marex 330
Moderatorji: moderator2, cibro, moderator
marex 330
pozdravljeni MOrjeplovci
se mi je pojavil še en kandidat pred časom in grem verjetno konec tedna pogledat (poleg favorita - BV27s).
pripenjam link:
http://www.mornar.net/view/ad.asp?ID=196967
vprašanje za morjeplovce: ali ima kdo kaj izkušenj s takšnim tipom plovila in takšno motorizacijo. beri, je kdo imel to ali kaj zelo podobnega in kako se je obneslo.
je bilo vroče poleti? ali ne zamori poletnega užitka, glede na to da se večina odvija '' znotraj '' čolna...?
motorizacija volvo kad 300. kako je s temi agregati (vzdržljivost, stroški, poraba, glasnost...)
In še: na kaj bi veljalo biti pozoren glede na letnik, kljub pregovorno dobri skandinavski izedlavi.
kaj je še realna cena za kaj takega po 11 letih?
se veselim odgovorov.
lp,
B
se mi je pojavil še en kandidat pred časom in grem verjetno konec tedna pogledat (poleg favorita - BV27s).
pripenjam link:
http://www.mornar.net/view/ad.asp?ID=196967
vprašanje za morjeplovce: ali ima kdo kaj izkušenj s takšnim tipom plovila in takšno motorizacijo. beri, je kdo imel to ali kaj zelo podobnega in kako se je obneslo.
je bilo vroče poleti? ali ne zamori poletnega užitka, glede na to da se večina odvija '' znotraj '' čolna...?
motorizacija volvo kad 300. kako je s temi agregati (vzdržljivost, stroški, poraba, glasnost...)
In še: na kaj bi veljalo biti pozoren glede na letnik, kljub pregovorno dobri skandinavski izedlavi.
kaj je še realna cena za kaj takega po 11 letih?
se veselim odgovorov.
lp,
B
Khm, tudi sam rad pogledam kak čoln...
no, tale je za moj okus preveč zaprt zadaj...
idealna barka tipa Bora3, ki ga lahko vidiš v eni od rubrik...spet moj okus
ne vem, če je bil tisti "šibedah" zadosti, za občutek odprtosti na barki...
o kvaliteti pa nebi pretirano dvomil, če ni bila kje udarjena...
motorji? vsak ima kak manjko, hibo...
a lahko pripneš še link od favorita?
no, tale je za moj okus preveč zaprt zadaj...
idealna barka tipa Bora3, ki ga lahko vidiš v eni od rubrik...spet moj okus
ne vem, če je bil tisti "šibedah" zadosti, za občutek odprtosti na barki...
o kvaliteti pa nebi pretirano dvomil, če ni bila kje udarjena...
motorji? vsak ima kak manjko, hibo...
a lahko pripneš še link od favorita?
bora 3?
nimam pojma za kaj gre...
favorit je (glede na trenutne potrebe naše družine), bavaria 27 sport. s podaljšano platformo je ta čoln načeloma dovolj velik tudi za kopalne in ostale aktivnosti.
ampak:
zandjič sem govoril s kolegom in mi pravi, da zna biti težava pri podaljšani krmni platformi pri bavarii 27 sport, ker naj bi bilo zadaj za peto preko 100 kil dodatne teže zavoljo tega...
obenem motorinček 5,7 VP tudi ni bog ve kak silak za tak čoln in naj bi vse bilo bolj na meji.
zato pomisleki in alternative...
če pustimo zdaj vse to na strani, pa je absolutni favorit (v rangu 10 m) skilso 33 sport, ali pa marex 350 cabriolet.
seveda pa kaj takega pri nas praktično ni.
žal.
lp,
B
nimam pojma za kaj gre...

favorit je (glede na trenutne potrebe naše družine), bavaria 27 sport. s podaljšano platformo je ta čoln načeloma dovolj velik tudi za kopalne in ostale aktivnosti.
ampak:
zandjič sem govoril s kolegom in mi pravi, da zna biti težava pri podaljšani krmni platformi pri bavarii 27 sport, ker naj bi bilo zadaj za peto preko 100 kil dodatne teže zavoljo tega...
obenem motorinček 5,7 VP tudi ni bog ve kak silak za tak čoln in naj bi vse bilo bolj na meji.
zato pomisleki in alternative...

če pustimo zdaj vse to na strani, pa je absolutni favorit (v rangu 10 m) skilso 33 sport, ali pa marex 350 cabriolet.
seveda pa kaj takega pri nas praktično ni.
žal.
lp,
B
-
- Viceadmiral
- Prispevkov: 482
- Pridružen: Po Maj 25, 2009 21:56
Baracuda napisal/-a:bora 3?
nimam pojma za kaj gre...
favorit je (glede na trenutne potrebe naše družine), bavaria 27 sport. s podaljšano platformo je ta čoln načeloma dovolj velik tudi za kopalne in ostale aktivnosti.
ampak:
zandjič sem govoril s kolegom in mi pravi, da zna biti težava pri podaljšani krmni platformi pri bavarii 27 sport, ker naj bi bilo zadaj za peto preko 100 kil dodatne teže zavoljo tega...
obenem motorinček 5,7 VP tudi ni bog ve kak silak za tak čoln in naj bi vse bilo bolj na meji.
zato pomisleki in alternative...
če pustimo zdaj vse to na strani, pa je absolutni favorit (v rangu 10 m) skilso 33 sport, ali pa marex 350 cabriolet.
seveda pa kaj takega pri nas praktično ni.
žal.
lp,
B
Zdravo Baracuda,
sam imam Bavario 28 Sport z 6.2 MAG motorjem, pa ti povem, da zadeva ni tako strašna. Ko je barka približno spucana spodaj (propeler je najbolj pomemben) gre z recimo pol tanka in dvemi osebami ter pripadajočo prtljago "ven" brez problemov. Potovalno hitrost cca. 23-24 vozlov držiš na cca. 4000 RPM in kuriš cca. 65 lph.
Ko je barka naložena za dopust in poln tank (cca. 500litrov), pa bimini pa burja v nos itd, sicer res malenkost dalj traja, da pride vn, ampak nič motečega, pa prihajam z bolj športnega gliserja, kjer si res "skočil" iz vode.
Kar se tiče prostora je pa itak zmagovalec na teh metrih, poleg bay 2855, kjer je sicer več prostora znotraj, zunaj manj.
Edino kar gre meni "na živce" po 1 letu uporabe je, da si hitro moker gor, ko pluješ po manj mirnem morju. In da je precej nestabilna na sidru, predvidevam, da zaradi višine.
lp
vidš, to so zdaj konkretni podatki.
hvala ti. res!
ampak mag 6,2 je spet nekaj močnejši agregat kot VP 5,7 in mi smo 4je, pa običajno naloženi do amena...
prejšnji čoln je pri 200hp in dobri toni teže skočil iz vode s četrt gasa, da bom zdaj lezel ven pol poti do sosednjega otoka, pa me malo nervira.
res pa je, da smo tudi s prijateljevim AM47 lezli ven precej časa, pa ima mislim da slabega jurja pod pokrovom.
očitno se bo tega treba navadit. samo da pridemo iz vode...
PS: ali se to sploh lahko zgodi z agregatom VP 5,7 (torej, da ne prideš ven, pa čeprav ni pretirano zaraščen in propeler v nulo)?
lp,
B
hvala ti. res!
ampak mag 6,2 je spet nekaj močnejši agregat kot VP 5,7 in mi smo 4je, pa običajno naloženi do amena...
prejšnji čoln je pri 200hp in dobri toni teže skočil iz vode s četrt gasa, da bom zdaj lezel ven pol poti do sosednjega otoka, pa me malo nervira.
res pa je, da smo tudi s prijateljevim AM47 lezli ven precej časa, pa ima mislim da slabega jurja pod pokrovom.
očitno se bo tega treba navadit. samo da pridemo iz vode...

PS: ali se to sploh lahko zgodi z agregatom VP 5,7 (torej, da ne prideš ven, pa čeprav ni pretirano zaraščen in propeler v nulo)?
lp,
B
http://www.morjeplovec.net/forum/viewtopic.php?t=15892
tole obnovo barke poglej...bora3... pa še filmček je, kako leti po vodi
tole obnovo barke poglej...bora3... pa še filmček je, kako leti po vodi

lepa obnova. spoštujem delo in trud vsakogar, ki je pripravljen vlagati živce čas in energijo v obnovo tehnične dediščine.
vsaka nova barka lahko da kapo dol taki revitalizaciji.
sam sem pred leti z očetom restavriral motor Zündapp KS 50. lepa izkušnja, še lepši rezultat - a do nadaljnjega (beri pokoja), sem s tovrstnimi projekti zaključil, ker imam v danem obdobju druge prioritete
nazaj k Marexu:
kar se tiče zaprtosti kokpita je to edina stvar, ki me zelo moti. zato grem pogledat in če me ne preseneti pozitivno, potem črtam s seznama. pa čeprav je nordijska izdelava...
Bavaria definitivno očara s prostornostjo in smiselnostjo razporeditve v kokpitu. me skrbi le to, da nam bo kaj hitro premajhna.
sem prejšnjo soboto šel gledat eno in dokler si sam na njej je super, ko bomo štirje več dni zapored, pa morda še kak dan slabega vremena vmes, pa bog si ga ve kako in kaj bo potem...
lp,
B
vsaka nova barka lahko da kapo dol taki revitalizaciji.
sam sem pred leti z očetom restavriral motor Zündapp KS 50. lepa izkušnja, še lepši rezultat - a do nadaljnjega (beri pokoja), sem s tovrstnimi projekti zaključil, ker imam v danem obdobju druge prioritete

nazaj k Marexu:
kar se tiče zaprtosti kokpita je to edina stvar, ki me zelo moti. zato grem pogledat in če me ne preseneti pozitivno, potem črtam s seznama. pa čeprav je nordijska izdelava...
Bavaria definitivno očara s prostornostjo in smiselnostjo razporeditve v kokpitu. me skrbi le to, da nam bo kaj hitro premajhna.
sem prejšnjo soboto šel gledat eno in dokler si sam na njej je super, ko bomo štirje več dni zapored, pa morda še kak dan slabega vremena vmes, pa bog si ga ve kako in kaj bo potem...

lp,
B
-
- Viceadmiral
- Prispevkov: 482
- Pridružen: Po Maj 25, 2009 21:56
Baracuda napisal/-a:lepa obnova. spoštujem delo in trud vsakogar, ki je pripravljen vlagati živce čas in energijo v obnovo tehnične dediščine.
vsaka nova barka lahko da kapo dol taki revitalizaciji.
sam sem pred leti z očetom restavriral motor Zündapp KS 50. lepa izkušnja, še lepši rezultat - a do nadaljnjega (beri pokoja), sem s tovrstnimi projekti zaključil, ker imam v danem obdobju druge prioritete![]()
nazaj k Marexu:
kar se tiče zaprtosti kokpita je to edina stvar, ki me zelo moti. zato grem pogledat in če me ne preseneti pozitivno, potem črtam s seznama. pa čeprav je nordijska izdelava...
Bavaria definitivno očara s prostornostjo in smiselnostjo razporeditve v kokpitu. me skrbi le to, da nam bo kaj hitro premajhna.
sem prejšnjo soboto šel gledat eno in dokler si sam na njej je super, ko bomo štirje več dni zapored, pa morda še kak dan slabega vremena vmes, pa bog si ga ve kako in kaj bo potem...![]()
lp,
B
Da nebi prišel iz vode z kolikor toliko čistim propelerjem in dnom, mislim, da ni bojazni. Je samo vprašanje časa

Bavaria 27/28 je super barka za dve osebi, da se seveda tudi za 4. To je pač vprašanje komforta in jasno financ (ali se ti da podirati salon vsak večer spredaj itd..)
Za 4 člansko familijo je, po mojem mnenju, itak idealen čoln z dvemi fiksnimi ležišči in salonom v notranjosti. Vse ostalo so prilagajanja..
Vse se konča pri financah. Zdi se mi, da je bavaria 27/28 zadnja postaja pred "resno" barko.
Saj imaš še vedno 1 motor, marino plačuješ do 9m itd..
lp
ja, vedno so kompromisi.
prvotno sem tako ali tako mislil kupiti Quicksilver activ 805 sundeck.
A glede na neracionalno ceno novega (slabih 60 jurjev, sicer z vso smiselno opremo, prikolico in seveda stisnjeno ceno, katero mi je zrihtal Brovch v Italiji - cena po ceniku je dosegla 80.000), ter prigovarjanju vseh prijateljev ki imajo 10m+ da sem znorel, če mislim, da bomo lahko zdržali na takem mini čamcu več kot podaljšan vikend, sem se odločil za malce večji čoln.
Poudarek na ''malce'' in tako nekako pristal pri Bavarii.
na koncu bo malce vplivala tudi prilika nakupa.
je pa res, da se nudi sto in ena opcija (kot vedno nobena optimalna) in v ožjem izboru je zdaj omenjeni favorit
Bavaria 27 sport, alternativni Marex 330 scandinavia, ter plan C - Mira 34 (ki mi je sicer všeč, a je najverjetneje stroškovno tudi najbolj intenzivna varianta - in vprašanje koliko prodajlijva v primeru, da nam ne bo sedla).
če še ima kdo kak dober predlog sem seveda odprt za dobre ideje.
lp,
B
prvotno sem tako ali tako mislil kupiti Quicksilver activ 805 sundeck.
A glede na neracionalno ceno novega (slabih 60 jurjev, sicer z vso smiselno opremo, prikolico in seveda stisnjeno ceno, katero mi je zrihtal Brovch v Italiji - cena po ceniku je dosegla 80.000), ter prigovarjanju vseh prijateljev ki imajo 10m+ da sem znorel, če mislim, da bomo lahko zdržali na takem mini čamcu več kot podaljšan vikend, sem se odločil za malce večji čoln.
Poudarek na ''malce'' in tako nekako pristal pri Bavarii.
na koncu bo malce vplivala tudi prilika nakupa.
je pa res, da se nudi sto in ena opcija (kot vedno nobena optimalna) in v ožjem izboru je zdaj omenjeni favorit
Bavaria 27 sport, alternativni Marex 330 scandinavia, ter plan C - Mira 34 (ki mi je sicer všeč, a je najverjetneje stroškovno tudi najbolj intenzivna varianta - in vprašanje koliko prodajlijva v primeru, da nam ne bo sedla).
če še ima kdo kak dober predlog sem seveda odprt za dobre ideje.

lp,
B
A ti to resno s predlogom Linssen ali malo zafrkavaš?
Linssen je čudovita barka, samo možakar kupuje gliser, nekaj 5x hitrejšega od Linssna pri potovalki in 7x pri največji.
Baracuda, kako si pa sedaj prišel na Mira 34??? Nekako sem se začel bati, da kupuješ barko po "budgetu", ki si si ga zadal in malce tavaš sem in tja... Ne moreš primerjati nekih pocket cruiserjev, še manjšega Quicksilverja in na drugi strani Mira 34... Če je v izboru tudi Mira 34, potem je mogoče res dobro, da pogledaš tudi predlagani Linssen 29.9 AC. Mogoče pa je to hotel povedati zebra.


Linssen je čudovita barka, samo možakar kupuje gliser, nekaj 5x hitrejšega od Linssna pri potovalki in 7x pri največji.


Baracuda, kako si pa sedaj prišel na Mira 34??? Nekako sem se začel bati, da kupuješ barko po "budgetu", ki si si ga zadal in malce tavaš sem in tja... Ne moreš primerjati nekih pocket cruiserjev, še manjšega Quicksilverja in na drugi strani Mira 34... Če je v izboru tudi Mira 34, potem je mogoče res dobro, da pogledaš tudi predlagani Linssen 29.9 AC. Mogoče pa je to hotel povedati zebra.

res je, malo lutam.
morda posledica preveč informacij z vseh koncev, ne vem...
isto je bilo pri motorjih pred 15 leti:
prvo leto 50
drugo leto 250
četrto leto gledal 600ke a na koncu kupil kar 1000ko, potem ko sem peljal...
ne, brez heca.
hudič je v detajlu: bavaria se mi zdi v danem trenutku optimalna (tako z vidika stroškov kot po layoutu).
ampak lani sem celo poletje delal izlete za največ tri dni na 6,5 m, baza pa je bila apartma 75 m2 s teraso, večjo kot ima povprečna familija veliko stanovanje...
in tu je pomislek: kaj bo, ko bom 10 dni na čamcu in ugotovil, da je pretesno in se nimam kam dati.
zato Marex 330, zato Mira 34...
saj ni straha, da bi moral jesti konzerve, če bi moral tankati in vzdrževati Miro, a po nepotrebnem zapravljati ne maram.
iščem optimum - nekak sprejemljiv kompromis.
zato bi rad videl čim več čolnov. zato sprašujem...
na slikah so vsi super, načeloma dovlj veliki in udobni.
ko pa stopiš na čoln, vsaj tako se mi zdi, pa vidiš kje si v resnici in si lažje predstavljaš kakšno bo poletje.
kar se tiče Mire 34, je le ta bojda odlično ohranjena in precej ugodno na prodaj. poudarek na bojda. a bi prišla v poštev le takrat, če bi se bavaria izkazala za nevredno nakupa in marex tudi. torej kot sem dejal, plan C.
PS: LInnsen je super, a v Slovenijo sem se preselil ker imam rad Jadransko morje in Alpe, ne pa holandskih kanalov in graht...
morda posledica preveč informacij z vseh koncev, ne vem...
isto je bilo pri motorjih pred 15 leti:
prvo leto 50
drugo leto 250
četrto leto gledal 600ke a na koncu kupil kar 1000ko, potem ko sem peljal...

ne, brez heca.
hudič je v detajlu: bavaria se mi zdi v danem trenutku optimalna (tako z vidika stroškov kot po layoutu).
ampak lani sem celo poletje delal izlete za največ tri dni na 6,5 m, baza pa je bila apartma 75 m2 s teraso, večjo kot ima povprečna familija veliko stanovanje...
in tu je pomislek: kaj bo, ko bom 10 dni na čamcu in ugotovil, da je pretesno in se nimam kam dati.
zato Marex 330, zato Mira 34...
saj ni straha, da bi moral jesti konzerve, če bi moral tankati in vzdrževati Miro, a po nepotrebnem zapravljati ne maram.
iščem optimum - nekak sprejemljiv kompromis.
zato bi rad videl čim več čolnov. zato sprašujem...
na slikah so vsi super, načeloma dovlj veliki in udobni.
ko pa stopiš na čoln, vsaj tako se mi zdi, pa vidiš kje si v resnici in si lažje predstavljaš kakšno bo poletje.

kar se tiče Mire 34, je le ta bojda odlično ohranjena in precej ugodno na prodaj. poudarek na bojda. a bi prišla v poštev le takrat, če bi se bavaria izkazala za nevredno nakupa in marex tudi. torej kot sem dejal, plan C.
PS: LInnsen je super, a v Slovenijo sem se preselil ker imam rad Jadransko morje in Alpe, ne pa holandskih kanalov in graht...

Hehe, veš kaj ti bom rekel, večje je pač večje. Kot pa si že sam napisal, vprašanje, če res rabiš toliko večje...
Mogoče je moj nasvet da greš vseeno na Bavario, če se ti zdi na prvo oko OK in zanimiva. Barka je lepo prostorna, stroški vzdrževanja in marine so še vedno majhni, dobiš pa občutek prave navtike! Bavaria 28 je že barka, ki omogoče vse isto, kot kakšna 50 feetna. Torej, če se boste ti in pa tvoja familija resno zagreli za tak način življenja, boš potem kupil nekaj večjega... Verjetno bo potem tudi Mira 34 premajhna, če praviš da finančno budget ni prevelika ovira. Realno boš šel bolj na nekaj med 37 in 40, kar pa je že prostorno za eno družino.
Mogoče je moj nasvet da greš vseeno na Bavario, če se ti zdi na prvo oko OK in zanimiva. Barka je lepo prostorna, stroški vzdrževanja in marine so še vedno majhni, dobiš pa občutek prave navtike! Bavaria 28 je že barka, ki omogoče vse isto, kot kakšna 50 feetna. Torej, če se boste ti in pa tvoja familija resno zagreli za tak način življenja, boš potem kupil nekaj večjega... Verjetno bo potem tudi Mira 34 premajhna, če praviš da finančno budget ni prevelika ovira. Realno boš šel bolj na nekaj med 37 in 40, kar pa je že prostorno za eno družino.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov