Pozdravljeni, zanima me sledeče
1. Ali je sploh izvedljivo in pa smotrno ter finančno izvedljivo omenjen motor Suzuki DF 115 ATl Let:2013, predelat na 140 KM, ker baje naj bi bilo isto ohišje motorja?
2. Rad bi dodal kakšen elektronski merilec, da bi imel gor poleg obratomerja, hitrosti tudi PORABO GORIVA, Suzuki Multi-function gauge, ali se da to dobiti tudi pri nas, ali je ceneje nabaviti iz tujine?
Hvala za kakšen koristen odgovor.
l.p sandi
Suzuki DF 115 ATl Let:2013
Moderatorji: moderator2, cibro, moderator
Re: Suzuki DF 115 ATl Let:2013
Za suzuki ne vem, sem pa prejšn teden delal analizo yamahe 115b in yamahe 130 ki imata enak blok. Blok in vse je enako, elektronika pa je čist drugačna, vse kar je elektronsko je drugo, TB je čist drug, če bi to hotel vse kupt in zmontirat je ene 5000€.
Kar se porabe tiče bo ceneje in bolje da si kupiš nmea2000 ploter in ga povežeš z motorjem. Bo verjetno tudi ceneje.
Kar se porabe tiče bo ceneje in bolje da si kupiš nmea2000 ploter in ga povežeš z motorjem. Bo verjetno tudi ceneje.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Re: Suzuki DF 115 ATl Let:2013
AEgir napisal/-a:Za suzuki ne vem, sem pa prejšn teden delal analizo yamahe 115b in yamahe 130 ki imata enak blok. Blok in vse je enako, elektronika pa je čist drugačna, vse kar je elektronsko je drugo, TB je čist drug, če bi to hotel vse kupt in zmontirat je ene 5000€.
Kar se porabe tiče bo ceneje in bolje da si kupiš nmea2000 ploter in ga povežeš z motorjem. Bo verjetno tudi ceneje.
se mi je kar zdelo, za elektroniko sem siguren, nekjer sem celo zasledil, da bi moral še gred zamenjat.... pol pa se že ne izplača menjat
Re: Suzuki DF 115 ATl Let:2013
AEgir napisal/-a:Za suzuki ne vem, sem pa prejšn teden delal analizo yamahe 115b in yamahe 130 ki imata enak blok. Blok in vse je enako, elektronika pa je čist drugačna, vse kar je elektronsko je drugo, TB je čist drug, če bi to hotel vse kupt in zmontirat je ene 5000€.
Kar se porabe tiče bo ceneje in bolje da si kupiš nmea2000 ploter in ga povežeš z motorjem. Bo verjetno tudi ceneje.
Ok, kakšen link mogoče, oziroma kaki info več( zame španska vas), pa poveže mi ga lahko kar mehanik ali?
Re: Suzuki DF 115 ATl Let:2013
Za simrad in lowrance ti lahko povem ker mam s tema izkušnje, mora imeti nmea2000 pol moraš met pa nmea2000 mrežo priklopljeno s kablom na motor in na ploter in maš porabo na 4 decimalke natančno.
Rabiš
nmea2000 ploter
Nmea2000 starter kit mrežo
Nmea2000 suzuki kabel
Nmea2000 navaden kabel (med ploterjem in mrežo)
Poveže lahko vsak ki zna povezat par kablov, tudi mehanik bi to moral znat.
Rabiš
nmea2000 ploter
Nmea2000 starter kit mrežo
Nmea2000 suzuki kabel
Nmea2000 navaden kabel (med ploterjem in mrežo)
Poveže lahko vsak ki zna povezat par kablov, tudi mehanik bi to moral znat.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Re: Suzuki DF 115 ATl Let:2013
AEgir napisal/-a:Za simrad in lowrance ti lahko povem ker mam s tema izkušnje, mora imeti nmea2000 pol moraš met pa nmea2000 mrežo priklopljeno s kablom na motor in na ploter in maš porabo na 4 decimalke natančno.
Rabiš
nmea2000 ploter
Nmea2000 starter kit mrežo
Nmea2000 suzuki kabel
Nmea2000 navaden kabel (med ploterjem in mrežo)
Poveže lahko vsak ki zna povezat par kablov, tudi mehanik bi to moral znat.
Ko vtipkam nmea2000 plotter v brskalnik mi najde neke naprave, tipo fishfinder, ampak jaz imam od Garmina mislim da 420 ali nekaj podobnega, pa ne bi rad vsega tega menjaval, sploh cenovno, tisto zadevo od Suzukija dobim za okoli 500 €, tukaj je pa verjetno samo ploter več...če sem pa napačno razumel, pa se opravičujem, ker zame je to res španska vas
Re: Suzuki DF 115 ATl Let:2013
Več bo kot 500 ampak dodana vrednost je kot dan in noč. Ko/če boš prodajal čoln ali motor se boš za teh 500 obrisal pod nosom, to opremo pa lahko prestavljaš po potrebi.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
-
- Kontraadmiral
- Prispevkov: 263
- Pridružen: Ne Maj 15, 2016 10:24
- Kraj: Waj
Re: Suzuki DF 115 ATl Let:2013
Sandimoto napisal/-a:se mi je kar zdelo, za elektroniko sem siguren, nekjer sem celo zasledil, da bi moral še gred zamenjat.... pol pa se že ne izplača menjat
Tako ali tako se pomoje ne splača menjat. Odmične so iste (intake: 12711-92J00, exhaust 12720-92J10), ventili tudi, vžigalni tuljavi tudi. Celoten cylinder block assembly imaš tudi isto kataloško (11300-92J30), prav tako glava.
ECU za DF115A: 33920-92J90
ECU za DF140A: 33920-92JL1
Strošek za nov ECU je 1.500€ navzgor. Če je samo plug-n-play, ne znam povedati. Razlika v končni hitrosti in navor skozi obrate za izglisiranje pa pomoje zanemarljiva.
Če imaš max. konjenico čolna npr. 150hp (malce čez 110kW), so to pri večini znamk motorji naslednega ranga in se ti kubatura precej poveča. (Yamaha F130 na F150 gre iz 1.832ccm na 2.670, Suzuki DF140A na DF150A pa iz 2.044 na 2.867ccm)
Če se prav spomnim, imaš eno sorazmerno težko plastiko in bolj kot višanje obratov z novim ECU (in s tem nabijanje konjev), potrebuješ navor.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov