Tohatsu 18
Moderatorji: moderator2, cibro, moderator
Tohatsu 18
Zivijo, zanima me ali ima kdo izkusnje s dvotaktnim motorjem tohatsu 18?
Re: Tohatsu 18
Če ga redno vzdržuješ je skoraj neuničljiv.
Re: Tohatsu 18
kocka napisal/-a:Če ga redno vzdržuješ je skoraj neuničljiv.
No ja, jaz nisem navdušen...
Re: Tohatsu 18
Tale ga nese v desni roki
Imel sem ga pred leti, tam okrog 2004 sem kupil novega. Težav nisem imel, razen s prenašanjem. Ni tako lahek, kot izgleda na sliki, čeprav menda še vseeno bolj prenosljiv, kot 4t. Takrat je bilo v Slo težko najti pooblaščeni servis, motor je bil v garanciji, ampak zdaj te to najbrž niti ne zanima. Stara tehnologija, če je dobro vzdrževan, dela.
Imel sem ga pred leti, tam okrog 2004 sem kupil novega. Težav nisem imel, razen s prenašanjem. Ni tako lahek, kot izgleda na sliki, čeprav menda še vseeno bolj prenosljiv, kot 4t. Takrat je bilo v Slo težko najti pooblaščeni servis, motor je bil v garanciji, ampak zdaj te to najbrž niti ne zanima. Stara tehnologija, če je dobro vzdrževan, dela.
Re: Tohatsu 18
Moje osebno mnenje, da niti z enim Tohijem 2T nisem imel težav( od 5 do 50). Kupil vedno rabljenega, seveda ne od ribiča, servisiral sam, pali vozi. težave samo z enim 4t, ki pa je imel posebno zgodovino, pa je šlo vse v garanciji, bp. Zadnji 15 2T je šel pred par meseci na HR. Pa enega nisem testiral na vodi, vse samo na oko, če je noga zbuškana, propeler nov, nov go, pa vedno sezonske variante.
Re: Tohatsu 18
Zdravo,
Sem kupil tohatsuja 18 in ga tudi ze preizkusil. Tipičen dvotakten motor, enostaven in zelo zelo močan. Zaenkrat zadovoljen zelo.
Sem kupil tohatsuja 18 in ga tudi ze preizkusil. Tipičen dvotakten motor, enostaven in zelo zelo močan. Zaenkrat zadovoljen zelo.
-
- Kapitan
- Prispevkov: 201
- Pridružen: Če Maj 23, 2019 22:24
Re: Tohatsu 18
Cuki007 napisal/-a:Zdravo,
Sem kupil tohatsuja 18 in ga tudi ze preizkusil. Tipičen dvotakten motor, enostaven in zelo zelo močan. Zaenkrat zadovoljen zelo.
Zelo zelo močan = točno 18 KM....
Vsak motor ima takšno moč, kot je navedena (minus izgube zaradi obrabe komponent, če ni nov).
Re: Tohatsu 18
Proti Tomosu ima realnih 18KM, naj ti dolgo in dobro služi! Pa še težek ni novi Tohatsu 30KM 4T,dolga noga, trim, 90Kg. Res ima 12KM več samo .....
Re: Tohatsu 18
Kuhan_Vinček napisal/-a:Cuki007 napisal/-a:Zdravo,
Sem kupil tohatsuja 18 in ga tudi ze preizkusil. Tipičen dvotakten motor, enostaven in zelo zelo močan. Zaenkrat zadovoljen zelo.
Zelo zelo močan = točno 18 KM....
Vsak motor ima takšno moč, kot je navedena (minus izgube zaradi obrabe komponent, če ni nov).
Če ga primerjam s tomosom 18 je bistveno močnejši, tudi v primerjavi s suzukijem 15 je močnejši...
Sem imel tudi yamaho 25 in evinrude 20, pa ti povem, da je evinrude dal več od sebe.
-
- Kapitan
- Prispevkov: 201
- Pridružen: Če Maj 23, 2019 22:24
Re: Tohatsu 18
Cuki007 napisal/-a:Kuhan_Vinček napisal/-a:Cuki007 napisal/-a:Zdravo,
Sem kupil tohatsuja 18 in ga tudi ze preizkusil. Tipičen dvotakten motor, enostaven in zelo zelo močan. Zaenkrat zadovoljen zelo.
Zelo zelo močan = točno 18 KM....
Vsak motor ima takšno moč, kot je navedena (minus izgube zaradi obrabe komponent, če ni nov).
Če ga primerjam s tomosom 18 je bistveno močnejši, tudi v primerjavi s suzukijem 15 je močnejši...
Sem imel tudi yamaho 25 in evinrude 20, pa ti povem, da je evinrude dal več od sebe.
Govoril si o moči tvojega Tohatsuja. In samo želim povedati, da je moč takšna, kot jo navaja proizvajalec.
Kakšen pa imaš ti občutek, je pa drugo... Zelo verjetno si navdušen nad navorom, ki je druga zgodba in je odvisne od koraka propelerja ter po številu delovnih taktov oziroma krivulji navora pri motorju.
V glavnem, kot sem napisal, Tohatsu 18 bo dal od sebe natanko 18 KM, kar zadeva moč. In bo isto močan, kot vsak drug motor z 18 KM.
Re: Tohatsu 18
Kuhan vin, govoriš nekaj kar ni res. Morda malo razišči še kje, kako je z močmi motorjev ki se navajajo in odstopanjem v zvezi s tem.
Xilinx Vivado HLx trainee
Re: Tohatsu 18
Moja opažanja iz prakse, že velikokrat navedena, a eni gonijo svoje do neskončnosti. Eden od članov je nekoč napisal, da so mu v Tomosu namignili, da ima 18-ica okoli 17 KM na propu. Glede na svoja opažanja, lahko to potrdim. Drugi gonite "rekla kazala dalje".
Serijski propeler, pri obeh okoli 10 palcev. Tomos 18 je izvlekel 75 kg težkega smučarja, Yamaha 15 pa je rila. Čoln Beograd Sport 3,3 m. Pri končni hitrosti ni take razlike, pri potisni sili (ali pa pri krivulji navora) pa je. Za Tohatsu 18 ne vem, za Tomos 20 lahko potrdim, da je konkretno močnejši od Tomosa 18, končna hitrost na istem čolnu je večja za 3 vozle, krivulja navora je popolnoma drugačna, propeler 225/250. Oba motorja imam in govorim iz prakse.
Serijski propeler, pri obeh okoli 10 palcev. Tomos 18 je izvlekel 75 kg težkega smučarja, Yamaha 15 pa je rila. Čoln Beograd Sport 3,3 m. Pri končni hitrosti ni take razlike, pri potisni sili (ali pa pri krivulji navora) pa je. Za Tohatsu 18 ne vem, za Tomos 20 lahko potrdim, da je konkretno močnejši od Tomosa 18, končna hitrost na istem čolnu je večja za 3 vozle, krivulja navora je popolnoma drugačna, propeler 225/250. Oba motorja imam in govorim iz prakse.
Re: Tohatsu 18
Piki napisal/-a:Moja opažanja iz prakse, že velikokrat navedena, a eni gonijo svoje do neskončnosti. Eden od članov je nekoč napisal, da so mu v Tomosu namignili, da ima 18-ica okoli 17 KM na propu. Glede na svoja opažanja, lahko to potrdim. Drugi gonite "rekla kazala dalje".
Serijski propeler, pri obeh okoli 10 palcev. Tomos 18 je izvlekel 75 kg težkega smučarja, Yamaha 15 pa je rila. Čoln Beograd Sport 3,3 m. Pri končni hitrosti ni take razlike, pri potisni sili (ali pa pri krivulji navora) pa je. Za Tohatsu 18 ne vem, za Tomos 20 lahko potrdim, da je konkretno močnejši od Tomosa 18, končna hitrost na istem čolnu je večja za 3 vozle, krivulja navora je popolnoma drugačna, propeler 225/250. Oba motorja imam in govorim iz prakse.
Za yamaho 15 nevem, ker je nikoli nisem imel, za tomosa 18 pa vem da smo tudi mi smučali s elanom 401. Pri tomosu mi je velik + teža, ker je glede na ostale motorje v tem rangu razmeroma lahek, kar je na elanu 401 kar pomemben faktor.
- Marjan Tomki
- Admiral
- Prispevkov: 6224
- Pridružen: Sr Nov 03, 2010 21:30
- Kraj: Ljubljana
Re: Tohatsu 18
Kuhan_Vinček napisal/-a:Cuki007 napisal/-a:Zdravo,
Sem kupil tohatsuja 18 in ga tudi ze preizkusil. Tipičen dvotakten motor, enostaven in zelo zelo močan. Zaenkrat zadovoljen zelo.
Zelo zelo močan = točno 18 KM....
Vsak motor ima takšno moč, kot je navedena (minus izgube zaradi obrabe komponent, če ni nov).
Zakaj mi taki odgovori niso všeč, tule. Tam (bila je pozna ura) nisem bil dovolj jasen in Cuki007 je mislil, da mi ni bil všeč njegov prispevek.
Njegov odgovor pa nadaljuje to temo - v naslednjem prispevku
Correct me if I am wrong, please.
Če bi se dalo upravljati starejše prispevke, bi bila kazala ažurnejša, v mnoge članke vrnjene slike, popravki vnešeni v izvirne članke in s tem vsebina pravilnejša in preglednejša...
Če bi se dalo upravljati starejše prispevke, bi bila kazala ažurnejša, v mnoge članke vrnjene slike, popravki vnešeni v izvirne članke in s tem vsebina pravilnejša in preglednejša...
- Marjan Tomki
- Admiral
- Prispevkov: 6224
- Pridružen: Sr Nov 03, 2010 21:30
- Kraj: Ljubljana
Re: Tohatsu 18
Cuki007 napisal/-a:Marjan Tomki napisal/-a:...
Zadeva: Tohatsu 18Kuhan_Vinček napisal/-a:
Zelo zelo močan = točno 18 KM....
Vsak motor ima takšno moč, kot je navedena (minus izgube zaradi obrabe komponent, če ni nov).
@Kuhan Vinček: Tu je zgodba v resnici dolga in raznolika. Nekaj dejavnikov, zaradi česar je maksimalna razvijana moč samo izjemoma točno enaka enaka deklarirani:Zanemarimo to, ali so kdaj kje lahko reklamerji nekaznovano navajali netočne podatke...
- Individualne razlike med motorji v seriji in med serijami tudi, če gre za isti tip in letnik
- zaokroževanje med izmerjeno močjo in deklarirano (na okrogle številke)
- razlike med tipi in/ali letniki
- razlike skozi čas itn., kje je bila moč izmerjena (glavna gred ali propeler)
- razlike v nadmorski višini, kjer se motor uporablja (v večji višini redkejši zrak in zato manjša max. moč)
Naslednje je, kako se moč občuti.
Še vedno @Kuhan Vinček:
Cuki sicer ni dobro opisal, s kakšnim čolnom je poskusil, ampak iz opisa domnevamo, da je bil propeler dober in primeren poskušenemu načinu uporabe. Lahko bi učinkovito tiščal hudo težko izrivno barko do lastne hitrosti trupa s kratkim korakom in morda večlistnim propom, lahko pa z lažjo dobro zglisira, pospeši, vleče smučarja ali tubo...
Brez primernega propelerja bi pri znatno prevelikem koraku lahko imel občutek, da je premalo moči za zglisiranje ali dober pospešek, saj ne bi dosegel vrtljajev, pri katerih je izmerjena nazivna moč in zato ne bi razvil deklarirane moči; pri znatno prekratkem ali obraslem pa, da motorja zmanjka, preden doseže hitrosti, ki bi sicer morale biti dosegljive. V teh primerih gre za izkoristek, oziroma za moč, ki jo propeler uspešno prenese na vodo. Če je pri tem kaj resno narobe, je izkoriščena moč lahko še znatno manjša od dejansko razvijane.
Cuki007 natančno opiše, kaj je občutil, ne pa kaj je poskušal. Namesto da bi ga morda kdo vprašal po tem, pa je odgovor, ki me je zmotil, "zajebantski" - in običajno ne resničen.
Cuki007:
Sprejemam vsako kritiko, imaš nekaj zadev prav, ampak forumi niso namenjeni samo številkam in trditvam proizvajalcev, ampak tudi lastnim občutkom in izkušnjam. Predvsem bi poudaril izkušnje. Večkrat, ko sem bil v dilemi, sem se obrnil na ta forum in to samo zaradi izkušenj nekaterih članov, kateri so mi razložili zadeve iz prakse. Če bi bile pomembne samo številke in zapisi proizvajalcev, potem forumov nebi potrebovali. Težko in nesmiselno je prispevke oblikovati samo na podlagi preverjenih podatkov, ki naj bi jih opravil proizvajalec. Jaz lahko predstavim samo ugotovitve iz uporabe, katere sem prepričan da bodo prišle prav vsakemu, ki se bo zanimal za nakup takega motorja, da bo predvsem vedel kaj lahko pričakuje. Se strinjam, da je pomanjkljivo to, da nisem napisal na kakšnem čolnu sem motor testiral in pod kakšno obremenitvijo, ampak vseeno mislim, da ta kritika ni konstruktivna in da je nesmiselna. Da ti razložim še iz kakšnega zornega kota je tohatsu 18 zelo močan motor. Testiraj tomos 4 in katerikoli dvotakten motor, ki ima 4 konje, potem boš ugotovil o čem ti govorim. Vsi vemo, da tomos 4 nima 4 konje, čeprav proizvajalec navaja tako. No vidiš pa sva prišla do tega, da so navedbe proizvajalca nesmiselne in včasih tudi nepomembne, oziroma manj pomembne kot ugotovitve uporabnikov in izkušenih morjeplovcev.
Še vedno ne razumem tvoje kritike, ker je nesmiselna, tako kot sem ze veckrat omenil, si pa želim, da bi si med sabo čim bolj pomagali in skupaj reševali vprašanja ter delili izkušnje, ker le tako ima forum prihodnost, s prepisovanjem podatkov proizvajalcev in številkami izmerjenih v idealih, je zagotovo nima.
Ne vem koliko imaš izkušenj s navtiko, vsekakor ti pa dobronamerno svetujem, da k vprašanjem naših članov pristopaš konstruktivno in poizkušaš podati koristne informacije, tudi če so to samo izkušnje, katere v veliko primerih rešijo ogromno primerov oziroma zapletov, ali se jih celo izogibajo.
Lep morski pozdrav in mirno plovbo vsem
Correct me if I am wrong, please.
Če bi se dalo upravljati starejše prispevke, bi bila kazala ažurnejša, v mnoge članke vrnjene slike, popravki vnešeni v izvirne članke in s tem vsebina pravilnejša in preglednejša...
Če bi se dalo upravljati starejše prispevke, bi bila kazala ažurnejša, v mnoge članke vrnjene slike, popravki vnešeni v izvirne članke in s tem vsebina pravilnejša in preglednejša...
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 14 gostov