Se oproščam samo tale URL sem našel .Ce kdo najde boljši link naj ga pls posta.
https://www.instagram.com/tv/CWZQ4bTJCS8/?utm_medium=copy_link
Zanimiv prikaz pravilne razporeditve teze na prikolici
Moderatorji: moderator2, moderator
Zanimiv prikaz pravilne razporeditve teze na prikolici
pojdi se z bikom bost!
Re: Zanimiv prikaz pravilne razporeditve teze na prikolici
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
- Marjan Tomki
- Admiral
- Prispevkov: 6224
- Pridružen: Sr Nov 03, 2010 21:30
- Kraj: Ljubljana
Re: Zanimiv prikaz pravilne razporeditve teze na prikolici
Hvala, AEgir, zlasti drugi zajame skoraj vse pomembno, in kar je zajeto, je odlično predstavljeno.
Tale povzetek s konca videa je zares razumljiv šele, potem ko vidš video, lahko pa da idejo, kaj video zajame in zaradi česa ga je vredno pogledati
7: Accelerate => less sway, braking => more sway
To ne pomeni, da naj bi s pospeševanjem umirjal nihanje vstran (povečanje zaradi večje hitrosti bi hitro prineslo popolno izgubo nadzora in bi bilo pogubno), ampak da bi posvaril zlasti na seštevanje učinkov pospeševanja in zaviranja na klancu, zlasti, kadar tovor ni optimalno naložen.
Tu so odlično obranani učinki razporeditve mase v vpregi (tako na prikolici kot na vlečnem vozilu), jaz pa sem precej kilometrov prevozil tudi s prikolico za prevoz jadralnega letala, ki je lahka in velika in kjer sta često prevladujoča dejavnika aerodinamika in veter. Je kdo na internetu opazil kaj tem povezavam z razlago podobnega tudi o tem?
Tale povzetek s konca videa je zares razumljiv šele, potem ko vidš video, lahko pa da idejo, kaj video zajame in zaradi česa ga je vredno pogledati
K tistemu seznamu bi jaz morda kot opozorilo dodal še točko 76 point summary
1. Weight centralisation is more important than total weight
2. Too much ball weight is BAD!
3. Too much far-rear weight is REALLY BAD!!!
4. A heavier towcar controls sway better than a light one
5. More speed => more sway, speed squared law
6. Uphill => less sway, downhill => more sway
7: Accelerate => less sway, braking => more sway
To ne pomeni, da naj bi s pospeševanjem umirjal nihanje vstran (povečanje zaradi večje hitrosti bi hitro prineslo popolno izgubo nadzora in bi bilo pogubno), ampak da bi posvaril zlasti na seštevanje učinkov pospeševanja in zaviranja na klancu, zlasti, kadar tovor ni optimalno naložen.
Tu so odlično obranani učinki razporeditve mase v vpregi (tako na prikolici kot na vlečnem vozilu), jaz pa sem precej kilometrov prevozil tudi s prikolico za prevoz jadralnega letala, ki je lahka in velika in kjer sta često prevladujoča dejavnika aerodinamika in veter. Je kdo na internetu opazil kaj tem povezavam z razlago podobnega tudi o tem?
Correct me if I am wrong, please.
Če bi se dalo upravljati starejše prispevke, bi bila kazala ažurnejša, v mnoge članke vrnjene slike, popravki vnešeni v izvirne članke in s tem vsebina pravilnejša in preglednejša...
Če bi se dalo upravljati starejše prispevke, bi bila kazala ažurnejša, v mnoge članke vrnjene slike, popravki vnešeni v izvirne članke in s tem vsebina pravilnejša in preglednejša...
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gosti