Pregled pred nakupom rabljene jadrnice
Moderatorji: moderator2, Marchi, moderator
Re: Pregled pred nakupom rabljene jadrnice
OJLA,
Barka je na Samosu...
hvala vsem.
Bo_4, se ti oglasim na ZS za izposojo vlagomera... kolikor sem gledal, nekaj se da nastavit tudi glede globine meritve...
je pa barka menda že kr nkeja časa zunaj, bi rekel, od sezone.. po zadnjih slikah sodeč, celo pobrušena.. in priravljena za nov sloj AF...
kar se tega tiče.. eni pravijo tik pred vrnitvijo v vodo, drugi pravijo tako.. gledal kar nekaj.. kateri AF je sploh dober, iskreno, nimam pojma..
na gumenjaku ga ne rabim..
in, recimo v ZS, koliko je cena za AF , za 37 feet, če ga daš delat, na ključ, recimo, pri nas ali pa na Hrvaškem... samo za primerjavo...
logistika za Samos, izven sezone, je cca kot bi plaval tja... smo malo maj te zebe, morda..
lp, Dejan
Barka je na Samosu...
hvala vsem.
Bo_4, se ti oglasim na ZS za izposojo vlagomera... kolikor sem gledal, nekaj se da nastavit tudi glede globine meritve...
je pa barka menda že kr nkeja časa zunaj, bi rekel, od sezone.. po zadnjih slikah sodeč, celo pobrušena.. in priravljena za nov sloj AF...
kar se tega tiče.. eni pravijo tik pred vrnitvijo v vodo, drugi pravijo tako.. gledal kar nekaj.. kateri AF je sploh dober, iskreno, nimam pojma..
na gumenjaku ga ne rabim..
in, recimo v ZS, koliko je cena za AF , za 37 feet, če ga daš delat, na ključ, recimo, pri nas ali pa na Hrvaškem... samo za primerjavo...
logistika za Samos, izven sezone, je cca kot bi plaval tja... smo malo maj te zebe, morda..
lp, Dejan
Re: Pregled pred nakupom rabljene jadrnice
dedeha napisal/-a: koliko je cena za AF , za 37 feet, če ga daš delat, na ključ, recimo, pri nas ali pa na Hrvaškem... samo za primerjavo...
cca 1K€; brušenje, AF, cinki na saildrajvu ... + lift dol + poliranje če hočeš
Rabiš cca 10-12kg AFja za dvakrat premazat.
Imaš več vrst AFja, maže se vsako leto ali pa vsaj na dve leti, tako da ni toliko važno da je najdražji, ker ne bo nič dlje odbijal vegetacijo s trupa.
Re: Pregled pred nakupom rabljene jadrnice
Marchi napisal/-a:dedeha napisal/-a: koliko je cena za AF , za 37 feet, če ga daš delat, na ključ, recimo, pri nas ali pa na Hrvaškem... samo za primerjavo...
cca 1K€; brušenje, AF, cinki na saildrajvu ... + lift dol + poliranje če hočeš
Rabiš cca 10-12kg AFja za dvakrat premazat.
Imaš več vrst AFja, maže se vsako leto ali pa vsaj na dve leti, tako da ni toliko važno da je najdražji, ker ne bo nič dlje odbijal vegetacijo s trupa.
hvala Marchi...
iskreno, sem pričakoval da je da dražje..
Re: Pregled pred nakupom rabljene jadrnice
dedeha napisal/-a:Marchi napisal/-a:dedeha napisal/-a: koliko je cena za AF , za 37 feet, če ga daš delat, na ključ, recimo, pri nas ali pa na Hrvaškem... samo za primerjavo...
cca 1K€; brušenje, AF, cinki na saildrajvu ... + lift dol + poliranje če hočeš
Rabiš cca 10-12kg AFja za dvakrat premazat.
Imaš več vrst AFja, maže se vsako leto ali pa vsaj na dve leti, tako da ni toliko važno da je najdražji, ker ne bo nič dlje odbijal vegetacijo s trupa.
hvala Marchi...
iskreno, sem pričakoval da je da dražje..
Ne skrbi, da bi ti kaj preveč denarja ostajalo
Material je cca 300-500€, ostalo pa delo.
To je tarifa na HR in v IT pri zamejcih.
Tisti +lift + poliranje je za doplačilo.
Dokler je barka na kopnem, se zamenja tudi saildrajv olje, če je potrebno. Ta podatek probaj dobiti, kdaj je bilo olje menjano. Glede na letnice, bo treba čez leto, dve menjati tesnilo med trupom in saildrajvom itd. Takrat je dobro na njem tudi narediti generalko. Ni konca
Pred odhodom na dolgo pot, menjat olje in vse filtre na motorju, hladilno tekočino...
To so nujne stvari. Ostalo pa potem sproti po servisni knjižici in nasploh glede na stanje opreme na barki.
- 1stofficer
- Admiral
- Prispevkov: 2760
- Pridružen: Sr Maj 30, 2018 13:14
Re: Pregled pred nakupom rabljene jadrnice
Eno vprasanje.
Je razlog za nakup jadrnice v Grciji nizja cena kot kje drugje ali kaj drugega?
Je razlog za nakup jadrnice v Grciji nizja cena kot kje drugje ali kaj drugega?
Re: Pregled pred nakupom rabljene jadrnice
Pozdravljeni,
pred tremi leti smo tudi sami imeli na Samosu surveyerja, ki je barko zelo dobro pregledal. Cena za pregled cca 1200€. Spodaj Link če komu koristi.
Lep pozdrav
https://www.intyachtsurvey.com/
pred tremi leti smo tudi sami imeli na Samosu surveyerja, ki je barko zelo dobro pregledal. Cena za pregled cca 1200€. Spodaj Link če komu koristi.
Lep pozdrav
https://www.intyachtsurvey.com/
- modro morje
- Viceadmiral
- Prispevkov: 362
- Pridružen: Ne Jan 21, 2018 11:54
- Kraj: Ljubljana - Krk
Re: Pregled pred nakupom rabljene jadrnice
Z zanimanjem sem si ogledal tale testni report na njihovi strani: https://issuu.com/intyachtsurvey/docs/exxstorm81 napisal/-a:https://www.intyachtsurvey.com/
Res v detajle pregledano, kolikor se seveda da pregledat v nekem omejenem času. Večina omenjenih "pomanjkljivosti" je precej lepotne narave in posledica normalne obrabe in nezadržnega procesa propadanja vsega na barki. To mora pač naročnik presodit, koliko so mu posamezne pomanjkljivosti pomembne. Mogoče je dobro imet tak podroben report kot argument za zbijanje cene?
Ko sem jaz kupoval 20 let staro jadrnico, se nisem ravno dobro spoznal, sem pa pregledal kakih 30 stvari, imel sem strokovnjaka za motor, pa sin je šel februarja v vodo gledat podvodni del, vse z odobrenjem vendar brez prisotnosti lastnika. Barke nisem mogel odpeljati na testno vožnjo. Lastniku sem napisal poročilo in navedel mojo oceno stanja. Izpostavil sem nekatere propadle/nedelujoče stvari (propadli akuji, nedelovanje WCja, manjkala celotna kljuka na kabini, nedelujoče Webasto gretje, delno nedelujoča razsvetljava, propadla vodila na nekaterih predalih, poškodovano leseno pohištvo, polomljeni prstani na treh od štirih vinčev, propadla tikovina, itd), kar pač na slikah ni blo predhodno možno videt. Nekatere stvari so se šele po nakupu izkazale za problem (alge v rezervoarju, nedelovanje senzorja za gorivo ter za sladko vodo, pokvarjen senzor za veter, problematična električna napeljava, izrabljene vrvi, puščanje dežja na praktično vseh oknih), vendar ne bi mogel reči, da je prodajalec to namerno prikril. Mogoče so moji argumenti tudi pripomogli, da je prodajalec naposled pristal na mojo predlagano ceno.
Navigare vivere est.
Re: Pregled pred nakupom rabljene jadrnice
1stofficer napisal/-a:Eno vprasanje.
Je razlog za nakup jadrnice v Grciji nizja cena kot kje drugje ali kaj drugega?
razlog je, da je nekako daleč največ barke za ta denar.. razmerje med opremo, ohranjenostjo,... in ceno...
Spremljava barke že več kot leto, tudi v bližini...
Re: Pregled pred nakupom rabljene jadrnice
Hvala Storm1, za ta link.
Modro morje - hvala za izkušnjo, pristop.. nekako v tej smeri tudi načrtujeva, da se pregleda (sedaj bom še ta Survey testni report izkoristil kako pristopiti)...
lp, Dejan
Modro morje - hvala za izkušnjo, pristop.. nekako v tej smeri tudi načrtujeva, da se pregleda (sedaj bom še ta Survey testni report izkoristil kako pristopiti)...
lp, Dejan
- Marjan Tomki
- Admiral
- Prispevkov: 6224
- Pridružen: Sr Nov 03, 2010 21:30
- Kraj: Ljubljana
Re: Pregled pred nakupom rabljene jadrnice
@ Modro morje:rabljene jadrnice
Tedaj kupljeno ima še sedaj in mislim, da je še vedno zadovoljen z njo (čeprav mu je zanjo vmes božiček prinesel marsikaj, med drugim radar, genaker in tako naprej, in otroka sta vmes že tudi odrasla, tako da zdaj tudi že sama jadrata z njo).
Ko je MicTic nekje po 2003 zamenjal Bavario 37 za Bavario 38, ki je bila v Biogradu n.m. v charterju (a iz neznanega razloga ni veliko plula) in jo je zasegla banka zaradi neplačanih obrokov za lizing, nisem bil zraven pri dvigu barke, sva pa šla pred nakupom skupaj skozi vso opremo. Jaz sem našel vse, kar ni delovalo, on je pa ocenil stroške popravila in predlagal odpravo pred nakupom ali znižanje cene. Kolikor se spomnim, mu je uspelo znižati ceno za kar nekaj tisoč €; mogoče se bo pa tudi sam oglasil.modro morje napisal/-a:Z zanimanjem sem si ogledal tale testni report na njihovi strani: https://issuu.com/intyachtsurvey/docs/exxstorm81 napisal/-a:https://www.intyachtsurvey.com/
Res v detajle pregledano, kolikor se seveda da pregledat v nekem omejenem času. Večina omenjenih "pomanjkljivosti" je precej lepotne narave in posledica normalne obrabe in nezadržnega procesa propadanja vsega na barki. To mora pač naročnik presodit, koliko so mu posamezne pomanjkljivosti pomembne. Mogoče je dobro imet tak podroben report kot argument za zbijanje cene?
Ko sem jaz kupoval 20 let staro jadrnico, ...
...
Mogoče so moji argumenti tudi pripomogli, da je prodajalec naposled pristal na mojo predlagano ceno.
Tedaj kupljeno ima še sedaj in mislim, da je še vedno zadovoljen z njo (čeprav mu je zanjo vmes božiček prinesel marsikaj, med drugim radar, genaker in tako naprej, in otroka sta vmes že tudi odrasla, tako da zdaj tudi že sama jadrata z njo).
Correct me if I am wrong, please.
Če bi se dalo upravljati starejše prispevke, bi bila kazala ažurnejša, v mnoge članke vrnjene slike, popravki vnešeni v izvirne članke in s tem vsebina pravilnejša in preglednejša...
Če bi se dalo upravljati starejše prispevke, bi bila kazala ažurnejša, v mnoge članke vrnjene slike, popravki vnešeni v izvirne članke in s tem vsebina pravilnejša in preglednejša...
Re: Pregled pred nakupom rabljene jadrnice
Z banko se je ponavadi lažje pogajat za ceno, ker za razliko od večine lastnikov ni čustveno navezana na barko in se jo hoče čimprej znebit (pa tudi stroškov z njo).
Re: Pregled pred nakupom rabljene jadrnice
modro morje napisal/-a:Z zanimanjem sem si ogledal tale testni report na njihovi strani: https://issuu.com/intyachtsurvey/docs/exxstorm81 napisal/-a:https://www.intyachtsurvey.com/
Res v detajle pregledano, kolikor se seveda da pregledat v nekem omejenem času. Večina omenjenih "pomanjkljivosti" je precej lepotne narave in posledica normalne obrabe in nezadržnega procesa propadanja vsega na barki. To mora pač naročnik presodit, koliko so mu posamezne pomanjkljivosti pomembne. Mogoče je dobro imet tak podroben report kot argument za zbijanje cene?
Ko sem jaz kupoval 20 let staro jadrnico, se nisem ravno dobro spoznal, sem pa pregledal kakih 30 stvari, imel sem strokovnjaka za motor, pa sin je šel februarja v vodo gledat podvodni del, vse z odobrenjem vendar brez prisotnosti lastnika. Barke nisem mogel odpeljati na testno vožnjo. Lastniku sem napisal poročilo in navedel mojo oceno stanja. Izpostavil sem nekatere propadle/nedelujoče stvari (propadli akuji, nedelovanje WCja, manjkala celotna kljuka na kabini, nedelujoče Webasto gretje, delno nedelujoča razsvetljava, propadla vodila na nekaterih predalih, poškodovano leseno pohištvo, polomljeni prstani na treh od štirih vinčev, propadla tikovina, itd), kar pač na slikah ni blo predhodno možno videt. Nekatere stvari so se šele po nakupu izkazale za problem (alge v rezervoarju, nedelovanje senzorja za gorivo ter za sladko vodo, pokvarjen senzor za veter, problematična električna napeljava, izrabljene vrvi, puščanje dežja na praktično vseh oknih), vendar ne bi mogel reči, da je prodajalec to namerno prikril. Mogoče so moji argumenti tudi pripomogli, da je prodajalec naposled pristal na mojo predlagano ceno.
Katera barka je to, če lahko poveš, da je po 20letih tako zmahana?
Re: Pregled pred nakupom rabljene jadrnice
Vsaka barka je po 20 letih tako zmahana, če jo lastnik slabo vzdržuje.
Jaz sem od banke kupil 10 let staro barko, ki je bila še bolj zmahana, ker pač nihče ni skrbel zanjo.
Vanjo sem moral vložit več kot 70 jurjev, da sem jo zrihtal. Pa še zaslužil sem ob prodaji, čeprav nisem skoraj ničesar sam naredil na barki in sem za večino popravil in servisov najel izvajalce
Jaz sem od banke kupil 10 let staro barko, ki je bila še bolj zmahana, ker pač nihče ni skrbel zanjo.
Vanjo sem moral vložit več kot 70 jurjev, da sem jo zrihtal. Pa še zaslužil sem ob prodaji, čeprav nisem skoraj ničesar sam naredil na barki in sem za večino popravil in servisov najel izvajalce
- Marjan Tomki
- Admiral
- Prispevkov: 6224
- Pridružen: Sr Nov 03, 2010 21:30
- Kraj: Ljubljana
Re: Pregled pred nakupom rabljene jadrnice
Se strinjam, in tudi on je to vedel in je mnogo boljši pogajalec od mene. Jaz sem bil uporabljen za to, da če le mogoče že pred tem pogajanjem najdem vse, kar ni bilo v redu in to dokumentiram tako, da o tem ali je ali ni, ne bo nihče razpravljal, on pa je to odlično uporabil.H2O napisal/-a:Z banko se je ponavadi lažje pogajat za ceno, ker za razliko od večine lastnikov ni čustveno navezana na barko in se jo hoče čimprej znebit (pa tudi stroškov z njo).
In kolikor vem sto barko več let tudi ni bilo večjih nepričakovanih stroškov. Kako desetletje po tem pa se je že našlo kaj (recimo težave s krmilom, o čemer pa mislim da je že tekla beseda drugje).
Bil pa sem tudi del posadke, ki je po tem šla barko iskat v začetku marca v Biograd n.m. ob vremenski, ki je za naslednji dan opoldne napovedovala burjo ok 250 km/h v Senju in 33 vozlov (refuli več) v Malem Lošinju.
Načrtovali smo štart z Ista že pred svitom, ker pa je novopečenemu lastniku v pristanišču padla v vodo ena inox cev s tende in jo je bilo treba "stauhati" (morje je imelo 12°C), smo za kako uro ali več zamudili štart in z Ista izpluli s polnimi jadri in 7 vozli hitrosti barke, v zaliv pri Malem Lošinju pa opoldne že prijadrali z močno skrajšanimi (obe rol) in je bil - preden smo prišli v Lošinjski zaliv - kar rokendrol. Ko je MicTic - ki je pred jadrnico imel dva gliserja in mislil, da bo tako varneje, ker še ni imel občutka koliko šibkejši je tu motor - pred zalivom zvil jadra in skušal vpluti v zaliv na motor, je bil najprej problem do konca zrolati genovo, pa tudi med refulom si se pri 3000 obratih pomikal počasi nazaj in na stran (proti svetilniku na desni), med dvema refuloma pa si vsakič priplul le kakih 50 m naprej. Ko pa smo bili enkrat v zalivu, smo tudi že bili tudi nekoliko v zavetju pred burjo in smo lahko spet razvili (še vedno skrajšana) jadra in udobno odjadrali do marine, kjer smo bili prvi gostje tisto leto. Mislim, da Mic-Tic tudi nikoli več ni poskušal iti z jadrnico skozi kak preliv proti podobnemu vetru samo z motorjem.
Potem je bilo treba nekaj dni počakati (tudi tovorne takrat niso plule proti Reki ali iz nje), ampak nam je bilo čisto zanimivo (čeprav je pri privlaki pihalo v sunkih krepko čez 100 km/h). Ko smo čez dan ali dva lahko v še vedno močnem vetru in razposajenem morju odjadrali čez Kvarner, je pa za Kamenjakom veter čisto pojenjal in je pritisnil mraz, tako da sta ostala dva ušla v kabino (barka je že pred nakupom imela Webasto, tako da sta bila udobno na toplem), jaz pa sem na motor priplul do marine v Puli, kjer smo potem prespali. In naslednji dan zjutraj je bila na pomolih poledica...
Nazadnje spremenil Marjan Tomki, dne Pe Jan 06, 2023 11:00, skupaj popravljeno 1 krat.
Correct me if I am wrong, please.
Če bi se dalo upravljati starejše prispevke, bi bila kazala ažurnejša, v mnoge članke vrnjene slike, popravki vnešeni v izvirne članke in s tem vsebina pravilnejša in preglednejša...
Če bi se dalo upravljati starejše prispevke, bi bila kazala ažurnejša, v mnoge članke vrnjene slike, popravki vnešeni v izvirne članke in s tem vsebina pravilnejša in preglednejša...
- modro morje
- Viceadmiral
- Prispevkov: 362
- Pridružen: Ne Jan 21, 2018 11:54
- Kraj: Ljubljana - Krk
Re: Pregled pred nakupom rabljene jadrnice
Barka je Elan 36. Povečano izrabljenost pripisujem dejstvu, da je bila nekaj časa v čarterju (neznano število let, zadnjih pet let pa v privatnem lastništvu). Bi pa nekaj propadajočih stvari pripisal slabi kvaliteti izdelave, torej izdelovalcu, npr.:omas napisal/-a:Katera barka je to, če lahko poveš, da je po 20letih tako zmahana?
puščanje vseh oken, puščanje vode na nekaterih drugih mestih na palubi, razpoke na belem gelcoatu na palubi, luknjice na površini nezapolnjene s poliestrom/vlakni, popokane modre nalepke na kabini, propad tikovine (fake z vezano ploščo), nekvalitetna zvočna izolacija motorja, slabo laminiranje pohištvenih sten na strukturo trupa, uporaba nekvalitetnega tapeciranja sten kabin (odpadanje), slaba površinska zaščita lesenega pohištva (pomanjkljivo lakiranje), uporaba bele/rjave tesnilne mase na spojih plastika/plastika ali plastika/pohištvo, ki se lepi - se ni posušila, slabo prileganje pokrovov predalov v kokpitu (bokaporta), prekomerna izraba platičnih kolesc v škripčevju, propad ležaja krmilnega mehanizma pod stebrom, propadanje električnih instalacij (povečanje upora, slabi kontakti).
Potem so pa tukaj še pomanjkljivosti, ki sicer niso povezane s prekomernim propadanjem: premajhni rezervoarji (voda skupno 220 litrov, gorivo samo 75 litrov), nekvalitetni senzor za nivo vode in goriva, ni originalno vgrajenega sprayhooda, vgradnja primitivnega nosilca verige na premcu z enim samim koleščkom povzroča težave pri dvigu sidra (sidro udari v navijalni mehanizem genove, kolešček moram vsako leto zamenjat zaradi obrabe), nekvalitetna notranja svetila, poddimenzioniran sistem hladilnika, vgradnja slabe razdelilne diode.
Ko barko kupuješ, je treba pač presodit, koliko je zate vredna, ob upoštevanju vseh pomanjkljivosti. Vključno s tistimi, ki jih še nisi odkril pri ogledu. Pa dobro presodit, koliko si pripravljen v prihodnosti še noter vložit, da bo zate sprejemljiva/popolna.
Evo, da sem konkreten: barko sem kupil leta 2018 za 30 jurjev. Prvo leto sem vložil okoli 5 jurjev, nato pa vsako leto za obnovo/nadgradnjo/varnost/redni_servis še okoli 3 jurje. Plus stroški marine/priveza/dajatve. Vzdržujem natančno evidenco stroškov. Zaradi vzdrževanja grem na barko v povprečju 10 x na leto, za en do dva dni. Od nakupa naprej je bila barka v uporabi 6-8 tednov na sezono (plovba poleti). Pozimi je na suhem.
Navigare vivere est.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gosti