Vse o propelerjih
Moderatorji: moderator2, moderator
Re: Vse o propelerjih
Dejta ti pa sr290 eno temo narest kjer bosta točno napisala zakaj vse ne hodta več sem in kako zelo sta žalostna, ker je mal mučno za nas ostale, če to v vsak post spodaj pišeta. Men je recimo popolnoma vseeno zakaj katerkol od vaju pride ali ne pride. Pa najverjetneje nisem edini.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Re: Vse o propelerjih
Verjamem, da je branje te za tvojim šankom režirane limonade dolgočasno in žalostno početje, ampak ker rad pametuješ na osnovi nagooglanih informacij poglej tole, morda ti kdaj koristi:
Pekoče kaljeni "Rostfrej" izdelki za vsakodnevno uporabo. https://www.victorinox.com/global/en/Pr ... ives/c/SAK
Pekoče kaljeni "Rostfrej" izdelki za vsakodnevno uporabo. https://www.victorinox.com/global/en/Pr ... ives/c/SAK
Nazadnje spremenil SR 290, dne Po Jun 17, 2019 10:33, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Vse o propelerjih
O poglej literatura v angleščini, ki je v slovenščini ni... Mogoče če bi bila (kremni bi lahko bil avtor ker je vso znanost pojedel) bi pa lahko tudi ti prebral, da se tial uporablja nad 600°C in ne pod kot si slabo prebral in napisal. Pa praviš da jaz počnem to?
Ne znate nehat ampak ni problema jaz se rad pogovarjam. Pa celo ne jokam pol spodaj zakaj in kako mene nebo več in da je svet krivičen pa te štosi, ki so tvoj zaščitni znak.
Ne znate nehat ampak ni problema jaz se rad pogovarjam. Pa celo ne jokam pol spodaj zakaj in kako mene nebo več in da je svet krivičen pa te štosi, ki so tvoj zaščitni znak.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Re: Vse o propelerjih
K tele tvoje zapise prebiram dobim isti občutek kot ko sem poslušal starega samskega čobana, ki je skrbel za nekih 100 ovc in mi je jel razlagati vse o ženskah.
Vse lepo in prav sam ovce niso glih ženske in ventilatorji za razpihavat vodo niso glih čolni niti ne propelerji. Hudič je v detajlih. Prodajaj svoje teorije kot take ne kot dejstva, pa se bomo super ujeli. Če pa slučajno niso teorije pol pa pokaži kaj si naredil in kaj testiral točno, ker to je koristno in zanimivo, kisle kumarice kjer je ca 50% bučnega nadeva in "to je brez veze" attitude pa si piši za uho. Kot pravijo
Vse lepo in prav sam ovce niso glih ženske in ventilatorji za razpihavat vodo niso glih čolni niti ne propelerji. Hudič je v detajlih. Prodajaj svoje teorije kot take ne kot dejstva, pa se bomo super ujeli. Če pa slučajno niso teorije pol pa pokaži kaj si naredil in kaj testiral točno, ker to je koristno in zanimivo, kisle kumarice kjer je ca 50% bučnega nadeva in "to je brez veze" attitude pa si piši za uho. Kot pravijo
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Re: Vse o propelerjih
Aegir,
Imaš prav, nič nimam za pokazat.
V zaprašenem indeksu imam več kot 25 let pri rubriki o predmetu Gradiva napisano številko višjo od šest in zraven nje je Križmanov podpis. Res je, da takrat študija nisem najbolj resno jemal in je dolgo trajalo preden sem dosegel ta vpis, ampak sem ga, tebi je pa po slogu pisanja sodeč očitno zmanjkala najmanj ena stopnica do tega, da bi lahko na univerzi preveril če si dovolj delaven, da jo dokončaš, zdaj pa posledično klatiš bučke, da ni za nikamor.
Doslej sem skupaj z očetom izdelal tri manjše gliserje dolžine 3,8 m z pad keelom, ampak od zadnjega je tudi že debelih petindvajset let. Lastim si tudi lastnoročno izdelan 9m gliser iz multiaksialnih tkanin, pvc in satovja za sendvič, ter infuzijsko injiciranim vinilestrom.
Letno spravim skupaj vsaj 200 namenskih propelerjev, od katerih ima vsak 16 kg/s tekočinskega pretoka.
Če sem prav informiran je en NATOv dron z 37 hp Rotaxom gnan z propelerjem, ki je moja konstrukcija in mu omogoča križarjenje z 360 km/h na višini 4.000 mnm.
Dobrih 15. let nazaj sem si lastil neuradni svetovni hitrostni rekord z letalskimi modeli na propelerski pogon, ki je znašal 418 km/h. Neuraden zato, ker je imel modelček le 9,5 dm2 krilnih površin, rabil bi jih pa najmanj 10,5 dm2. Za to žverco sem izdelal nadzvočni propeler in priredil 120 g težak elektro motorček, da je zmogel 260 A ob 11,5 V. Tudi model sem sam spacal.
Ti propelerji in modelčki imajo mnogo več skupnega z navtiko kot si boš ti kadarkoli predstavljal, zato jih navajam.
Glede na tvojo trdobučno zanikanje osnovne metalurgije navajam še dva lovska noža iz nerjavnega praškastega damaščanskega jekla RWL34 in PCM27, ki sta kriogeno kaljena na 61 in 63 HRC trdote.
Zakaj to pišem?
Ne vem, očitno sem dovolj bedak. Glede na tvojo forumsko kulturo in na tvoj nivo znanja se samemu sebi čudim, da sploh kaj čivknem in se grem to norijo, ampak naj bo za tokrat, vnaprej pa imej veseli monolog v tvoji pivsko plebejski maniri. Nakladaj kar želiš, izmikaj se z poguglanimi detajli kakorkoli žlehto se želiš, ne bom se več vmešaval v tvoje nore debate.
Imaš prav, nič nimam za pokazat.
V zaprašenem indeksu imam več kot 25 let pri rubriki o predmetu Gradiva napisano številko višjo od šest in zraven nje je Križmanov podpis. Res je, da takrat študija nisem najbolj resno jemal in je dolgo trajalo preden sem dosegel ta vpis, ampak sem ga, tebi je pa po slogu pisanja sodeč očitno zmanjkala najmanj ena stopnica do tega, da bi lahko na univerzi preveril če si dovolj delaven, da jo dokončaš, zdaj pa posledično klatiš bučke, da ni za nikamor.
Doslej sem skupaj z očetom izdelal tri manjše gliserje dolžine 3,8 m z pad keelom, ampak od zadnjega je tudi že debelih petindvajset let. Lastim si tudi lastnoročno izdelan 9m gliser iz multiaksialnih tkanin, pvc in satovja za sendvič, ter infuzijsko injiciranim vinilestrom.
Letno spravim skupaj vsaj 200 namenskih propelerjev, od katerih ima vsak 16 kg/s tekočinskega pretoka.
Če sem prav informiran je en NATOv dron z 37 hp Rotaxom gnan z propelerjem, ki je moja konstrukcija in mu omogoča križarjenje z 360 km/h na višini 4.000 mnm.
Dobrih 15. let nazaj sem si lastil neuradni svetovni hitrostni rekord z letalskimi modeli na propelerski pogon, ki je znašal 418 km/h. Neuraden zato, ker je imel modelček le 9,5 dm2 krilnih površin, rabil bi jih pa najmanj 10,5 dm2. Za to žverco sem izdelal nadzvočni propeler in priredil 120 g težak elektro motorček, da je zmogel 260 A ob 11,5 V. Tudi model sem sam spacal.
Ti propelerji in modelčki imajo mnogo več skupnega z navtiko kot si boš ti kadarkoli predstavljal, zato jih navajam.
Glede na tvojo trdobučno zanikanje osnovne metalurgije navajam še dva lovska noža iz nerjavnega praškastega damaščanskega jekla RWL34 in PCM27, ki sta kriogeno kaljena na 61 in 63 HRC trdote.
Zakaj to pišem?
Ne vem, očitno sem dovolj bedak. Glede na tvojo forumsko kulturo in na tvoj nivo znanja se samemu sebi čudim, da sploh kaj čivknem in se grem to norijo, ampak naj bo za tokrat, vnaprej pa imej veseli monolog v tvoji pivsko plebejski maniri. Nakladaj kar želiš, izmikaj se z poguglanimi detajli kakorkoli žlehto se želiš, ne bom se več vmešaval v tvoje nore debate.
Re: Vse o propelerjih
Super odlične reference sam mal so ti v glavo stopile in zdaj misliš da bo vsaka neumnost, ki jo poveš res na podlagi teh referenc?
Začel se je tole z axo propelersko in velika večina nerjavečih je narejenih iz 316L ali duplex neejavečega jekla oba se pri kaljenju(kolkr js vem-lahko da se spet motim) zmehčata. Zelo zelo velik procent vsega inoxa je 3xx in ta se ne kali. Ampak ja sem posplošil in nisem upošteval da pa tudi so materiali ki se kalijo, spet s kupom omejitev. Sem se ti opravičil za to? Mislim da ja.
Kaj bi zdaj rad, prepucaval se v neskončnost? Ricinusovo olje je super ker ma notri naravne estre in dobro maže na ta račun. Nacistična nemčija jih je sintetizirala in od takrat naprej je ricinus preteklost, trditi karkoli drugače je smešno.
Kje si izgubil pol tial če za ameriške drone razvijaš? Pojasni prosim zakaj bi pod 600°C uporabljali material, ki doseže svoje ciljne vrednosti nad to temperaturo?
Ta zadnji stavek da se ne boš več vmešaval v moje debate je spet "v jok pa na drevo", žrtveni sindrom. Sem dal več priložnosti, da se preneha tole in se tudi opravičil pa kr še vrtaš. Ne, nisi žrtev in ne zanima me če boš al ne boš, Sorry.
Začel se je tole z axo propelersko in velika večina nerjavečih je narejenih iz 316L ali duplex neejavečega jekla oba se pri kaljenju(kolkr js vem-lahko da se spet motim) zmehčata. Zelo zelo velik procent vsega inoxa je 3xx in ta se ne kali. Ampak ja sem posplošil in nisem upošteval da pa tudi so materiali ki se kalijo, spet s kupom omejitev. Sem se ti opravičil za to? Mislim da ja.
Kaj bi zdaj rad, prepucaval se v neskončnost? Ricinusovo olje je super ker ma notri naravne estre in dobro maže na ta račun. Nacistična nemčija jih je sintetizirala in od takrat naprej je ricinus preteklost, trditi karkoli drugače je smešno.
Kje si izgubil pol tial če za ameriške drone razvijaš? Pojasni prosim zakaj bi pod 600°C uporabljali material, ki doseže svoje ciljne vrednosti nad to temperaturo?
Ta zadnji stavek da se ne boš več vmešaval v moje debate je spet "v jok pa na drevo", žrtveni sindrom. Sem dal več priložnosti, da se preneha tole in se tudi opravičil pa kr še vrtaš. Ne, nisi žrtev in ne zanima me če boš al ne boš, Sorry.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Re: Vse o propelerjih
SR, pusti stat. škoda besed.
Re: Vse o propelerjih
Fantje, pa dajte se umirit no! Res ne razumem kaj se je treba kregati okrog tako banalnih stvari, ki s povprečno navtiko nimajo nič skupnega. Tole je forum o morjeplovstvu, uživanju, pozibavanju na valovih, jadranju, kurjenju bencina in podobno. Nikakor pa tole ni strokovni racing forum, kjer bi se večina ukvarjala z vesoljsko tehnologijo in lovila stotinke.
Že 100x sem rekel, idealnega propelerja na počitniški navtiki NI in to vemo vsi, ki smo že kako miljo prepluli, pa tudi, če si po izobrazbi psiholog in nimaš pojma o tehničnih zadevah. Lahko ste še tako pametni, vendar ista barka ima pred bencinsko, ko čakaš v gužvi še 6 ton, ko pa jo zapustiš, pa 7 ton. Razlika je nekje +17% mase in gre vsa ta teorija o idealkah in vesoljskih materialih k vragu! Na morje, pa uživat, ne pa kregat se!
Že 100x sem rekel, idealnega propelerja na počitniški navtiki NI in to vemo vsi, ki smo že kako miljo prepluli, pa tudi, če si po izobrazbi psiholog in nimaš pojma o tehničnih zadevah. Lahko ste še tako pametni, vendar ista barka ima pred bencinsko, ko čakaš v gužvi še 6 ton, ko pa jo zapustiš, pa 7 ton. Razlika je nekje +17% mase in gre vsa ta teorija o idealkah in vesoljskih materialih k vragu! Na morje, pa uživat, ne pa kregat se!
Re: Vse o propelerjih
Ampak vsak propeler pri izvenkrmnih ali Z pogonih je nataknjen na poboljšano rostfrej gred.
Glede tvojih 17% plus-minus ti pa Merc vse pove z novimi super lahkimi izvenkrmnimi motorji, ki so zamenjava za bigg block.
Lej to https://www.offshoreonly.com/articles/u ... -packaging je full žur čoln in nič kaj dirkača ni v njem. Čeprav so taki motorji povsem prevetrili visokozmogljivo sceno in res hitro, ter varčno gonijo hitre katamarane, jih večino pokupijo za žurantske fišermene. In ja, vsi imajo poboljšane rostfrej gredi propelerjev, pa tudi poboljšani propelerji se najdejo vmes in to precej pogosto.
Načeloma bi ti pa lahko pritrdil.
Glede tvojih 17% plus-minus ti pa Merc vse pove z novimi super lahkimi izvenkrmnimi motorji, ki so zamenjava za bigg block.
Lej to https://www.offshoreonly.com/articles/u ... -packaging je full žur čoln in nič kaj dirkača ni v njem. Čeprav so taki motorji povsem prevetrili visokozmogljivo sceno in res hitro, ter varčno gonijo hitre katamarane, jih večino pokupijo za žurantske fišermene. In ja, vsi imajo poboljšane rostfrej gredi propelerjev, pa tudi poboljšani propelerji se najdejo vmes in to precej pogosto.
Načeloma bi ti pa lahko pritrdil.
Re: Vse o propelerjih
Če komu prav pride podatek, sicer se je to že šušljalo dalj časa, ampak zdaj sva pa s kolegom testirala hands-on v nedeljo.
Solas ima oznake korakov drugačne kot ostali. Solas 13x19 se obnaša popolnoma enako kar se tiče hitrosti in obratov kot OE Yamaha 13x21.
Solas ima oznake korakov drugačne kot ostali. Solas 13x19 se obnaša popolnoma enako kar se tiče hitrosti in obratov kot OE Yamaha 13x21.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Re: Vse o propelerjih
Točno tako. In še pri katerih drugih je situacija podobna, če ne celo hujša.
Xilinx Vivado HLx trainee
Re: Vse o propelerjih
Me res zanima kako mercury propi pašejo v to zgodbo. Imam tudi enega 13x19 black maxa pa ga bom naslednjič s sabo vzel, da sprobam še kako je ta v primerjavi z yamahino 21 in solasovo 19 pa inox oe jamahino 13x22 bova še probala.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Re: Vse o propelerjih
13x19 black max se ti bo bolj zvrtel, kot 13x19 solas, čoln bo počasnejši in imel bo slabšo ekonomijo.
Xilinx Vivado HLx trainee
Re: Vse o propelerjih
Kako so pa BRP/OMC v primerjavi z naštetimi?
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gosti