Uvoz čolna iz Italije
Moderatorji: moderator2, cibro, moderator
Uvoz čolna iz Italije
Pozdravljeni,
vem, da je bilo že dosti napisanega, pa vseeno. Našel sem čoln, ki mi je všeč in je v Italiji. Ali je možno, da ga takoj uvozim in prepišem na Hrvaško (imam človeka, preko katerega bi ga registriral), ali ga moram prvo v Slovenijo in potem na Hrvaško? Torej, če ga lahko takoj na Hrvaško, si predstavljam tako, da prvo pokličem na kapetanijo in vprašam, katero dokumentacijo mi morajo dat Italijani in šele potem opravim nakup in registracijo.
Hvala za odgovore.
vem, da je bilo že dosti napisanega, pa vseeno. Našel sem čoln, ki mi je všeč in je v Italiji. Ali je možno, da ga takoj uvozim in prepišem na Hrvaško (imam človeka, preko katerega bi ga registriral), ali ga moram prvo v Slovenijo in potem na Hrvaško? Torej, če ga lahko takoj na Hrvaško, si predstavljam tako, da prvo pokličem na kapetanijo in vprašam, katero dokumentacijo mi morajo dat Italijani in šele potem opravim nakup in registracijo.
Hvala za odgovore.
Ne vem kakšno plovilo v kakšnem cenovnem razredu kupuješ ampak tudi meni je padlo v oči precej čolnov za smešno ceno in vsi dol na skrajnem jugu! Svetujem da registriraš tam kjer so dvojezični, da ne boš še papirjev prevajal. Za čolne do 40KM (ti imajo ponavadi 60-70KM)imajo ponavadi samo ITA izjavo o skladnosti(libretto di motore) in potrdilo o zavarovanju. Za čoln pa imajo račun ali pa še tega ne. Včasih pa ničesar od tega! Z gotovino ne moreš plačati. Prej se poskusi dogovorit po telefonu.
Nazadnje spremenil H2O, dne Pe Jun 02, 2017 14:52, skupaj popravljeno 1 krat.
Nazadnje spremenil H2O, dne Pe Jun 02, 2017 14:52, skupaj popravljeno 1 krat.
-
- Kapitan bojne ladje
- Prispevkov: 146
- Pridružen: Po Jun 29, 2015 21:09
- Kraj: Begunje pri Cerknici
Jaz sem prodal gumenjak v Zagreb enemu preprodajalcu ki večinoma kupuje čolne pri Feršu.
Je dejal da direkt iz italije na hrvaško posebno pri starejšin plovilih ni šans, zato jih pa on kupuje pri nas ali pa plača nekomu da mu registrira plovilo pri nas in potem izpiše. Ko ima plovilo enkrat naš vpisni list ni problema ga na hrvaškem upisat.
Na hrvaškem ne boš nikoli upisal plovila brez tovarniške tablice ali brez številke trupa. Pri nas pa pri plovilih do letnika 95 ni problem, ker baje niso bile obvezne.
Za vpis pri nas pa rabiš libreto od motorja certifikat od plovila ali pa zavarovanje za jadransko morje kar pomeni, da je v europski evidenci to je letos mene rešilo ko sem kupil plovilo v italiji.
Je dejal da direkt iz italije na hrvaško posebno pri starejšin plovilih ni šans, zato jih pa on kupuje pri nas ali pa plača nekomu da mu registrira plovilo pri nas in potem izpiše. Ko ima plovilo enkrat naš vpisni list ni problema ga na hrvaškem upisat.
Na hrvaškem ne boš nikoli upisal plovila brez tovarniške tablice ali brez številke trupa. Pri nas pa pri plovilih do letnika 95 ni problem, ker baje niso bile obvezne.
Za vpis pri nas pa rabiš libreto od motorja certifikat od plovila ali pa zavarovanje za jadransko morje kar pomeni, da je v europski evidenci to je letos mene rešilo ko sem kupil plovilo v italiji.
Registracija
Nobenega problema ni z registracijo iz IT na HR.
Tako kot je ze nekdo napisal:
- pogodba in prevod sodnega tolmaca na HR jezik - pogodba mora biti prav napisana (par klavzul je potrebno upostevati)
- libreto motore (en taksen karton s podatki motorja)
- CE certifikat
Zakaj bi na HR registriral na koga drugega?
Registriras lahko nase, pridobiti moras samo njihovo davcno (OIB) in imeti moras nekoga, ki bo posto prevzel zate v HR...
Ce rabis se kaj vec pa na ZS.
Tako kot je ze nekdo napisal:
- pogodba in prevod sodnega tolmaca na HR jezik - pogodba mora biti prav napisana (par klavzul je potrebno upostevati)
- libreto motore (en taksen karton s podatki motorja)
- CE certifikat
Zakaj bi na HR registriral na koga drugega?
Registriras lahko nase, pridobiti moras samo njihovo davcno (OIB) in imeti moras nekoga, ki bo posto prevzel zate v HR...
Ce rabis se kaj vec pa na ZS.
- Marjan Tomki
- Admiral
- Prispevkov: 6224
- Pridružen: Sr Nov 03, 2010 21:30
- Kraj: Ljubljana
Mogoče je H2O kupoval večje plovilo od 'natante', tako da je bilo v registru. Če je bilo tako, da je bilo v registru, je logično, da bi potem bil potreben dokument o izbrisu iz prejšnjega registra pred vpisom v drugega.
Nazadnje spremenil Marjan Tomki, dne To Jan 10, 2017 21:32, skupaj popravljeno 1 krat.
Correct me if I am wrong, please.
Če bi se dalo upravljati starejše prispevke, bi bila kazala ažurnejša, v mnoge članke vrnjene slike, popravki vnešeni v izvirne članke in s tem vsebina pravilnejša in preglednejša...
Če bi se dalo upravljati starejše prispevke, bi bila kazala ažurnejša, v mnoge članke vrnjene slike, popravki vnešeni v izvirne članke in s tem vsebina pravilnejša in preglednejša...
Nazadnje spremenil H2O, dne Pe Jun 02, 2017 14:50, skupaj popravljeno 1 krat.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov