drago 21 testni

Vse o gliserjih, cruiserjih in jahtah ter plovba z njimi

Moderatorji: moderator2, cibro, moderator

novinec1
Kontraadmiral
Prispevkov: 327
Pridružen: Po Maj 11, 2015 16:54

Re: drago 21 testni

OdgovorNapisal/-a novinec1 » To Feb 22, 2022 21:09

Ko vozis prikolico moraš planirat 15 min prej kdaj boš zmanjšal hitrost pa si predstavljat, da vsakič ko po nepotrebnem pritisneš zavoro moraš plačat 100 eur bo šlo:)
klemzi
Admiral
Prispevkov: 623
Pridružen: Sr Apr 16, 2008 15:24
Kraj: trzin

Re: drago 21 testni

OdgovorNapisal/-a klemzi » To Feb 22, 2022 22:01

Fantje, dejte enkrat ene 2 toni peljat od Razdrtega proti Ajdovščini, pol pa pametujte.

Lp Klemen
Uporabniški avatar
AEgir
Admiral
Prispevkov: 5985
Pridružen: Če Okt 04, 2012 20:29

Re: drago 21 testni

OdgovorNapisal/-a AEgir » To Feb 22, 2022 22:48

Avtomatik verjetno? Ne vem če je dve toni res tok velik na prikoli.. Jaz sem v zafiro naložil paleto cementa, torej konkretno čez tono pa vse žive palete materiala sem prefural v zafiri, z njo sem 1300 kilski čoln 8x peljal z dolenjske do raba in nazaj pa s sardinije do doma ca 1000km in sem lani menjal zadne diske ker mi ročna ni prijela pa mal bogi so bli videt že. Ploščic razen teh lani nisem menjal nikoli so še od prejšnga lastnika spredaj. Ne vem kako teb rata skurt bremze tako hitro.

Sem pa uničil vse 4 amortizerje s cementom in nalaganjem, pa vztrajnik se mi je razletel. :)
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
klemzi
Admiral
Prispevkov: 623
Pridružen: Sr Apr 16, 2008 15:24
Kraj: trzin

Re: drago 21 testni

OdgovorNapisal/-a klemzi » To Feb 22, 2022 23:22

Jaz nisem nikoli napisal, da sem skuril bremze ampak da se pregrejejo in je zavorni učinek bistveno slabši. Sploh po klancu navzdol, kjer te teža sili naprej in kljub temu, da zaviraš z motorjem pospešuješ in moraš zavirat.

Razlika med tono in dvema je kot noč in dan. Verjamem, da si tono cementa fural z zafiro, sam ko bi te pa en izsilil pa bi se moral na hitro ustavit je tako, kot da bremze nebi prijele.

Lej, imam štiri kombije in kia sportage pa tri prikolice. Tovorno, camp in za čoln, tako da vem kaj pišem. Tut moj fotr je peljal 5m camp prikolico z katrco. Seveda se da, samo koliko pa je varno to je pa drugo vprašanje.
Uporabniški avatar
AEgir
Admiral
Prispevkov: 5985
Pridružen: Če Okt 04, 2012 20:29

Re: drago 21 testni

OdgovorNapisal/-a AEgir » To Feb 22, 2022 23:56

Maš prav, zato pa defenzivno in pač po občutku.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
novinec1
Kontraadmiral
Prispevkov: 327
Pridružen: Po Maj 11, 2015 16:54

Re: drago 21 testni

OdgovorNapisal/-a novinec1 » Sr Feb 23, 2022 12:47

klemzi napisal/-a:Jaz nisem nikoli napisal, da sem skuril bremze ampak da se pregrejejo in je zavorni učinek bistveno slabši. Sploh po klancu navzdol, kjer te teža sili naprej in kljub temu, da zaviraš z motorjem pospešuješ in moraš zavirat.

Razlika med tono in dvema je kot noč in dan. Verjamem, da si tono cementa fural z zafiro, sam ko bi te pa en izsilil pa bi se moral na hitro ustavit je tako, kot da bremze nebi prijele.

Lej, imam štiri kombije in kia sportage pa tri prikolice. Tovorno, camp in za čoln, tako da vem kaj pišem. Tut moj fotr je peljal 5m camp prikolico z katrco. Seveda se da, samo koliko pa je varno to je pa drugo vprašanje.


Sigurno tisto napisano je bilo v šali .Gas-zlajf sistem pri vleki težkega tovora seveda odpade pač čimbolj z občutkom. Je pa res če je treba ustavit na hitro je treba. Takrat ni časa za "po občutku"

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov