alternator
Moderatorji: moderator2, moderator
alternator
Ali je res tako nevarno uporabit avtomobilski alternator na vgrajenem motorju? Motor ima elektronski vbrizg in ne fergazerjev.
Re: alternator
Zakaj bi bilo nevarno? Saj ni krtač in iskrenja... Kot pa je razumeti forume in googla imajo "marine" alternatorji nekaj več funkcij napram avtomobilskim; bolj efektivno polnenje -> boljši regulator in izhod za RPM prikazovalnik... Najbrž so tudi robustnejši. Zelo malo avto frikov cel dan laufa motor na 1500 obratih.. navtičarjev maš pa cel kup takih. Saj je vse stvar prenosa ampak a ga imajo vsi otimalnega...?
Xilinx Vivado HLx trainee
Re: alternator
Ne vem, berem da naj bi bil nevaren in me je malo stisnilo. Krtače ima, ampak če prav razumem nima kolektorja, temveč ima drsne obroče, ki res skoraj ne iskrijo. Ne vem?
Vrtljaje imam najraje med 4.000 in 5.000 rpm, tako da z elektriko ni problema. Je pa res, da nima svojega ventilatorčka za hlajenje.
Vrtljaje imam najraje med 4.000 in 5.000 rpm, tako da z elektriko ni problema. Je pa res, da nima svojega ventilatorčka za hlajenje.
Re: alternator
SR 290 napisal/-a:Ne vem, berem da naj bi bil nevaren in me je malo stisnilo. Krtače ima, ampak če prav razumem nima kolektorja, temveč ima drsne obroče, ki res skoraj ne iskrijo. Ne vem?
Vrtljaje imam najraje med 4.000 in 5.000 rpm, tako da z elektriko ni problema. Je pa res, da nima svojega ventilatorčka za hlajenje.
Če ga nima zunaj ga ima pa v sebi....
Mato
Re: alternator
Ja, ima malo vetrnico tam zadaj pri krtačkah.
Kasaudio, verjetno si mislil, da nima kolektorja, ima drsne obroče.
Kasaudio, verjetno si mislil, da nima kolektorja, ima drsne obroče.
Re: alternator
Obrobna tema, ampak morda komu prav pride.
Po nasvetu morjeplovca Matota, ki mi je povedal, da imajo novi avtomobilski alternatorji tudi zaščitene krtačke, sem snel plastičen pokrov čez regler in snel sem tudi regler.
Torej:
1.) Drsni obroči z krtačkami so zaščiteni z vseh strani in ni varijante, da bi katera koli marine aplikacija bila bolj zaščitena.
2.) Alternator ima dva ventilatorja. Enega pred in enega za navitjem.
3.) Drsni obročki imajo premer manj kot 15 mm, nisem pa meril koliko.
Alternator je Valeo 12V, 145A in ga ne mislim menjat z nekim 75A marine alternatorjem, ki bo imel modro štampiljko, drugače bo pa imel morebiti celo slabše zaščitene krtačke kot tale.
Po nasvetu morjeplovca Matota, ki mi je povedal, da imajo novi avtomobilski alternatorji tudi zaščitene krtačke, sem snel plastičen pokrov čez regler in snel sem tudi regler.
Torej:
1.) Drsni obroči z krtačkami so zaščiteni z vseh strani in ni varijante, da bi katera koli marine aplikacija bila bolj zaščitena.
2.) Alternator ima dva ventilatorja. Enega pred in enega za navitjem.
3.) Drsni obročki imajo premer manj kot 15 mm, nisem pa meril koliko.
Alternator je Valeo 12V, 145A in ga ne mislim menjat z nekim 75A marine alternatorjem, ki bo imel modro štampiljko, drugače bo pa imel morebiti celo slabše zaščitene krtačke kot tale.
Re: alternator
Zakaj si menjal alternator? Zaradi vecjega polnjenja ali ti je stari crknil?
Re: alternator
Tak je že nekaj časa na mariniziranem LS376/480, ampak do zdaj nisem razmišljal o tem problermu, ker ima motor vbrizg in ne fergazerjev.
Štarter smo takoj zamenjali z navtičnim, ampak alternatorja pa ne, ker ima drsne obročke in ne kolektorja kot starter, kjer krtačka preskakuje čez pole in nismo pomislili na iskro.
Štarter smo takoj zamenjali z navtičnim, ampak alternatorja pa ne, ker ima drsne obročke in ne kolektorja kot starter, kjer krtačka preskakuje čez pole in nismo pomislili na iskro.
- Nikola T.
- Admiral
- Prispevkov: 5111
- Pridružen: Ne Nov 29, 2009 21:12
- Kraj: Lj.-Trzin-Izola-Devin
- Kontakt:
Re: alternator
SR 290 napisal/-a:T...Štarter smo takoj zamenjali z navtičnim, ampak alternatorja pa ne, ker ima drsne obročke in ne kolektorja kot starter, kjer krtačka preskakuje čez pole in nismo pomislili na iskro.
VSI alternatorji imajo zgolj obročka preko katerih se preko krtačk napaja vzbujalno navitje. Tok v pobudnem navitju "namagneti" rotor, ki ob vrtenju preko lamel na statorjevem navitju generira napetost. Povedano laično in razumljivo.
Re: alternator
Ja, saj zato nisem pomislil na iskrenje, pri starterju ga je pa veliko in tega smo zamenjali z navtičnim.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gosti