Mnenje Four Winns Vista 238
Moderatorji: moderator2, cibro, moderator
Mnenje Four Winns Vista 238
Kakšne so vaše izkušnje s tem plovilom
http://www.mornar.net/view/media.asp?ID=162869
Edit moderatorja: v naslov sem dodal o katerem čolnu je govora, saj bo sčasoma povezava na mornar izginila!
http://www.mornar.net/view/media.asp?ID=162869
Edit moderatorja: v naslov sem dodal o katerem čolnu je govora, saj bo sčasoma povezava na mornar izginila!
ne se đalabajat
- habibi Vll
- Admiral
- Prispevkov: 4309
- Pridružen: Po Avg 20, 2012 16:41
- Kraj: LJ.Vižmarje
- habibi Vll
- Admiral
- Prispevkov: 4309
- Pridružen: Po Avg 20, 2012 16:41
- Kraj: LJ.Vižmarje
- habibi Vll
- Admiral
- Prispevkov: 4309
- Pridružen: Po Avg 20, 2012 16:41
- Kraj: LJ.Vižmarje
Žal je to res.Če bi imel varianto probat s 4mi osebami,pa da ti voziš,ko čutiš na gasu,da se motor matra,vidiš,da je res.Pa poglej,če ste familija,boš imel na čolnu cel kup razno raznih stvari od oblačil, hrane, pijače,gorivo,voda,blazine smuče itd. itd.To je vse balast ,ki ga prenaša motor.Kar dobra obremenitev za tistih 220konj.
mašinfirer
Fantje, sem zagovornik močnejšega motorja na barki, vendar brez veze je bit pameten.
Barko je treba "probati", ne mi reči, da je težko dobit "4 desce" ali pa "fejst fante" ( po vaše ), da gredo na testno plovbo !
Morda pa gre, težka in velika ni
Važna je tudi razporeditev teže in razmerje noge... ne samo 220hp... res pa je da prostornina dela svoje...
PS: je pa cena previsoka, a to je pa že druga stvar debate...
Barko je treba "probati", ne mi reči, da je težko dobit "4 desce" ali pa "fejst fante" ( po vaše ), da gredo na testno plovbo !
Morda pa gre, težka in velika ni
Važna je tudi razporeditev teže in razmerje noge... ne samo 220hp... res pa je da prostornina dela svoje...
PS: je pa cena previsoka, a to je pa že druga stvar debate...
“There’s no point having a boat if you don’t use it!”
- habibi Vll
- Admiral
- Prispevkov: 4309
- Pridružen: Po Avg 20, 2012 16:41
- Kraj: LJ.Vižmarje
Jao jao......................tak motorček je dober glih za 5 metrski gliserček za malo smučat.
Ta barka v malo boljši burji in malo vala gre bolj nazaj kot naprej. Pa,da ne omenjam kako je zdelan tak švoh motorček,ker ga je treba tiščat,da gre kam.
To je isto kot v velikih avtih (stil A6)1.8 mlinček.
Samo,da na barki kdaj pa zares rabiš moč pa je ni....................in konec je na čereh.
Ta barka v malo boljši burji in malo vala gre bolj nazaj kot naprej. Pa,da ne omenjam kako je zdelan tak švoh motorček,ker ga je treba tiščat,da gre kam.
To je isto kot v velikih avtih (stil A6)1.8 mlinček.
Samo,da na barki kdaj pa zares rabiš moč pa je ni....................in konec je na čereh.
Tex ima precej prav.
Ne vem kaj vas toliko moti dolžina plovila? Mnogo pomembnejša je masa in v kolikor je pod 3 tone, mora z tem motorjem pluti vsaj z 32-35 vozli! torej bi moralo ob potovalki brneti ravno v območju najboljšega navora motorja.
In to, da težko zlezeš iz vode ni toliko odvisno od moči, ali kot nekateri napačno pametujejo navora in prostornine motorja (Glavna je še vedno moč in kdor tega ne verjame, lahko pobara Arhimeda.), temveč od parametrom ustreznih vrtljajev propelerja, ter njegovih dimenzij.
Povsem možno, da je pogon lepo ujet z plovilom in brez preizkusa je vse to mlatenje prazne slame.
Primerjajte specifično moč ca 15 kg/hp z ostalimi tovrstnimi počitniškimi domovi in ne vem, če bo to razmerje čisto pri dnu.
Ne vem kaj vas toliko moti dolžina plovila? Mnogo pomembnejša je masa in v kolikor je pod 3 tone, mora z tem motorjem pluti vsaj z 32-35 vozli! torej bi moralo ob potovalki brneti ravno v območju najboljšega navora motorja.
In to, da težko zlezeš iz vode ni toliko odvisno od moči, ali kot nekateri napačno pametujejo navora in prostornine motorja (Glavna je še vedno moč in kdor tega ne verjame, lahko pobara Arhimeda.), temveč od parametrom ustreznih vrtljajev propelerja, ter njegovih dimenzij.
Povsem možno, da je pogon lepo ujet z plovilom in brez preizkusa je vse to mlatenje prazne slame.
Primerjajte specifično moč ca 15 kg/hp z ostalimi tovrstnimi počitniškimi domovi in ne vem, če bo to razmerje čisto pri dnu.
No končno en pameten in tehten odgovor.
Ker vedno ko kdo kaj vraša tu na forum, je odgovor strokovnjakov da je motor "prešvoh"
Najbolj ziher je kupt formulo1 al pa F16
Tud tale bi mel mogoče dost "konjev"
http://www.mornar.net/view/ad.asp?ID=162658
Ker vedno ko kdo kaj vraša tu na forum, je odgovor strokovnjakov da je motor "prešvoh"
Najbolj ziher je kupt formulo1 al pa F16
Tud tale bi mel mogoče dost "konjev"
http://www.mornar.net/view/ad.asp?ID=162658
Nazadnje spremenil gregor.n, dne Ne Nov 24, 2013 12:49, skupaj popravljeno 1 krat.
https://medisken.si
- habibi Vll
- Admiral
- Prispevkov: 4309
- Pridružen: Po Avg 20, 2012 16:41
- Kraj: LJ.Vižmarje
Saj ni nihče rekel,da to ne gre,in maš prav,da došeže hitrost kot si omenil.Če ga uporabljaš kot" kofi racer",kot familiarno je pa podhranjen.Čoln pokaže a ima dovolj moči,ko je obremenjen max.po tovarniških podatkih,se pravi 4-5 oseb in prtljaga,poln rezervoar in pejmo probat.Ta čoln pa je narejen kot cruiser,torej
mašinfirer
gregor.n napisal/-a:Tud tale bi mel mogoče dost "konjev"
http://www.mornar.net/view/ad.asp?ID=162658
Smešno, ampak ravno ta ima ponesrečen pogon! Nekajkrat sem ga videl kako se muči izglisirat in ne vem, če v valovih sploh pride iz vode. Na koncu bi morebiti padla ocena, da so motorji prešvoh, ali da imajo premalo navora. Nič od tega ni res, le propelerji so hudo napačni. Nazadnje se je mučil konec septembra ali na začetku oktobra pred Piransko Punto.
Enako bi se lahko pripetilo tudi z tem okrog katerega teče "mnenje" debata. Če ima ustrezen premer in korak propeleja, ter ustrezno prestavo v nogi bo šlo v vsakem morju in bo lepo glisiral z potovalko ob 65-70% vrtljajev in precej manj kot pol moči, v kolikor je tu napaka, bo zanič.
@Habib;
Ne razumem kaj želiš povedat z coffe racerjem ali cruiserjem? V kolikor je polna masa te počitniške hišice 3.000 kg, znese specifična moč 15 kg/hp in kaj ima tu zraven namen? Pogon ne ve za kaj ga uporabljaš, le svoje opravi in pri omenjenih hitrostih sta vrsta pogona in oblika dna kaj malo pomembna. drugo je, ko prideš na okrog 5 kg/hp, ampak to ni tema te debate.
Zmanjšaj zadevo za desetkrat in boš dobil 300 kg težak gliserček z 22 hp. Ne mi rečt, da to ni dovolj! Obenem ne pozabi, da ima večje plovilo MNOGO ugodnejše pogoje, zato izglisira z manjšo močjo, ter za glisiranje porabi MNOGO manj moči od majhnega recimo kličkota z polno maso 300 kg!
Lej, ta plovila so izdelana po predpotopni tehnologiji in so težka ko sam hudič, ampak ob 7 m skoraj ne more biti nad 3 tone. Pa naj bo, naj tehta 3,5 tone in zopet zmanjšaj na velikost Klička. Dobil boš 350 kg polne mase ob 22 hp motorju in tudi to je dovolj!
Morda še tole: Polno obremenjen čoln, ki doseže 35 vozlov, nikakor ne pokaže, da nima dovolj moči, če polno obremenjen ne pride iz vode! Pokaže le, da mu je peto ali propeler dimenzioniral nekdo, ki se mu ne sanja kaj počne!
Malce je smešno, da vas ravno jaz prepričujem, da bi verjetno moral ta motor zadostovat, ko sem morda najbolj od vseh na tem forumu zagret za velike specifične moči pogona plovil.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 15 gostov