Prevoz čolna z prikolico
Moderatorji: moderator2, cibro, moderator
Re: Prevoz čolna z prikolico
Če enostavno sešteješ težo čolna, težo motorja in vsega kar boš prevažal v njem, ter dodaš lastno težo prikolice, bi do NDM prikolice verjetno ostalo še nekaj rezerve
Za vožnjo te "kompozicije" pa je potrebno imeti tudi ustrezno kategorijo vozniškega dovoljenja
Za vožnjo te "kompozicije" pa je potrebno imeti tudi ustrezno kategorijo vozniškega dovoljenja
Prijatelje bolj cenim po tem, koliko preplujejo in ne po tem, kako veliko barko imajo!
Re: Prevoz čolna z prikolico
To že, samo zaenkrat je spraševal samo o težah, tja še pridemo
Re: Prevoz čolna z prikolico
Ja če seštejem teže bi nekako šlo,brez polnega tanka goriva ,vode in ostale krame ki jo ponavadi vozimo sabo.Bolj me zanima ,kako se bo to peljalo po cesti ker bo na max teži.Glede izpita pa ni problem ker imam vse kategorije.Imam avto Peugeot 3008 2.0 disel s 150 km in sedaj vlačim 1t težko prikolico.Če na šihtu vsakodnevno vozim 60 t po cesti bom pa upam tudi teh 4t
- 1stofficer
- Admiral
- Prispevkov: 2759
- Pridružen: Sr Maj 30, 2018 13:14
Re: Prevoz čolna z prikolico
Js mam podobno kombinacijo s tem da vse na mejah dovoljenega, pa so me lani dali na vago in je blo OK.
Prkola NDM 1600, avto vleče max 1600. Jadrnica 6,5m 1250 kil+prkola 350. Motor sem dal v prtljažnik, na barki je blo pa še nekaj robe, tko da je šlo najbrž 50 kg čez če ne več. Na Jelšanah so bli zadovoljni, le na jambor sem pozabu dat oznako za predolg tovor...
Prkola NDM 1600, avto vleče max 1600. Jadrnica 6,5m 1250 kil+prkola 350. Motor sem dal v prtljažnik, na barki je blo pa še nekaj robe, tko da je šlo najbrž 50 kg čez če ne več. Na Jelšanah so bli zadovoljni, le na jambor sem pozabu dat oznako za predolg tovor...
Re: Prevoz čolna z prikolico
Ker mi ni dalo miru sem si od kolega sposodil tovorno prikolico s cerado z nosilnostjo 2t,jo naloži in probal.Pri speljevanju in vožnji po ravnem nobenega problema tudi vožnja po avtocesti in v strm klanec ok.Samo pri speljevanju z mesta v res strm klanec pa so kolesa zakopala ampak potem je speljal,če pa bi bila cesta mokra pa ne verjamem da bi šlo.Tako ,da odločitev je padla,naslednji čoln 6,5m
- 1stofficer
- Admiral
- Prispevkov: 2759
- Pridružen: Sr Maj 30, 2018 13:14
Re: Prevoz čolna z prikolico
To mora it brez problema. Js sem vozil ladjo iz Nizozemske do Hrvaške. Vse, avtoceste, klanci, zastoji, pa še takrat je blo zunaj 38stopinj v senci. Bimer diesel 145 HP zadnji pogon je vleku kot konj. Skor dupla poraba goriva. Nobenih tezav niti pri zastojih in speljevanju v klanec. Se pa čuti teža kar dobro in je trba bit 100% zbran ves čas. Pa niti slučajn vec kot 130 vozit, pazit pri zaviranju in prehitevanju
Sem pa delal prej kodo 96 za prkolo izpit in moram rečt da je blo zelo koristno in uporabno!
Sem pa delal prej kodo 96 za prkolo izpit in moram rečt da je blo zelo koristno in uporabno!
Re: Prevoz čolna z prikolico
1stofficer napisal/-a: Pa niti slučajn vec kot 130 vozit
Vsak dan v vsakem pogledu vse bolj in bolj napredujem...
- 1stofficer
- Admiral
- Prispevkov: 2759
- Pridružen: Sr Maj 30, 2018 13:14
Re: Prevoz čolna z prikolico
pinosat napisal/-a:1stofficer napisal/-a: Pa niti slučajn vec kot 130 vozit
Resno mislim. Po AC sem vozil tam med 110 in max do 130 po GPS-u če bla ravnina in gladek asfalt. Vse lepo obvladljivo, občutek pravi, prikola se lepo obnaša. Mi je pa enkrat ali dva krat ušlo na 140. Kriza. Tam se niti avto niti prkola ne obnašata več obvladjivo. Ni varno, res ne.
Govorim za ful loaded prkolo. S prazno lahko stisneš več Je pa seveda tudi pomembno kolk dolgo voziš. Ker pri polno naloženi prkoli morš razmišljat vnaprej kaj se bi lahko zgodilo, spremljat promet na vse strani, non-stop. Napak ni, sunkovitega zaviranja, pogleda na telefon, sunkovitega obračanja volana, tut vodo pit med vožnjo - nič! To zdržat več kot 4 ure brez prestanka je velik napor, kaj šele 8 ur ali več. Hitreje ko greš bolj morš bit skoncentriran. Js sem mel kopilota, sina, da sem ostal buden, da mi je podajal vodo in kak jabuk, pogledal promet ... Do Krka na primer je pa seveda precej, precej lažje.
Re: Prevoz čolna z prikolico
Jaz z isto prikolico in isto barko nisem smel na avtocesti cez 80km/h. Je zacelo vamo tamo... Je bila barka malo prevec odzadaj na prikolici. Že 10cm naprej je cisto druga pesem. Raje prevec naprej kot prevec nazaj.
- 1stofficer
- Admiral
- Prispevkov: 2759
- Pridružen: Sr Maj 30, 2018 13:14
Re: Prevoz čolna z prikolico
Mora bit lih prav, ce je prevec naprej, pa ti dvigne prvi konec in na volanu nimas vec pravega obcutka. Plus nosilnost kljuke ni neskoncna. Pravzaprav me zanima, ce kdo ve, kolko teze je lahko sploh na dobrih kljukah in kolk v realnosti s prkolami o katerih govorimo. 1600 do 2k ?
Re: Prevoz čolna z prikolico
Odvisno od avta...tam od 70-100 kg na kljuko, morda na taki LC, kot jo ima Habibi tudi kak kg več...moj Nissan Xtrail ima 2toni vlečne in 100 kg na kljuko ... Honda Accord pa 1500 kg in 75 kg na kljuko
Vsak dan v vsakem pogledu vse bolj in bolj napredujem...
Re: Prevoz čolna z prikolico
Nekateri večji "terenci", npr. Volkswagen Touareg ima dovoljeno vleko 3500 kg in obremenitev vlečne kljuke 140 kg
Običajno je možno te podatke razbrati iz:
- navodil za uporabo avtomobila
- potrdila o skladnosti vozila
- identifikacijske tablice vozila ...
Običajno je možno te podatke razbrati iz:
- navodil za uporabo avtomobila
- potrdila o skladnosti vozila
- identifikacijske tablice vozila ...
Prijatelje bolj cenim po tem, koliko preplujejo in ne po tem, kako veliko barko imajo!
- 1stofficer
- Admiral
- Prispevkov: 2759
- Pridružen: Sr Maj 30, 2018 13:14
Re: Prevoz čolna z prikolico
Pa tut kljuke same predvidevam, da majo deklarirano nosilnost. Ko sem dajal gor svojo, sploh nisem razmisljal o tem in nimam pojma kolk je. Je pa Bosal snemljiva...
-
- Poročnik fregate
- Prispevkov: 68
- Pridružen: Če Mar 10, 2016 15:44
Re: Prevoz čolna z prikolico
bosal vertikalno snemljiva je 75. westfalia enak tip je več
- habibi Vll
- Admiral
- Prispevkov: 4309
- Pridružen: Po Avg 20, 2012 16:41
- Kraj: LJ.Vižmarje
Re: Prevoz čolna z prikolico
Na začetku, ko sem kupil novo prikolico in dal barko gor, je bilo na kljuki preko 200kg, pomaknil sem barko za 20 cm nazaj, še vedno 180kg, potem sem barko dal naprej za 10cm, dvignil prikolico na klocne in premaknil obe torziji naprej za 18cm, zadeva se je uredila. Sedaj imam na kljuki 100kg. S tem, da vode(120L) ne točim polno, niti goriva(170L), le deloma, ker so rezervoarji bolj na zadnji polovici barke. V premec pa za utež, pijačo in ostalo. Za dvoosne prikolice mora biti teža na priklop vsaj 50-70 kg težja kot enoosna prikolica. Za enoosno je priporočljivo od 35-50 kg na priklop.Vozim pa avtocesta, do 100km/h, tudi do 120, če prehitevam kak kamion.
mašinfirer
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov