kr3mn1 napisal/-a:kasaudio napisal/-a:@heron
Tudi na dizlu se da merit porabo, le senzor(ja) ni(sta) prav poceni. Gre za zobniški senzor, o tem smo že pisali. Je pa bypass obvezen, če senzor slučajno crkne. Za dizla pride tak sistem nekaj sto €, če se prav spomnim.
2 ultrazvocna, pa eden deluje kot odstevalen?
Niso ultrazvočni, čisto navadna mehanika... Je pa recimo pri Maretronu narejeno na principu elipsastega mehanizma, FloScan mislim da ima zobnčke, kar na koncu daje samo bolj natančno meritev, kot pa navadna turbinica... In-line turbina (senzorji Garmin, Lovrance, Navman) imajo napako merjenja nekaj %, kar ni nikakršen problem, če gre samo za enosmerni pretok...
Pri dizlih imamo vedno povratni vod in tako nastane problem, ker morata senzorja biti dva, pretoki so ogromni, na koncu pa morata beležiti samo razliko (delto) teh pretokov. Iz tega razloga bi napaka meritve nekaj % dala na koncu brez vezen rezultat!
Dva senzorja merita vsak svoj pretok, prvi je na dovodu, drugi na povratnem vodu nazaj v rezervoar. Software nato obdela podatke in izračuna razliko med pretokoma in le to pošlje v NMEA 2000 mrežo ali pa kar direktno na njihov zaslon...
Zadeva je kompleksna in pa tudi ZELO draga predvsem zaradi zelo natančnih senzorjev!