Suzuki predstavil prenovljen 115-140km model. Novost ki mene navdušuje je kompletna digitalna povezava in nič več zajlic v čolnih 5,5m-6m. Ko enkrat probaš digitalno komando vidiš da je to prihodnost. Bravo Suzuki!
https://suzuki-marine.si/2020/11/08/suz ... -in-140bg/
Suzuki DF115BG IN 140BG
Moderatorji: moderator2, moderator
Re: Suzuki DF115BG IN 140BG
So pravilno napisali, da so naredili prvi mid-range štiritaktni motor na fly by wire.
Zakaj pa je zmanjkalo idej za vgrajen steering?
Zakaj pa je zmanjkalo idej za vgrajen steering?
Xilinx Vivado HLx trainee
Re: Suzuki DF115BG IN 140BG
Lansko leto sem imel možnost preizkusiti ta sistem na Suzuki 300,pa nisem bil preveč navdušen. Ročka je zelo občutljiva, samo malo ruknes in močno doda plin, kar zna biti zelo nevarno. Pri valovitem morju težko malo dodaš ali odzames plin, ker je preveč občutljivo. Ko ugasnes motor in nekdo ponesreči premakne ročko za plin ,pri vžigu neves v kateri poziciji je, ker ni občutljivega prehoda med prestavami kot pri zajeli. Na displeju kaže pozicijo menjalnika preden si ugasni motor. Sem se zafarkavu 10 minut, da sem vžgal motor, skoz je kazal Neutral, pa vseeno kam si prestavil rocko, ob hitrem spremembi vetra na sidru zna bit nevarno, sploh če nimaš dolgo tega sistema. To so moje izkušnje z tem sistemom.
morje, morje...
Re: Suzuki DF115BG IN 140BG
Zelo podobne so moje izkušnje na testni vožnji Saxdorja, opremljenega z outboard 175 V6 mercom. Sam koncept se meni zdi sicer super, preko gumba lahko dodajaš/odvzemaš obrate v malih dozah, kar je pri bolj "dolgih" pogonih zelo dobrodošlo. Jaz moram pri svojem čolnu kjer so zajle s pestjo po malem bockat ročico da dosežem ustrezne obrate. Ma pa etec dobro rešitev za ta problem...
Definitivno pa je smotano da pri teh novih fly by wire ne veš kje si, dokler ni motor prižgan in se premikaš. V bistvu manjka release gumb, da sploh lahko ročko premakneš. Težišče ročke pa bi po mojem mnenju moralo biti proti nevtrali. Je pa zgolj testna vožnja premalo da bi detajlno spoznal ta sistem.
Definitivno pa je smotano da pri teh novih fly by wire ne veš kje si, dokler ni motor prižgan in se premikaš. V bistvu manjka release gumb, da sploh lahko ročko premakneš. Težišče ročke pa bi po mojem mnenju moralo biti proti nevtrali. Je pa zgolj testna vožnja premalo da bi detajlno spoznal ta sistem.
Xilinx Vivado HLx trainee
Re: Suzuki DF115BG IN 140BG
Tudi sam nimam nekih velikih izkušenj a mislim da je sistem pametno naravnan k težnji v nevtralni poziciji. Torej ročko imaš lahko na full gas in ko prižgeš motor bo v leru. Naj me kdo popravi če se motim nisem nikoli sam tole probal. Drugače pa je meni glih doziranje in prestavljanje pri teh sistemih zakon.
Re: Suzuki DF115BG IN 140BG
Motor ne vžge čeprav na displeju kaže N, moraš po občutku najti N pozicijo in vsakič dat kontakt in pritisnite gumb za vžig. Smo se vozili 6 dni in se je 5 x zgodilo, da smo pri počasni vožnji malo ruknil ročko po nesreči in je močno dodal plin in je kar nevarno. Mogoče ima drug proizvajalec drugačne rešitve, samo ta sistem morajo izboljšat. Jaz osebno bi imel rajši zajle.
morje, morje...
-
- Naddesetnik
- Prispevkov: 9
- Pridružen: To Maj 17, 2016 12:54
Re: Suzuki DF115BG IN 140BG
Jaz imam Suzukija z digitalno komando. Na ročici se da nastavljati trdota. Tudi meni je bilo prelahko in sem si nastavil na trše. Pri starem čolnu z zajlami so mi vedno obrati padali in sem moral dodajati gas na ročici. Pri digitalni komandi se mi to ne dogaja.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gosti