Alfadan 654 izvenkrmnik l4 z večjo kubikažo

Novosti, ki se pojavljajo na področju motornih plovil in jadrnic

Moderatorji: moderator2, moderator

Uporabniški avatar
AEgir
Admiral
Prispevkov: 5980
Pridružen: Če Okt 04, 2012 20:29

Re: Alfadan 654 izvenkrmnik l4 z večjo kubikažo

OdgovorNapisal/-a AEgir » To Nov 16, 2021 23:19

Poleg vsega pa je na spletni strani že od začetka tale AFLADAN, nevem a je to nalašč zajebancija al kaj, to še če je indijski scam
, bi prej ko slej skužili kako bedno zgleda če maš tako kolosalno raco na spletni strani. Kot bi na spletni strani ferrarija našel nekje Farafari. TFQ.

Slika
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
UrbanBatic
Kontraadmiral
Prispevkov: 263
Pridružen: Ne Maj 15, 2016 10:24
Kraj: Waj

Re: Alfadan 654 izvenkrmnik l4 z večjo kubikažo

OdgovorNapisal/-a UrbanBatic » Po Nov 22, 2021 12:55

AEgir napisal/-a:Ludi amerikanac s tem kar je v naslovu ne more uspet ker to ni izvedljivo. Problem ni sekundarna neuravnovešenost, to se rešuje s kontra utežmi, problem je, da je na ojnici sila okoli 5x večja kot pri motorju v GP ducatiju, ki ima zelo na nož sile zračunane.

To kar te trdijo je skregano z realnostjo kompletno. Na prvi strani spodaj med vrsticami tudi piše točno to.

Sam mislim, da je bolj problematično tisto, kar je zapisal SR v prvem postu: samo plasiranje na trg (če do izdelave sploh pride), razpoznavnost branda pred velikani v industriji, servisna mreža in zaloga v razvoju na temu bloku in pa peti.

Glede sil na ojnici pa ne vem kje bi relavantne podatke tega motorja sploh dobil. Če upališ kak preračun, ga z veseljem pogledam in se kaj novega naučim. Sploh v primerjavi z GP motorjem. :o

Bo pa vsekakor M600 V12 in kak odgovor/update XTOja od Yamahe težko tehnološko prekositi z njihovega položaja.

Na pompozne grafične primerjave se pač nima smisla obregati. To je menda jasno. :D Vsak proizvajalec ima pod predstavitvijo motorja še grafe z 'neimanovano konkurenco' in kako je najboljši, tišji, manj porabi,... seveda brez označb na x in y aksah. 8) Apple scena pri CPUjih
Uporabniški avatar
AEgir
Admiral
Prispevkov: 5980
Pridružen: Če Okt 04, 2012 20:29

Re: Alfadan 654 izvenkrmnik l4 z večjo kubikažo

OdgovorNapisal/-a AEgir » Po Nov 22, 2021 13:58

Gre za to da kinetična energija bata ne glede na bore/stroke, ki bi bil zadosti velik za 1.8L cilinder pri 5500 rpm tako velika, da je ni ojnice pod soncem, ki bi bila zmožna pospešit in zbremzat na nulo tak bat 183x v eni sekundi.

To je tako skregano z realnostjo da je boleče. Na linku, ki sem ga objavil so razložene stvari.

To je tudi razlog, da se ne gre v smer velikih batov, ampak malih. (Merc v12)

Cbr 250 rr (62,5ccm/cyl) se obrne na 19000rpm, cbr 1000 rr (250ccm/cyl) na 13000rpm. Porsche 968 (750ccm/cyl) 6600rpm.

Na kolk mislš da se v tem razmerju obrne 1,8L/cyl?

Alfadan je nateg.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
UrbanBatic
Kontraadmiral
Prispevkov: 263
Pridružen: Ne Maj 15, 2016 10:24
Kraj: Waj

Re: Alfadan 654 izvenkrmnik l4 z večjo kubikažo

OdgovorNapisal/-a UrbanBatic » Po Nov 22, 2021 15:15

AEgir napisal/-a:Gre za to da kinetična energija bata ne glede na bore/stroke, ki bi bil zadosti velik za 1.8L cilinder pri 5500 rpm tako velika, da je ni ojnice pod soncem, ki bi bila zmožna pospešit in zbremzat na nulo tak bat 183x v eni sekundi.

To je tako skregano z realnostjo da je boleče. Na linku, ki sem ga objavil so razložene stvari.

To je tudi razlog, da se ne gre v smer velikih batov, ampak malih. (Merc v12) Cbr 250 rr se obrne na 19000rpm, cbr 1000 rr pa na 13000.

Alfadan je nateg.

Če še kdo bere ta thread za pojasnilo: prostornina Alfadana naj bi bila 7,5L. Od tu zgoraj AEgirovih dobre 1,8L na cilinder.

Predstavljen naj bi bil Q1 2024. Do takrat bodo najbrž tudi kakšne nove smernice za izpusti s smeri EPA dane v veljavo in bodo tudi drugi igralci posodobili tehniko z MPI na (/in) DI (Yamaha se mi zdi pri XTO že ima DI), Freevalve (bi imel Alfadan), prechamber (na cesti bo to prvi z Maseratijevim MC20 - brez F1 in LMP) itd.
Tu se mi spet od SR besede ponovijo kako proizvajalci najbrž enostavno niso primorani posodabljati motorjev z novejšimi tehnologijami. Merc predstavja kot feature različen tajming vžiga glede na območje obratov (5. stran). :lol: Sicer so pa s peto šli svojo pot.

Zanimivo bi bilo pridobiti podatke koliko dejansko je teža Alfadanovega bata in malo poračunati za boljši vpogled in primerjavo. Se za GP bike ve koliko so teže batov in ostalih komponent? S tega aspekta je po AEgirovih besedah motor sfaljen, vendar bi vsaj tehniko PU malo potnisnil naprej.
Uporabniški avatar
AEgir
Admiral
Prispevkov: 5980
Pridružen: Če Okt 04, 2012 20:29

Re: Alfadan 654 izvenkrmnik l4 z večjo kubikažo

OdgovorNapisal/-a AEgir » Po Nov 22, 2021 15:31

Ni sfaljen. Ni mogoč. 1.8L cilinder z wot 5500rpm, bo bate fuknil ven k haubica. Tko osnovne teorije ni za tem mopedom. Sicer pa bo čas pokazal kam pes taco moli.

Jaz razvijam (bolj stagniram ker sem len) že ene 6-7 let svoj 3019ccm 4cyl motor iz raznih delov različnih avtomobilov in sem kr nekaj časa posvetil razumevanju 4cyl motorjev večjih kubikaž. Ta alfadan je daleč stran od razumnega. Tako daleč da je grozljivo.

Novejše tehnologije majo svoje felerje tudi, tko da te freevalve in celo DI ki je že uveljavljen, imajo tudi ''the dark side'' ki pa se navadno zamolči. Ko tehtaš med vsem je neko pravo razmerje težje najti kot se morda zdi na prvi pogled.

tole je moj 104,5mm pet project. Upam da zarohni enkrat. :)

https://youtube.com/shorts/DVy8UWAIn64?feature=share
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
SR 290
Admiral
Prispevkov: 4416
Pridružen: Če Avg 02, 2012 17:40

Re: Alfadan 654 izvenkrmnik l4 z večjo kubikažo

OdgovorNapisal/-a SR 290 » Po Nov 22, 2021 16:28

Če preživi take vrtljaje, bo pa problem z klenkanjem in bo moral biti hudo zalit, ali pa imet kompresijo kot stari fičko, oboje pa pomeni porabo, da te kap, prvo pa še kratko življensko dobo, ker bo "hladilni" bencin spiral oljni film.
Uporabniški avatar
AEgir
Admiral
Prispevkov: 5980
Pridružen: Če Okt 04, 2012 20:29

Re: Alfadan 654 izvenkrmnik l4 z večjo kubikažo

OdgovorNapisal/-a AEgir » Po Nov 22, 2021 17:37

Eno dobro primerjavo sem slišal okol tega, to je prbližn tko kot če daš bokserju na vsako roko namesto rokavic bowling kugle.

Pač različni ljudje/bokserji različno hitro boksajo odvisno od ojnic in batov oziroma rok in peščic. Če kateremu koli obesiš gor bowling kugle dobiš pa alfadan bokserja.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Uporabniški avatar
Marcel_Mastnak
Admiral
Prispevkov: 4013
Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
Kraj: Celje

Re: Alfadan 654 izvenkrmnik l4 z večjo kubikažo

OdgovorNapisal/-a Marcel_Mastnak » Po Nov 22, 2021 18:31

3.0 na 4 cyl je zgornja meja. 1.4-2.0 bi js reko da so najbolj žleht 4cilinderci. Porsche je imel v944 en motor 3.0 4 cyl in je bil baje dokaj len za 3.0 in zelo grob glede zvoka in vibracij.

Iz 1.4 16v vw motorja recimo ki ima skoraj 1:1 bore:stroke razmerje se da stisnit nekje 240ps brez tlačilke. Men se to zdi dober rezultat. V 90-ih so tud pri audi 80(competition) ki je bil za dirke dtm in je imel mlin 2.0 16v dobli ven dobrih 300ps na atmosfercu. Govorim o VAG grupi ker drugih pač ne poznam. Hočem pa povedat da je nesmiselno v teh časih gradit take mline kot je tale ker se ve da atmosferc je mimo. In velike kubiture tud(za rajo). Če se je dalo pred 30 in več leti izvleči take rezultate gre danes to skor za komercijalno rabo lahko. Sam tlačilko dodaš in izboljšaš materjale in še bolj uravnovesiš da ni uničujočih vibracij in gremo…. Bmw S1000rr ima že lep čas 200+ps na 1000ccm. Brez turbine. In še bi se kak duče našel ipd.
Uporabniški avatar
AEgir
Admiral
Prispevkov: 5980
Pridružen: Če Okt 04, 2012 20:29

Re: Alfadan 654 izvenkrmnik l4 z večjo kubikažo

OdgovorNapisal/-a AEgir » Po Nov 22, 2021 20:13

porhan 3l je super motor drgač, zelo dodelan. Manjka mu samo pospešeno predihavanje. Zato sem mu jaz omislil efr 7670. Porn. :)
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Uporabniški avatar
Marcel_Mastnak
Admiral
Prispevkov: 4013
Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
Kraj: Celje

Re: Alfadan 654 izvenkrmnik l4 z večjo kubikažo

OdgovorNapisal/-a Marcel_Mastnak » Po Nov 22, 2021 20:51

Ni glih doživel neke slave da bi ga posledično dolgo gradili in da bi ga še kdo naredil. Sej ne da je slab. Ampak na 3l je 6cyl zakon. Na 2-2.5l pa 5cyl
UrbanBatic
Kontraadmiral
Prispevkov: 263
Pridružen: Ne Maj 15, 2016 10:24
Kraj: Waj

Re: Alfadan 654 izvenkrmnik l4 z večjo kubikažo

OdgovorNapisal/-a UrbanBatic » To Nov 23, 2021 02:22

Marcel_Mastnak napisal/-a:Hočem pa povedat da je nesmiselno v teh časih gradit take mline kot je tale ker se ve da atmosferc je mimo. In velike kubiture tud(za rajo). Če se je dalo pred 30 in več leti izvleči take rezultate gre danes to skor za komercijalno rabo lahko. Sam tlačilko dodaš in izboljšaš materjale in še bolj uravnovesiš da ni uničujočih vibracij in gremo… .

Atmosferci so lahko mimo, vendar zakaj je šel Verado praktično nazaj s S/C na N/A? Tako z 600V12 kot 300V8 :? Medtem 350 in 400 ostajata l6 2.6 S/C. Material za izdelat in preživet razna puhala so ziher, a nekaj jih žene nazaj.

Marcel_Mastnak napisal/-a: Bmw S1000rr ima že lep čas 200+ps na 1000ccm. Brez turbine. In še bi se kak duče našel ipd.

Cestaki z njihovimi visokimi obrati in nizkim navorom nimajo ravno kaj iskati s komercalnimi outboardi v isti debati. :P konjev že naredijo, a le po zaslugi visokih obratov.
Uporabniški avatar
AEgir
Admiral
Prispevkov: 5980
Pridružen: Če Okt 04, 2012 20:29

Re: Alfadan 654 izvenkrmnik l4 z večjo kubikažo

OdgovorNapisal/-a AEgir » To Nov 23, 2021 02:53

Nizek navor pri visokih obratih je večji navor kot visok navor pri nizkih obratih. ;)

Vodni mlin s solidnim premerom in pretokom recimo ima 3500Nm navora pri 10rpm.
Prej omenjena CBR 250 RR ima pa 23 Nm pri 10500rpm.

Kaj misiš kaj ima več navora, mlin ali cbr-ka?
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Uporabniški avatar
Marcel_Mastnak
Admiral
Prispevkov: 4013
Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
Kraj: Celje

Re: Alfadan 654 izvenkrmnik l4 z večjo kubikažo

OdgovorNapisal/-a Marcel_Mastnak » To Nov 23, 2021 08:26

Ko imaš enkrat obrate lahko uporabiš prenos in števila se dramatično spremenijo. Aegir js nism omenjal honde ker nisem njihov fan :lol: .
Uporabil sem nekaj radikalnih tipov motorjev samo zato da se ve v katero smer se najbi razvijalo in gledalo. Vem pa da to niso motorji ki bi dolgo dajali veselje na gladini….
V12 je N/A zato ker za tistih 600 ps ima zaenkrat dovolj pljuč. Ko bojo pa hotli naredit na pamet rečem 850ps iz tega bloka bojo pa dodali tlačilko in zamenjali bate, ojnice, odmične in ecu in bo rezultat tu. Za njih poceni, za kupca pa ravno ne. Ampak tisti ki lahko, bo dal. Kot vedno.
Uporabniški avatar
AEgir
Admiral
Prispevkov: 5980
Pridružen: Če Okt 04, 2012 20:29

Re: Alfadan 654 izvenkrmnik l4 z večjo kubikažo

OdgovorNapisal/-a AEgir » To Nov 23, 2021 09:20

Sem bolj mislil na urbanov zadnji odstavek pri odgovoru. :) Jaz sem fan vsega kar regla, sicer različno ampak hondasaki ni švoh načeloma. Sploh 250 pri okoli 20k rpm zveni k F1 z odprtim rorom.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
UrbanBatic
Kontraadmiral
Prispevkov: 263
Pridružen: Ne Maj 15, 2016 10:24
Kraj: Waj

Re: Alfadan 654 izvenkrmnik l4 z večjo kubikažo

OdgovorNapisal/-a UrbanBatic » To Nov 23, 2021 10:07

AEgir napisal/-a:Sem bolj mislil na urbanov zadnji odstavek pri odgovoru. :) Jaz sem fan vsega kar regla, sicer različno ampak hondasaki ni švoh načeloma. Sploh 250 pri okoli 20k rpm zveni k F1 z odprtim rorom.

Ja, s TC ga itak užene za večkratnik, kar pa tak motor še vedno niti približno ne naredi primeren za ta tip uporabe. Ne razumem kaj hočeš povedati. Navor je navor.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost