Za nazaj (pisal sem prej, preden sem prebral zadnji odgovor Cuki-ja) - zdaj na začetek ponovim:
hvala, da si bil strpen in argumentiral svoje mnenje tudi, ko si menil, da kritika (neupravičeno) zadeva tebe.
Cuki007 napisal/-a:...
Še vedno ne razumem tvoje kritike, ker je nesmiselna,
...
Tule je moje opravičilo za nejasnost, se pa moja kritika ni nanašala na tvoj prispevek,
ampak na odgovor nanj, da je 18 KM vedno natančno 18 KM. Če nekdo to reče ali napiše, to ni resnično ne le po izkušnjah,
ampak niti v teoriji. Že po teoriji imamo pri mnogih (vseh?) istovrstnih pojavih (ali izdelkih) vedno rezultate, ki so vsaj nekoliko raznoliki. Kjer rabimo zelo majhno raznolikost (skoraj enakost),
se je za to treba izjemno potruditi in često tudi fenomenalno veliko stane. V inženirskem okolju (tudi strojniškem) pa veljajo dogovori o zaokroževanju (in upoštevanju dovoljenih odstopanj pri vseh nadaljnjih računih). Zato inženirji - ko nekdo omeni 18 konjski motor - vedno avtomatično upoštevajo vse to.
Problem so amaterj (na tistem inženirskem področju, čeprav so lahko profesionalci na kakem drugem, recimo pravniki ali knjigovodje), ki se tega ozadja (teorije) niti ne zavedajo in hočejo (mislijo, da imajo do njega od boga dano pravico) imeti točen rezultat (po možnosti na neskončno decimalk).
V bistvu je številka le podatek in vedno postane informacija - dobi pomen - šele z izkušnjo, tudi takšno, kakršno opisuješ ti. @Tomos ali TohatsuBoljši odgovor bo dal kdo drug, jaz večinoma jadram in imam opravka z motorji bolj, kadar kateri na najetih, klubskih ali pri katerem od članov kluba (itd.) nagaja.
Mnenje nekaterih je, da je Tomos ničvreden, drugih da je Tomos neuničljiv, če ga nekoliko paziš. Moje je, da je dovolj enostaven, da se lahko na njem naučiš "šraufanja", ne da bi naredil resno škodo. Kolikor vem, je bilo tudi še vedno mogoče dobiti dele in če ga ima v rokah (in je motiviran) kdo, ki zna, je tudi zanesljiv (in tudi priročniki se najdejo).
Če ga ima v rokah (ga poservisira) kdo, ki ima kaj takega prvič v rokah (ali pa zna, pa mu ni mar, ali celo naredi šmafu namenoma, ker bi ti rad prodal kaj novejšega), pa je treba imeti s sabo orodje in rezervne dele. Ampak to najbrž velja za motorje katerekoli znamke ali tipa.
Je pa razmeroma stare zasnove, kar pomeni, da so novejši skoraj praviloma gospodarnejši (pri porabi goriva).
Edit: ali je kateri od njih znatno lažji od drugega?
Correct me if I am wrong, please.
Če bi se dalo upravljati starejše prispevke, bi bila kazala ažurnejša, v mnoge članke vrnjene slike, popravki vnešeni v izvirne članke in s tem vsebina pravilnejša in preglednejša...