Morjeplovci pozdravljeni
Zanima me kako imate reseno hramba dodatnega goriva kanister na plovilu namrec vsa leta stimalo vse pumpe delale sedaj pa kar zapirajo crpalke na Hr obali Tako, da sedaj so na Ist-u otok ustavili bencinsko pumpo pa nam zelo narobe hodi vse skupaj tank imamo samo 260L ne vem kaj Američani razmišljajo edino ce se bolj malo vozijo. Mogoce malo Cudno vorasanje ali je ok imeti bencinski kanister z gorivom v prostoru kjer je motor namrec tam se ob daljsi vožnji res lepo segreje . Oz kako ste resili ?
hvala za vase odgovore .
ter Vas vse prav lepo pozdravljam .
Hramba rezervene posode z gorivom na plovilu notranji motor.
Moderatorji: moderator2, cibro, moderator
Hramba rezervene posode z gorivom na plovilu notranji motor.
_________________
Lp Fojki
Lp Fojki
Re: Hramba rezervene posode z gorivom na plovilu notranji motor.
Kanister najprej tak da diha, najbolje bencinskega za izvenkrmnega , ki je bolj ploščat in lepše sedi v prostoru in najpomembneje "diha".
Kar se tiče kaj Ameri mislijo :=) lol , ROFL, to da mi živimo in dopustujemo na Balkanu pač ne spreminja razvojnih strategij proizvajalcev. Poglej si večino nove proizvodnje srednje velikih in malih gliserjev- povsod po svetu vključno z EU, večinoma proizvajalci vgrajujejo rezervoarje za cca 10h z max priporočenim motorjem. Izjemoma a res izjemoma ponujajo upgrade na rezervoarju.
Hec je enostaven, manjša teža, več prostora drugje, računalniško načrtovanje...ipd.
Balkan bo pa pač balkan, s svojo majhnostjo malimi ciganijami in z dragim dizlom ipd, črpalke drugje niso vprašanje ker pač so, tako kot marine, privezi itd, seveda vse zopet za denar...in tako smo na začetku debate.
lpp
Kar se tiče kaj Ameri mislijo :=) lol , ROFL, to da mi živimo in dopustujemo na Balkanu pač ne spreminja razvojnih strategij proizvajalcev. Poglej si večino nove proizvodnje srednje velikih in malih gliserjev- povsod po svetu vključno z EU, večinoma proizvajalci vgrajujejo rezervoarje za cca 10h z max priporočenim motorjem. Izjemoma a res izjemoma ponujajo upgrade na rezervoarju.
Hec je enostaven, manjša teža, več prostora drugje, računalniško načrtovanje...ipd.
Balkan bo pa pač balkan, s svojo majhnostjo malimi ciganijami in z dragim dizlom ipd, črpalke drugje niso vprašanje ker pač so, tako kot marine, privezi itd, seveda vse zopet za denar...in tako smo na začetku debate.
lpp
pojdi se z bikom bost!
Re: Hramba rezervene posode z gorivom na plovilu notranji motor.
Kanister najprej tak da diha, najbolje bencinskega za izvenkrmnega , ki je bolj ploščat in lepše sedi v prostoru in najpomembneje "diha".
Pazi s tem dihanjem v motornem prostoru, de ne bo potem kaj počilo.
Ja vem ventilacija motornega prostora pred vžigom motorja, ampak na starejših čolni to ne dela ali je pa že odstranjeno.
Jaz imam diesel v deklarirani 20L kanti v motornem prostoru. Tistih 5l bencina za tender je pa kar lepo v kokpitu na zračnem.
Mato
Re: Hramba rezervene posode z gorivom na plovilu notranji motor.
Sej pol ko odfuka pol palube v zrak se motor čist dober lufta in diha...Bolje bencin v kanti prvezan za ograjo ko pa u motornem prostoru skladiščen.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov