Merlin 560 + Evinrude 90
Moderatorji: moderator2, cibro, moderator
Merlin 560 + Evinrude 90
Pozdravljeni!
Se opravičujem, ker za to odpiram novo temo, a sem pred nakupom čolna in tehtam različne možnosti.
Zanima me, kaj pa si mislite o tej ponudbi?
Merlin 560 cabin, l.2002, Evinrude 90 l.1998, pomožni tomos 4, tenda + stranske stene, zimska cerada, prikolica, tuš na krmi, umivalnik v kokpitu, za 10.500€
Kako se kaj obnesejo Evinrude motorji? V tem primeru gre za 90KM, V4 motor (2t). Poraba me skrbi in vzdrževanje. Motor je l.98.
Hvala za pomoč!
Se opravičujem, ker za to odpiram novo temo, a sem pred nakupom čolna in tehtam različne možnosti.
Zanima me, kaj pa si mislite o tej ponudbi?
Merlin 560 cabin, l.2002, Evinrude 90 l.1998, pomožni tomos 4, tenda + stranske stene, zimska cerada, prikolica, tuš na krmi, umivalnik v kokpitu, za 10.500€
Kako se kaj obnesejo Evinrude motorji? V tem primeru gre za 90KM, V4 motor (2t). Poraba me skrbi in vzdrževanje. Motor je l.98.
Hvala za pomoč!
LP anzi
Lastnosti Merlinov na vodi ne poznam, zato ne morem komentirati.
Motor Evinrude 90 je pa mašinca kot se šika. Zelo dober motor, je pa res, da je poraba velika, enako kot pri vseh navadnih dvotaktnikih. Okvar na teh motorjih je zelo malo in so čista vojaška tehnologija. Če je letnik 98, to pomeni, da je nov! Kar se tiče vzdrževanja, ga skoraj ni, je le vsakoletno pranje in konzervacija skupaj z letnim servisom. Rezervni deli so še vedno na voljo vsi in bo verjetno tako tudi ostalo. Takih motorjev je na jadranu še precej... Enak motor je tudi starejši 85 in pa 115 ter 125.
Če iščeš majhno porabo in s tem večjo avtonomijo, absolutno kupi 4T motor ali pa novejši Evinrude E-Tec. Nikakor pa ne kupuj vmesnih variant Evinrude, ki so imeli oznako Fitch Ram! To so sicer 2T z direktnim vbrizgavanjem, ki pa so znani kot motorji, ki praktično ne zdržijo več kot 10 ur med servisi. Vedno nekaj odpove... Nova serija E-Tec pa je pravo nasprotje!
Cena sklopa je pa verjetno kar realna, glede na to da je čoln dobro opremljen in skupaj s prikolico.
LP
Motor Evinrude 90 je pa mašinca kot se šika. Zelo dober motor, je pa res, da je poraba velika, enako kot pri vseh navadnih dvotaktnikih. Okvar na teh motorjih je zelo malo in so čista vojaška tehnologija. Če je letnik 98, to pomeni, da je nov! Kar se tiče vzdrževanja, ga skoraj ni, je le vsakoletno pranje in konzervacija skupaj z letnim servisom. Rezervni deli so še vedno na voljo vsi in bo verjetno tako tudi ostalo. Takih motorjev je na jadranu še precej... Enak motor je tudi starejši 85 in pa 115 ter 125.
Če iščeš majhno porabo in s tem večjo avtonomijo, absolutno kupi 4T motor ali pa novejši Evinrude E-Tec. Nikakor pa ne kupuj vmesnih variant Evinrude, ki so imeli oznako Fitch Ram! To so sicer 2T z direktnim vbrizgavanjem, ki pa so znani kot motorji, ki praktično ne zdržijo več kot 10 ur med servisi. Vedno nekaj odpove... Nova serija E-Tec pa je pravo nasprotje!
Cena sklopa je pa verjetno kar realna, glede na to da je čoln dobro opremljen in skupaj s prikolico.
LP
admin napisal/-a:Lastnosti Merlinov na vodi ne poznam, zato ne morem komentirati.
Motor Evinrude 90 je pa mašinca kot se šika. Zelo dober motor, je pa res, da je poraba velika, enako kot pri vseh navadnih dvotaktnikih. Okvar na teh motorjih je zelo malo in so čista vojaška tehnologija. Če je letnik 98, to pomeni, da je nov! Kar se tiče vzdrževanja, ga skoraj ni, je le vsakoletno pranje in konzervacija skupaj z letnim servisom. Rezervni deli so še vedno na voljo vsi in bo verjetno tako tudi ostalo. Takih motorjev je na jadranu še precej... Enak motor je tudi starejši 85 in pa 115 ter 125.
Če iščeš majhno porabo in s tem večjo avtonomijo, absolutno kupi 4T motor ali pa novejši Evinrude E-Tec. Nikakor pa ne kupuj vmesnih variant Evinrude, ki so imeli oznako Fitch Ram! To so sicer 2T z direktnim vbrizgavanjem, ki pa so znani kot motorji, ki praktično ne zdržijo več kot 10 ur med servisi. Vedno nekaj odpove... Nova serija E-Tec pa je pravo nasprotje!
Cena sklopa je pa verjetno kar realna, glede na to da je čoln dobro opremljen in skupaj s prikolico.
LP
OK, torej so ti motorji dobri. Zanima me le, kaj to pomeni "velika poraba", je to povprečno 15 - 20l/h ali več? Masa čolna z motorjem je cca. 850 kg. Bo 90 KM za normalno plovbo (brez smučanja, vleke tube) dovolj?
Najlepša hvala za odgovore!
LP anzi
Zanima me še to, kako velik čoln je še mogoče spustiti v vodo po klančini in kateri "zahtevajo" dvigalo. Razlika v ceni je velika: uporaba klančine = 10€, dvigalo: 47€ (marina Koper). Jaz bi čoln 2 - 3x na leto spustil v morje (47€x6=282€). Kako to rešujete vi?
Seveda je vse skupaj odvisno tudi od mase, moči avta. Slišal sem, da lahko pri prikolici z naletno zavoro pride do blokade le-te. Se lahko temu izogneš, če prikolico takoj spereš z vodo?
Seveda je vse skupaj odvisno tudi od mase, moči avta. Slišal sem, da lahko pri prikolici z naletno zavoro pride do blokade le-te. Se lahko temu izogneš, če prikolico takoj spereš z vodo?
LP anzi
Poraba tega motorja je na čistem "podnu" nekje za malenkost pod 40 litri na uro. To je neodvisno od mase in velikosti čolna.
Pri potovalki ti bo pri taki masi kot praviš in nekje 2 osebama kuril med 20 in 23 l/h. Hitrost bo takrat okrog 23 ali 24 KN. Povprečna urna poraba čez sezono pa bo nekje na 15 l/h. Kar se tiče porabe pa ta amerikanec ni niti malo bolj požrešen od kakšne Yamahe ali Suzukija. Vsi 2T-niki so pač malo bolj požrešni...
90 konjev na takem čolnu bo vsekakor dovolj tudi za hitrejšo plovbo ter tudi smučanje in tubo. Res bo takrat potrebno malce več "gasa", kar bo dvignilo porabo. Vsekakor pa čoln ne bo dirkalnik... Pri smučanju tudi ne smeš prevažati zraven še 6 ljudi, ker bo to zelo okrnilo sposobnosti.
Posebnost tega motorja je, da ima ogromno kubaturo in s tem velik navor proti konkurenci, kar pomaga pri izglisiranju.
Po klančini lahko spustiš praktično vsak čoln nekje do 3t, je pa vprašanje, če imaš dovolj močan avto. Vsekakor je za osebni avto zgornja meja okrog 1.000 kg + prikolica. Precej je odvisno tudi od nagiba klančine... Vsekakor je za take podvige precej bolj primeran kakšen terenec. Odpadejo pa vsi cestni terenci kot so Q7, ML, X3, X5,... Izjema je le Kia Sorento, ki premore reduktor. Pri vseh avtomobilih se malo bolje obnese avtomatski menjalnik, pri katerem je "sklopka" manj občutljiva na drsenje...
Bolj problematično pa je pri spustu to, da kar konkretno "namočiš" prikolico in pa predvsem zavore in ležaje. Pri manjšem čolnu in dovolj globoki vodi je ponavadi dovolj, da zapelješ v vodo samo do zavornih bobnov in tako ostanejo zavore na suhem. Pri večjih čolnih to ni možno... Moje mnenje je, da je dvigalo smešno poceni v primerjavi s servisom prikolice in problemi, ki pri tem nastanejo... Če prikolico spereš s sladko vodo pa nisi dosegel popolnoma nič. Edina rešitev je popolno razdrtje zavor in ležajev, čiščenje, nova mast in sestavljanje. Problem so tudi "zajle", ki hitro zaštekajo...
Vsekakor uporabljaj dvigalo!
LP
Pri potovalki ti bo pri taki masi kot praviš in nekje 2 osebama kuril med 20 in 23 l/h. Hitrost bo takrat okrog 23 ali 24 KN. Povprečna urna poraba čez sezono pa bo nekje na 15 l/h. Kar se tiče porabe pa ta amerikanec ni niti malo bolj požrešen od kakšne Yamahe ali Suzukija. Vsi 2T-niki so pač malo bolj požrešni...
90 konjev na takem čolnu bo vsekakor dovolj tudi za hitrejšo plovbo ter tudi smučanje in tubo. Res bo takrat potrebno malce več "gasa", kar bo dvignilo porabo. Vsekakor pa čoln ne bo dirkalnik... Pri smučanju tudi ne smeš prevažati zraven še 6 ljudi, ker bo to zelo okrnilo sposobnosti.
Posebnost tega motorja je, da ima ogromno kubaturo in s tem velik navor proti konkurenci, kar pomaga pri izglisiranju.
Po klančini lahko spustiš praktično vsak čoln nekje do 3t, je pa vprašanje, če imaš dovolj močan avto. Vsekakor je za osebni avto zgornja meja okrog 1.000 kg + prikolica. Precej je odvisno tudi od nagiba klančine... Vsekakor je za take podvige precej bolj primeran kakšen terenec. Odpadejo pa vsi cestni terenci kot so Q7, ML, X3, X5,... Izjema je le Kia Sorento, ki premore reduktor. Pri vseh avtomobilih se malo bolje obnese avtomatski menjalnik, pri katerem je "sklopka" manj občutljiva na drsenje...
Bolj problematično pa je pri spustu to, da kar konkretno "namočiš" prikolico in pa predvsem zavore in ležaje. Pri manjšem čolnu in dovolj globoki vodi je ponavadi dovolj, da zapelješ v vodo samo do zavornih bobnov in tako ostanejo zavore na suhem. Pri večjih čolnih to ni možno... Moje mnenje je, da je dvigalo smešno poceni v primerjavi s servisom prikolice in problemi, ki pri tem nastanejo... Če prikolico spereš s sladko vodo pa nisi dosegel popolnoma nič. Edina rešitev je popolno razdrtje zavor in ležajev, čiščenje, nova mast in sestavljanje. Problem so tudi "zajle", ki hitro zaštekajo...
Vsekakor uporabljaj dvigalo!
LP
admin,
najlepša hvala za obsežno razlago. Vsekakor se bom ravnal po tvojem nasvetu in uporabljal dvigalo. Pač ne bom hodil na vikende, saj se to ne splača: spust čolna 47€ + 2 dni priveza v marini 60€ + dvig čolna 47€ = 154€ .
Terenca pa tudi nimam. Čoln mislim prevažati s Peugeotom 307SW 2.0 hdi.
Morda kdo ve, kje na Slo obali bi se dalo privezati za par dni čoln, seveda za razumno ceno?
najlepša hvala za obsežno razlago. Vsekakor se bom ravnal po tvojem nasvetu in uporabljal dvigalo. Pač ne bom hodil na vikende, saj se to ne splača: spust čolna 47€ + 2 dni priveza v marini 60€ + dvig čolna 47€ = 154€ .
Terenca pa tudi nimam. Čoln mislim prevažati s Peugeotom 307SW 2.0 hdi.
Morda kdo ve, kje na Slo obali bi se dalo privezati za par dni čoln, seveda za razumno ceno?
LP anzi
Če boš kupil ta čoln ali pa si ga že in ga misliš prevažati s tvojo 307-ko, ki je diesel ne bo problemov. Brez težav ga boš izvlekel tudi iz vode na klančini, ki ima normalen naklon. Tista v marini Izola vsekakor odpade in je nujen terenec. Poleg tega pa boš lahko prikolico spustil samo malo v vodo (nekje do feltne ali največ do zavornih bobnov in tako spustil čoln. Pri tem je fino, če ti med spuščanjem nekdo malo privzdigne zadnji del in tako pomaga čolnu "zaplavat"... Pri tem prikolica ne bo kaj dosti slana, sploh pa ne zavore, tako da ni treba imeti skrbi... Pri speljevanju pa lepo nežno, vrtljaji motorja naj ne presežejo 1100 vrt/min in bo sklopka prenesla brez težav. Če ti je speljevanje muka, si pomagaj z večjo zagozdo (kajlo) od kamionov, ki jo podstaviš pod prikolico. Potem avto popolnoma odbremzaš in spelješ nežno kot na ravnem. Šnops varianta ampak deluje pri tistih, ki niso ravno "poklicni" vozniki. Verjemi, da ti bo sklopka hvaležna.
LP
LP
Čolna še nimam, mogoče bo doma že prihodnji teden.
Se pravi, da se ga bi dalo spuščati po klančini. V kolikor mi to uspe, ne da bi namočil zavore in ležaje, bom to počenjal. Ogledal sem si klančino v Kopru, pa se mi zdi precej položna. Delavec v marini mi je svetoval, da je dobro počakati na plimo. Ne vem sicer, ali bom lahko sam "na vitlo" čoln dvignil iz vode.
Se pravi, da se ga bi dalo spuščati po klančini. V kolikor mi to uspe, ne da bi namočil zavore in ležaje, bom to počenjal. Ogledal sem si klančino v Kopru, pa se mi zdi precej položna. Delavec v marini mi je svetoval, da je dobro počakati na plimo. Ne vem sicer, ali bom lahko sam "na vitlo" čoln dvignil iz vode.
LP anzi
Kar se tiče vlečenja z vitlom, ne bo težav. Vse lahko opraviš sam. Vprašanje je le, kot sem že prej napisal, če ti bo čoln dovolj hitro zaplaval. Enako je tudi ko ga vlečeš ven, vendar za odtenek lažje. Če je prikolica v vodi čez kolesa to ni problem, če pa jo spustiš le delno, pa je kot spuščanja na vodo prevelik in zadnji del čolna lahko nasede na dno (rampo). Ker je motor izvenkrmni, se ga lahko precej dvigne in tako ne bo najnižja točka. Verjetno bo šlo, drugače pa poprosiš enega, da tisti kritični meter navija vitel, ti pa greš v vodo do kolen in pomagaš prevzdigniti zadnji del čolna. Pred in po tem metru bo šlo enostavno in brez pomoči.
LP
LP
Najprej ga bom zapeljal na klančino, tako da pomočim prikolico do platišč. Potem, upam da bom lažje precenil, če bo šlo. V kolikor bo čoln še preveč na suhem in bo izgledalo nevarno, se bom raje odločil za dvigalo. Sicer pa bodo delavci v marini sigurno znali preceniti, če se spalča spuščati preko rampe. Tvegati za vsako ceno, se ne splača.
LP anzi
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov