Volvo Penta ?

Vse o gliserjih, cruiserjih in jahtah ter plovba z njimi

Moderatorji: moderator2, cibro, moderator

Uporabniški avatar
MareC
Admiral
Prispevkov: 3289
Pridružen: Če Mar 06, 2008 08:20
Kraj: Ljubljana... Otok

Volvo Penta ?

OdgovorNapisal/-a MareC » Sr Okt 12, 2022 06:56

Volvo penta TAMD 63 P
a mi lahko kdo prosim razloži dobre in slabe lastnosti tega tipa Volvo Pente
dva sta vgrajena v Fairline Phantoma 38 s cca 1.000 urami, na kaj moram biti pozoren ob ob ogledu in nakupu
imamo kakšnega mojstra, ki bi bil pripravljen na izlet do Milana in preveril stanje motorjev
hvala
Uporabniški avatar
H2O
Admiral
Prispevkov: 7546
Pridružen: Po Apr 02, 2007 09:52

Re: Volvo Penta ?

OdgovorNapisal/-a H2O » Sr Okt 12, 2022 07:19

Na suhem težko preveriš stanje motorjev.

To ni izvenkrmni motor, ki ga enostavno priklopiš na slušalke.

Jaz sem pri Rimu plačal najbližjemu pooblaščenemu serviserju (za Caterpillar), da je vizualno pregledal motorje in jih priklopil na računalnik. Zagnat jih nismo mogli, ker je bila barka na suhem.

Preglejte turbine in jih poskusite zavrtet. Če je barka dolgo stala na suhem, so lahko zapikale
Uporabniški avatar
Roberth1
Admiral
Prispevkov: 2043
Pridružen: Po Avg 15, 2011 20:32
Kraj: Kranj - Vraniči - Červar

Re: Volvo Penta ?

OdgovorNapisal/-a Roberth1 » Sr Okt 12, 2022 07:31

Bulletprof motor razen:
- turbina (če pokadi črno pri pospeševanju)
- izpušno koleno (če ni bilo menjano je drago).. najprej se zazna puščanje na spoju koleno - turbina
- cela čreda toplotnih izmenjevalcev in relativno redno čiščenje nujno..
- če je okoli motorja malo prostora je menjava impelerja na desnem motorju (direct drive, pri Vdrive pa levi) primerljiva z izdelavo ladjice v steklenici
- če je zaznati kakšno oksidacijo okoli izmenjevalcev, je eventualna zamenjava zelo draga....

Dobro vzdrževani zelo zaželeni, drugače pa vsaj na začetku lastništva handfull.

Življenjska doba teh motorjev je tudi pri 360/370 KM 5.000 h in več.

Nakup v Italiji je pogosto manj tvegan kot na vzhodni obali Jadrana.... vsaj tehnično se praviloma barke bolje vzdržuje.
https://vodovod-rh.si/
Uporabniški avatar
MareC
Admiral
Prispevkov: 3289
Pridružen: Če Mar 06, 2008 08:20
Kraj: Ljubljana... Otok

Re: Volvo Penta ?

OdgovorNapisal/-a MareC » Sr Okt 12, 2022 08:33

Roberth1 napisal/-a:Bulletprof motor razen:
- turbina (če pokadi črno pri pospeševanju)
- izpušno koleno (če ni bilo menjano je drago).. najprej se zazna puščanje na spoju koleno - turbina
- cela čreda toplotnih izmenjevalcev in relativno redno čiščenje nujno..
- če je okoli motorja malo prostora je menjava impelerja na desnem motorju (direct drive, pri Vdrive pa levi) primerljiva z izdelavo ladjice v steklenici
- če je zaznati kakšno oksidacijo okoli izmenjevalcev, je eventualna zamenjava zelo draga....

Dobro vzdrževani zelo zaželeni, drugače pa vsaj na začetku lastništva handfull.

Življenjska doba teh motorjev je tudi pri 360/370 KM 5.000 h in več.

Nakup v Italiji je pogosto manj tvegan kot na vzhodni obali Jadrana.... vsaj tehnično se praviloma barke bolje vzdržuje.

super, hvala, barka je na jezeru zadnjih 15 let,
Uporabniški avatar
MareC
Admiral
Prispevkov: 3289
Pridružen: Če Mar 06, 2008 08:20
Kraj: Ljubljana... Otok

Re: Volvo Penta ?

OdgovorNapisal/-a MareC » Sr Okt 12, 2022 08:36

H2O napisal/-a:Na suhem težko preveriš stanje motorjev.

To ni izvenkrmni motor, ki ga enostavno priklopiš na slušalke.

Jaz sem pri Rimu plačal najbližjemu pooblaščenemu serviserju (za Caterpillar), da je vizualno pregledal motorje in jih priklopil na računalnik. Zagnat jih nismo mogli, ker je bila barka na suhem.

Preglejte turbine in jih poskusite zavrtet. Če je barka dolgo stala na suhem, so lahko zapikale

Brane, barka je v uporabi, letos pred sezono narejen servis na obeh motorjih, barka je na jezeru in v vodi
te pokličem
hvala

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov