Saildrive tesnilo - menjava
Moderatorji: moderator2, Marchi, moderator
Saildrive tesnilo - menjava
Pozdravljeni,
zanima me, koliko vas je takih, ki ste se sami lotili menjave tesnila - gumice na saildrivu?
Kolikor slišim, je strošek menjave kr konkreten. Ali obstaja kakšen mehanik, da ti za normalen denar, naredi to popoldne....
Zanima me za Volvo Penta 2000.
Ali je smiselna opcija menjave na klasičen pogon? Da se preplasti odprtina in vgradi pogonsko os in klasičen menjalnik?
Je sploh možno (realno) prodat rabljen , delujoč saildrive?
zanima me, koliko vas je takih, ki ste se sami lotili menjave tesnila - gumice na saildrivu?
Kolikor slišim, je strošek menjave kr konkreten. Ali obstaja kakšen mehanik, da ti za normalen denar, naredi to popoldne....
Zanima me za Volvo Penta 2000.
Ali je smiselna opcija menjave na klasičen pogon? Da se preplasti odprtina in vgradi pogonsko os in klasičen menjalnik?
Je sploh možno (realno) prodat rabljen , delujoč saildrive?
Re: Saildrive tesnilo - menjava
Če se komu ne da javno pametovat glede tega, bi prosil kakšen koristen nasvet ali izkušnjo, preko zasebnega sporočila.
Re: Saildrive tesnilo - menjava
Jaz se bom lotil v februarju, ko gre barka iz vode.
Imam pa ''noname saildrive'', tako da ne vem kaj me čaka. Se bom pa lotil sam.
Lahko se oglasiš, da boš videl kako izgleda in se lažje odloči za delo ali ne v lastni režiji.
LP
Imam pa ''noname saildrive'', tako da ne vem kaj me čaka. Se bom pa lotil sam.
Lahko se oglasiš, da boš videl kako izgleda in se lažje odloči za delo ali ne v lastni režiji.
LP
Re: Saildrive tesnilo - menjava
NASA napisal/-a:Jaz se bom lotil v februarju, ko gre barka iz vode.
Imam pa ''noname saildrive'', tako da ne vem kaj me čaka. Se bom pa lotil sam.
Lahko se oglasiš, da boš videl kako izgleda in se lažje odloči za delo ali ne v lastni režiji.
LP
To bi bil pa zelo vesel, če lahko pridem pogledat. Tolk za občutek kako vse skupi izgleda.
Kako dolgo je pa od tega, kar je bila guma nazadnje menjana?
Re: Saildrive tesnilo - menjava
Kovač napisal/-a:Pozdravljeni,
zanima me, koliko vas je takih, ki ste se sami lotili menjave tesnila - gumice na saildrivu?
Kolikor slišim, je strošek menjave kr konkreten. Ali obstaja kakšen mehanik, da ti za normalen denar, naredi to popoldne....
Zanima me za Volvo Penta 2000.
Ali je smiselna opcija menjave na klasičen pogon? Da se preplasti odprtina in vgradi pogonsko os in klasičen menjalnik?
Je sploh možno (realno) prodat rabljen , delujoč saildrive?
Probaj najti podatek, kateri saildrive imaš.
Ko je serviser pri meni menjal tesnilo, je generalno zrihtal še saildrajv (semeringe, olje ipd.), tako da je smiselno vse obenenem, če že razkopavaš.
Za predelavo na klasičen pogon, moraš menjat menjalnik (€€€) in vse naredit na novo za os.
lpM
Re: Saildrive tesnilo - menjava
Marchi kdo ti je pa delal, če ni skrivnost, lahko tudi na ZS.
Kovač dobrodošel.
Glede gume ne vem, morda je še prva
. Jaz bom razkopal, saj nekaj čudno ropota. Upam, da je samo ''sklopka'' med motorjem in menjalnikom.
Kovač dobrodošel.
Glede gume ne vem, morda je še prva

Nazadnje spremenil NASA, dne To Jan 25, 2022 13:33, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Saildrive tesnilo - menjava
NASA napisal/-a:Marchi kdo ti je pa delal, če ni skrivnost, lahko tudi na ZS.
Kovač dobrodošel
Delal mi je Matej, ki servisira v zamejskih marinah. Ne vem če pride do Portoroža.
Ti pošljem telefonsko na sms.
-
- Poročnik korvete
- Prispevkov: 56
- Pridružen: Po Avg 31, 2009 22:36
- Kraj: Ljubljana - Pula (Bunarina)
Re: Saildrive tesnilo - menjava
Kovač napisal/-a:NASA napisal/-a:Jaz se bom lotil v februarju, ko gre barka iz vode.
Imam pa ''noname saildrive'', tako da ne vem kaj me čaka. Se bom pa lotil sam.
Lahko se oglasiš, da boš videl kako izgleda in se lažje odloči za delo ali ne v lastni režiji.
LP
To bi bil pa zelo vesel, če lahko pridem pogledat. Tolk za občutek kako vse skupi izgleda.
Kako dolgo je pa od tega, kar je bila guma nazadnje menjana?
Če si količkaj tehnično spreten, lahko zamenjaš tesnilo sam. Ob nakupu tesnila dobiš od Volvo podrobna navodila.
Poglej tudi: https://www.youtube.com/watch?v=o_Bv7_tAOY4
Re: Saildrive tesnilo - menjava
dobro je tale predstavil menjavo tesnila. Na poljuden in dost realen način.
Je pa majstr svoj cajt šraufu v aviaciji, tko de mu je blo tole mal za zabavo.
Je pa majstr svoj cajt šraufu v aviaciji, tko de mu je blo tole mal za zabavo.
Re: Saildrive tesnilo - menjava
..sej si tut ti u aviaciji 
Kaj barka je še v vodi? Al je že zunaj?

Kaj barka je še v vodi? Al je že zunaj?
Re: Saildrive tesnilo - menjava
james.7 napisal/-a:..sej si tut ti u aviaciji
Kaj barka je še v vodi? Al je že zunaj?
ja sem v aviaciji, samo šraufam pa bolj mal

Barka bo pa še par tednov v vodi, pol pa akcija
Re: Saildrive tesnilo - menjava
V 2020 smo imeli barko zunaj, y33, lombardini, saildrive. Takrat sem v marini Šimuni odmontiral motor in ga peljal na servis v Pulo. Potem pa namontiral nazaj. Sklepam, da zamenjava manšete ne more biti kaj bolj zapletena kot to. To bom počel čez dve leti, ko bo manšeta stara 8 let.
V čem je prednost osovinskega pogona? Pri naši barki ga je predprejšnji lastnik zamenjal za nov saildrive, leta 2006 skupaj z motorjem. Barka je predvsem pri plovbi vzvratno bistveno bolj okretna.
V čem je prednost osovinskega pogona? Pri naši barki ga je predprejšnji lastnik zamenjal za nov saildrive, leta 2006 skupaj z motorjem. Barka je predvsem pri plovbi vzvratno bistveno bolj okretna.
__________________
lp
motorni
lp
motorni
Re: Saildrive tesnilo - menjava
No,jaz sem menjal na prejšnji barki gumo ali manšeto,kok čte.Mal osnov..Motor na akso ima 4 nosilce,motor na s drive ima 3 nosilce.Razen luknje je treba tud nosilce predelat in precizno vlaminirat statveno cev.Vgradnja novega motorja komplet z nosilci kušta baje debele 3 jurje,tko da kr en dva tri ni to fertik,pa fajn je ,da gre pol nekak naravnost z motorjem,ko je krmilo naravnost..
Jaz sem menjal gumo, s drive Volvo,motor Mečka..kar ni pomembno.Treba je zadi fiksirat motor,da ma kje viset,ko snememo peto.Jaz sem imel kr v kokpitu eno inoks pušo vgrajeno.Ko sem rabil ,sem zašraufu rinko od spodi v ta nosilec in na to obesil motor na strani menjalnika.Odšraufat je treba kovinski obroč zgoraj..ima ene 10 vijakov mislim da m 6.Za montažo nazaj priporočam nove vijake.Tačko oddvojimo od menjalnika in jo vzamemo ven.Peta se servisira..novi semeringi,ležaji so konusni in dragi ,da te kakat prime tud ,ko si še tešč..Gumo obvezno vzeti original Volvo in nič se ustrašit cene..vse fake je pol drago lahko ko satan,komot gre barka tud pogledat kje je zasidrana,če ni tu vse 100 posto.Obroč in ležišče gume očistimo,spodnjo gumo prot nesnagi lahko pustimo staro.Obroč očistimo in po potrebi pobarvamo z primerjem.Nogo razdremo in servisiramo in nato damo gumo vanjo BREZ kakega silikona.Guma mora sedeti lepo na kovini in NE SME biti kaj zverižena,zavita našponana,zatrgana,mora biti brez bunkic od izdelave,,jih odrežemo če so slučajn gor.Guma tud ne sme bit zaležana.No pol pa montiramo peto nataj na motor,ne pozabimo dati obroča gor med gumo in menjalnik.Nato pa najprej fiksiramo peto.Gumo na barko prišraufamo BREZ silikona.Obroč je tko narjen da pravilno in enakomerno tišči gumo na barko.Vijake enakomerno zategnemo, dokler se obroč čisto ne vsede na plastiko barke.Zategujemo primerno,ne predivje.Vijaki se varujejo pred odvijanjem.Če nam bilo kdaj kaka matica,vijak,kos kovine pade pod motor ga moramo NUJNO najti in odstraniti,sicer nam bo prej ko slej naribal gumo od vibracij.Tudi olje ni prijatelj gume,zato bodite previdni pri nalivanju itd..Ko montiramo obroč ekstra pazimo,da ni guma zavita,našponana enostransko in te reči.Da je čim manj nekih sil,ki bi gumo vlekle iz pete ali izpod obroča.SREČNO ..in menjavo in pol plovbo.LP Iztok
Jaz sem menjal gumo, s drive Volvo,motor Mečka..kar ni pomembno.Treba je zadi fiksirat motor,da ma kje viset,ko snememo peto.Jaz sem imel kr v kokpitu eno inoks pušo vgrajeno.Ko sem rabil ,sem zašraufu rinko od spodi v ta nosilec in na to obesil motor na strani menjalnika.Odšraufat je treba kovinski obroč zgoraj..ima ene 10 vijakov mislim da m 6.Za montažo nazaj priporočam nove vijake.Tačko oddvojimo od menjalnika in jo vzamemo ven.Peta se servisira..novi semeringi,ležaji so konusni in dragi ,da te kakat prime tud ,ko si še tešč..Gumo obvezno vzeti original Volvo in nič se ustrašit cene..vse fake je pol drago lahko ko satan,komot gre barka tud pogledat kje je zasidrana,če ni tu vse 100 posto.Obroč in ležišče gume očistimo,spodnjo gumo prot nesnagi lahko pustimo staro.Obroč očistimo in po potrebi pobarvamo z primerjem.Nogo razdremo in servisiramo in nato damo gumo vanjo BREZ kakega silikona.Guma mora sedeti lepo na kovini in NE SME biti kaj zverižena,zavita našponana,zatrgana,mora biti brez bunkic od izdelave,,jih odrežemo če so slučajn gor.Guma tud ne sme bit zaležana.No pol pa montiramo peto nataj na motor,ne pozabimo dati obroča gor med gumo in menjalnik.Nato pa najprej fiksiramo peto.Gumo na barko prišraufamo BREZ silikona.Obroč je tko narjen da pravilno in enakomerno tišči gumo na barko.Vijake enakomerno zategnemo, dokler se obroč čisto ne vsede na plastiko barke.Zategujemo primerno,ne predivje.Vijaki se varujejo pred odvijanjem.Če nam bilo kdaj kaka matica,vijak,kos kovine pade pod motor ga moramo NUJNO najti in odstraniti,sicer nam bo prej ko slej naribal gumo od vibracij.Tudi olje ni prijatelj gume,zato bodite previdni pri nalivanju itd..Ko montiramo obroč ekstra pazimo,da ni guma zavita,našponana enostransko in te reči.Da je čim manj nekih sil,ki bi gumo vlekle iz pete ali izpod obroča.SREČNO ..in menjavo in pol plovbo.LP Iztok
Re: Saildrive tesnilo - menjava
Odlično napisano, hvala, bo prišlo prav čez dve leti.
__________________
lp
motorni
lp
motorni
Re: Saildrive tesnilo - menjava
Če se potegne črta, kaj je pol boljš - klasična pogonska os al saildrive?
Servisiranje je kot kaže enostavnejše pri osi, saildrive je pa pri vožnji manj vibracij?
Servisiranje je kot kaže enostavnejše pri osi, saildrive je pa pri vožnji manj vibracij?
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov