BAYLINER 2855
Moderatorji: moderator2, cibro, moderator
- Novinec
- Admiral
- Prispevkov: 2569
- Pridružen: Pe Feb 15, 2008 22:41
- Kraj: Sailing on the world
- Kontakt:
Kot so zgoraj napisali je pristajanje odvisno od več dejavnikov. Prvi dejavnik je vsekakor oseba ki ga upravlja. Če ta ni izkušen, lahko ima IPS-e pa bo razjezil sosede na pomolu. Lahko pa imaš samo en motor na barki, pa bo star maček pristal, da se še sosedov dataknil ne bo. Ja, Bay 2855 je skoraj devetmetersko plovilo in bi zaradi enega motorja lahko imel premčni propeler, tako bi bilo pristajanje lažje v marini in tudi na bencinskih črpalkah, kjer pristajaš bočno. kar se vetra tiče, je Bay kar visok na premcu in če je zaprt še s cerado, potem je večji upor zraka na plovilo, kar pomeni, da je pri pristajanju potrebno to tudi upoštevati. Za prvo plovilo res kar velik zalogaj, če pa nimaš kakšnih pristnih sosedskih odnosov na pomolu, potem pa itak ni važno. Marinero te bo usmerjal, te privezal, sosedove čolne malo streseš, se opravičiš in to je to. Potem pa se tako navadijo. Ko prideš na pomol so že vsi zunaj s čakljami in ti pomajajo na roke. Ti samo ugasneš motor in ko je vse gotovo iztopiš, ker bodo imeli sosedje večji strah pred tabo, kot ti pred njimi.
LP in miren pristanek!
LP in miren pristanek!
"Morje je med vsemi opojnostmi najbolj opojno!"
...........................................................(J.H.)
...........................................................(J.H.)
HaHaHa to si pa dobro napisal o pristajanju, jaz sem pa mislil,da pridejo iz vljudnosti in dobrih prijateljskih odnosov ;)
PS: kar se "parkiranja" tiče, jaz imam zaprto kabino, in je čoln že sam po sebi višji od 2855, pa gre lepo,imam bow, in če ne piha ni potrebe po njem.
Pri pristajanju samo živčen ne smeš biti pa gre.
Tem plovilom manjka le 100 PS pa bi bili odlični
PS: kar se "parkiranja" tiče, jaz imam zaprto kabino, in je čoln že sam po sebi višji od 2855, pa gre lepo,imam bow, in če ne piha ni potrebe po njem.
Pri pristajanju samo živčen ne smeš biti pa gre.
Tem plovilom manjka le 100 PS pa bi bili odlični
- Novinec
- Admiral
- Prispevkov: 2569
- Pridružen: Pe Feb 15, 2008 22:41
- Kraj: Sailing on the world
- Kontakt:
Tudi sam imam še trenutno 33 feetno plovilo s HT in jaz kar redno uporabljam bow zaradi tega, da se poravnam. Ko pa se ga navadiš, pa kontra deluje tudi na krmo in lahko z njim "upikneš" med dvema ploviloma, ki sta na tesno v marini. Spet bo pomlad in spet bo šlo malo na trdo noter, potem pa vsakič lažje. Grif, ja ta je potreben.
LP, novinec
LP, novinec
"Morje je med vsemi opojnostmi najbolj opojno!"
...........................................................(J.H.)
...........................................................(J.H.)
Zdravo Špela.
Tole temo prebiram za nazaj. Pametna odločitev glede nakupa. Verjetno je bila cena pod ugodno (glede na razmere). Kar se barke tiče sem jo imel štiri sezone in ti govorim iz lastnih izkušenj in ne iz teorije. Vse ti je že povedal Novinec. Cena vs. kvaliteta je sigurno v plus 28-ki. Moraš vedeti, da si pač kupila Fiat-a in ne Mercedesa. Ampak tudi Mercedesi se kvarijo ! Plovne lastnosti te barke "šimfajo" tisti, ki je nimajo. Devet metrov in dobre tri tone je to, kar je. Za 60-100 ur letno čisto O.K. Plastika je malo tanjša a kljubuje. Hladilnik je majhen, a večjega na te sorte plovilu še nisem videl. Kokpit res ni najbolj posrečen, je pa v notranjosti prvak v razredu (dve spalnici + salon). Porabo kar pričakuj nad 50 litrov (letnik 97 bi moral že imeti duo-prop). Torej skupek vsega : Za vloženo, veliko muzike in užitkov.
lp
______________________________________________
Good girls go to heaven, bad girls go everywhere !
Tole temo prebiram za nazaj. Pametna odločitev glede nakupa. Verjetno je bila cena pod ugodno (glede na razmere). Kar se barke tiče sem jo imel štiri sezone in ti govorim iz lastnih izkušenj in ne iz teorije. Vse ti je že povedal Novinec. Cena vs. kvaliteta je sigurno v plus 28-ki. Moraš vedeti, da si pač kupila Fiat-a in ne Mercedesa. Ampak tudi Mercedesi se kvarijo ! Plovne lastnosti te barke "šimfajo" tisti, ki je nimajo. Devet metrov in dobre tri tone je to, kar je. Za 60-100 ur letno čisto O.K. Plastika je malo tanjša a kljubuje. Hladilnik je majhen, a večjega na te sorte plovilu še nisem videl. Kokpit res ni najbolj posrečen, je pa v notranjosti prvak v razredu (dve spalnici + salon). Porabo kar pričakuj nad 50 litrov (letnik 97 bi moral že imeti duo-prop). Torej skupek vsega : Za vloženo, veliko muzike in užitkov.
lp
______________________________________________
Good girls go to heaven, bad girls go everywhere !
Zdravo morjeplovci!
Razmišljam o nakupu večje plovila in sem nekako naciljal na 2855. Kar se tiče debat na našem in tujih forumih sem že veliko prebral. Sam motor me ne skrbi, saj podoben motor poznam (5.7 merc).
Zanima pa me ali ste imeli lastniki teh bark kakšne težave s puščanjem rezervarja za gorivo? Na tujih forumih sem prebral, da naj bi bila težava na stikih rezervarja s gumicami, kjer je rezervar "vleže" na dno. Tam pride do prerjavenja in puščanja.
Če ste imeli takšne težavo, kolikim se je to zgodilo?
Aha, še nekaj. Ali imajo vsi modeli 2855 serijsko flape? Sicer si ogledujem letnik 1997.
Hvala za odgovore in LP
Aljaž
Razmišljam o nakupu večje plovila in sem nekako naciljal na 2855. Kar se tiče debat na našem in tujih forumih sem že veliko prebral. Sam motor me ne skrbi, saj podoben motor poznam (5.7 merc).
Zanima pa me ali ste imeli lastniki teh bark kakšne težave s puščanjem rezervarja za gorivo? Na tujih forumih sem prebral, da naj bi bila težava na stikih rezervarja s gumicami, kjer je rezervar "vleže" na dno. Tam pride do prerjavenja in puščanja.
Če ste imeli takšne težavo, kolikim se je to zgodilo?
Aha, še nekaj. Ali imajo vsi modeli 2855 serijsko flape? Sicer si ogledujem letnik 1997.
Hvala za odgovore in LP
Aljaž
Plovilo: ALA MOANA II
Bimmer dragi, Bay 2855 je simpatična barka, samo motor 5.7 L pa bo za njo preslaboten! V njej mora biti 7.4 L, pa bo OK. Če pa je notri MAG 350, potem je sprejemljivo oziroma precej podobno kot 7.4 L...
Glede tankov je problem, ker so aluminijasti in ko spusti, potem spusti... Spustil je že nekaterim tudi na forumu. Na Bayu enemu zagorcu, na Rinkerju enemu iz šaleških koncev... Ogromno dela, malo žaganja, motor ven pa noter in vgradi se nov inox rezervoar...
BTW, tudi moj Sea Ray ima alu rezervoar in vsakič ko odprem pokrov s strahom gledam, da ne bi puščal...
Glede tankov je problem, ker so aluminijasti in ko spusti, potem spusti... Spustil je že nekaterim tudi na forumu. Na Bayu enemu zagorcu, na Rinkerju enemu iz šaleških koncev... Ogromno dela, malo žaganja, motor ven pa noter in vgradi se nov inox rezervoar...
BTW, tudi moj Sea Ray ima alu rezervoar in vsakič ko odprem pokrov s strahom gledam, da ne bi puščal...
Bimmer napisal/-a: da poznam njegovega manjšega bratca 5.4, ki ga imam na 2352...
5.4 ?? FORD to in brat, mogoče bratranc, pa še to ne
bimmer bimmer, se ti tako mudi tipkat...
Nazadnje spremenil Tex, dne Če Jan 17, 2013 08:00, skupaj popravljeno 1 krat.
“There’s no point having a boat if you don’t use it!”
Re: BAYLINER 2855
po 10 sezonah ?
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov