Gorki napisal/-a: No in ker imam 20" korak, imam velike težave z izglisiranjem, ker se mi pri pospeševanju oz. velikem slipu trga tok vode za lopatico propelerja oz. na podtlačni strani.
Klasičen primer premalo "progresivnega" koraka. Ob ogromnem slipu ti na startu napadna ivica kraka sploh ne leti po vodi, temveč jo dobesedno strga-pošoba in takoj za njo se pojavi zračni mehur. To se zelo rado dogaja alu propom ob njihovem debelem profilu.
Rešitev.
- inox prop z večjim rake (ti imajo že v osnovni zasnovi bolj "progresiven" korak.)
- če še ne pomaga ventilacijske luknje. Ti mehurčki od izpušnih plinov se speljejo po površini in razbijejo velik mehur. Delujejo podobno kot turbulatorji, pa še propeler se lažje zavrti do motorjevega navora.
- predelava inoks propelerja-tanjšanje profila v absoluten klin proti prednjemu robu
- več cupa na koncu okrog ušesa. Ta cup mora biti potegnjen tudi kak centimeter naprej v napadno ivico, a ne preveč in obenem morebiti malce zmanjšan premer propelerja.
Nekaj od tega, ali celo vse to bi te zagotovo dobesedno vrglo iz vode, če imaš v motorju dovolj moči.
Če me spomin ne vara je tvoj propeler že malce clever oblike z majhnim rake. Tu bi pomagalo malce povečat cup okrog celega ušesa in dobro priostrit napadno ivico iz podtlačne strani, tlačno pustiš pri miru. Jaz bi še odrezal vsaj 1/3 tiste trobente zadaj, ter navrtal ventilacijske luknje premera 10-12 mm.
p.s.
Od Ronna raje nabavi enega tistih cleverjev, ki nimajo povsem ostrega ušesa, temveč malce zaokroženega, da se boš tudi ob potovalki spodobno peljal.