Elan pasara 490
Moderatorji: moderator2, cibro, moderator
- Marcel_Mastnak
- Admiral
- Prispevkov: 4013
- Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
- Kraj: Celje
Re: Elan pasara 490
Tele elanove so zmeraj od znotri slabse kot zunaj ker niso cinkane so pa pobarvane in to samo zunaj... tud sam sem si naredil novo in ko kupis akso pa priklop pa kabl pa luci pa barvo pa zelezo pa elektrode ali žico za varilni aprat pol si s ceno tam nekje kot sem napisal. Vsaj jaz sem bil.
- habibi Vll
- Admiral
- Prispevkov: 4309
- Pridružen: Po Avg 20, 2012 16:41
- Kraj: LJ.Vižmarje
Re: Elan pasara 490
Zato je najbolj kupit cinkano, da je mir.Če imaš namen barko obdržat in se mirno vozit po cestah, je to,to.Za tak čoln ni tako velik strošek nakupa rabljene ali nove.Ko se ti enkrat na cesti nekaj zgodi, se pa tolčeš po glavi, kaj nisem takrat zamenjal prikolico.
mašinfirer
Re: Elan pasara 490
Prikolico je res že malo rja načela, ampak se za to ne sekiram pretirano. Koristil bi jo za transport cca 2 km ter spust v vodo in nazaj. Barke ne bi vozil na dolge relacije. Seveda bi jo toliko porihtali, da ne bi ravno razpadla. Ima pa prikolica tablico pri priklopu, številko šasije pa tudi. Najbolj me je zanimala taka groba ocena stanja barke.
Pred nakupom česarkoli pa se itak moram pozanimati še, kako je z možnostjo komunalnega priveza. Očitno smo ga izgubili, ker barka nekaj let ni bila v vodi in nismo koristili priveza.
Zdaj pa še eno čisto začetniško vprašanje. Kaj vse potrebujem za to, da tako barko spravim v dobro formo? Zgornji del, ki je pokrit, je po mojem spominu potrebno samo očistiti. Poškodb ne bi smelo biti nobenih. Dno je treba pobrusiti na fino in pobarvati. Koliko približno potrebujem barve in kakšno/katero?
Pred nakupom česarkoli pa se itak moram pozanimati še, kako je z možnostjo komunalnega priveza. Očitno smo ga izgubili, ker barka nekaj let ni bila v vodi in nismo koristili priveza.
Zdaj pa še eno čisto začetniško vprašanje. Kaj vse potrebujem za to, da tako barko spravim v dobro formo? Zgornji del, ki je pokrit, je po mojem spominu potrebno samo očistiti. Poškodb ne bi smelo biti nobenih. Dno je treba pobrusiti na fino in pobarvati. Koliko približno potrebujem barve in kakšno/katero?
- habibi Vll
- Admiral
- Prispevkov: 4309
- Pridružen: Po Avg 20, 2012 16:41
- Kraj: LJ.Vižmarje
Re: Elan pasara 490
No, za tako kratke relacije, jo le mal poštimej, da bo vsaj njen izgled lepši.Če boš dajal gor antifouling, dno operi, obrusi dno z ne pregrobim šmirglom(80-100)nanesi dve roki prajmerja in dve roki antifoulinga.Kaj boš dajal gor ne vem, vem pa, da če ti bo barka stala celo poletje v vodi in bi rad imel dokaj cisto dno, vsaj brez školjk, ti nebi priporočal Hempla Vithe(mehki samopolirni)niti Hard.Imel sem oba in je vseeno če nimaš gor nič.Zelo veliko se nas odloča za Yuton, ki ga dobiš pri našem Polancu ali Bonaparteju, cena pa je več kot pol cene Hempla.Yuton je bolj oranžnobakrene barve, je trd in dolgotrajen.Pa saj bo še kdo kaj dodal, tako, da upam, daboš potegnil kaj iz nasvetov.
mašinfirer
- Marcel_Mastnak
- Admiral
- Prispevkov: 4013
- Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
- Kraj: Celje
Re: Elan pasara 490
Yotun in ne yuton
Re: Elan pasara 490
Nas je več pol v elan obnova klubu
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Re: Elan pasara 490
Ko sem sam pripeljal prvi Elanov čoln domov in preiskusil prikolico s kladivom je kladivo kar notri ostalo. In potem sem pa težkih mukah dobil varilca, ker Kogovšek ni hotel slišat za popravilo, bi jo pa vzel v račun za 50eur. No potem smo ob pomoči prijatelja na šverc naredili novo za ceno materiala in en plato piva. .
Bi te pa opozoril na dediščino, če ni uradna na papirju, bo precej problemov in prevajanja. Ne plačuj nič dokler ni vse uradno. Po navadi je potem cela žlahta skregana ti pa brez denarja.
Bi te pa opozoril na dediščino, če ni uradna na papirju, bo precej problemov in prevajanja. Ne plačuj nič dokler ni vse uradno. Po navadi je potem cela žlahta skregana ti pa brez denarja.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov