Kultura prehitevanja
Moderatorji: moderator2, Marchi, moderator
Re: Kultura prehitevanja
Kar nekaj pravil obstaja na temo Prehitevanje (Vir)
(a) Ne glede na katerokoli pravilo v Poglavju I in Poglavju II Dela B, se mora plovilo, ki prehiteva, umakniti s poti plovilu, katerega je dohitelo.
(b) Šteje se, da plovilo prehiteva, kadar se približuje plovilu iz smeri več kot 22,5° za prečnico proti njegovi krmi oziroma ko je proti prehitevanemu plovilu v takšnem položaju, da ponoči ne more videti nobene bočne luči, temveč samo krmno luč.
(c) Ko plovilo dvomi, ali prehiteva drugo plovilo, se mora šteti za plovilo, ki prehiteva, in tako tudi ravnati.
(d) Nobena poznejša sprememba smeri med ploviloma ne daje prehitevajočemu plovilu pravice, da bi se štelo za plovilo, ki križa drugemu smer v smislu razumevanja teh Pravil, in se zato mora umikati s poti plovilu, katerega je dohitelo, dokler ga ne prehiti in se od njega oddalji.
Daj, da ne bomo na pamet, naj en zračuna, koliko je ta varna razdalja pri prehitevanju pod kotom najmanj 22,5°. Vzamemo, da je varna razdalja kjer se začne prehitevati, recimo 100m. Je pa seveda pogojena s hitrostjo plovila, ki prehiteva in zmožnostjo varnega manevriranja.
Tako na pamet zračunano je varna razdalja pri zgornjih variablah, ko sta plovili vzporedno, 50m, če bi potovali z isto hitrostjo. Če nekdo pluje 5x hitreje, bo začel prehitevati 5x prej in potem varna razdalja ob srečanju znaša cca 250m. Na odprtem morju, to ne bi smel biti problem, v ozkih prehodih pa je itak potrebno prilagoditi hitrost in iti v vrsto, kot račke (Proversa, Ždrelac ...).
Drugo pa je etika, vljudnost, kultura. Ta pa je pogojena z ekonomsko/socialnim položajem v korelaciji s travmami iz otroštva posameznega ega. Nepazljivi imajo druge težave, nevešči pa so itak prestrašeni in prehitevajo na varni razdalji, ker jih je ravno tako strah kot prehitevanega.
(a) Ne glede na katerokoli pravilo v Poglavju I in Poglavju II Dela B, se mora plovilo, ki prehiteva, umakniti s poti plovilu, katerega je dohitelo.
(b) Šteje se, da plovilo prehiteva, kadar se približuje plovilu iz smeri več kot 22,5° za prečnico proti njegovi krmi oziroma ko je proti prehitevanemu plovilu v takšnem položaju, da ponoči ne more videti nobene bočne luči, temveč samo krmno luč.
(c) Ko plovilo dvomi, ali prehiteva drugo plovilo, se mora šteti za plovilo, ki prehiteva, in tako tudi ravnati.
(d) Nobena poznejša sprememba smeri med ploviloma ne daje prehitevajočemu plovilu pravice, da bi se štelo za plovilo, ki križa drugemu smer v smislu razumevanja teh Pravil, in se zato mora umikati s poti plovilu, katerega je dohitelo, dokler ga ne prehiti in se od njega oddalji.
Daj, da ne bomo na pamet, naj en zračuna, koliko je ta varna razdalja pri prehitevanju pod kotom najmanj 22,5°. Vzamemo, da je varna razdalja kjer se začne prehitevati, recimo 100m. Je pa seveda pogojena s hitrostjo plovila, ki prehiteva in zmožnostjo varnega manevriranja.
Tako na pamet zračunano je varna razdalja pri zgornjih variablah, ko sta plovili vzporedno, 50m, če bi potovali z isto hitrostjo. Če nekdo pluje 5x hitreje, bo začel prehitevati 5x prej in potem varna razdalja ob srečanju znaša cca 250m. Na odprtem morju, to ne bi smel biti problem, v ozkih prehodih pa je itak potrebno prilagoditi hitrost in iti v vrsto, kot račke (Proversa, Ždrelac ...).
Drugo pa je etika, vljudnost, kultura. Ta pa je pogojena z ekonomsko/socialnim položajem v korelaciji s travmami iz otroštva posameznega ega. Nepazljivi imajo druge težave, nevešči pa so itak prestrašeni in prehitevajo na varni razdalji, ker jih je ravno tako strah kot prehitevanega.
- Marjan Tomki
- Admiral
- Prispevkov: 6224
- Pridružen: Sr Nov 03, 2010 21:30
- Kraj: Ljubljana
Re: Kultura prehitevanja
Ti Brane ne, ampak nekateri - kot kaže - da dajejo prepričljiv vtis, da je nalašč: klik, klik, klikH2O napisal/-a:Kristijan napisal/-a:Pičijo mimo, te gledajo in se ti smejijo – torej zanalašč.
Dvomim, da to počnejo zanalašč. Vsaj jaz ne. Po moje se večini enostavno ne da stalno spreminjat kurza, da bi se vsem plovilom na daleč izognili. Tudi meni se ne da vedno, če sem pošten. ...
1stofficer je omenil pravila in Brane H2O je vprašal, katera.
Slo Colregs s Spinaker.si (hvala, Marchi)
Vse različice pravil za preprečevanje trčenj na morju, ki sem jih doslej videl, govore oPravilo 16 (Ravnanje plovila, ki odstopa pot)
Vsako plovilo, ki se je dolžno umakniti s poti drugemu, mora po svojih zmožnostih ukrepati pravočasno in odločno, tako da omogoči drugemu plovilu prosto pot.
Pravilo 17 (Ravnanje plovila s prednostjo)
(a)(i) Ko se mora eno od plovil umakniti s poti drugemu, mora drugo obdržati svojo smer in hitrost.
(b) Ko se plovilo, ki bi moralo obdržati smer in hitrost, iz kateregakoli razloga znajde tako blizu plovilu, ki se je dolžno umakniti s poti, da se trčenju ni mogoče izogniti samo z ukrepanjem plovila, ki se je dolžno umakniti s poti, mora ukrepati tako, da bo kar najbolj pripomoglo k izognitvi trčenju.
(ii) Drugo plovilo lahko kljub temu ukrepa tako, da se samo z lastnim manevrom izogne trčenju, takoj ko postane očitno, da plovilo, ki bi se moralo umakniti s poti, ni ustrezno ukrepalo v skladu s temi Pravili.
- obveznosti opazovanja
- obveznosti tistega, ki se je dolžan izogibati, da se izogiba pravočasno in dovolj odločno in vidno, da je plovilu s pravico poti jasno, da se izogiba, tako da je vozilu s pravico poti pravočasno jasno tudi, če morda mora (po pravilu 17 (a)(ii) zgoraj) vseeno ukrepati.
To pravilo - o pravočasnem in odločnem ukrepanju, tako da je plovilu s pravico poti ni jasno, ali njim bo ali ne bo treba ukrepati - je bilo v v tej temi opisanih primerih kršeno.
H2O napisal/-a:Na začetku svoje morjeplovske kariere (z motorno barko) sem na morju veselo pozdravljal vse barke, motorne in jadrnice, pa so mi jadralci dali jasno vedet, da jim grem na kurac, ker mi je večina odgovarjala z iztegnjenim sredincem
- Kolikor se spomnim, mi še nihče ni pokazal sredinca, ne na morju ne drugače. Pač pa mi je nekoč nekdo, ki je izpostavi pošte zaparkiral dostop za vozila za razvoz pošte in nameraval tam pustiti avtomobil (in sem mu namignil, zakaj to ne bi bilo preveč dobro), omenil pištolo, ki jo ima v avtomobilu.
Take značajske poteze jaz ne bi stereotipno pripisoval a priori nobeni vrsti morjeplovcev, ampak prej prepotentnim pubertetnikom, ki jih življenje še ni izučilo (še zlasti tistim starejšim, ki te stopnje nikoli niso prerasli).
H2O napisal/-a:...
Ko sem prijatelja jadralca vprašal, zakaj so jezni name, mi je povedal: valove delaš
...
Kar zadeva valoveH2O napisal/-a:1stofficer napisal/-a:Klasika na Jadranu. Kultura na psu, kupljeni izpiti al pa preprosto nesramnost.
Tako ni samo na Jadranu, ampak več ali manj povsod po Sredozemlju (pa i šire ).
Mene so recimo do zdaj najbolj razmetali valovi drugih bark v Italiji (v Tirenskem morju blizu Caprija). Da ti vidiš, kakšne valove naredijo tiste jahturine Sploh, če rijejo. Pa skoraj vse plujejo na avtopilota in niti ne pomislijo, da bi spremenile kurz (ker bi ga morale ves čas, da se ne bi nikomur preveč približale). Od drugih bark se odmaknejo samo toliko, da ne pride do trčenja.
Kdor se s tem ne more sprijaznit, naj pač ne pluje. Vsaj ne tam, kjer je gužva.
- Brane H2O ima tu prav okrog valov, ko plovilo rije (plove s hitrostjo, večjo od lastne hitrosti trupa, a še ne zglisira). Val zaradi glisiranja je bolj podoben škropljenju in njegova energija se hitro porazgubi, valovni sistem ob ritju (oranju... en. mushing) pa ne in te val razmeče tudi, če povzročitelj ni plul blizu.
H2O napisal/-a:If you can't take the heat, get out of the kitchen.
Btw, zanimivo, da se nad valovi drugih bark najbolj razburjate jadralci (tudi v tej temi), čeprav njihovi valovi razmečejo tudi motorne barke (ponavadi še bolj, kot jadrnice, ker te valovi pri višji hitrosti še bolj razmečejo).
Taka lastna izkušnja bi pomagala, a po mojem ne toliko že odraslim, ki jim je postalo všeč trajno biti prepotentni pubertetniki.Kovač napisal/-a:...
Matr bi ga zapru v jadrnico in dal v roke pisker vroče vode, pa enga da se mu prpele na polno mimo. To bi moglo bit v sklopu izpita za motornjake .
@kdo se razburja:
- gliserji plovejo razmeroma kratek čas in se tudi zato med glisiranjem običajno ne kuha, izrivna plovila (motorna in jadrnice) pa dalj časa in se zato med plovbo često tudi kuha, in izkušnjo s tem je po mojem imel v mislih Kovač.
Ampak tudi tu zna Brane imeti delno prav z "if you can't take the heath...": zlasti v križnem morju (ko bo kdo plul dovolj daleč, da se ne bo ustavljal za kuho) bo treba vztrajati v kuhinji tudi v razgibanem, če naj posadka ne bo lačna, in to pomeni urediti kuhinjo tako, da se to da, in izuriti posadko, da to zna.
Nazadnje spremenil Marjan Tomki, dne Če Jul 14, 2022 20:00, skupaj popravljeno 1 krat.
Correct me if I am wrong, please.
Če bi se dalo upravljati starejše prispevke, bi bila kazala ažurnejša, v mnoge članke vrnjene slike, popravki vnešeni v izvirne članke in s tem vsebina pravilnejša in preglednejša...
Če bi se dalo upravljati starejše prispevke, bi bila kazala ažurnejša, v mnoge članke vrnjene slike, popravki vnešeni v izvirne članke in s tem vsebina pravilnejša in preglednejša...
Re: Kultura prehitevanja
Marjan Tomki, všeč so mi tvoji razčlenjeni in argumentirani odgovori.
Re: Kultura prehitevanja
Marjan Tomki napisal/-a:Slo Colregs s Spinaker.si (hvala, Marchi)
V teh pravilih ni nikjer omenjena minimalna razdalja med plovili.
Piše samo, da se mora plovilo, ki prehiteva, umakniti s poti plovilu, katerega je dohitelo.
Nikjer pa ne piše, da se mu mora umakniti za 100, ali celo 250 metrov. To ste si gladko izmislili
Marjan Tomki napisal/-a:Kolikor se spomnim, mi še nihče ni pokazal sredinca, ne na morju ne drugače.
Ker pač pluješ z jadrnicami in ne delaš valov.
Tudi meni ni nihče kazal sredinca, dokler sem imel gumenjake in nisem delal valov, oziroma so bili zanemarljivi.
Pa kadar z večjo motorno barko plujem s sedmimi, ali osmimi vozli, mi tudi nihče ne kaže sredinca in kakšen jadralec me celo pozdravi
- 1stofficer
- Admiral
- Prispevkov: 2760
- Pridružen: Sr Maj 30, 2018 13:14
Re: Kultura prehitevanja
Ko se ze omenja pozdravljanje. Daljsa ko je barka in bolj ko je motorna manj je odzdravljanja
Najbolj iskren je po mojih izkusnjah pozdrav med jadralci, saj se mi zdi, da si telepatsko v nekaj sekundah izmenjamo vse obcutke in uzitke 'rjuharjenja'
Pa nimam nic cez motornjakarje. Pac se jim mal bolj mudi in vidijo druge uzitke ...
Najbolj iskren je po mojih izkusnjah pozdrav med jadralci, saj se mi zdi, da si telepatsko v nekaj sekundah izmenjamo vse obcutke in uzitke 'rjuharjenja'
Pa nimam nic cez motornjakarje. Pac se jim mal bolj mudi in vidijo druge uzitke ...
Re: Kultura prehitevanja
Zanimiv članek na to temo.
Kot razumem, so analize pokazale, da je varen prostor vsake ladje, 4 x 1.6 njene dolžine. To je ključen podatek.
Recimo:
10m plovilo ima varen prostor 64m,
15m plovilo ima varen prostor 96m,
24m plovilo pa 153,6m.
Pri prehitevanju, ali križanju, se temu prostoru skušamo izognit ob upoštevanju svojega varnega prostora. Se pravi, če 24m jahta prehiteva 10m jadrnico, se ji mora ognit najmanj 153,6m daleč.
"Nove ugotovitve strokovnjakov kažejo, da ima ladijska "domena" obliko elipse s polmeroma polosi 0,9 in 0,45 navtične milje v odprtih vodah. V nasprotju s prejšnjimi raziskavami je bilo odkrito, da domena ladje ni povezana z dolžino ladje. To pomeni, da gredo manjše ladje druga mimo druge na enaki razdalji kot večje ladje, glejte spodnjo sliko."
Če se komu da, naj še malo zanalizira, da gre v bazo znanja. Za tiste, znanja željne
Kot razumem, so analize pokazale, da je varen prostor vsake ladje, 4 x 1.6 njene dolžine. To je ključen podatek.
Recimo:
10m plovilo ima varen prostor 64m,
15m plovilo ima varen prostor 96m,
24m plovilo pa 153,6m.
Pri prehitevanju, ali križanju, se temu prostoru skušamo izognit ob upoštevanju svojega varnega prostora. Se pravi, če 24m jahta prehiteva 10m jadrnico, se ji mora ognit najmanj 153,6m daleč.
"Nove ugotovitve strokovnjakov kažejo, da ima ladijska "domena" obliko elipse s polmeroma polosi 0,9 in 0,45 navtične milje v odprtih vodah. V nasprotju s prejšnjimi raziskavami je bilo odkrito, da domena ladje ni povezana z dolžino ladje. To pomeni, da gredo manjše ladje druga mimo druge na enaki razdalji kot večje ladje, glejte spodnjo sliko."
Če se komu da, naj še malo zanalizira, da gre v bazo znanja. Za tiste, znanja željne
- Marjan Tomki
- Admiral
- Prispevkov: 6224
- Pridružen: Sr Nov 03, 2010 21:30
- Kraj: Ljubljana
Re: Kultura prehitevanja
Mogoče si je kdo izmislil, ampak ne jaz v tej temi.H2O napisal/-a:Marjan Tomki napisal/-a:Slo Colregs s Spinaker.si (hvala, Marchi)
V teh pravilih ni nikjer omenjena minimalna razdalja med plovili.
Piše samo, da se mora plovilo, ki prehiteva, umakniti s poti plovilu, katerega je dohitelo.
Nikjer pa ne piše, da se mu mora umakniti za 100, ali celo 250 metrov. To ste si gladko izmislili
Nikjer tudi nisem našel izrecne minimalne razdalje, kar je tudi edino smiselno, saj je primerna razdalja odvisna od več dejavnikov, med katerimi so velikost plovila, ki se izogiba, in njegova hitrost (od obojega je odvisna tudi velikost vala), sposobnosti za manevriranje obeh udeležencev in tako dalje.
- Če gre 10 m od tebe čoln na vesla, je to čisto OK, če pa je to Costa Concordia na avtopilotu na poti pozdravit otok Giglio, pa je bolje, če je razdalja večja. Pri večji ladji je lahko tudi učinek curka pogona znaten (tu je na obalo - posnetek našel in dal na forum Stojko, ampak ga ni več na povezavi).
Plovba po avtopilotu je tudi problematična. Tudi Costa Concordia je bila na AP, ko se je poškodovala. Nekaj prej, leta 2009 je bila nesreča ladje Marco Polo in poročilo pravi, da so ponoči pluli po avtopilotu od Reke do prehoda Rivanjski kanal, pluli skozenj na roko, šli nazaj na AP in ko so prispeli na naslednjo ciljno točko (waypoint) pri otoku Mrtovnjak, če razumem prav, bi moral AP spremeniti kurz, pa ga ni. 22 minut kasneje oplazi plitvino pri otoku Balabra Velika in nato nasede na sosednji Sit, člani straže pa v tem času vsega tega (da ni bilo spremembe kursa, da svetilniki niso tam, kjer bi jih pričakovali...) niso opazili.
Edit: povezava, ki jo je dal Marchi, zadeva profesionalce in njihovo šolanje. Od tam:
As ships approach each other, the distance between them must be “well clear”.
- V bistvu obravnava okrog 600 000 srečanj plovil in analizira razdalje, na katerih so se srečali, ter okoliščine srečanj. Približen sklep je povzel že Marchi zgoraj, da se večinoma držijo enakega "svojega prostora okrog ladje" ne glede na njeno dolžino. Jaz dodajam le, da se zdi pri tem pomemben dejavnik to, da je preveč prostora okrog malih ladij cenejše kot če preveč malih ladij v okolici stisne kak tanker kam, kamor ne želimo (recimo v območje, ki je preplitvo zanj), kar še posebej velja za sheme ločenega prometa. Tako je težnja, da bi ladijski prostor (ship domain) jemali kot kontejner, kjer pač kar imaš daš v standardno posodo, tudi če ni polna, ker je lažje ravnati tako in je po sedanjih domnevah in izkušnjah tako varnost večja.
Meni ni nihče kazal sredinca tudi, ko sem peljal še zelene (še niso imeli vozniških izpitov) Green Dragonse iz Ljubljane na tekmo in sem med njimi med tekmo pohvalil, ko so tudi nasprotniki Olimpije nekaj dobro odigrali.H2O napisal/-a:Marjan Tomki napisal/-a:Kolikor se spomnim, mi še nihče ni pokazal sredinca, ne na morju ne drugače.
Ker pač pluješ z jadrnicami in ne delaš valov.
Tudi meni ni nihče kazal sredinca, dokler sem imel gumenjake in nisem delal valov, oziroma so bili zanemarljivi.
Pa kadar z večjo barko plujem s sedmimi, ali osmimi vozli, mi tudi nihče ne kaže sredinca in kakšen jadralec me celo pozdravi
Ne le to... kako desetletje kasneje je, ko sem se ob stari cesti pod viaduktom Ravbarkomanda ustavil s svojo staro opečno rdečo R5 TD (odtočit za grm), me je zraven petke parkiran pričakal mlad fant in vprašal, če je to slučajno res tista legendarna "petka", ki je (med drugim) tudi peljala nekaj takih na tekme (pa nekatere med njimi na eno njihovih prvih taborenj izven zveze tabornikov v Fieso, pa...)
Mimogrede, zraven Rožeja dela eden od fantov iz teh zgodb in ko je David (nekoč na tem forumu Daki) pred njim omenil, da je naletel name, je slišal nekaj zgodb in potem seveda ni bil več zlahka prepričan o tem, da so vse z google-om najdene v Vikipediji, kot mislim da še vedno domnevaš ti. In potem se je nekaj ljudi s tega foruma spravilo nanj...
Mogoče pa je to malo tudi zato, ker opazimo - ne le jaz, tudi drugi člani foruma - tudi dobro plat tistih okoli: klik
Correct me if I am wrong, please.
Če bi se dalo upravljati starejše prispevke, bi bila kazala ažurnejša, v mnoge članke vrnjene slike, popravki vnešeni v izvirne članke in s tem vsebina pravilnejša in preglednejša...
Če bi se dalo upravljati starejše prispevke, bi bila kazala ažurnejša, v mnoge članke vrnjene slike, popravki vnešeni v izvirne članke in s tem vsebina pravilnejša in preglednejša...
Re: Kultura prehitevanja
Skratka oz kratek povzetek : Malo več kulture je priporočljivo tudi v vsakdanjem življenju in ne samo pri prehitevanju.
Re: Kultura prehitevanja
Marjan Tomki napisal/-a:Mogoče si je kdo izmislil, ampak ne jaz v tej temi.H2O napisal/-a:Marjan Tomki napisal/-a:Slo Colregs s Spinaker.si (hvala, Marchi)
V teh pravilih ni nikjer omenjena minimalna razdalja med plovili.
Piše samo, da se mora plovilo, ki prehiteva, umakniti s poti plovilu, katerega je dohitelo.
Nikjer pa ne piše, da se mu mora umakniti za 100, ali celo 250 metrov. To ste si gladko izmislili
Ni letelo nate Marjan.
Kdor si je to izmislil, že ve. Ne vem, kaj je hotel doseč s temi iz riti potegnjenimi ciframi, ampak nekdo, ki je to prebral bo naslednjič na morju jebal mater vsem, ki se mu bodo približali na manj, kot sto metrov in jih bo besno podil iz svojega "varnega prostora"
Toliko o strpnosti na morju
Nekdo, ki je prepričan, da vsi, ki se mu približajo na manj kot 100+ metrov posegajo v njegov varni prostor, se pač ves čas počuti ogroženega in mu grejo vsi na kurac
Po svoje se mi taki kar smilijo. Jebeš tak dopust, če se ves čas počutiš ogroženega in si jezen na vse, ki se ti približajo
Re: Kultura prehitevanja
igorb napisal/-a:Malo več kulture je priporočljivo tudi v vsakdanjem življenju in ne samo pri prehitevanju.
Pa malo več strpnosti... in manj nerealnih pričakovanj.
Ker pričakovat, da se ti bodo na morju vsi izogibali na 100+ metrov daleč, je pač nerealno.
Re: Kultura prehitevanja
Se popolnoma strinjam s H2O ojem.Če bi bili vsaj malo bolj strpni in kulturni eden do drugega bi bilo sijajno.Pravi morjeplovci že vedo kako se srečuje in prehiteva .Še enkrat,če bi bili vsi bolj strpni in upoštevali osnovna pravila,ki smo se jih vsi učili pri izpitu bi bilo super.Ampak še vedno je tu ČE....Želim vsem lepo in mirno morje.
- 1stofficer
- Admiral
- Prispevkov: 2760
- Pridružen: Sr Maj 30, 2018 13:14
Re: Kultura prehitevanja
Ce bi bili strpni do nestrpnih, kar naenkrat ne bi blo nobenih problemov vec.
Torej smo koncno nasli magicno formulo
Torej smo koncno nasli magicno formulo
Re: Kultura prehitevanja
Veš v čem je problem? Da ste jadralci (pa ne vsi) zaradi nekaj nestrpnežev in brezobzirnežev jezni na vse ostale
Večina morjeplovcev je obzirnih do drugih in upoštevajo pravila, se pa vedno najdejo tudi brezobzirneži in budale. Ampak jaz sem se s tem pač sprijaznil in ne pustim, da mi pokvarijo dopust. Raje ne grem na dopust, kot da bi se ves čas počutil ogroženega in se jezil na vse okoli sebe, ki mi ne pašejo.
Tega ne počnem zaradi njih, ampak zaradi sebe
To je magična formula
Večina morjeplovcev je obzirnih do drugih in upoštevajo pravila, se pa vedno najdejo tudi brezobzirneži in budale. Ampak jaz sem se s tem pač sprijaznil in ne pustim, da mi pokvarijo dopust. Raje ne grem na dopust, kot da bi se ves čas počutil ogroženega in se jezil na vse okoli sebe, ki mi ne pašejo.
Tega ne počnem zaradi njih, ampak zaradi sebe
To je magična formula
Nazadnje spremenil H2O, dne Pe Jul 15, 2022 13:05, skupaj popravljeno 1 krat.
- Nikola T.
- Admiral
- Prispevkov: 5112
- Pridružen: Ne Nov 29, 2009 21:12
- Kraj: Lj.-Trzin-Izola-Devin
- Kontakt:
Re: Kultura prehitevanja
GRE ZA V VEČINI NASLEDNJE zelo podobne PRIMERE:
- Motorna barka v daljavi se z veliko hitrostjo približuje počasni jadrnici direktno v krmo!
- ko to opazim vedno spremenim smer izven njihove idealne linije na odprto, da se jim umaknem!!!
- V VELIKO PRIMERIH TUDI MOTORNA BARKA SPREMENI SMER in to glej ga zlomka ZOPET MENI DIREKTNO V KRMO !?!??
- ZAKAJ??? ...ko pa sem se odmaknil od njihove idealne smeri !?
- Zakaj mi je potrebno slediti in me nato za povrh še prehiteti čisto blizu ???&%#
Dejansko so tovrstne situacije prepogoste, da bi bile zgolj slučaj !
- Motorna barka v daljavi se z veliko hitrostjo približuje počasni jadrnici direktno v krmo!
- ko to opazim vedno spremenim smer izven njihove idealne linije na odprto, da se jim umaknem!!!
- V VELIKO PRIMERIH TUDI MOTORNA BARKA SPREMENI SMER in to glej ga zlomka ZOPET MENI DIREKTNO V KRMO !?!??
- ZAKAJ??? ...ko pa sem se odmaknil od njihove idealne smeri !?
- Zakaj mi je potrebno slediti in me nato za povrh še prehiteti čisto blizu ???&%#
Dejansko so tovrstne situacije prepogoste, da bi bile zgolj slučaj !
Re: Kultura prehitevanja
Ja Nikola T, zanalašč to počnemo
Pa vsi hlaponarji smo kreteni.
Zadovoljen?
Pa vsi hlaponarji smo kreteni.
Zadovoljen?
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov