Uvoz čolna iz Italije

Vse o gliserjih, cruiserjih in jahtah ter plovba z njimi

Moderatorji: moderator2, cibro, moderator

Uporabniški avatar
goahead
Admiral
Prispevkov: 1488
Pridružen: Če Apr 08, 2010 22:53

OdgovorNapisal/-a goahead » To Jan 31, 2017 15:14

kondor88 napisal/-a:s tem ko notar ali ue overi podpis, se čisto nič ne spremeni, kot tudi ne ugotavlja (preverja), pravno stanje predmeta prodaje

popolnoma enako kot za legalno blago, lahko overiš podpis tudi za ukradeno.

kot že povedano, pravno stanje (tudi čolna) dokazuje spremljajoča dokumentacija

v avstriji sem pred leti kupoval rabljen gumenjak in prodajalec je bil skorajdane užaljen, ko sem predlagal overitev podpisa - kdo se bo pa za to vozil 20-30km in s čakanjem porabil dve-tri ure

V čem je problem.....na kapitaniji v KP hočejo overjeno kupoprodajno.
kondor88
Admiral
Prispevkov: 643
Pridružen: Po Nov 18, 2013 17:18

OdgovorNapisal/-a kondor88 » To Jan 31, 2017 15:33

nimajo pravne podlage za tako zahtevo
Uporabniški avatar
jozko
Admiral
Prispevkov: 1816
Pridružen: Ne Apr 07, 2013 10:57

OdgovorNapisal/-a jozko » To Jan 31, 2017 16:01

kondor88 napisal/-a:nimajo pravne podlage za tako zahtevo

Na tej povezavi http://www.up.gov.si/si/storitve/vpis_colnov/ tako piše, če imajo pravno podlago ne vem :roll:

Če si prepričan, da je nimajo, prosim podaj obrazložitev, saj bo verjetno marsikomu koristila :idea:

Hvala in l.p. :!:
Prijatelje bolj cenim po tem, koliko preplujejo in ne po tem, kako veliko barko imajo!
Uporabniški avatar
alesjo
Admiral
Prispevkov: 4649
Pridružen: Ne Nov 04, 2012 12:16
Kraj: kras

OdgovorNapisal/-a alesjo » To Jan 31, 2017 16:49

goahead napisal/-a:
kondor88 napisal/-a:s tem ko notar ali ue overi podpis, se čisto nič ne spremeni, kot tudi ne ugotavlja (preverja), pravno stanje predmeta prodaje

popolnoma enako kot za legalno blago, lahko overiš podpis tudi za ukradeno.

kot že povedano, pravno stanje (tudi čolna) dokazuje spremljajoča dokumentacija

v avstriji sem pred leti kupoval rabljen gumenjak in prodajalec je bil skorajdane užaljen, ko sem predlagal overitev podpisa - kdo se bo pa za to vozil 20-30km in s čakanjem porabil dve-tri ure

V čem je problem.....na kapitaniji v KP hočejo overjeno kupoprodajno.


Ne samo v KP, kjerkoli v SLO, moraš imet overjeno kupoprodajno pogodbo, če je nimaš, ti nikoli in nikdar ne bo nihče registriral plovila.
Uporabniški avatar
goahead
Admiral
Prispevkov: 1488
Pridružen: Če Apr 08, 2010 22:53

OdgovorNapisal/-a goahead » Sr Feb 01, 2017 08:02

alesjo napisal/-a:
goahead napisal/-a:
kondor88 napisal/-a:s tem ko notar ali ue overi podpis, se čisto nič ne spremeni, kot tudi ne ugotavlja (preverja), pravno stanje predmeta prodaje

popolnoma enako kot za legalno blago, lahko overiš podpis tudi za ukradeno.

kot že povedano, pravno stanje (tudi čolna) dokazuje spremljajoča dokumentacija

v avstriji sem pred leti kupoval rabljen gumenjak in prodajalec je bil skorajdane užaljen, ko sem predlagal overitev podpisa - kdo se bo pa za to vozil 20-30km in s čakanjem porabil dve-tri ure

V čem je problem.....na kapitaniji v KP hočejo overjeno kupoprodajno.


Ne samo v KP, kjerkoli v SLO, moraš imet overjeno kupoprodajno pogodbo, če je nimaš, ti nikoli in nikdar ne bo nihče registriral plovila.


Alesjo, s KP sem mislil na vse izpostave. KP je pač krovna.
Uporabniški avatar
kocka
Admiral
Prispevkov: 4827
Pridružen: Sr Okt 10, 2007 20:03
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a kocka » Sr Feb 01, 2017 10:15

Bistvo je v tem ( kot pravi kondor88) da je poleg overjenega podpisa prodajalca, potrebno imeti še račun ali pogodbo kako je prodajalec prisel do predmeta. Samo overjena pogodba je čuri muri in enako ti rečejo na kapitaniji. Včasih so zahtevali še izjavo, da prodajalec dovoljuje vpis plovila na kupčevo ime.
Drugo je, če priložiš zraven vpisni list plovila, kjer je zgodovina znana oz. Oni hranijo originale. Tako je za posel med fizičnimi osebami, če kupiš čoln od pravne osebe- firme, potem je dovolj račun in ona odgovarja za resničnost podatkov oz. Izvor blaga.
Nazadnje spremenil kocka, dne Sr Feb 01, 2017 13:00, skupaj popravljeno 2 krat.
kondor88
Admiral
Prispevkov: 643
Pridružen: Po Nov 18, 2013 17:18

OdgovorNapisal/-a kondor88 » Sr Feb 01, 2017 11:17

imajo pravno podlago v 11. členu Pravilnika o čolnih in plavajočih napravah, ki med drugim določa: "Če se sprememba lastništva, zastavna pravica in druge obremenitve dokazujejo s pogodbo, mora biti podpis osebe, ki je bila lastnik čolna in/ali motorja pred sklenitvijo pogodbe, overjen pri notarju ali upravni enoti."

vendar pa je pravilnik podzakonski akt, katerega "ustvarja" in sprejema ministrstvo na podlagi zakona (zakone sprejme brez izjeme državni zbor), v pravilnikih si nato izmišljujejo vse in svašta in nepooblaščeno širijo zakonske določbe kakor se jim zazdi, kar je nedopustno

npr. če zakon določi splošno omejitev hitrosti na avtocesti 130 km/h, ne more noben podzakonski akt določit 120 ali 140...
janadino
Admiral
Prispevkov: 3967
Pridružen: Če Okt 11, 2007 14:57

OdgovorNapisal/-a janadino » Pe Feb 03, 2017 07:16

Daj napiši z veliko začetnico, ker tole je povsem neberljivo in nerazumljivo. Pa pika pride za narekovaji in ne pred. :!:
Guma je guma, zaenkrat.
Matjaz106
Višji vodnik
Prispevkov: 15
Pridružen: Sr Mar 16, 2016 09:07

pazi

OdgovorNapisal/-a Matjaz106 » Pe Feb 03, 2017 23:44

Če ga boš peljal po kopnem je vse ok. Po vodi ga brez zavarovanja rajši ne pelji, kajti če te ustavijo si ob čoln. Imaš pa nimaš. Mi smo imeli kar lepe kolobocije z papirji, da smo ga pripeljali iz Benetk v Koper po pravilih.
Mislim, no kva že?
Uporabniški avatar
kocka
Admiral
Prispevkov: 4827
Pridružen: Sr Okt 10, 2007 20:03
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a kocka » So Feb 04, 2017 08:25

Saj jim rečeš: "Buongiorno!" :lol:
Uporabniški avatar
H2O
Admiral
Prispevkov: 7546
Pridružen: Po Apr 02, 2007 09:52

OdgovorNapisal/-a H2O » So Feb 04, 2017 08:31

Nazadnje spremenil H2O, dne Pe Jun 02, 2017 14:22, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
gregor.n
Admiral
Prispevkov: 4390
Pridružen: Pe Apr 04, 2008 10:26
Kraj: Zanzibar
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor.n » Ne Feb 05, 2017 07:36

I svima vama buongiorno :lol:
Kariera
Viceadmiral
Prispevkov: 521
Pridružen: Sr Avg 10, 2011 09:04

OdgovorNapisal/-a Kariera » Pe Mar 31, 2017 09:21

Ima mogoče kdo izkušnje z registracijo barke v ITA in naknadnim prepisom ( ter izbrisom iz ITA ) v SLO. Gre za 12m jadrnico, ker je barka malo nad Barijem, bi jo pripeljal po morju in če prav razumem možakarja na upravi za pomorstvo, jo morajo pred registracijo v SLO tudi pregledati... :D Torej če hočem z njo pripluti v Slovenijo, jo moram seveda zavarovati in registrirati. Opcija je sicer, da jo pustim registrirano na prejšnjega lastnika in tako priplujem v SLO, samo kolikor slišim, so postopki izbrisa dolgotrajni, hkrati pa tudi nebi rad, da me slučajno prejšnji lastnik ne nategne...
Uporabniški avatar
H2O
Admiral
Prispevkov: 7546
Pridružen: Po Apr 02, 2007 09:52

OdgovorNapisal/-a H2O » Pe Mar 31, 2017 09:30

Nazadnje spremenil H2O, dne Pe Jun 02, 2017 12:46, skupaj popravljeno 1 krat.
Kariera
Viceadmiral
Prispevkov: 521
Pridružen: Sr Avg 10, 2011 09:04

OdgovorNapisal/-a Kariera » Pe Mar 31, 2017 10:38

H2O napisal/-a:
Kariera napisal/-a:če prav razumem možakarja na upravi za pomorstvo, jo morajo pred registracijo v SLO tudi pregledati

Če je barka daljša od 12 metrov, jo lahko pregleda klasifikacijski zavod (tudi v Italiji).


Glede na to, da ima RINA ( ki ga navaja tudi UP ) veljaven do 2022, je potem sploh potreben pregled pri registraciji na novega lastnika?

LP

Popravek; Po registru je jadrnica 11,99m, kaj pa v tem primeru?

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gosti