Grega295 napisal/-a:Hvala NIL; kot kaže sem se motil, da svinčene kobilice ne potrebujejo cinka. Pri svoji barki jih bom namestil nazaj.
Sedaj imam štiri. Dve na kobilici, dve na pogonski osi in eno na koncu osi. Pa bomo videli drugo leto kaj bo
Moderatorji: moderator2, Marchi, moderator
Leut napisal/-a:Cink protektorji so zelo pomembni, zato sem raje prevrtal luknjo skozi kobilico in na navojno inox palico pritrdil z obeh strani dva velika okrogla cinka (seveda se pod njima ne barva).
NIL napisal/-a:ni res, da svinčena kobilica ne potrebuje cink protektorjev. Omenjena poškodba je nastala zaradi elektrolize, ko ni cinkov na kobilici in začne "elektrika jesti kobilico".
SR 290 napisal/-a:Svinec je barvna kovina in kolikor vem je treba vse barvne kovine pustit, da oksidirajo, ter šele potem barvat. Če barvaš na sveže brušeno ti neka elektro kemija vse odlušči.
Kako lahko elektroliza zgrize kobilico, ki nima stika z nobenim kovinskim delom na barki? Je lahko kriv sosed na privezu, ki ima probleme z elektriko?
igorb napisal/-a:enkrat sem vprasal enako enega gospoda ki projektira zaščite odgovor je bil :dokler zre cinke je vse ok tam kjer ne zre cinkov je problem ker zagotovo zre nekaj drugega
polanc napisal/-a:Tole je pa plus na peti al pa stalni štrom z obale po moje,sam da b jo za en teden tkole zrihtal??
Grega295 napisal/-a:A je možno, da cink naredi več škode kot koristi na svinčeni kobilici - v smislu, da zaradi inox vijaka in cinka žre svinec namesto cinka? Je kak metalurg / kemik tu?
Se mi zdi čudno, da so bili ostali cinki - na osi in propelerju skoraj nedotaknjeni, ampak tam so cinki v stiku z medenino in inox-om. Je cink vedno žrtvena anoda?
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov