Gumenjak 4-5m
Moderatorji: moderator2, moderator, MareC, janadino
Gumenjak 4-5m
Pozdravljeni morjeplovci,
Odločam se za nakup večjega gumenjaka. Zadnjih par let imam napihljivega Granda 330/Yamaha 9.9. Zadeva leti 15 vozlov, edini problem je da ni za daljše plovbe in na valu me totalno razmeče in razmoči. Rad bi se zapeljal tudi kam dlje, šel na kakšen družinski izlet ipd. Po domače povedano "apetititi" so se malo povečali
Konkretneje iščem nekaj s čimer se lahko normalno zapeljem iz Ugljana na Dugi Otok, ali pa iz Hvara na Korčulo, iz Šolte do Trogirja ipd. Kar sem do zdaj rental večje čolne se mi zdi da bi bil nek 4-5m gumenjak več kot dovolj.
Kolikor sem bral forume je najbolje vzet italijanski čoln in japonski motor.
Po brskanju po spletu in prebiranju foruma sem izbor strnil na sledeče modele:
https://bwa.it/en/bwa-14-gt
https://bwa.it/en/bwa-15-gt
https://www.cantiericapelli.com/ribs/to ... mpest-470/
https://www.cantiericapelli.com/ribs/to ... mpest-430/
https://www.gommonibsc.com/en/models/gamma-bsc/bsc-46/
Glede razporeditve prostora, koliko sem uspel razbrati iz slike mi je najbol všeč BSC (ima pred konzolo klop, ter na premcu bitvo in za vstop na čoln). Edino nisem uspel najti slovenskega uvoznika.
Gledam novo, ampak če bi našel kaj zanimivega bi vzel tudi rabljeno.
Vem da je sezona za rabljena plovila jeseni, novo pa je najbolje kupiti na sejmih, trenutno zbiram informacije in se obračam tudi na vas s kakšnimi nasveti.
Predvsem me zanima če so kakšne bistvene razlike med temi modeli, ali pa če so tu kakšni lastniki, da podajo mnenja.
Čoln se bo uporabljal do 3 tedne na leto, za PL in dnevne družinske izlete.
V dilemi sem tudi ali vzeti model med 4-4.5m ali od 4.5-5m. Večino se bomo vozili štirje, tu pa tam 6.
Odločam se za nakup večjega gumenjaka. Zadnjih par let imam napihljivega Granda 330/Yamaha 9.9. Zadeva leti 15 vozlov, edini problem je da ni za daljše plovbe in na valu me totalno razmeče in razmoči. Rad bi se zapeljal tudi kam dlje, šel na kakšen družinski izlet ipd. Po domače povedano "apetititi" so se malo povečali
Konkretneje iščem nekaj s čimer se lahko normalno zapeljem iz Ugljana na Dugi Otok, ali pa iz Hvara na Korčulo, iz Šolte do Trogirja ipd. Kar sem do zdaj rental večje čolne se mi zdi da bi bil nek 4-5m gumenjak več kot dovolj.
Kolikor sem bral forume je najbolje vzet italijanski čoln in japonski motor.
Po brskanju po spletu in prebiranju foruma sem izbor strnil na sledeče modele:
https://bwa.it/en/bwa-14-gt
https://bwa.it/en/bwa-15-gt
https://www.cantiericapelli.com/ribs/to ... mpest-470/
https://www.cantiericapelli.com/ribs/to ... mpest-430/
https://www.gommonibsc.com/en/models/gamma-bsc/bsc-46/
Glede razporeditve prostora, koliko sem uspel razbrati iz slike mi je najbol všeč BSC (ima pred konzolo klop, ter na premcu bitvo in za vstop na čoln). Edino nisem uspel najti slovenskega uvoznika.
Gledam novo, ampak če bi našel kaj zanimivega bi vzel tudi rabljeno.
Vem da je sezona za rabljena plovila jeseni, novo pa je najbolje kupiti na sejmih, trenutno zbiram informacije in se obračam tudi na vas s kakšnimi nasveti.
Predvsem me zanima če so kakšne bistvene razlike med temi modeli, ali pa če so tu kakšni lastniki, da podajo mnenja.
Čoln se bo uporabljal do 3 tedne na leto, za PL in dnevne družinske izlete.
V dilemi sem tudi ali vzeti model med 4-4.5m ali od 4.5-5m. Večino se bomo vozili štirje, tu pa tam 6.
Re: Gumenjak 4-5m
Jaz sem pred 10 leti eno sezono plul z BSC 46. Zelo v redu čoln, nisem imel nobenih večjih pripomb. Če je to še vedno enak čoln ali pa so na njem že delali kakšne spremembe, ne vem.
Takrat je tudi izstopal po malce večji širini, kot jo je imela večina ostalih čolnov primerljivih dolžin in je bil tako bolj uporaben.
ZAR predvidevam da poznaš? Zame najboljša izbira med gumenjaki, ampak seveda tudi dražja od ostalih...
Pri dolžinskih razredih, med katerimi ti izbiraš, bi se jaz definitivno odločil za 4,5 - 5 m. Če ste se sedaj vozili s 3,3 m, vam bo za nekaj časa zadoščal, potem boš pa tako začel pogledovati po 6 metraših
Takrat je tudi izstopal po malce večji širini, kot jo je imela večina ostalih čolnov primerljivih dolžin in je bil tako bolj uporaben.
ZAR predvidevam da poznaš? Zame najboljša izbira med gumenjaki, ampak seveda tudi dražja od ostalih...
Pri dolžinskih razredih, med katerimi ti izbiraš, bi se jaz definitivno odločil za 4,5 - 5 m. Če ste se sedaj vozili s 3,3 m, vam bo za nekaj časa zadoščal, potem boš pa tako začel pogledovati po 6 metraših
Re: Gumenjak 4-5m
ZAR poznam ja, ampak kolikor sem gledal cene je še ziher ene 5k zraven, pa glede na to da ne bo v vodi 3 mesece na leto nevem če ima smisel. Mi je pa všeč gumenjak in sem bral dosti pohval o njemu
Ja upam da bo dolžina zadostovala za nekaj časa XD
Ja upam da bo dolžina zadostovala za nekaj časa XD
Re: Gumenjak 4-5m
Jaz imam BSC50 in je kar prostornejši od BSC46 (včeraj bili skupaj vezani, ker smo šli skupaj na turo). Na valu te bo tudi s takim "razmetalo", moker pa ne boš. Na koncu bo vse premajhno, tudi nam počasi ratuje (2 odrasla in 3 otroci). Če bom kdaj slučajno menjaval bo to ZAR 53. Zaenkrat po vsem videnem in sprobanem je to optimalen presek.
Xilinx Vivado HLx trainee
Re: Gumenjak 4-5m
Čeprav razumem, dosedaj ste ga sestavljali dol ob morju, sedaj se bo vozil na prikolici? Moj glas gre čimdaljšemu. Pri tej dolžini se pozna tudi 30cm. 12 let sem imel gumenjaka 4,3m in za štiri je bil super. Za šest ni noben gumenjak do 5m oziroma le pogojno. Če je že govora o premium znamkah: večina jih sploh nima v ponudbi pod 5m. Gotovo ne brez razloga.
Re: Gumenjak 4-5m
Hvala za informacije! Ja do sedaj sem ga peljal seboj v tovorni prikolici in ga sestavil dol. Kakšna je pa razlika med stroški vzdrževanja, cestnin med 4.3 pa recimo potem okoli 5m? In pa sam transport ter spuščanje v vodo?
Re: Gumenjak 4-5m
https://www.mornar.net/Show/boat.asp?ID ... 20-%202020
Prodam. Vse novo kupljeno 2020. V kompletu tudi prikolica LOK NAP 1000 in vsa potrebna oprema.
Lp
Prodam. Vse novo kupljeno 2020. V kompletu tudi prikolica LOK NAP 1000 in vsa potrebna oprema.
Lp
Re: Gumenjak 4-5m
Kaj menite o tem oglasu? Meni se zdi kar vredu ponudba https://www.subito.it/nautica/bsc-50-cl ... 134535.htm.
Re: Gumenjak 4-5m
Ponudba kar ok, če daš zraven še prikolico si na 17 jurjih kakor je razumeti.
Xilinx Vivado HLx trainee
-
- Kontraadmiral
- Prispevkov: 263
- Pridružen: Ne Maj 15, 2016 10:24
- Kraj: Waj
Re: Gumenjak 4-5m
klemzi32 napisal/-a:Kaj menite o tem oglasu? Meni se zdi kar vredu ponudba https://www.subito.it/nautica/bsc-50-cl ... 134535.htm.
Ta Honda jih prej max. 50 vidi kot 70. Predvsem pa bi ob slabšem vremenu ali malce večji nakrcanosti znal biti problem izglisiranje. Nekega pretiranega navora od te l3 800-kubične mašine ni pričakovati. Vse je odvisno od tega za kaj boš čoln rabil ter obremenil.
Re: Gumenjak 4-5m
V kolikor gre za 70 konjsko hondo, ki je po mojem videnju bolj na spodnji meji kot ne, je ponudba OK. Če pa je 50 ali celo 40 konjev pa je to absolutno premalo.
Xilinx Vivado HLx trainee
-
- Kontraadmiral
- Prispevkov: 263
- Pridružen: Ne Maj 15, 2016 10:24
- Kraj: Waj
Re: Gumenjak 4-5m
klemzi32 napisal/-a:Kaj menite o tem oglasu? Meni se zdi kar vredu ponudba https://www.subito.it/nautica/bsc-50-cl ... 134535.htm.
70 konjska Honda ne obstaja. Nekdo je to Italjanu prodal in ta seje naprej.
Ta zgoraj je glede na pokrov res BF40/60 (1000ccm) in ne BF40/50 (800ccm) izvedba, pa vendarle švoh.
Honda je imela nekoč 75/90 izvedbe, zadnje par let pa 80/100. So pa to že 1.500ccm mašine. Spodobno za ta čoln z limitom 80hp. Ampak... tega ni gor, pa bi moralo bit.
Tudi prikolica NDM 750kg... čoln pelje logično BP, vendar zelo hitra kalkulacija pove, da je ta prikolica neregularna, če te dajo na vago oz. se kaj zgodi in se kdo upiči vanjo.
260kg prikolica
380kg čoln brez opreme
110kg motor
Pa smo že tam. Brez bencina, vode, rezervnega kolesa prikolice, obvezne opreme čolna,... večina 5m čolnov se s podobno kalkulacijo mirno fura po cesti na 3. tablico, a poudarim le v razmislek.
Re: Gumenjak 4-5m
Čoln bom rabil za PL in družinske izlete. Glede na to da me pri PL lahko kdaj ujame kaj, ker sem dlje od čolna je pomojm bolje da imam na višji meji moči da lahko hitro zgasnem. Super hvala vsem za izčrpne informacije! Kolikor razumem rabim za 5m čoln potem še prikolico z višjo nosilnostjo kar pomeni ločeno registracijo.
Re: Gumenjak 4-5m
V kolikor gre za 60konjsko hondo, bo to premalo in bi tak komplet odsvetoval.
Ko smo na čolnu familija 2x odrasla in 3x otroci+krama po oceni (konji motorja, in križni račun trenutne porabe) za potovalko potrebujemo cca 25 konjev, za izglisirat 40-50. Letos smo največ pluli 2 družini (9-10 oseb) in za polno uporabnost čolna je 80 "štiritaktnih" konjev zelo priporočljivo imet, še boljše kar 100 vendar žal po homologaciji to ni možno.
Moj bsc50 ima z napolnjenim tankom maso 780 kg brez tovora in oseb, 750 kilska prikolica seveda ni ustrezna! Po samih kilah iz teh. podatkov sicer je, v praksi pa vsa dodatna oprema prinese kar nekaj teže.
Ko smo na čolnu familija 2x odrasla in 3x otroci+krama po oceni (konji motorja, in križni račun trenutne porabe) za potovalko potrebujemo cca 25 konjev, za izglisirat 40-50. Letos smo največ pluli 2 družini (9-10 oseb) in za polno uporabnost čolna je 80 "štiritaktnih" konjev zelo priporočljivo imet, še boljše kar 100 vendar žal po homologaciji to ni možno.
Moj bsc50 ima z napolnjenim tankom maso 780 kg brez tovora in oseb, 750 kilska prikolica seveda ni ustrezna! Po samih kilah iz teh. podatkov sicer je, v praksi pa vsa dodatna oprema prinese kar nekaj teže.
Xilinx Vivado HLx trainee
Re: Gumenjak 4-5m
Tale BSC Classic 50 je pa tudi meni zanimiv, ve kdo koliko je okvrina cena novega (z ddv) s pomembnejšo opremo: blazine, rezervoar, tenda, pokrivalo, itd brez prikolice in motorja ?
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov