Pozdravljeni,
da se malo javim, kaj in kako..
Najprej vsem hvala za vse nasvete in ideje, kaj in kako se sploh lotiti oprem.. hvala Boštjan, za zaupanje in posojo vlagomera...
Torej, vse se je dogajalo prejšnji vikend.. v četrtek popoldan za Budimpešto, pa v petek zjutraj za Samos.. tja preko Rima in Aten...
nazja smao preko Aten,...
v nedeljo zvečer...
Barka je v še boljšem stanju, kot na slikah
, zadnjih 15 let vsako zimo vsaj 6 mesecev na suhem vezu, pokrita s posebno ponjavo, ki jo ščiti pred dežjem... vlage v trupi, tam okoli 1.8%, pa še zvečer prej je šel dež...
ostale malenkosti vse super, motor lepo prede, AF narejen, ... pohištvo nepoškodovano, pozna se, da je bila v privat (in pedantnem) lastništvu...
in tako smo se dogovorili, tudi za ceno, in segli v roko...
a se je začelo... dokumenti, ki so na voljo, sicer izkazujejo plačilo davka ob nakupu, žal pa broker ni uspel pridobit vseh dokumentov, ki bi izkazovali, da barka ni zapustila EU, takoimenovani T2L obrazec... izdati bi ga morala Grška carina... in ni šlo, tega obrazca ne moremo dobiti... vse ostale opcije, v po tednu dni intenzivnega komuniciranja tako z FURS, carino, špediterji (tukaj hvala za namig na Fining v drugi temi, izkazali so se, da res, ne samo da obvladajo, pač pa so izjemno ažurni in natančni z odgovori - malo reklame ne škodi) so odpadle vse opcije, da se barko v EU pripelje brez plačila DDV in pa še carine... skupaj +24.1% zraven...
pol pa postane malo draga...
pa smo si spet segli v roko, in gremo vsak po svoje...
žal ni šlo skozi, je kar malo grenko vse skupaj, priznam.... a je lekcija, in volja ostaja za naprej (a gledamo samo še barke, ki so registrirane v EU..
)
do takrat pa čarterji...
lep pozdrav, Dejan
PS: Samos je lep otok, Pitagora je bil rojen na njem..
lep izlet, kljub vsemu..