Zdravo,
pri MD2030 (Bavaria 36) se je menjalnik po vožnji vzvratno odločil, da ne gre več v prestavo naprej ampak bo ostal v rikverc. Na samem motorju lahko prestavim prestavo v najpšrejs premikom ročice na motorju.
Predvidevam, da je nekaj narobe z zajlo od ročice v kokpitu do motorja (strgana, se je snela s kakšnega nosilca ipd). Nisem se še uspel prebit v drobovje, da bi ugotovil kje dejansko težava je.
Če se kdo kaj bolj spozna na to bi prosil par informacij v primeru, da bom moral zajlo zamenjat:
- kako dolga zajla je potrebna za zamenjavo
- je menjava zajle komplicirana oz. je potrebno kaj pazit pri tem
Hvala.
Menjalnik ne uboga MD2030
Moderatorji: moderator2, moderator
- modro morje
- Viceadmiral
- Prispevkov: 362
- Pridružen: Ne Jan 21, 2018 11:54
- Kraj: Ljubljana - Krk
Re: Menjalnik ne uboga MD2030
Najprej bi blo treba odpret škatlo z mehanizmom pri prestavni ročici. Na sliki je en primer takega mehanizma. Mogoče se je snela kaka matica, ali pa odlomil kak štift. Pogledaš, kaj piše na ročici, kateri proizvajalec in kateri model, pol pa Google iščeš.
Navigare vivere est.
Re: Menjalnik ne uboga MD2030
Verjetno je res crknila zajla, če na menjalniku z lahkoto pretikaš. Seveda, če se ni samo snela .
Prava zajla bo od Ultraflexa C8, dolžino imaš napisano 10-15 cm pred enim ali drugim koncem zajle izraženo v feet-ih.
Čeprav je C2 na videz identična, je bolj švoh, zato vzami C8, C2 je za izvenkrmne motorje.
Prava zajla bo od Ultraflexa C8, dolžino imaš napisano 10-15 cm pred enim ali drugim koncem zajle izraženo v feet-ih.
Čeprav je C2 na videz identična, je bolj švoh, zato vzami C8, C2 je za izvenkrmne motorje.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gosti