nakup fisermana...kakšen motor
Moderatorji: moderator2, cibro, moderator
nakup fisermana...kakšen motor
Pozdravljeni forumaši po dolgem času!
Prišel je čas, da bi spet imeli čoln. Odločamo se za 5 metrskega fishermana (16,50). Gor bi šel motor od 60-90 KM. Vem, da je bolje dati 90 KM:).
Je pa v igri Mercury OPTIMAX 90 KM. S Mercuryjem nimam nobenih izkušenj. Vem, da je to dvotaktni motor z direktnim vbrizgom. Je zadeva primerljiva z Evinrude ETEC? Glede porabe, moči, vzdržljivosti?
Opcija je še štiritaktna Yamaha 40/60? Kaj menite?
Prišel je čas, da bi spet imeli čoln. Odločamo se za 5 metrskega fishermana (16,50). Gor bi šel motor od 60-90 KM. Vem, da je bolje dati 90 KM:).
Je pa v igri Mercury OPTIMAX 90 KM. S Mercuryjem nimam nobenih izkušenj. Vem, da je to dvotaktni motor z direktnim vbrizgom. Je zadeva primerljiva z Evinrude ETEC? Glede porabe, moči, vzdržljivosti?
Opcija je še štiritaktna Yamaha 40/60? Kaj menite?
tomaz_slo ga ima, pa bo morda kaj povedal.
Drugače pa to slovi kot zelo dober in zanesljiv motor. Po tem kar sem prebral in kar tudi sam vem, si upam trditi da je to močnejši motor od etec 90. Vendar ker se vse "plača" je tudi 30 kg težji, sam volumen motornega prostora pa je x 2.
Praksa je pokazala, da je sistem vbrizga goriva pri optiju zelo zanesljiv (bolj kot etec) vendar tudi zapletenejši.
Na 5m čolnu se 30kg na krmi (če jih imaš ali nimaš) pozna predvsem če iščeš zadnje vozle hitrosti kar čoln zmore takrat ko si sam gor. Ko je čoln naložen, nima toliko pomena.
Če si bolj ležeren navtičar in ti hitrosti niso toliko pomembne vzemi optija.
Pa da me ne bo kdo narobe razumel - opti ni namenjen ležernim navtikom, treba je gledat čoln in motor skupaj.
Js rad preberem 40 vozlov na garminu in za moj čoln (5m gumenjak) je 170+ kg 90 hp optimax nesmisel. Kolikor dobrega naredi večja moč, toliko slabega naredi večja teža.
40/60 4T yamaha bo premalo.
Drugače pa to slovi kot zelo dober in zanesljiv motor. Po tem kar sem prebral in kar tudi sam vem, si upam trditi da je to močnejši motor od etec 90. Vendar ker se vse "plača" je tudi 30 kg težji, sam volumen motornega prostora pa je x 2.
Praksa je pokazala, da je sistem vbrizga goriva pri optiju zelo zanesljiv (bolj kot etec) vendar tudi zapletenejši.
Na 5m čolnu se 30kg na krmi (če jih imaš ali nimaš) pozna predvsem če iščeš zadnje vozle hitrosti kar čoln zmore takrat ko si sam gor. Ko je čoln naložen, nima toliko pomena.
Če si bolj ležeren navtičar in ti hitrosti niso toliko pomembne vzemi optija.
Pa da me ne bo kdo narobe razumel - opti ni namenjen ležernim navtikom, treba je gledat čoln in motor skupaj.
Js rad preberem 40 vozlov na garminu in za moj čoln (5m gumenjak) je 170+ kg 90 hp optimax nesmisel. Kolikor dobrega naredi večja moč, toliko slabega naredi večja teža.
40/60 4T yamaha bo premalo.
Zame je najbolj važno, da je zelo zanesljiv. Tudi ne opazim neke razlike ko sem prazen ali polno naložen. Torej vleče dobro. Je velik. Tako velik, da ga npr. pri nekaterih čolnih ne moreš popolnoma dvigniti iz vode. Pri E-tecu tega problema ni. Potovalni računalnik Smartcraft je super zadeva. Drugače pa vprašaj kar te zanima. Morda še ena zadeva: vbrizg poteka preko kompresorja, ki je gnan z jermenom.
Hvala za pozitivna mnenja. Odločitev bo lažja. Zame je tudi pomembno, da je zelo zanesljiv. Kar se mojih izkušenj tiče sem imel že evinrude, Tomose, yohnsona, 2 Yamahi, 2 tohatsuja, mariner, suzuki, od vseh teh motorjev sem samo z OBEMA Yamahama imel probleme, vse ostalo je delalo vedno BP. Glede teže je pa tako, da je 50 kg težji od Yamahe 60. tistih 30 konjičev bo pa mislim, da z lahkoto nosilo dodatnih 50 kg teže.
Zanima me še glede porabe? Je to primerljivo recimo z 4 taktno hondo, suzukijem ali Yamaho iste moči? Evinrudov ETEC kuri podobno kot 4 takterji.
Zanima me še glede porabe? Je to primerljivo recimo z 4 taktno hondo, suzukijem ali Yamaho iste moči? Evinrudov ETEC kuri podobno kot 4 takterji.
hvala za informacije. Čoln smo zaarali, gre za fisherman Italmar pri Primožu na Vrhniki. Optimaxa je pa žal prodal, tako, da iščemo drug motor. Če kdo prodaja kaj od 70-90 KM, še najraje bi mel kak ETEC, ker je lahek, sem interesent.
Ima kdo izkušnje z Italmar čolnom? Gre za 5m fishermana. Dizajnersko je lep, italjanski čoln, kako je pa kaj s plovnimi lastnostmi? Je to verjetno nekaj podobnega kot Elan 17cc?
Ima kdo izkušnje z Italmar čolnom? Gre za 5m fishermana. Dizajnersko je lep, italjanski čoln, kako je pa kaj s plovnimi lastnostmi? Je to verjetno nekaj podobnega kot Elan 17cc?
- Marcel_Mastnak
- Admiral
- Prispevkov: 4013
- Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
- Kraj: Celje
V primerjavi s 4 taktnimi motorji je strošek malo večji le zaradi porabe olja. Povprečnemu uporabniku zadoščata 2 galoni na sezono (približno 8 litrov).
to ni večji strošek ker tud olje v 4 taktnem motorju je treba menjat in je tud tisto strošek ki ga pri 2 taktnem ni. plus delo na sercisu če ne delaš sam. Tak da zna bit učasih 4T dražja varjanta
to ni večji strošek ker tud olje v 4 taktnem motorju je treba menjat in je tud tisto strošek ki ga pri 2 taktnem ni. plus delo na sercisu če ne delaš sam. Tak da zna bit učasih 4T dražja varjanta
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov