Cinki
Moderatorji: moderator2, moderator
Cinki
V bakrenem toplotnem izmenjevalcu moram zamenjat cink anodo. Naj dam aluminij, ali cink? Držat mi mora dva, največ tri mesece.
Re: Cinki
Nebi vedel kaj je bolje, morda Google ve?
Drugače v izmenjevalcih, kjer kroži slana voda, sem vedno videl cinkove anode.
Znanec, ki vzdržuje jeklene boje na morju, upororablja aluminijeve anode, pravi, da trajajo dlje.
Drugače v izmenjevalcih, kjer kroži slana voda, sem vedno videl cinkove anode.
Znanec, ki vzdržuje jeklene boje na morju, upororablja aluminijeve anode, pravi, da trajajo dlje.
Re: Cinki
Google piše vse sorte. Šmorn je glih v izmenjevalcu, kjer je cink v prvi bojni liniji. Voda sicer ne gre skozi mašino, temveč le skoz izmelnjevalce antifriza, olja, menjalnika in potem v izpuh.
Stari cink je požrlo, nove sem dobil pa alu in zdaj ne vem kaj naj.
Na Googlu pravijo, da je alu za brakično vodo, cink pa za morsko, ampak potem eni nakladajo, da alu bolje ščiti, cink pa dlje drži, drugi obratno...
Stari cink je požrlo, nove sem dobil pa alu in zdaj ne vem kaj naj.
Na Googlu pravijo, da je alu za brakično vodo, cink pa za morsko, ampak potem eni nakladajo, da alu bolje ščiti, cink pa dlje drži, drugi obratno...
Re: Cinki
Po moje bo uredu kar koli boš izbral, samo da bo nekaj kar galvanika napade prej kot baker.
Drugače pa, po mojih izkušnjah pri razstavljanju in čiščenju razhladnikov, tam kjer anode niso bile dolgo menjane, najprej napade medenino. To se vidi v barvi, ker postane rdeča. Da ga poje, pa potrebuje nekaj let brez nobene zaščite.
Spet po govoricah tega znanca, ki zamenja več 100 kg anod na leto, naj bi šlo nekako tako, da slana voda najhitreje požre magnezij, nato cink in nato aluminji.
Magnezij je bolj primeren za sladko vodo, ker v slani ga požre prehitro.
Tisti, ki so menjali originalne anode na petah od Volvo-ta ali Mercruiser-ja s cinkovimi ponaredki, le te niso delovale, po enen letu iste. Verjetno je takrat najebala peta.
Druga zgodba, na bivši barki od policije, P-111(aluminij trup), se je menjavalo cink anode na 6 mesecev. približno 20-25kg vsakič, kilogrami od oka. Žrlo jih je kot za stavo. Vsekakor cinki niso zdržali 1 leto.
Drugače pa, po mojih izkušnjah pri razstavljanju in čiščenju razhladnikov, tam kjer anode niso bile dolgo menjane, najprej napade medenino. To se vidi v barvi, ker postane rdeča. Da ga poje, pa potrebuje nekaj let brez nobene zaščite.
Spet po govoricah tega znanca, ki zamenja več 100 kg anod na leto, naj bi šlo nekako tako, da slana voda najhitreje požre magnezij, nato cink in nato aluminji.
Magnezij je bolj primeren za sladko vodo, ker v slani ga požre prehitro.
Tisti, ki so menjali originalne anode na petah od Volvo-ta ali Mercruiser-ja s cinkovimi ponaredki, le te niso delovale, po enen letu iste. Verjetno je takrat najebala peta.
Druga zgodba, na bivši barki od policije, P-111(aluminij trup), se je menjavalo cink anode na 6 mesecev. približno 20-25kg vsakič, kilogrami od oka. Žrlo jih je kot za stavo. Vsekakor cinki niso zdržali 1 leto.
Re: Cinki
SR 290 napisal/-a:Google piše vse sorte. Šmorn je glih v izmenjevalcu, kjer je cink v prvi bojni liniji. Voda sicer ne gre skozi mašino, temveč le skoz izmelnjevalce antifriza, olja, menjalnika in potem v izpuh.
Stari cink je požrlo, nove sem dobil pa alu in zdaj ne vem kaj naj.
Na Googlu pravijo, da je alu za brakično vodo, cink pa za morsko, ampak potem eni nakladajo, da alu bolje ščiti, cink pa dlje drži, drugi obratno...
Jaz že od vsega začetka kupujem AL Anode od Martyr za Alpha One pete. tudi AL anode so različne za "fresh water" in "salt and brackish water". Jih lepo poliže v enem letu na trim cilindrih.
Mato
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov