Pasara Istranka P 500 z kabino
Moderatorji: moderator2, cibro, moderator
Pasara Istranka P 500 z kabino
Počasi sem se začel ogravati za nakup pasare Istranke P500. Zanimajo me vaše izkušnje o plovbi, prevozu po kopnem in spustom barke v vodo.
Hvala.
Hvala.
Jat imam Raša-Istro (istrankao) P500 in motor Tomos 18!
Oboje mi služi odlično in se zelo zelo zadivoljen!
Odgovarja mi tako dolžina kot širina!
Je pa res, da sem jaz mojo malo predelal...podaljšal sem kobilico da me manj valja, nekoliko podalšal kljun (premec), ter na krmi naredil pontonček z inoxa in tika!
Kar se tiče prevoza, se moraš zavedat da to ni gumenjak ali banjica, saj tehta celih 900 kg....no, tko vsaj piše v mojem vpisnem listu!
Tko da je kar težka!
Mislim da ni to čoln mišljen za seljenje!
Je pa odličen čoln za ribolov in kopanje...preverjeno!
Kabinca pa pride še kako prav! =)
Je pa tudi fajn, ker je dolg 4.99...torej pod 5m pa ti ni treba davek plačat na njo!
Vsekakor ti jo riporočam!!!!
Oboje mi služi odlično in se zelo zelo zadivoljen!
Odgovarja mi tako dolžina kot širina!
Je pa res, da sem jaz mojo malo predelal...podaljšal sem kobilico da me manj valja, nekoliko podalšal kljun (premec), ter na krmi naredil pontonček z inoxa in tika!
Kar se tiče prevoza, se moraš zavedat da to ni gumenjak ali banjica, saj tehta celih 900 kg....no, tko vsaj piše v mojem vpisnem listu!
Tko da je kar težka!
Mislim da ni to čoln mišljen za seljenje!
Je pa odličen čoln za ribolov in kopanje...preverjeno!
Kabinca pa pride še kako prav! =)
Je pa tudi fajn, ker je dolg 4.99...torej pod 5m pa ti ni treba davek plačat na njo!
Vsekakor ti jo riporočam!!!!
Fishermen never dies, they just smell like that!
.
.
Res pravi užitki so se začeli s pasaro leta 1988. Imel sem ELAN-ko. Unikatni model, ker ni šla v proizvodnjo. Zakaj, je pa naslednja razlaga. Preveč GRP materjala se porabi za eno plovilo in več dela kot za gliser enake dolžine, ki ga pa prodajo dražje kot pasaro in še prej ga vrag vzame, pa "moraš" kupit novega. Tako ELAN.
Največ pasar se je prodalo kot KIT izvedba. Potrebno je vedet, da 20-30 let nazaj ni bilo trga tako kot danes. Večina jih je dodelala po svojem okusu in potrebah. Tudi moja je po papirjih tehtala 480 kg, dejansko pa nekaj pod 700. V gredelj so se stresle svinčene kroglice in zalile s smolo. Omarica, Miza na sredini kabine, ki se spusti in postane postelja, pa še to in ono pa so kilce tukaj.
So pa pasare zelo prijazne do uporabnika. Prostora je dovolj, moči ne potrebuje veliko in je cca 5 konjski motor dovolj. (preizkušeno) kabina nudi zavetje, prenočišče, skladišče in še kaj. Skratka zelo uporabna zadeva, če ne potrebuješ predaleč plut. Do ene urce plovbe kar gre, ker vmes postoriš kar nekaj opravil, ki jih doma nisi. Ker ima gredelj jo nacentriraš na določeno točko in pluje proti njej z malimi popravki.
Veliko dobrega in lepega bi se dalo napisat.
LP
.
Res pravi užitki so se začeli s pasaro leta 1988. Imel sem ELAN-ko. Unikatni model, ker ni šla v proizvodnjo. Zakaj, je pa naslednja razlaga. Preveč GRP materjala se porabi za eno plovilo in več dela kot za gliser enake dolžine, ki ga pa prodajo dražje kot pasaro in še prej ga vrag vzame, pa "moraš" kupit novega. Tako ELAN.
Največ pasar se je prodalo kot KIT izvedba. Potrebno je vedet, da 20-30 let nazaj ni bilo trga tako kot danes. Večina jih je dodelala po svojem okusu in potrebah. Tudi moja je po papirjih tehtala 480 kg, dejansko pa nekaj pod 700. V gredelj so se stresle svinčene kroglice in zalile s smolo. Omarica, Miza na sredini kabine, ki se spusti in postane postelja, pa še to in ono pa so kilce tukaj.
So pa pasare zelo prijazne do uporabnika. Prostora je dovolj, moči ne potrebuje veliko in je cca 5 konjski motor dovolj. (preizkušeno) kabina nudi zavetje, prenočišče, skladišče in še kaj. Skratka zelo uporabna zadeva, če ne potrebuješ predaleč plut. Do ene urce plovbe kar gre, ker vmes postoriš kar nekaj opravil, ki jih doma nisi. Ker ima gredelj jo nacentriraš na določeno točko in pluje proti njej z malimi popravki.
Veliko dobrega in lepega bi se dalo napisat.
LP
pajer 1
Kdor misli, da ne zna molit, naj gre na morje!
Kdor misli, da ne zna molit, naj gre na morje!
Doma imam nekaj revij "SAM" kjer je med drugim kar nekaj testov pasar in drugih čolnov iz tistega časa, med drugim tudi Istranke P500 in Dalmatinke. Zanimivo je, da so pasare testirali z kompletno takratno izbiro motorjev Tomos T4 - T18 (test vsebuje tudi prikaz porabe, max. hitrost...) z različnimi elisami. Od tam mi tudi podatek da tehta P 500 ca. 350 kg, kar se mi zdi še normalna teža za prevoz po cesti.
Se mi pa zdi, da je takšno pasaro za normalno ceno kar težko dobiti pri nas.
Se mi pa zdi, da je takšno pasaro za normalno ceno kar težko dobiti pri nas.
V mojem vpisnem listu piše teža 900kg, je pa red da je bilo precej dodanega: klopi, kljun, ponton, ležišče, rezervoar za vodo,...
Kot je rekle pajer1, tkoj se naberejo kilce!
Imaš pa prov in se popolnoma strinjam z teboj, da so pri nas cene za tovrste čolne precej napihnjene in nerealne!
Kot je rekle pajer1, tkoj se naberejo kilce!

Imaš pa prov in se popolnoma strinjam z teboj, da so pri nas cene za tovrste čolne precej napihnjene in nerealne!
Fishermen never dies, they just smell like that!
Jaz sem danes mojo Istranko peljal na vago s prikolico. Teža s prikolico je bila 940kg. Prikolica ima 200kg. Torej je teža Istranke skupaj z motorjem, akumulatorjem, 20l bencina, 20kg sidrom in opremo 740kg.
Če bi računal težo po tehničnih podatkih za čoln (reklamni prospekt star nekaj desetletij) in motor, pridem do razlike 200kg, za katero ne vem kje bi bila...
Istranko imam na prikolici NDM 750kg z naletno zavoro in se vozi brez problemov. Je pa najbrž res, da sem pokuril že večino tehnične rezerve...
Če bi računal težo po tehničnih podatkih za čoln (reklamni prospekt star nekaj desetletij) in motor, pridem do razlike 200kg, za katero ne vem kje bi bila...
Istranko imam na prikolici NDM 750kg z naletno zavoro in se vozi brez problemov. Je pa najbrž res, da sem pokuril že večino tehnične rezerve...
Mi smo imeli že tudi gliser in jadrnico. Pa smo spet prišli nazaj na Istranko - za naše potrebe se je ta čoln izkazal kot najbolj funkcionalen. Maestral ni problem, po jugotu in burji se guncaš, pri burji praviloma tudi nisi moker ker pršec leti čez. Jaz sem si na izvenkrmni motor še namestil predelanega avtopilota za jadrnice in se med plovbo lahko posvetim ribolovu 

- Marjan Tomki
- Admiral
- Prispevkov: 6225
- Pridružen: Sr Nov 03, 2010 21:30
- Kraj: Ljubljana
.
Dalmatinka je fletna barka. Zdaj pa .... izbrat pogon!!!
Pasara je deplasmanec. To pomeni, da je njena največja hitrost tam dobrih 6 vozlov, ne glede na moč motorja.
Zunanji motor je vsekakor bolj "priročen". Zakaj? Je pogon in obenem krmilo. Enostaven za vzdrževanje. Ni potrebno vrtat dna čolna. Relativno poceni nakup.
Več prostora na dnu čolna.
Za izlete, kopanja, hoby ribolov, ...
Z notranjim motorjem je pa bolj za na pol profije oz. vsakodnevne uporabnike. Notranji monocilindrični motorji so legende. Farymani, torpedi, ducatijii, itd , ....taf,taf,taf,taf,taf,taf,taf, ........ Legende, ki ne morejo preživet. So pa bolj namenjeni barkam, ki jim rečemo Kaič.
Bo še kdo kaj dodal, odločil se boš pa sam.
.
Dalmatinka je fletna barka. Zdaj pa .... izbrat pogon!!!
Pasara je deplasmanec. To pomeni, da je njena največja hitrost tam dobrih 6 vozlov, ne glede na moč motorja.
Zunanji motor je vsekakor bolj "priročen". Zakaj? Je pogon in obenem krmilo. Enostaven za vzdrževanje. Ni potrebno vrtat dna čolna. Relativno poceni nakup.
Več prostora na dnu čolna.
Za izlete, kopanja, hoby ribolov, ...
Z notranjim motorjem je pa bolj za na pol profije oz. vsakodnevne uporabnike. Notranji monocilindrični motorji so legende. Farymani, torpedi, ducatijii, itd , ....taf,taf,taf,taf,taf,taf,taf, ........ Legende, ki ne morejo preživet. So pa bolj namenjeni barkam, ki jim rečemo Kaič.
Bo še kdo kaj dodal, odločil se boš pa sam.
.
pajer 1
Kdor misli, da ne zna molit, naj gre na morje!
Kdor misli, da ne zna molit, naj gre na morje!
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 16 gostov