Kateri motor priporočate?

Vse o gliserjih, cruiserjih in jahtah ter plovba z njimi

Moderatorji: moderator2, cibro, moderator

maestro9
Višji štabni praporščak
Prispevkov: 43
Pridružen: Po Jul 12, 2010 11:57

OdgovorNapisal/-a maestro9 » To Avg 30, 2011 12:14

Uf, spet ogromno informacij za 'predelati' :))

Hvala vsem za odziv. Vidim, da sem morda podcenjeval gumona in bi ga skoraj 'podhranil' z motorjem :). Vsekakor bom razmislil o mocnejsem motorju.

mamaMicka, hvala ti za ponudbo, ampak tokrat kupujemo vse novo (pol sezone se bo gumon oddajal), ceprav se zavedam, da je tvoj motor verjetno ŠPICA ohranjen!
vik
Poročnik korvete
Prispevkov: 50
Pridružen: So Avg 09, 2008 13:09
Kraj: celje

OdgovorNapisal/-a vik » To Avg 30, 2011 21:52

Yamaha 50,3 leta . Nov 110 ur.Če bi še enkrat kupoval bi izbral Yamaho.
Nejc
Praporščak
Prispevkov: 31
Pridružen: Po Jun 15, 2009 23:21

OdgovorNapisal/-a Nejc » Sr Sep 07, 2011 09:24

Živjo jaz imam yamaho F60CETL ( se prav štritaktno), staro 5 let ima 370 ur , deluje brez problema pri normalni potovalni hitrosti 30km/h porabi 5-6l na uro , pri končni pa do 11-12.

Jaz osebno bi 4 taktni motor izbral Yamaho , 2 taktni pa Evinrude E-tec , če damo predpostavko da sta oba istih konjskih moči;))
Uporabniški avatar
mamaMicka
Admiral
Prispevkov: 4811
Pridružen: To Jan 11, 2011 17:27

OdgovorNapisal/-a mamaMicka » Sr Sep 07, 2011 09:35

maestro9 napisal/-a:Uf, spet ogromno informacij za 'predelati' :))

Hvala vsem za odziv. Vidim, da sem morda podcenjeval gumona in bi ga skoraj 'podhranil' z motorjem :). Vsekakor bom razmislil o mocnejsem motorju.

mamaMicka, hvala ti za ponudbo, ampak tokrat kupujemo vse novo (pol sezone se bo gumon oddajal), ceprav se zavedam, da je tvoj motor verjetno ŠPICA ohranjen!


Ce kupujes tudi za rento in ne bo vpisan kot rent a boat kupi e-teca, najlazji najvec garancije, najmanj vzdrzevanja. Prvi servis je sele po 3 letih ali 300 urah. Garancija pa 5 let ali 750 ur. Torej v tem casu nimas z motorjem nikakrsnih stroskov!
Uporabniški avatar
mamaMicka
Admiral
Prispevkov: 4811
Pridružen: To Jan 11, 2011 17:27

OdgovorNapisal/-a mamaMicka » Sr Sep 07, 2011 09:41

Aja, to sem ze napisal... :?

Morda E tec zaradi dodajanja olja res ni najboljsa izbira za rento.

4T je samo bencin in gasa, v osnovi pa so vsi enaki - DOBRI. Naj bo Yamaha, Suzuki, Honda, Tohatsu... Samo nianse jih delijo. Jaz bi vsekakor gledal na garancijo, kateri jo ima najvec. Morda se to, da ce bos vzel najmocnejso dovoljeno moc, kateremu se da moč malo pripreti za rento.
Uporabniški avatar
jutri pa res
Viceadmiral
Prispevkov: 533
Pridružen: Če Sep 25, 2008 22:08
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a jutri pa res » Sr Sep 07, 2011 11:48

Na 5,5 m fishermanu (suh in prazen 550 kg) imam Suzuki 90 ATL, novi model iz leta 2008 (4T). Itak da deluje brezhibno, kot vsi novi motorji, letos pa mi je trošil 0,60 l/NM (večinoma potovalka cca. 20 kn, nekaj segrevanja in tudi kakšna ura cijazenja). Z dvema osebama.
Ne prodam, da nebi bilo pomote.
igor11
Kontraadmiral
Prispevkov: 251
Pridružen: To Nov 24, 2009 13:06
Kraj: ljubljana

OdgovorNapisal/-a igor11 » Sr Sep 07, 2011 13:33

V nedeljo sem rental gliser z sozuki 115 l.2010 in je bil bolj glasen kot naša yamaha 60 4-T, kar sem sposajevalcem tud povedal in so rekli, da so sozukiji malo glasnejši kot honde, ki ji tud rentajo. Meni osebno se je suzuki zdel pre glasen.
morje, morje...
sandi
Kapitan korvete
Prispevkov: 103
Pridružen: Če Avg 07, 2008 15:18

yamaha

OdgovorNapisal/-a sandi » Sr Sep 21, 2011 23:23

imam yamaho 40 betl,kupljen nov,sijajen motor v vseh pogledih,na čolnu 4.2m ima porabo kombinirano (smučanje,cijazenje,potovalna hitrost,..) 5 litra na uro (poprečje računano za celi dopust).ima 200 delovnih ur,zamenjal sem impeler po 5 letih - brez potrebe, je bil kot nov, drugih težav ni bilo.NE troši olja,je tih,zmogljiv,robusten,rezervni deli so malo cenejši kot pri hondi,(honda ima najdražje dele).
kupi nov motor!
san

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov