ZAR 47 in Yamaha 40/70

Vse o gumenjakih

Moderatorji: moderator2, moderator, MareC, janadino

jedujedu
Poročnik fregate
Prispevkov: 70
Pridružen: Po Maj 17, 2010 11:05

ZAR 47 in Yamaha 40/70

OdgovorNapisal/-a jedujedu » Po Mar 25, 2024 22:49

Ima mogoče kdo kakšno podobno kombinacijo gume in motorja in mi lahko iz izkušenj pove ali je ta motor (70 KM) dejansko povsem prešvoh za ta čoln ali pogojno gre. In sicer prvenstveno za plovbo 4-članske družine (2 najstnika) in smučanje na vodi.
Ali ima kakšen smisel probat eno sezono kako se obnese, ali je bolje kar takoj vržt to dol in obesit gor 90 ali 100 konjičev?
UrbanBatic
Kontraadmiral
Prispevkov: 263
Pridružen: Ne Maj 15, 2016 10:24
Kraj: Waj

Re: ZAR 47 in Yamaha 40/70

OdgovorNapisal/-a UrbanBatic » To Mar 26, 2024 00:16

jedujedu napisal/-a:Ima mogoče kdo kakšno podobno kombinacijo gume in motorja in mi lahko iz izkušenj pove ali je ta motor (70 KM) dejansko povsem prešvoh za ta čoln ali pogojno gre. In sicer prvenstveno za plovbo 4-članske družine (2 najstnika) in smučanje na vodi.
Ali ima kakšen smisel probat eno sezono kako se obnese, ali je bolje kar takoj vržt to dol in obesit gor 90 ali 100 konjičev?

Pogojno še gre. Če nimaš AF, lahko s čistim dnom lahko pričakuješ nekje 27-28kn. Bf2 ali več se izogibaj, ker bo kmalu prešvoh za zlesti iz vode. Zadeva je malce težja od konkurence v tej dolžini. Pa tudi pod zrcalom imaš 'spoiler', ki sili premec v vodo. To pomeni več omočenega dela ter malce počasnejšo, a lagodnejšo plovbo. Za prvo silo bi bilo, vendar če je finančna (z)možnost, raje 90HP+. Za mirnejše živce ob slabšem vremenu.
Uporabniški avatar
MareC
Admiral
Prispevkov: 3289
Pridružen: Če Mar 06, 2008 08:20
Kraj: Ljubljana... Otok

Re: ZAR 47 in Yamaha 40/70

OdgovorNapisal/-a MareC » To Mar 26, 2024 08:26

jedujedu napisal/-a:Ima mogoče kdo kakšno podobno kombinacijo gume in motorja in mi lahko iz izkušenj pove ali je ta motor (70 KM) dejansko povsem prešvoh za ta čoln ali pogojno gre. In sicer prvenstveno za plovbo 4-članske družine (2 najstnika) in smučanje na vodi.
Ali ima kakšen smisel probat eno sezono kako se obnese, ali je bolje kar takoj vržt to dol in obesit gor 90 ali 100 konjičev?

si siguren da je 40/70 ?
testiral sem enak čoln s Suzukijem 60 in Suzukijem 90
vsekakor 90KS motor ostalo je pogreb, Zari so specifični in vsi potrebujejo večjo konjažo na zrcalu. Zato so tudi certificirani z večjimi konjažami, ki so njihova max. moč
skratka pri ZAR-u vedno na največjo moč , ki je vpisana
jedujedu
Poročnik fregate
Prispevkov: 70
Pridružen: Po Maj 17, 2010 11:05

Re: ZAR 47 in Yamaha 40/70

OdgovorNapisal/-a jedujedu » To Mar 26, 2024 08:58

Ja, motor je F40 GETL in odprt na 70. Gospod pravi, da sta šla s teto največ okrog 30 vozlov, potovalno na 4.000 obratih pa okrog 22 vozlov. Čoln je brez AF. Za starejši par in lagano vožnjo je bilo to najbrž dovolj.
Ampak sta mi vse povedala, vidim da nimam kaj razmišljat. Hvala.
jedujedu
Poročnik fregate
Prispevkov: 70
Pridružen: Po Maj 17, 2010 11:05

Re: ZAR 47 in Yamaha 40/70

OdgovorNapisal/-a jedujedu » Pe Apr 19, 2024 20:00

Yamaha 40/70 gre zdaj v prodajo. Če kdo potrebuje ali pozna koga, ki potrebuje tako mašinco:
https://www.mornar.net/Show/boat.asp?ID=374634&title=Yamaha%2040%20GETL%20-%202017

Obenem se pa tudi priporočam za kakšen namig, če komu hodi odveč kakšna Yamaho 100 ali 115, tja do 5 let stara in do cca. 200 ur. Kar ni že po oglasnikih :-)

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov