nakup gumenjaka in motorja
Moderatorji: moderator2, moderator, MareC, janadino
Re: nakup gumenjaka in motorja
4m in 20konj z mehkim dnom? V rit boš vedno moker, pele se pa tud ko kača čez valove. Ven pa not ga ne boš dajal, na roke ga pa ne boš dvignil pa nesel v apartma. Trdo dno vsaj čoln naredi. Če misliš da boš vsak teden v soboto dal v vodo čoln pa v nedeljo spet ven, boš samo 3x to naredil potem ga boš pa ali not pustil ali pa nehal sploh.
Re: nakup gumenjaka in motorja
kot sem napisal se tu popolni zacetnik ki se dela izpit... Ideja se je porodila ko sem v marini blizu meine videl YAM380s. Gumenjak bi moral biti z ALU dnom. Coln ne mislim vsak vikend dvigat in spuscat ampak ga mislim dvignit in ocistit in pripravit za zimo po koncu sezone.
Potrebujem ga najvec za izlete po okoliskih zalivih za kopat zato sem napisal da bi bila najdaljsa voznja nekje okoli Krka. Koristil pa se bo tako ali tako samo med vikendi.
Ce Imam trdo dno rabim prikolico in to mi ze potem predstavlja problem.
Potrebujem ga najvec za izlete po okoliskih zalivih za kopat zato sem napisal da bi bila najdaljsa voznja nekje okoli Krka. Koristil pa se bo tako ali tako samo med vikendi.
Ce Imam trdo dno rabim prikolico in to mi ze potem predstavlja problem.
Re: nakup gumenjaka in motorja
Da razčistimo,
čolna brez dna ni, sedaj ali je to bukova deska ali alu - še vedno je mehek in gre kot kača, večji valovi so pa resen problem, ker te zna še prekucnit če si mal smotan.
Sicer samo predlog, vlečna naprava je nekih 200-250 EUR nova, pa še kje drugje pride prav. Sploh če bo celo leto v vodi, hjoj..na trdo gumico vsaj AF lahk namažeš, tu boš mel pa zelenega (na debelo) še preden bo mesec mimo. Ker zložljiv gumenjak, pa motor, pa bencin pa krama...kaj misliš da to spraviš v žensko torbico? Isto ti vzame pol avta pa smrdi ti tja pod nos.
Moraš pa vedet, na morju kogarkol vprašaš, je njegov čoln d-best. Ko ga naslednje leto vidiš, pa vprašaš, zakaj ma sedaj večjega, je odgovor vedno isti - misliš une male jajca? to ni nič.
čolna brez dna ni, sedaj ali je to bukova deska ali alu - še vedno je mehek in gre kot kača, večji valovi so pa resen problem, ker te zna še prekucnit če si mal smotan.
Sicer samo predlog, vlečna naprava je nekih 200-250 EUR nova, pa še kje drugje pride prav. Sploh če bo celo leto v vodi, hjoj..na trdo gumico vsaj AF lahk namažeš, tu boš mel pa zelenega (na debelo) še preden bo mesec mimo. Ker zložljiv gumenjak, pa motor, pa bencin pa krama...kaj misliš da to spraviš v žensko torbico? Isto ti vzame pol avta pa smrdi ti tja pod nos.
Moraš pa vedet, na morju kogarkol vprašaš, je njegov čoln d-best. Ko ga naslednje leto vidiš, pa vprašaš, zakaj ma sedaj večjega, je odgovor vedno isti - misliš une male jajca? to ni nič.
Re: nakup gumenjaka in motorja
Prednost gumenjakov z mehkom dnom je izključno zložljivost (med transportom, pri shranjevanju) in za priobalno plovbo so čisto ok, za resno plutje pa vesekakor rabiš trdo dno.
Sam sem imel gumenjak z mehkim dnom in prednost je bila ta, da sem ga lahko imel shranjenega v kleti, za tistih 14 dni dopusta pa sem ga zložil, dal v avto in za 14 dni v vodo, nato pa pospravil nazaj v klet. Če pa imaš namen imeti čoln celo sezono v vodi, nujno rabiš trdo dno.
Sam sem imel gumenjak z mehkim dnom in prednost je bila ta, da sem ga lahko imel shranjenega v kleti, za tistih 14 dni dopusta pa sem ga zložil, dal v avto in za 14 dni v vodo, nato pa pospravil nazaj v klet. Če pa imaš namen imeti čoln celo sezono v vodi, nujno rabiš trdo dno.
Re: nakup gumenjaka in motorja
problem bo nastal, ko boš začel uživati v vožnjah in te bo zamikalo še kaj drugega, oz. dlje kot le okrog Krka, če se bi vozil le ob bonacah in v sorazmerno mirnem morju okoli Krka, je načeloma čist dovolj....potem je pa zložljiv gumenjak že majhen problem, ker proti malo večjemu valu se ne boš mogel vozit, vrniti se boš pa moral...jaz sem ga imel 5 sezon ( 400cm s 25 konji in 430cm s 25 konji ), pa v teh petih letih naredil krepko čez 1500 milj, tudi dolge ture, recimo bil sem na 7.ruti s ta zadnjo kombinacijo, dejansko pa na dopustih ni minil dan, da se ne bi vozil ( kar je dobro, ker se meni ni nikoli zapacal spodaj, se sproti čisti ; , drugače boš ga moral tedensko spodaj očistit, če boš imel vezanega čez sezono ), za dopust sem izbiral destinacije, kjer sem vedel, da ni prevelikega maestrala.., ima dobre lastnosti, ker sploh ne veš, da troši, glisiraš lahko dobesedno na štandgasu s 5 vozli ali pa s pol gasa s 15 -imi, porabe pa skoraj ni, ampak val te zjebe, sploh, če ga imaš v premec, res prideš v situacije, ko požreš cmok, na ruti sem recimo bil v čolnu sam in se ob Pagu nisem mogel peljati do Luna, sem se moral skriti v en zaliv in počakati, da pade val, pa ni bil ne vem kako visok...privežeš se lahko skoraj povsod, ker ne rabiš več kot 30 cm vode...itd, itd...
Če boš kupoval, glej, da ima čimdebelejše tube , sam sem iskal tudi debelejši material-imam tudi rafte in vem, kaka razlika je med mojimi low-cost rafti za Dravo ali pa kakimi Gumoteksovimi ali Grabnerjevimi ( debelejši material 1,2 mm pri gumenjakih - sicer PVC , za zmerno ceno ima Mission Craft ), samo zdaj vidim, da so pri 390 že zmanjšali premer tub...prekleto šparanje !!!
p.s. letos sem ga prodal, zdajšnji lastnik hodi vedno na Mljet in kolikor mi je dejal, je več kot zadovoljen in za to, kar rabi, mu zadostuje je pa res, da je ponj prišel z Grand Scenicom in je vse skupaj moral odpeljati v dveh rundah, ker ravno tako noče prikolice, jaz sem imel vse skup v kombiju
Če boš kupoval, glej, da ima čimdebelejše tube , sam sem iskal tudi debelejši material-imam tudi rafte in vem, kaka razlika je med mojimi low-cost rafti za Dravo ali pa kakimi Gumoteksovimi ali Grabnerjevimi ( debelejši material 1,2 mm pri gumenjakih - sicer PVC , za zmerno ceno ima Mission Craft ), samo zdaj vidim, da so pri 390 že zmanjšali premer tub...prekleto šparanje !!!
p.s. letos sem ga prodal, zdajšnji lastnik hodi vedno na Mljet in kolikor mi je dejal, je več kot zadovoljen in za to, kar rabi, mu zadostuje je pa res, da je ponj prišel z Grand Scenicom in je vse skupaj moral odpeljati v dveh rundah, ker ravno tako noče prikolice, jaz sem imel vse skup v kombiju
Nazadnje spremenil pinosat, dne Sr Sep 06, 2017 11:44, skupaj popravljeno 9 krat.
Vsak dan v vsakem pogledu vse bolj in bolj napredujem...
Re: nakup gumenjaka in motorja
Zakaj prepričujete prepričanega. Odločil se je za gumenjaka z mehkim dnom in pika. V tej smeri mu svetujte in konec.
Ko bo če bo ugotovil da rabi kej drugega, bo pač nabavil drugega. Ne vem zakaj se obremenjujete s tem kaj bo kupil. Na tisoče takih čolnov je po Jadranu pa so še vedno živi in uživajo v tem kaj imajo.
Sem imel maestrala 18 in 18 pa potem 25KM motor gor, neprecenljiva izkušnja ki je nebi nikoli zamenjal. Mogoče bi za začetek nabavil kaj rabljenega, leto dve ali tri, ceneje bo in potem če bi se slučajno odločil za zamenjavo ne boš toliko izgubil na ceni. Pa še večina ima že opremo zraven.
Moje mnenje.
Ko bo če bo ugotovil da rabi kej drugega, bo pač nabavil drugega. Ne vem zakaj se obremenjujete s tem kaj bo kupil. Na tisoče takih čolnov je po Jadranu pa so še vedno živi in uživajo v tem kaj imajo.
Sem imel maestrala 18 in 18 pa potem 25KM motor gor, neprecenljiva izkušnja ki je nebi nikoli zamenjal. Mogoče bi za začetek nabavil kaj rabljenega, leto dve ali tri, ceneje bo in potem če bi se slučajno odločil za zamenjavo ne boš toliko izgubil na ceni. Pa še večina ima že opremo zraven.
Moje mnenje.
Guma je guma, zaenkrat.
Re: nakup gumenjaka in motorja
lahko bi k meni na Lun prišel na pir al pa povedal v keri uvali si vedril, pa bi te z avtom pobral
Re: nakup gumenjaka in motorja
če ti denar ni problem in kupuješ novo... moja kombinacija je bila Mission Craft 430 Master z Yamaha 25,
čoln ti pošlje prodajalec ( http://www.mission-craft.de ) v Graz, prevoz za dobrih 25 EUR, original zapakiranega spraviš v malo večjega karavana
kr3mn1
prespal pa tule, desno od tega belega gumenjaka, skoraj nasedel zjutraj ob oseki, sem se moral z vesli odrivat ven
čoln ti pošlje prodajalec ( http://www.mission-craft.de ) v Graz, prevoz za dobrih 25 EUR, original zapakiranega spraviš v malo večjega karavana
kr3mn1
kr3mn1 napisal/-a:lahko bi k meni na Lun prišel na pir al pa povedal v keri uvali si vedril, pa bi te z avtom pobral
prespal pa tule, desno od tega belega gumenjaka, skoraj nasedel zjutraj ob oseki, sem se moral z vesli odrivat ven
Vsak dan v vsakem pogledu vse bolj in bolj napredujem...
Re: nakup gumenjaka in motorja
ja ene 6 milj ti je še najmanj falilo
Tam kjer si stal ko si slikal ANO II (tak se imenuje oni čoln), sedaj na levo je moj parkiran, tako da je zaščiten pred vsem kar prileti (razen pred galebi)
jaz grem naslednji vikend dol, kdaj si ti rekel da boš v Gajcu?
Tam kjer si stal ko si slikal ANO II (tak se imenuje oni čoln), sedaj na levo je moj parkiran, tako da je zaščiten pred vsem kar prileti (razen pred galebi)
jaz grem naslednji vikend dol, kdaj si ti rekel da boš v Gajcu?
Re: nakup gumenjaka in motorja
evo zadeva zakljucena.
Honwave 40T in 20 konjski motor od HONDE. Oboje novo Sem dobil dobro ponubo in se ni bilo tezko odlocit.
Drugo leto pa zacnemo nabirat morjeplovske izkusnje.
Honwave 40T in 20 konjski motor od HONDE. Oboje novo Sem dobil dobro ponubo in se ni bilo tezko odlocit.
Drugo leto pa zacnemo nabirat morjeplovske izkusnje.
Re: nakup gumenjaka in motorja
Če smem vprašat kaj je to dobra ponudba? Da vem prilagodit ceno svojega, ki ga prodajam. Lahko na zs. Lp
Re: nakup gumenjaka in motorja
Čestitke za novo pridobitev. Hondasaki je dober motor(ček).
Zdej bi bil pravi čas za zbiranje stav če bo al ne bo konc druge sezone tole prodajal in kupoval večji čoln
Zdej bi bil pravi čas za zbiranje stav če bo al ne bo konc druge sezone tole prodajal in kupoval večji čoln
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Re: nakup gumenjaka in motorja
hvala!
mi je pa tu en avstrijski morjeplovec rekel da v roku 2 let je siguren da bom to prodajal zaradi nakupa vecjega
mi je pa tu en avstrijski morjeplovec rekel da v roku 2 let je siguren da bom to prodajal zaradi nakupa vecjega
Re: nakup gumenjaka in motorja
eno vprasanje se.
Kako debele vrvice kupit za privez in kako debelo za sidroP
Sidro Sem gledal tisto zlozljivo 8 kg.
Kje je najbolje se to dokupit.
Kako debele vrvice kupit za privez in kako debelo za sidroP
Sidro Sem gledal tisto zlozljivo 8 kg.
Kje je najbolje se to dokupit.
Re: nakup gumenjaka in motorja
Čakaj malo... 8 kg sidro za 4 m gumonček? Se ti ne zdi to totalno pretiravanje. Dovolj ti je 4 kg pa par metrov verige pred vrv. Veriga ti bo držala vrv na dnu, tako da bodo obremenitve na sidro normalno usmerjene. Glede vrvi ne pretiravaj 10 mm max je dovolj. Sicer koliko pa tehta tale komplet?
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov