Prevoz gumenjaka iz J Italije
Moderatorji: moderator2, moderator, MareC, janadino
Prevoz gumenjaka iz J Italije
V Italiji sem se zagledal v eno gumico (4,8 m), ki bi jo rad spravil domov. Do tja je slabih tisoč km.
Trenutna prikolica na kateri je guma, ima NDM 600 kg, kar je zelo na meji in je zato ne bi vzel. Zato iščem najbolj optimalno opcijo:
#1: Tukaj kupim ustrezno prikolico (NDM 750) in šibam dol. Tu je mala težava, ker nisem zasledil kaj dosti rabljenih, za nove je pa za počakat kakšen mesec. Pozna kdo kakšno razpoložljivo opcijo?
#2: Tukaj najamem prikolico in grem dol. Samo potem imam težavo s prekladanjem in shrambo čolna dokler ne bi dobil svoje prikole.
#3: Naročim prevoz nekomu tretjemu. Ali da gre nekdo iskat s prikolo ali da gumo naloži kakšen prazen kamion, ki se vrača. Ostane težava iz druge točke. Niti se mi ne sanja kakšna bi bila neka okvirna cena za tako razdaljo.
Če ima kdo kakšen nasvet, idejo ali izkušnjo, ki me premakne bližje cilju, bom zelo hvaležen.
Trenutna prikolica na kateri je guma, ima NDM 600 kg, kar je zelo na meji in je zato ne bi vzel. Zato iščem najbolj optimalno opcijo:
#1: Tukaj kupim ustrezno prikolico (NDM 750) in šibam dol. Tu je mala težava, ker nisem zasledil kaj dosti rabljenih, za nove je pa za počakat kakšen mesec. Pozna kdo kakšno razpoložljivo opcijo?
#2: Tukaj najamem prikolico in grem dol. Samo potem imam težavo s prekladanjem in shrambo čolna dokler ne bi dobil svoje prikole.
#3: Naročim prevoz nekomu tretjemu. Ali da gre nekdo iskat s prikolo ali da gumo naloži kakšen prazen kamion, ki se vrača. Ostane težava iz druge točke. Niti se mi ne sanja kakšna bi bila neka okvirna cena za tako razdaljo.
Če ima kdo kakšen nasvet, idejo ali izkušnjo, ki me premakne bližje cilju, bom zelo hvaležen.
-
- Kontraadmiral
- Prispevkov: 263
- Pridružen: Ne Maj 15, 2016 10:24
- Kraj: Waj
Re: Prevoz gumenjaka iz J Italije
Pozdravljen,
da kar začnem:
Ne poznam opreme kompleta (roll bar, velikost tanka goriva, motor,...), vendar išči prikolico NDM 1000kg. Pri našemu je bilo s Suzukijem DF90A, brez dodatne opreme, s 25l goriva, 20l vode na osi z zapeto kljuko 1050kg (merjeno na tehničnemu). Še kar nosi kljuka in kar dodamo še opreme, smo že precej čez. Še bolj boš pa z NDM 750kg. Trenutnih 600 kg NDM je pa sploh le slaba šala.
Čoln 380kg brez opreme (tanka, roll-bar, tende, obvezne opreme,...), motor 160kg, prikolica 300kg+. Prosim za tvojo računico kako prideš s 750kg skozi.
Pri prikolici glej, da ima koleščka tudi na kobilici (hrbtenica čolna), čimveč pa na bokih za bočno oporo. Težišče naj ima karseda nizko. Če je za počakat le en mesec, raje naroči nekaj dobrega, kot jemati nekaj na 3/4. Mi jo imamo od Lok-a NAP1300 znižano homologacijo na NDM 1000kg, dodelano po meri. Odlična. Če boš želel slike, ti lahko dam na ZS.
Za prekladanje rabiš drčo in morje ali pa le par avto/kamijonskih gum in nekoga, da vse to podklada/umika ob pravem času. Bolj nekoga, da ve kaj dela, kot 5 razglašenih italjanov okoli.
