Grega295 napisal/-a:Lure napisal/-a:Evo, tudi moj projekt nadgradnje na LFP je skoraj končan. Sem tukaj podokumentiral nadgradnjo:
https://pojalabanda.com/t/predelava-42- ... /12?u=lure
A si vzel te: https://files.gwl.eu/inc/_doc/attach/St ... asheet.pdf ?
Sem bil presenečen, da je višina samo 20,4 cm; torej še manj kot sedanje TAB Motion Pasted.
Ja, točno zato. Odločal sem se ali naročim EVE 304/280Ah celice in jih dam sam paralelno, potem sem se pa raje odločil za te ELERIX dual (v bistvu sta notri 2x 280Ah), ki imajo lepo narejene paralelno povezavo in močan priklop za povezavo v serijo. So nekaj dražje v štartu, pa tudi če bi bilo treba kasneje kakšno menjati je večji strošek, ampak na to ne računam. Upam da me bodo dolgo let služile s pravilno uporabo.
Sicer pa vsem, ki se odločate za LFP in bi res radi zastopili tehnologijo priporočam da si natančno preberete Nordkyn Lithium Batteries članke. Začnite pri najstarejšem in potem po vrsti do najnovejšega. Sem rabil kar nekaj časa, da sem približno zastopil vse zadeve, ampak na koncu sem ugotovil da sem marsikaj iz drugje dobil napačne informacije ali zaključke.
Napisal jih je Eric Bretscher, dr. elektrotehnike, ki je sam zgradil dve barki (jadrnico in motornjaka) in je tudi avtor VRC-200 alternator regulatorja, ki omogoča LFP polnjenje iz alternatorja brez predelave alternatorja (za večino zadnjih modelov bark).