal ven. Sem imel idejo da bi luknjo v krmni enostavno zaprl in dal v dvojno dno črpalko, ampak mi je neumno vodo iz zgornjega dela vozit v dvojno dno kjer voda nima kaj delat. A ima kdo kako idejo kako to rešit. Sem namreč razmišljal da bi naredil korito v dvojnem dnu.
Dno sem tudi odprl in zmetal purpen (naknadno našprican )ven kar mi je požrlo en cel dan časa. Po dnu(gredlju) sem šel 3x mata, mreža(500), mata. Sedaj pa naprej
Me pa muči ena zadeva elan 435f ima izliv vode iz notranjosti speljan po cevi skozi korito v dvojno dnu in preko luknje v krmni ven. Torej če pride voda v čoln (val , dež) moraš odpreti čep na krmni in fašeš še novo not od zunaj. Čoln nima nekega korita v notranjem delu v katerega bi se stekala voda in bi jo lahko črpal ven. Sem imel idejo da bi luknjo v krmni enostavno zaprl in dal v dvojno dno črpalko, ampak mi je neumno vodo iz zgornjega dela vozit v dvojno dno kjer voda nima kaj delat. A ima kdo kako idejo kako to rešit. Sem namreč razmišljal da bi naredil korito v dvojnem dnu.
Dno sem tudi odprl in zmetal purpen (naknadno našprican )ven kar mi je požrlo en cel dan časa. Po dnu(gredlju) sem šel 3x mata, mreža(500), mata. Sedaj pa naprej
Kaj pa če daš nepovratni ventil?
Če je voda notri gre ponavadi vsa v zadnji del, kaj je ni dovolj za črpati?
Saj ni nujno da daš črpalko notri lahko daš "pumpo ki ni pumpa pa vseeno pumpa" cev z venturijevo trompeto na motor?
Lahko pa narediš pregrado zadaj cca 30 cm od krmne in nanjo nepovratni ventil v kontra smer, da gre voda v ta pregrajeni del iz njega pa ne in notri daš črpalko?
LP, G
Če je voda notri gre ponavadi vsa v zadnji del, kaj je ni dovolj za črpati?
Saj ni nujno da daš črpalko notri lahko daš "pumpo ki ni pumpa pa vseeno pumpa" cev z venturijevo trompeto na motor?
Lahko pa narediš pregrado zadaj cca 30 cm od krmne in nanjo nepovratni ventil v kontra smer, da gre voda v ta pregrajeni del iz njega pa ne in notri daš črpalko?
LP, G
Kdo je na strani
Po forumu brska: evovii in 11 gostov