Če si blizu morja, ima skoraj vsaka vasica tam dol še zastonjsko drčo.
Sami smo se odpravili ponj v predmestje Barija. Res lepa dogodivščina.
Najprej sva se z bratom odpravila na maratonski enodnevni izlet z vlakom na vpogled, kjer sva dokaj hitro dojela, da tista prikolica ni naša realnost. Sicer Satellite, vendar v zelo slabi kondiciji. Samo kondicijo prikolice lahko le redko vidiš že iz slik lastnika. Moraš pa vedeti, da če se že zmeniš, da ti pusti dokumente prikolice za prevoz domov, najbrž tista prikolica ni nikoli delala takih dolgih fur. Stanje ležajev, zavor, torzije in pa samih veznih elementov je vprašljiva. Dostikrat se te prikolice 'potaplja', sol pa razžira vse kar vidi.
Na tako dolgo pot greš z avtom in prikolico za moje pojme, če že res veš, da boš zadevo nabavil. Ogled pa raje opravi z vlakom, saj je dosti cenejši, železnice so pa ena redkih stvari v Ita, ki res dobro delujejo. Več pa lahko na ZS.
da kar začnem:
Tukaj kupim ustrezno prikolico (NDM 750)
Ne poznam opreme kompleta (roll bar, velikost tanka goriva, motor,...), vendar išči prikolico NDM 1000kg. Pri našemu je bilo s Suzukijem DF90A, brez dodatne opreme, s 25l goriva, 20l vode na osi z zapeto kljuko 1050kg (merjeno na tehničnemu). Še kar nosi kljuka in kar dodamo še opreme, smo že precej čez. Še bolj boš pa z NDM 750kg. Trenutnih 600 kg NDM je pa sploh le slaba šala.
Čoln 380kg brez opreme (tanka, roll-bar, tende, obvezne opreme,...), motor 160kg, prikolica 300kg+. Prosim za tvojo računico kako prideš s 750kg skozi.
Pozna kdo kakšno razpoložljivo opcijo?
Pri prikolici glej, da ima koleščka tudi na kobilici (hrbtenica čolna), čimveč pa na bokih za bočno oporo. Težišče naj ima karseda nizko. Če je za počakat le en mesec, raje naroči nekaj dobrega, kot jemati nekaj na 3/4. Mi jo imamo od Lok-a NAP1300 znižano homologacijo na NDM 1000kg, dodelano po meri. Odlična. Če boš želel slike, ti lahko dam na ZS.
Tukaj najamem prikolico in grem dol. Samo potem imam težavo s prekladanjem in shrambo čolna dokler ne bi dobil svoje prikole.
Za prekladanje rabiš drčo in morje ali pa le par avto/kamijonskih gum in nekoga, da vse to podklada/umika ob pravem času. Bolj nekoga, da ve kaj dela, kot 5 razglašenih italjanov okoli.
Če si blizu morja, ima skoraj vsaka vasica tam dol še zastonjsko drčo.
Če ima kdo kakšen nasvet, idejo ali izkušnjo, ki me premakne bližje cilju, bom zelo hvaležen.
Sami smo se odpravili ponj v predmestje Barija. Res lepa dogodivščina.
Najprej sva se z bratom odpravila na maratonski enodnevni izlet z vlakom na vpogled, kjer sva dokaj hitro dojela, da tista prikolica ni naša realnost. Sicer Satellite, vendar v zelo slabi kondiciji. Samo kondicijo prikolice lahko le redko vidiš že iz slik lastnika. Moraš pa vedeti, da če se že zmeniš, da ti pusti dokumente prikolice za prevoz domov, najbrž tista prikolica ni nikoli delala takih dolgih fur. Stanje ležajev, zavor, torzije in pa samih veznih elementov je vprašljiva. Dostikrat se te prikolice 'potaplja', sol pa razžira vse kar vidi.
Na tako dolgo pot greš z avtom in prikolico za moje pojme, če že res veš, da boš zadevo nabavil. Ogled pa raje opravi z vlakom, saj je dosti cenejši, železnice so pa ena redkih stvari v Ita, ki res dobro delujejo. Več pa lahko na ZS.
Re: Prevoz gumenjaka iz J Italije
Hja, 1000 bo res bolj prava cifra LOK-a sem že spraševal (zdaj imam njegovo) in je kakšen mesec za počakat. Mogoče kdo pozna prikolice Brenderup (https://www.bolha.com/tovorne-prikolice ... as-8773528)? To lahko dobim v enem tednu, pa nekaj stotakov je cenejš od LOKa.
Re: Prevoz gumenjaka iz J Italije
Tale mini projektič se je čez vikend odvil, tako da je čoln že v novem domu. Na koncu je bila prva varianta, vzel sem TPV 1300 z znižano homologacijo na 1000.
Hvala @UrbanBatic za vse napotke in pomoč.
Hvala @UrbanBatic za vse napotke in pomoč.
Re: Prevoz gumenjaka iz J Italije
In kaj si nabavil? Malo predstavitve, potek……
Re: Prevoz gumenjaka iz J Italije
Darh napisal/-a:In kaj si nabavil? Malo predstavitve, potek……
Pripeljal sem ZAR 47, letnik 2008. Trenutno ima sicer gor Yamaho 40/70 (GETL) letnik 2018 (kupljena 2019) s 109 urami, ampak jo bom zamenjal z močnejšo. 100 ali 115 konjičev. Se bomo vozili štirje in radi smučamo, tako da bo 70 KM po izkušnjah drugih lastnikov čisto premalo.
Vse skupaj se je sicer odvilo precej spontano. Na začeku so bile zgolj mokre sanje brez kakšnega resnega namena. Sem pa vseeno že nekaj časa z enim očesom malo spremljal ponudbo pri nas na Mornarju. In sem počasi uvidel, da prav bogate ponudbe ni. Poleg tega mi je še prišlo na uho, da obstaja neka FB skupina ljubiteljev ZAR-ov, kjer objavljajo fotke s svojih dogodivščin s temi svojimi banjicami. In da se marsikaj oglašuje in proda samo tam, da niti ne pride do oglasnikov, kot je ta naš Mornar ali italijanski Subito. Ne bodi ga len sem se pridružil in še tam občasno pasel svoje sanje in spremljal ponudbo. In tako se je zgodilo, da je en stric v začetku marca tam objavil, da prodaja en lep kos. V okolici Neaplja
Itak je to čisto predaleč, ampak čisto po naključju (če le-ta obstajajo) smo imeli za konec marca s kolegi že zabukiran vikend izlet ravno tja. Tako sem dva dni pred odhodom bolj v šali kot zares povprašal gospoda, če je čoln še vedno na voljo. In ker je bil, sem se dogovoril, da ga pridemo pogledat, če smo že ravno tam. Takrat sem tudi malo pogledal naokrog in sem videl, da ga ni oglaševal nikjer drugje, zato tudi ni bilo kakšne gužve. In smo res naredili en dodaten izlet tistih 15km iz Neaplja, da se nas je 5 tipov pojavilo na ogledu. Zelo hitro mi je bilo jasno, da je čoln dejansko zelo lep in sem bil seveda pečen. Stric mi je potem dal nekaj dni, da sem vse skupaj premlel in ko sem se odločil, da se vržem v vodo, sva se potem lepo počasi vse zmenila.
Seveda sem imel ves čas malo cmoka v grlu, ker vseeno je to Italija, mesto mafije in nikoli ne veš ali te bodo nategnili po levi ali desni - oz. take imamo vsaj predsodke. Ampak se je vse lepo izteklo. Stric je zagrizen Zarist. Nazadnje je imel tega in ZAR 75, ki ga je prodal pred kratkim, zdaj pa je naročil 95-ko. Ko sva bila s sinom čez vikend dol, smo šli s celo njihovo familijo skupaj na večerjo, tako da je bil prav lep izlet
Re: Prevoz gumenjaka iz J Italije
Lepa guma. A to si sam vse izvedel? Prevoz, papirji……
Vem za to fb skupino, ga je tudi kolega tko kupil. On ima pa gor Mercuryja 80. Sem prav presenecen, kolk mu gre z to 80. To je res raketa. Koncno ima mislim da 37-38, pospeske pa brutalne. Gremo veckrat na ribicijo……
Veliko uzitkov z novo pridobitvijo.
Vem za to fb skupino, ga je tudi kolega tko kupil. On ima pa gor Mercuryja 80. Sem prav presenecen, kolk mu gre z to 80. To je res raketa. Koncno ima mislim da 37-38, pospeske pa brutalne. Gremo veckrat na ribicijo……
Veliko uzitkov z novo pridobitvijo.
Re: Prevoz gumenjaka iz J Italije
jedujedu napisal/-a:Tale mini projektič se je čez vikend odvil, tako da je čoln že v novem domu. Na koncu je bila prva varianta, vzel sem TPV 1300 z znižano homologacijo na 1000.
Hvala @UrbanBatic za vse napotke in pomoč.
Re: Prevoz gumenjaka iz J Italije
Darh napisal/-a:Lepa guma. A to si sam vse izvedel? Prevoz, papirji…
Ja. Ko sem bil prvič dol je stric pokazal, da ima vse original papirje od čolna in motorja, tako da s tem ni bilo težav. Pogodbo je tudi potem že vnaprej pripravil in overil, tako da sem prišel dol samo naložit in odpeljat. So pa zato morali biti cekini dol par dni pred mano Vprašanje je bilo samo glede prikole. Ker sem šel dol s svojo, ni glede tega nobene papirologije - kolikor sem se pozanimal je ravno nakup in prevoz prikolice lahko največja ovira.
Na koncu sem samo rabil nekoga, da mi je šel zraven za družbo - 12 ur dol in drug dan 14 ur nazaj. K sreči ta mlajši mulc ni imel preveč zahtev in sva se hitro zmenila. Važno, da je lahko dobro jedel, jaz sem pa tudi preživel cel dan njegovih komadov v avtu
Re: Prevoz gumenjaka iz J Italije
imam platforme za zar47 če te bojo zanimale.
Re: Prevoz gumenjaka iz J Italije
pale napisal/-a:imam platforme za zar47 če te bojo zanimale.
Joj, to sem sicer imel v planu za naslednje leto. In ravno tebe bi najprej poklical, ker si mi že dva čolna rihtal
Ko sem se ob prevzemu z gospodom pogovarjal malo o tem, je kar ven padel, ko sem ga vprašal kaj pa ponaredek oz. "doma" narejeno, ker je original tako zasoljena cena. "Solo original", samo to šteje za zapriseženega zarista
-
- Kontraadmiral
- Prispevkov: 263
- Pridružen: Ne Maj 15, 2016 10:24
- Kraj: Waj
Re: Prevoz gumenjaka iz J Italije
jedujedu napisal/-a:pale napisal/-a:imam platforme za zar47 če te bojo zanimale.
Joj, to sem sicer imel v planu za naslednje leto. In ravno tebe bi najprej poklical, ker si mi že dva čolna rihtal
Ko sem se ob prevzemu z gospodom pogovarjal malo o tem, je kar ven padel, ko sem ga vprašal kaj pa ponaredek oz. "doma" narejeno, ker je original tako zasoljena cena. "Solo original", samo to šteje za zapriseženega zarista
Kar kliči pale-ta. Original so najbrž prijani jemali mušter in se res čudno prilagajajo na trup plovila. Bom enkrat poslikal te luknje in fuge.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 14 gostov