SR 290 napisal/-a:Aegir, daj vleci se ven na kak drug način. Lahko noč.
Jaz se ven vlečem 8 do 12 konjev na 100 konjskem čolnu je teb zanemarljivo? Ja kr pejt spat pa lahkonoč. Pa fajn sanjaj svojih 50 pa sto vozlov.
SR 290 napisal/-a:Te fore ao identične tistemu vicu: "Ej Mujo, čovjek priča deset jezka, a ipak me ne razume."
Lahko noč.
Vidim da si še dodal malo, no pa razčlenimo, če res mujo priča kej.
Rekel sem, da mi tenda odbije 2-3 vozle končne, če bi zaprl spredaj do šipe bi bil pa efekt še bolj drastičen.
Na to si ti odgovoril, da je to zanemarljivo in da šele nad 50 vozlov kaj velja zračni upor z drugimi besedami, da si zmišljujem.
Zdaj si pa sam zračunal da je to za ca 10% moči motorja pa tudi če vzamemo 5% je to 5 faking procentov. Kako je 5% zanemarljivo? To je glih točno ta dva do tri vozle.
SR 290 napisal/-a:Ampak ti po moje nimaš 6 m2 čelne površine, ker bi on 2,5 m širine in malo dizajna gledal vrh nadgradnje 3 m nad gladino med glisiranjem, kar seveda ni res. Mislim, da so dejanske vrednosti tvojega upora polovica teh, ker je tudi med glisiranjem precej bane pod vodo in je nad vodo verjetno ne gleda kaj več kot 2 m.
Klasičen avto limuzina ima povprečno 2m2 frontalne površine, čoln moj al pa kerkol v geberitih 6-7m ima pa hitro 2x toliko steklenjaki in zaprti pa 3x. Glavo ko stojiš imaš okoli 2+m nad vodno gladino, kabina je pa navadno še pol metra višja tko da pilotine in zaprti čolni so kar z lahkoto 2,5-3m visoki od vode.
Dej ti probi mal več iz izkušenj govort, ne iz znanstvene domišlije pa bo. Če jih nimaš ti pa lahko kakšen čoln zrihtam, da se boš vozil in nagruntal kolk zračni upor šteje še na terenu, ne samo v prečudovitem umu.