Pasara Istranka P 500 z kabino
Moderatorji: moderator2, cibro, moderator
- Savo1953
- Admiral
- Prispevkov: 956
- Pridružen: Če Jan 22, 2009 13:32
- Kraj: Škofljica - Kvarner (Duga uvala)
Gotovlek napisal/-a:Hvala za odgovor in mnenje A pol bi blo najboljše če bi bla moč izvenkrmnega motorja do 20ks ali boljše da se lotimo obnove torpeda
Kot je že Pajer napisal, sem tudi jaz mnenja - zunanji 4-Taktni motor.
Glede na to, da je deplasmanec, je vse kar je več kot 10 KM brez potrebe.
Sam imam na Dalmatinki 4 taktni Suzuki - 15 KM in ni nobene potrebe po večji moči.
Kdor hoče, najde pot, kdor noče, najde izgovor.
Gotovlek napisal/-a:Hvala za odgovor in mnenje A pol bi blo najboljše če bi bla moč izvenkrmnega motorja do 20ks ali boljše da se lotimo obnove torpeda
Preiskuil sem kar nekaj motorjev različnih moči in najbolje se je izkazal motor s 4 konji. Oblika trupa pasara ne omogoča, vsaj na elanovih modelih, večje hitrosti, neglede na moč. Najslabše se je pokazal motor s 25 konji. Pridobil samo 1,5 vozla in 5 x več porabil goriva.
Je pa res, da če boš opravil generalko torpeda v nulo, tudi ne bo slabo, ker je , vsaj predvidevam, že vgrajen.
.
pajer 1
Kdor misli, da ne zna molit, naj gre na morje!
Kdor misli, da ne zna molit, naj gre na morje!
-
- Admiral
- Prispevkov: 2555
- Pridružen: To Jan 05, 2016 20:50
- Kraj: LJ-CRES
- Kontakt:
Pozdravljeni.
Okoli istrank in njihovih variant, predelav lahko veliko preberete na hrvaških forumih. Sam sem to prebiral pred tremi leti, ko sem se odločal za nakup slednje.
Danes ponujajo klasične oblike trupa - izpodrivni in tudi razne predelave v polizpodrivni trup (ene so bolj ali manj posrečene).
Odločil sem se za varianto od Mlaka Sport 500 polizpodrivno, ki jih delajo v Zagrebu. Vzel sem osnovni model in vse dodatke dodelal sam. Dovoljena je moč motorja do 25 KS. Sam sem izbral 20 KS 4 t motor - 5 ks ne pripomore toliko kot je močnejši motor težji. Z dotičnim motorjem plovilo z dvema odraslima osebama doseže v bonaci 13 vozlov in lepo glisira. Z povečevanjem teže - oseb in krame, pa trup tone in se hitrost zmanjšuje. Moči je še vedno dovolj tako da tudi ob močnejših valovih in vetru ona brezkompromisno rine tako kot klasična pasara.
Dotični model ima rešen kokpit tako da je samoizpraznilen. Stare so imele dno nižje in je bila nujna cerada, da je dež ni zalival. Slednja ima kar lepo izdelane predale, dodatni notranji odlitek v kabini,.... je kar nekaj izboljšav.
Niso pa sami plusi. Marsikdo bi pričakoval od novega plovila vse v top formi. Tega žal ni. Res, je da je tudi tovarniško plovilo pripravljeno za v vodo, vendar sem postoril kar nekaj malenkosti, da je barka taka kot mora biti za v morje. Sam trup omogoča lepo glisiranje, vendar ker je še vedno prisotno nekaj kobilice in ploščato dno na zadku, pri ostrem zavoju prihaja do kavitacije na motorju. Motor potegne zrak. Sprva je malce moteče a se navadiš.
Cilj je bil, da jo mora ena oseba obvladati plovilo v celoti. To pomeni od spravila iz prikolice, v vodi in tudi nazaj na prikolico na vsaki dostopni plaži z avtomobilom. Temu primerna je bila izdelana prikolica, saj običajno zaradi kobilice moraš na dvigalo.
Ker so otrokom apetiti zrasli po hitrosti, se ta sedaj prodaja. Na mornarju lahko najdete slike in si pogledate. Verjetno se boste zastrmeli v ceno. Za novo zloženo plovilo me je prišla čez 10.000, pri tem da sem večino postoril sam (nov motor in trup, specialna prikolica, oprema,....)
LP
Okoli istrank in njihovih variant, predelav lahko veliko preberete na hrvaških forumih. Sam sem to prebiral pred tremi leti, ko sem se odločal za nakup slednje.
Danes ponujajo klasične oblike trupa - izpodrivni in tudi razne predelave v polizpodrivni trup (ene so bolj ali manj posrečene).
Odločil sem se za varianto od Mlaka Sport 500 polizpodrivno, ki jih delajo v Zagrebu. Vzel sem osnovni model in vse dodatke dodelal sam. Dovoljena je moč motorja do 25 KS. Sam sem izbral 20 KS 4 t motor - 5 ks ne pripomore toliko kot je močnejši motor težji. Z dotičnim motorjem plovilo z dvema odraslima osebama doseže v bonaci 13 vozlov in lepo glisira. Z povečevanjem teže - oseb in krame, pa trup tone in se hitrost zmanjšuje. Moči je še vedno dovolj tako da tudi ob močnejših valovih in vetru ona brezkompromisno rine tako kot klasična pasara.
Dotični model ima rešen kokpit tako da je samoizpraznilen. Stare so imele dno nižje in je bila nujna cerada, da je dež ni zalival. Slednja ima kar lepo izdelane predale, dodatni notranji odlitek v kabini,.... je kar nekaj izboljšav.
Niso pa sami plusi. Marsikdo bi pričakoval od novega plovila vse v top formi. Tega žal ni. Res, je da je tudi tovarniško plovilo pripravljeno za v vodo, vendar sem postoril kar nekaj malenkosti, da je barka taka kot mora biti za v morje. Sam trup omogoča lepo glisiranje, vendar ker je še vedno prisotno nekaj kobilice in ploščato dno na zadku, pri ostrem zavoju prihaja do kavitacije na motorju. Motor potegne zrak. Sprva je malce moteče a se navadiš.
Cilj je bil, da jo mora ena oseba obvladati plovilo v celoti. To pomeni od spravila iz prikolice, v vodi in tudi nazaj na prikolico na vsaki dostopni plaži z avtomobilom. Temu primerna je bila izdelana prikolica, saj običajno zaradi kobilice moraš na dvigalo.
Ker so otrokom apetiti zrasli po hitrosti, se ta sedaj prodaja. Na mornarju lahko najdete slike in si pogledate. Verjetno se boste zastrmeli v ceno. Za novo zloženo plovilo me je prišla čez 10.000, pri tem da sem večino postoril sam (nov motor in trup, specialna prikolica, oprema,....)
LP
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov