Obnova barke Gib'Sea 114
Moderatorji: moderator2, Marchi, moderator
Re: Obnova barke Gib'Sea 114
Pohvale za to obnovo in eno vprašanje. Ko lepiš skaj, je treba, kot ponavadi počakat da se kontaktno lepilo v spreju posuši na obeh straneh, ali stisneš takoj, ko je še moker? Tako bi lahko še malo premikal in popravljal..
- Nikola T.
- Admiral
- Prispevkov: 5112
- Pridružen: Ne Nov 29, 2009 21:12
- Kraj: Lj.-Trzin-Izola-Devin
- Kontakt:
Re: Obnova barke Gib'Sea 114
Lepilo v spreju se hitro suši, zato sem počakal le nekaj trenutkov in nalepil. Lepilo sem nanesel najprej na tisti del katerega sem nameraval začeti najprej lepiti. Ko je bilo lepilo nanešeno, sem le še počakal 10-40 sekund ravno toliko, da je bilo lepilo še vlažno, kar sem probal z rahlim dotikom prsta in to je to.
POMEMBNO:
- Pazi da ob lepljenju ne pritiskaš točkovno. Uporabi iz enakega blaga podlago preko katere pritiskaš blago ali skaj še posebej, če je na peni.
- Kot EDINO UPORABNO kontaktno lepilo v spreju se mi je obnesel le NEOSTIK !!! Z drugimi lepili sem imel težave in je VSE odstopilo ali pa se niti že ob lepljenju sploh ni prijelo pa naj si bi bilo lepljeno na vlažno, malce suho ali čisto suho lepilo.
- NAJSLABŠE KONTAKTNO LEPILO, DA NE REČEM POPOLNOMA NEUPORABNO JE LEPILO TESA!!!! NIKAKOR NE UPORABLJAJTE TEGA. Sem vrgel stran cel kup časa in truda ter navsezadnje stroškov, da sem to na lastni koži ugotovil.
- Ko enkrat nalepiš popravljanje NI MOŽNO. Lepljen kos blaga ti bo uspelo natančno nalepiti le vzdolž ene stranice. Za ostalo mora biti blago večje, da ga šele nato obrežeš na mero.
POMEMBNO:
- Pazi da ob lepljenju ne pritiskaš točkovno. Uporabi iz enakega blaga podlago preko katere pritiskaš blago ali skaj še posebej, če je na peni.
- Kot EDINO UPORABNO kontaktno lepilo v spreju se mi je obnesel le NEOSTIK !!! Z drugimi lepili sem imel težave in je VSE odstopilo ali pa se niti že ob lepljenju sploh ni prijelo pa naj si bi bilo lepljeno na vlažno, malce suho ali čisto suho lepilo.
- NAJSLABŠE KONTAKTNO LEPILO, DA NE REČEM POPOLNOMA NEUPORABNO JE LEPILO TESA!!!! NIKAKOR NE UPORABLJAJTE TEGA. Sem vrgel stran cel kup časa in truda ter navsezadnje stroškov, da sem to na lastni koži ugotovil.
- Ko enkrat nalepiš popravljanje NI MOŽNO. Lepljen kos blaga ti bo uspelo natančno nalepiti le vzdolž ene stranice. Za ostalo mora biti blago večje, da ga šele nato obrežeš na mero.
Re: Obnova barke Gib'Sea 114
Hvala.
Re: Obnova barke Gib'Sea 114
Omas- pazi tudi,da vzameš lepilo,ki prenaša visoke temperature.
Za Wurth-a vem,da obstajata dve vrsti-eno je “ visokotemperaturno”,sicer malo dražje,ampak drži. Seveda predpogoj površine pripravljene kot je treba.
Za Wurth-a vem,da obstajata dve vrsti-eno je “ visokotemperaturno”,sicer malo dražje,ampak drži. Seveda predpogoj površine pripravljene kot je treba.
- Nikola T.
- Admiral
- Prispevkov: 5112
- Pridružen: Ne Nov 29, 2009 21:12
- Kraj: Lj.-Trzin-Izola-Devin
- Kontakt:
Re: Obnova barke Gib'Sea 114
Že dolgo nisem ničesar objavil, ker se mi je v času obnove verjemite vsega dela nabralo čez glavo. Po obnovi mi menjalnik ni lepo prestavljal, zato sem v decembru 2022 ob občasnem zagonu motorja ugotovil, da se je tokrat v menjalniku verjetno nekaj zataknilo kajti zelo težko je bilo najti mirni tek (ler). Največkrat pa je ob prestavljanju kar butnilo v nasprotno smer brez vmesnega mirnega teka!? To je bil alarm, da takoj nekaj ukrenem. Že naslednji dan sem prišel z orodjem in odmontiral menjalnik. Do polnoči sem ga namreč moral dostaviti proizvajalcu JLM Perkovič iz Matuljev, da bi mi ga lahko popravili še pred prazniki. Odmontirati sem moral prenos z menjalnika na gred, zadnje nosilce motorja, zaganjač, cel zvon, privzdigniti motor in oboje skupaj sneti z glavne motorne gredi. V enem kosu je bil tako menjalnik z zvonom.
Vse delo je bilo potrebno narediti skozi servisno odprtino brez pomoči kogarkoli. Ves motor sem privzdignil z lesenimi vzvodi in ga podložil. Najhuje je bilo odviti nosilnih 6 vijakov menjalnika saj so le ti na notranji strani zvona. Razstaviti ju je bilo treba v motornem prostoru, ker ni dovolj prostora, da bi zmontirana dobil ven.
Razstavljen menjalnik na tleh in zvon položen na rezervoar vode pod posteljo. Pod menjalnik namestim debelo trdo zaščitno peno, da česa ne poškodujem.
Desna krmna kabina. Servisna luknja je spodaj desno.
Vse sem naredil čisto sam od jutra in nato uspel celo priti do 23h45 v Matulje kjer je zadnja izmena še delala. Vodja nočne me je pričakoval in na moje veselje sem vsaj dostavil pravočasno, kajti že naslednji dan zjutraj so menjalnik razdrli.
Menjalnik so popravili in me poklicali. Ob prevzemu so mi razložili, da so mi zamenjali glavno gred menjalnika saj so le to z leti izpopolnili in ugotovili, da je menjanje mehkejše z drugačno izvebo vodila konusnega vodila. Zmenjali so mi tudi vzmet v prestavni ročici, da se ročka raje ustavi v mirnem teku. Glede na 4.000+ delovnih ur pa je bilo vse še v odličnem stanju. Lastnikov mlajši sin, ki vodi servisno delavnico mi je dejal, da ne pomni, da bi kdo prinesel tako star menjalnik v tako dobrem stanju in za povrh brez pikice rjavine.
Čez dva dni se lotim sestavljanja.
Sestavljena gred in aquadrive iz domače delavnice. V nosilcu zajle sem za 12mm prestavil luknjo tako, da sem zadel točno sredino prestavne ročke na menjalniku. Luknjo mi je tisti dan zvrtal Alesjo v domači delavnici, da sem lahko še isti dan vse sestavil. V Motomarinu sem nabavil tudi nove nosilce za motor in jih zamenjal.
Delo v krmni desni kabini je končano. Pred testom še nalijem olje in vse lepo počistim in znosim kramo v avto. Ko je bila barka zopet pospravljena sem si rekel, da bo to najboljši čas za kakšno fotko in tako sem posnel še naslednje fotografije...
Krma desna kabina
Še slika krmne leve kabine
kopalnica (v prvi kabini je še ena)
Pogled na desni bok salona
Kuhinja
Salon s premca
barska omarica na levem boku v salonu
Z barko je vedno delo. Imam že plan za nadaljevanje, da me sezona letos ne prehiti.
Toliko za sedaj.
LP Iztok
Vse delo je bilo potrebno narediti skozi servisno odprtino brez pomoči kogarkoli. Ves motor sem privzdignil z lesenimi vzvodi in ga podložil. Najhuje je bilo odviti nosilnih 6 vijakov menjalnika saj so le ti na notranji strani zvona. Razstaviti ju je bilo treba v motornem prostoru, ker ni dovolj prostora, da bi zmontirana dobil ven.
Razstavljen menjalnik na tleh in zvon položen na rezervoar vode pod posteljo. Pod menjalnik namestim debelo trdo zaščitno peno, da česa ne poškodujem.
Desna krmna kabina. Servisna luknja je spodaj desno.
Vse sem naredil čisto sam od jutra in nato uspel celo priti do 23h45 v Matulje kjer je zadnja izmena še delala. Vodja nočne me je pričakoval in na moje veselje sem vsaj dostavil pravočasno, kajti že naslednji dan zjutraj so menjalnik razdrli.
Menjalnik so popravili in me poklicali. Ob prevzemu so mi razložili, da so mi zamenjali glavno gred menjalnika saj so le to z leti izpopolnili in ugotovili, da je menjanje mehkejše z drugačno izvebo vodila konusnega vodila. Zmenjali so mi tudi vzmet v prestavni ročici, da se ročka raje ustavi v mirnem teku. Glede na 4.000+ delovnih ur pa je bilo vse še v odličnem stanju. Lastnikov mlajši sin, ki vodi servisno delavnico mi je dejal, da ne pomni, da bi kdo prinesel tako star menjalnik v tako dobrem stanju in za povrh brez pikice rjavine.
Čez dva dni se lotim sestavljanja.
Sestavljena gred in aquadrive iz domače delavnice. V nosilcu zajle sem za 12mm prestavil luknjo tako, da sem zadel točno sredino prestavne ročke na menjalniku. Luknjo mi je tisti dan zvrtal Alesjo v domači delavnici, da sem lahko še isti dan vse sestavil. V Motomarinu sem nabavil tudi nove nosilce za motor in jih zamenjal.
Delo v krmni desni kabini je končano. Pred testom še nalijem olje in vse lepo počistim in znosim kramo v avto. Ko je bila barka zopet pospravljena sem si rekel, da bo to najboljši čas za kakšno fotko in tako sem posnel še naslednje fotografije...
Krma desna kabina
Še slika krmne leve kabine
kopalnica (v prvi kabini je še ena)
Pogled na desni bok salona
Kuhinja
Salon s premca
barska omarica na levem boku v salonu
Z barko je vedno delo. Imam že plan za nadaljevanje, da me sezona letos ne prehiti.
Toliko za sedaj.
LP Iztok
Nazadnje spremenil Nikola T., dne Če Jan 19, 2023 23:14, skupaj popravljeno 1 krat.
- 1stofficer
- Admiral
- Prispevkov: 2760
- Pridružen: Sr Maj 30, 2018 13:14
Re: Obnova barke Gib'Sea 114
Fule lepa, res lepo izgleda, bravo!
Re: Obnova barke Gib'Sea 114
Barka je reeeees lepa, nisem opazil ene stvari, da se je Nikola prj obnovi nebi lotil obnove. Bravo!
Re: Obnova barke Gib'Sea 114
Vrhunsko zgleda lepotica. Vsa čast, tole je pa zalogaj dela da dol padeš.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Re: Obnova barke Gib'Sea 114
Res lepo. Veliko uspeha še naprej.
Marsikatera informacija bo prav prišla.....
Marsikatera informacija bo prav prišla.....
Re: Obnova barke Gib'Sea 114
Lepo, ni kaj.
Po tleh imaš tepihe? Zaradi izolacije?
Po tleh imaš tepihe? Zaradi izolacije?
- Nikola T.
- Admiral
- Prispevkov: 5112
- Pridružen: Ne Nov 29, 2009 21:12
- Kraj: Lj.-Trzin-Izola-Devin
- Kontakt:
Re: Obnova barke Gib'Sea 114
Grega295 napisal/-a:Lepo, ni kaj.
Po tleh imaš tepihe? Zaradi izolacije?
V prvi vrsti je to dobra izolacija. Ugotovili smo, da je barka pozimi s tepihom veliko bolj suha, ker ne prihaja do kondenza pod podnicami. Tepih daje tudi prijeten občutek toplote in ugodja. Na tepih smo se navadili tudi poleti in ga niti ne odstranjujem, saj obenem zaščiti furnir in lak podnic.
Re: Obnova barke Gib'Sea 114
Nepredstavljivo Iztok, kakšno ogromno delo si v zadnjih dveh letih naredil na svoji lepotici... Polepšal in izpopolnil si jo do te mere, da jo je že kar škoda uporabljat... Tudi sam zadnje pol leta pregledujem, popravljam in izboljšujem, kar bi mi bolj ustrezalo na svoji jadrnici in vem, koliko truda in časa je bilo vloženega v tvoj projekt...Še enkrat, kapo dal...
Bi te pa vprašal oziroma prosil za kakšen detajlnejši pogled zanimive rešitve nosilcev ribiških palic...Tudi sam moram najti podobno lokacijo, da jih ne bom več kar naprej prestavljal iz enega na drugi konec salona...
Bi te pa vprašal oziroma prosil za kakšen detajlnejši pogled zanimive rešitve nosilcev ribiških palic...Tudi sam moram najti podobno lokacijo, da jih ne bom več kar naprej prestavljal iz enega na drugi konec salona...
Re: Obnova barke Gib'Sea 114
Nikola T. napisal/-a:Grega295 napisal/-a:Lepo, ni kaj.
Po tleh imaš tepihe? Zaradi izolacije?
V prvi vrsti je to dobra izolacija. Ugotovili smo, da je barka pozimi s tepihom veliko bolj suha, ker ne prihaja do kondenza pod podnicami. Tepih daje tudi prijeten občutek toplote in ugodja. Na tepih smo se navadili tudi poleti in ga niti ne odstranjujem, saj obenem zaščiti furnir in lak podnic.
Moja nona je preko tepiha dala še staro rjuho, da je šparala tepih )
Re: Obnova barke Gib'Sea 114
Kako se pa te tepihi obnesejo, ko se nasolijo? A ni to potem vseskozi vlažno? Sicer deluje zelo prijetno, sem bil na eni taki barki, ki je imela to serijsko, ampak ta pomislek mi pa malo ne da miru.
- Nikola T.
- Admiral
- Prispevkov: 5112
- Pridružen: Ne Nov 29, 2009 21:12
- Kraj: Lj.-Trzin-Izola-Devin
- Kontakt:
Re: Obnova barke Gib'Sea 114
Ko so bili otroci majhni smo ga po sezoni splaknili in posušili ampak samo prvega pri vhodu. Za ostale ni bilo potrebno. V barko nikoli nismo hodili mokri. Po kopanju se zunaj posušiš in je vse OK. Sicer pa so to tepihi nižjega cenovnega ranga in smo jih po potrebi menjali na cca 3-4 leta. Ker smo bili zelo veliko na barki tudi izven sezone je to za nas postalo nepogrešljivo.
Kdo je na strani
Po forumu brska: jozko in 4 gosti