Mercury Verado 600 V12

Novosti, ki se pojavljajo na področju motornih plovil in jadrnic

Moderatorji: moderator2, moderator

UrbanBatic
Kontraadmiral
Prispevkov: 263
Pridružen: Ne Maj 15, 2016 10:24
Kraj: Waj

Mercury Verado 600 V12

OdgovorNapisal/-a UrbanBatic » Pe Feb 12, 2021 16:36

Original stran izdelka.

Youtube predstavitev Mercury Marine

Na hitro:

V12 N/A 7,6 litra (zanimivo brez superchargerja, kot ga imajo manjši Veradi)
2-stopenjski avtomatski menjalnik
Premikajoča peta (motor sam je fiksen, le podvodni del rotira) 45° levo/desno
Kontra-rotacijska propelerja
Uporabniški avatar
pajer1
Admiral
Prispevkov: 5969
Pridružen: Ne Dec 16, 2007 17:39
Kraj: Ljubljana, Marina Umag

Re: Mercury Verado 600 V12

OdgovorNapisal/-a pajer1 » Pe Feb 12, 2021 19:13

.

Dober izvenkrmni motor je črn in Mercury je že od nekdaj črn.

.
pajer 1

Kdor misli, da ne zna molit, naj gre na morje!
polanc
Admiral
Prispevkov: 9291
Pridružen: Če Dec 04, 2008 21:00
Kraj: sevnica

Re: Mercury Verado 600 V12

OdgovorNapisal/-a polanc » Pe Feb 12, 2021 19:26

Sam mora biti res črn od farbe,ne od šmira..sicer je boljš sivca al pa plavkop nabavt.A tale bi drgač potegnu 3 smučarje ven naenkrat?
Uporabniški avatar
Marcel_Mastnak
Admiral
Prispevkov: 4013
Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
Kraj: Celje

Re: Mercury Verado 600 V12

OdgovorNapisal/-a Marcel_Mastnak » Pe Feb 12, 2021 19:51

Polanc pomoje bi jih če ni preveč valov od juga in če so pod 70 kg :lol:
polanc
Admiral
Prispevkov: 9291
Pridružen: Če Dec 04, 2008 21:00
Kraj: sevnica

Re: Mercury Verado 600 V12

OdgovorNapisal/-a polanc » Pe Feb 12, 2021 22:10

O smučanju po podplatih govorimo ..Upam da bi res tudi mal težje dvignu z ustreznimi propi..
SR 290
Admiral
Prispevkov: 4407
Pridružen: Če Avg 02, 2012 17:40

Re: Mercury Verado 600 V12

OdgovorNapisal/-a SR 290 » Pe Feb 12, 2021 22:37

Ta je za počasne barke.
Uporabniški avatar
Marcel_Mastnak
Admiral
Prispevkov: 4013
Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
Kraj: Celje

Re: Mercury Verado 600 V12

OdgovorNapisal/-a Marcel_Mastnak » So Feb 13, 2021 08:18

Sr 290. Sej men se sanja o čem ti govoriš v tem primeru. Ampak če tole obesiš na 8m sulico ne verjamem da bo ravno počasna :lol: bi rekel da čist primerljivo z inboardom s 600ps in duoprop nogo. Je pa vrjetno tud dražji. Men se dopade sam koncept da je le nekdo stopil korak naprej od 50 in več let stare zasnove.
Uporabniški avatar
MareC
Admiral
Prispevkov: 3289
Pridružen: Če Mar 06, 2008 08:20
Kraj: Ljubljana... Otok

Re: Mercury Verado 600 V12

OdgovorNapisal/-a MareC » So Feb 13, 2021 09:02

Marcel_Mastnak napisal/-a:Sr 290. Sej men se sanja o čem ti govoriš v tem primeru. Ampak če tole obesiš na 8m sulico ne verjamem da bo ravno počasna :lol: bi rekel da čist primerljivo z inboardom s 600ps in duoprop nogo. Je pa vrjetno tud dražji. Men se dopade sam koncept da je le nekdo stopil korak naprej od 50 in več let stare zasnove.

teža je dobre pol tone
krma mora biti prekleto močna, da zdrži vse te obremenitve
jaz tud ne razumem kaj govori @SR290
a Seven Marine se pa ni izkazal pri večjih barkah kot dobra alternativa. Sicer ga ni več ampak postavili so pa smernice kam grejo izvenkrmni motorji
v redu je da so pri novei 600-tki umaknili kompresorje in rešili moči z dvema prestavama in seveda povečali kubaturo na 7.6L
Uporabniški avatar
kasaudio
Admiral
Prispevkov: 3950
Pridružen: Po Dec 13, 2010 08:32
Kraj: Ljubljana

Re: Mercury Verado 600 V12

OdgovorNapisal/-a kasaudio » So Feb 13, 2021 20:32

Prestavno razmerje tega 600 konjskega medveda ni ravno tako kot ga imajo "hitra" plovila.
Xilinx Vivado HLx trainee
Uporabniški avatar
AEgir
Admiral
Prispevkov: 5975
Pridružen: Če Okt 04, 2012 20:29

Re: Mercury Verado 600 V12

OdgovorNapisal/-a AEgir » Ne Feb 14, 2021 03:55

Legende so, da so to skupaj dal. Kapo dol. Vedno sem bil bolj rudi fan ampak zdaj ko so rudija dekapitiral, si moram najti nove idole in tole že zgleda v to smer. :D
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
SR 290
Admiral
Prispevkov: 4407
Pridružen: Če Avg 02, 2012 17:40

Re: Mercury Verado 600 V12

OdgovorNapisal/-a SR 290 » Ne Feb 14, 2021 08:44

Ta motor je za počasne gliserje in zasnova pete najbolj odgovarja hitrostim kakršne dosegajo vgrajeni motorji v počitniških barkah z B2 ali B3 nogami. En tak je varčnejši, zmogljivejši, lažji in pobere manj prostora kot dva SB z po 300 konji. Je v bistvu zakompliciran ekvivalent motorjem Seven Marine, ki so menda odšli zaradi šlamparij pri konstrukciji in gradnji. Nekaj celo pišejo špekulacije, da naj bi Penta dobil od merca zajeten šopek dolarjev za ustavitev proizvodnje.
Ta motor ima nekaj posebnosti, ki lahko zmagajo, ali pa ga lahko pokopljejo, če se ne bodo dobro obnesle.
- 12 cilindrov je veliko za na morje.
- peta ni fiksna z motorjem in tudi to je lahko delikatno.
- ima dvostopenjski menjalnik, ki je v preteklosti delal hude glavobole mercu in so celo dosegli, da se je prepovedal na dirkah.
Če bo to delalo bo super in možna je vsaj podvojitev te moči, vgradnja M6 ali M8 pete, ampak mora pa delat.
Uporabniški avatar
Marcel_Mastnak
Admiral
Prispevkov: 4013
Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
Kraj: Celje

Re: Mercury Verado 600 V12

OdgovorNapisal/-a Marcel_Mastnak » Ne Feb 14, 2021 12:21

Js bi rekel da so v njihovem razvojnem oddelku dober postudiral kaj bojo dal kupcu v roke. Njihova zgodovina jim nudi veliko znanja in podatkov da lahko gradijo na njih. Pomoje so ključni elementi narejeni s precejšnjo rezervo. Kot vemo so pri vsakem sklopu šibke točke. Kot je pri klasičnem outboardu ki deluje na meji zmogljivosti vedno problem recimo nosilec med bracketom in motorjem je lahko tu vrtljiva peta kar pa sicer dvomim ker je sigurno togo uležajena in tak sklop ne popusti zlepa. Glede menjalnika ne bom pameten ker ne vem nič. Mi pa deluje zelo robustno in zanimivo.
Uporabniški avatar
Natuzzi
Poročnik korvete
Prispevkov: 56
Pridružen: So Maj 14, 2011 20:41
Kontakt:

Re: Mercury Verado 600 V12

OdgovorNapisal/-a Natuzzi » Po Feb 15, 2021 09:57

Samo, na testnih barkah so z njimi dosegali 60-70 vozlov, na 40+ feet čolnih...ni ravno počasi :D

Cenovno so pa pozicionirani tako, da se odločaš med recimo tremi Yamahami al pa dvema tema (s tem, da ti odpade strošek vzdrževanja in upora še enega motorja).
Slovenia Superyacht Club
Uporabniški avatar
kasaudio
Admiral
Prispevkov: 3950
Pridružen: Po Dec 13, 2010 08:32
Kraj: Ljubljana

Re: Mercury Verado 600 V12

OdgovorNapisal/-a kasaudio » Po Feb 15, 2021 11:23

Samo, na testnih barkah so z njimi dosegali 60-70 vozlov, na 40+ feet čolnih...ni ravno počasi :D


To je pa res. :)
Xilinx Vivado HLx trainee
SR 290
Admiral
Prispevkov: 4407
Pridružen: Če Avg 02, 2012 17:40

Re: Mercury Verado 600 V12

OdgovorNapisal/-a SR 290 » Po Feb 15, 2021 20:23

Natuzzi napisal/-a:Samo, na testnih barkah so z njimi dosegali 60-70 vozlov, na 40+ feet čolnih...ni ravno počasi :D

Cenovno so pa pozicionirani tako, da se odločaš med recimo tremi Yamahami al pa dvema tema (s tem, da ti odpade strošek vzdrževanja in upora še enega motorja).


A ne milj?
40 ft športni V gliserji z dvema vgrajenima 600 hp motorjema in ustrezno površinsko peto letijo med 80 in 90 mph, katamarani pa od 80 in čez 100 mph, v glavnem odvisno od mase gliserja. Tako dolg Donzi in Nortech, ki sta bila skladiščena v Portorožu sta imela po mojem vedenju manjše 525 hp motorje in sta oba letela blizu 90 mph.
Teh 70 mph je bolj reklamnega značaja, ker ti motorji niso temu namenjeni, temveč so za težje barke.
Ko prične letet je že previsoko montiran akumulator en bingel, ki ti totalno zaserje vožnjo in napravi gliser nevaren, tu pa imaš konkretno maso visoko nad krmo.
Potem je tu še duo prop, ki nikoli ni bil namenjen za hitrosti nad 50 mph. Ne rečem, da hitreje ne gre, ampak takrat ni nič od njega.
Pa tudi prestavno razmerje v peti je skupaj z menjalnikom namenjeno dolgotrajnemu pogonu težkih bark z počitniškimi 25-35 mph.



Vprašanje je ali imaš več stroškov vzdrževanja z tremi Yamahami, ali z parom 12 cilindričnih motorjev, ki imajo v splošni praksi nepreizkušeno idejo krmiljenja in duo prop. Menim, da bo z tremi Yamahami manj stroškov servisa.
Bolj kot z drugimi izvenkrmnimi motorji se po moje kosa z večjimi vgradnimi bencinarji in dizli. Ziher vejo kaj delajo, drugače ga ne bi dali na trg, ampak ne vem kako široko nišo ima. Manjši gliserji so lepše vodljivi in dovolj hitri z lahkimi 400 ali 450 hp izvenkrmnimi, večjim gliserjem se pa ar kil plus minus ne pozna na porabi in jim bolj odgovarjajo dizli. Ima torej omejenio nišo neke velikosti in namena uporabe in ker lastniki Mercurija tako ali drugače peljejo navtiko po vnaprej načrtovani poti, bo zanimivo videt kateri tip gliserjev bo naenkrat najbolj IN.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gosti