Alfadan 654 izvenkrmnik l4 z večjo kubikažo
Moderatorji: moderator2, moderator
-
- Kontraadmiral
- Prispevkov: 264
- Pridružen: Ne Maj 15, 2016 10:24
- Kraj: Waj
Alfadan 654 izvenkrmnik l4 z večjo kubikažo
Še ena 'novejša' stvar iz US, projektirana (bi rekel delana, ampak ni še) za njihove potrebe. Trenutno se še iščejo norci/investitorji. Sodelujejo tudi z Mahle Powertrain oddelkom. Zadeva se torej premika, ni pa še izpiljeno za na trak.
Pri nas se ta močnejši rang outboardov ne prime toliko. Kakorkoli, gre za večji linijski 4-cilindraš, ki naj bi dobro odpravil sekundarni inbalance. To jim omogoča na l4 platformi tudi večji range obratov, kar je (bil) glavni problem. Serijski linijski 4 se vsi zaključijo pod 3 litri prostornine in gre potem na več cilindrov. Običajno V6, V8 in Merc V12. Tu naj bi predvsem pridobili pri manj premikajočih se delov v motorju itd... morda jim pa use preboj med velike. Ali pa v društvo poleg 7marine.
Če koga zanima več: https://www.alfadan.com/ in hoče investirati v projekt https://www.startengine.com/alfadan
FAQ videji v ENG
Pri nas se ta močnejši rang outboardov ne prime toliko. Kakorkoli, gre za večji linijski 4-cilindraš, ki naj bi dobro odpravil sekundarni inbalance. To jim omogoča na l4 platformi tudi večji range obratov, kar je (bil) glavni problem. Serijski linijski 4 se vsi zaključijo pod 3 litri prostornine in gre potem na več cilindrov. Običajno V6, V8 in Merc V12. Tu naj bi predvsem pridobili pri manj premikajočih se delov v motorju itd... morda jim pa use preboj med velike. Ali pa v društvo poleg 7marine.
Če koga zanima več: https://www.alfadan.com/ in hoče investirati v projekt https://www.startengine.com/alfadan
FAQ videji v ENG
Re: Alfadan 654 izvenkrmnik l4 z večjo kubikažo
Če jim uspe priti na trg jih bo kasneje Mercury požrl na servisu. Ta veliki so si razdelili trg in novi investitor bi moral vložiti desetine mio v marketing, zagonske težave, ter servisno prodajno mrežo, da se prebijejo ven. V tem času jih bodo stari borci trikrat prehiteli, saj bi že sedaj lahko vrgli na trg mnogo učinkovitejše motorje pa jih ne, ker jim ni treba.
Ne verjamem, da se lahko velik 4 cilinderski bolj vrti od 6 ali 8 cilindraša z isto močno, ali kubaturo. Če že, je pa iskoristek zanič, ker bo nekje zagotovo zaklenkalo in je treba spustit kompresijo, ali pa dodat več goriva v zmes.
Ne verjamem, da se lahko velik 4 cilinderski bolj vrti od 6 ali 8 cilindraša z isto močno, ali kubaturo. Če že, je pa iskoristek zanič, ker bo nekje zagotovo zaklenkalo in je treba spustit kompresijo, ali pa dodat več goriva v zmes.
Re: Alfadan 654 izvenkrmnik l4 z večjo kubikažo
Ta motor je bullshit. Z obstoječimi materiali je to čistokrvni no-go.
To je nekje na nivoju onega sharrow propelerja. Nateg.
To je nekje na nivoju onega sharrow propelerja. Nateg.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
- SebastjanM
- Admiral
- Prispevkov: 639
- Pridružen: Po Maj 22, 2017 15:16
- Kraj: Celje
Re: Alfadan 654 izvenkrmnik l4 z večjo kubikažo
Jst bi si pa želel zvezda motor tam zadaj. Štir cilinderc bi bil pa za ajnlaser
Re: Alfadan 654 izvenkrmnik l4 z večjo kubikažo
Me zanima kaj hočejo s temi bs projekti narest. Verjetno samo za denar naivnežem pobirat.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Re: Alfadan 654 izvenkrmnik l4 z večjo kubikažo
https://www.musclecardiy.com/performanc ... e-engines/
Tlele je dobra razlaga zakaj ta mašina ne gre skozi. To bi šlo do ene 2000rpm pol naprej so pa sile prevelike.
Tlele je dobra razlaga zakaj ta mašina ne gre skozi. To bi šlo do ene 2000rpm pol naprej so pa sile prevelike.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Re: Alfadan 654 izvenkrmnik l4 z večjo kubikažo
Teoretično bi bil prava stvar Wankel. Majhna masa pa rad se vrti. Si predstavljate dva rotorja po 300 kubikov na krmi?
-
- Kontraadmiral
- Prispevkov: 264
- Pridružen: Ne Maj 15, 2016 10:24
- Kraj: Waj
Re: Alfadan 654 izvenkrmnik l4 z večjo kubikažo
Zummel napisal/-a:Teoretično bi bil prava stvar Wankel. Majhna masa pa rad se vrti. Si predstavljate dva rotorja po 300 kubikov na krmi?
Ne vem, če se lahko primerja po navoru z Ottom v nižjih in srednjih obratih (izglisiranje). Na visokih je pa kot namakalni sistem.
Re: Alfadan 654 izvenkrmnik l4 z večjo kubikažo
1,3 literska Mazda je imela 314Nm navora (pri 5000 vrtljajih). Pa 280 konjev.
Re: Alfadan 654 izvenkrmnik l4 z večjo kubikažo
Pa pila je ko žolna in dvomim, da bi to držalo primerljivo dolgo v primerjavi z klasičnimi motorji. Že v avtih je bila trajnost problem, tu je pa vedno vsaj 2/3 plina in ne vem, če bi tesnila zdržala več kot kak dopust. Bi, ampak ob nori porabi.
In navora mora imet dovolj že pri nizkih vrtljajih, da prilezeš iz vode.
Vsekakor bi pa to bila fantazija za lahke gliserje z izvenkrmnim pogonom, če bi se ga dalo pripravit, da dolgo dela in malo pije.
In navora mora imet dovolj že pri nizkih vrtljajih, da prilezeš iz vode.
Vsekakor bi pa to bila fantazija za lahke gliserje z izvenkrmnim pogonom, če bi se ga dalo pripravit, da dolgo dela in malo pije.
-
- Kontraadmiral
- Prispevkov: 264
- Pridružen: Ne Maj 15, 2016 10:24
- Kraj: Waj
Re: Alfadan 654 izvenkrmnik l4 z večjo kubikažo
SR 290 napisal/-a:Vsekakor bi pa to bila fantazija za lahke gliserje z izvenkrmnim pogonom, če bi se ga dalo pripravit, da dolgo dela in malo pije.
In ob velikih ČEjih smo spet pri majhnem nišnem trgu pa ekonomiki, ki ne pije bencina. Z ludimi Amerikanci ima večjo možnost uspeha original motor te teme.
Zummel napisal/-a:1,3 literska Mazda je imela 314Nm navora (pri 5000 vrtljajih). Pa 280 konjev.
Dodaj še, da je ta motor najbrž turbo polnjen (najbrž si imel v mislih Renesisa) in imamo že nominacijo za najbolj nezanesljiv motor na vodi. Če pa ne turbo, gre najbrž za čip 240hp verzije, kar pomeni nekaj optimizacije zmesi, ziher pa še večjo porabo.
Na vodi je za veliko večino na prvem mestu vzdržljivost, navor in zmožnost daljšega delovanja na srednjih/visokih obratih, šele nato pa peak performansa/navitost. Zato tudi ne vem, če obstaja kak serijski N/A Otto outboard s kompresijo večjo od 10,5:1, velika večina pa je ziher pod 10:1. Kolikor pa je lažji Wankel, toliko več bencina bi rabil jemat sabo, da bi imel kaj dometa. Za moje pojme dokler se ne bodo šli večjega razvoja T/C ali S/C (Verado izvzet, pa ne vem kako se odnese) tudi za srednje outboarde, bo še vedno veljalo: there is no replacement for displacement in to v Otto režimu.
Re: Alfadan 654 izvenkrmnik l4 z večjo kubikažo
Evinrude je z wanklom dirkal. Očitno pa ni primeren za široko uporabo. Je pa lepa (zimska) tema.
-
- Kontraadmiral
- Prispevkov: 264
- Pridružen: Ne Maj 15, 2016 10:24
- Kraj: Waj
Re: Alfadan 654 izvenkrmnik l4 z večjo kubikažo
Zummel napisal/-a:Evinrude je z wanklom dirkal. Očitno pa ni primeren za široko uporabo. Je pa lepa (zimska) tema.
Je bolj nišna zadeva. Se pa v US pri Liquid Pistonu že kar nekaj časa ukvarjajo z razvojem. Malo zgodovine in njihovega razvoja. Vsekakor zanimiva stvar. https://youtu.be/I3pNcf0pm3g
Re: Alfadan 654 izvenkrmnik l4 z večjo kubikažo
Volvo Penta ima LS motorje z kompersijo vsaj 10,7. Kar nekaj je ponudnikov mariniziranih LS motorjev, npr Ilmor, Kodiak Marine, Marine Power...
Volvo je npr. z višjim prestavnim razmerjem v peti dosegel boljše navore ob enakih rpm propelerja kot jih dosegajo mercovi bigg blocki, Ilmor je pa itak iznad mercovega ranga.
Volvo je npr. z višjim prestavnim razmerjem v peti dosegel boljše navore ob enakih rpm propelerja kot jih dosegajo mercovi bigg blocki, Ilmor je pa itak iznad mercovega ranga.
Re: Alfadan 654 izvenkrmnik l4 z večjo kubikažo
Ludi amerikanac s tem kar je v naslovu ne more uspet ker to ni izvedljivo. Problem ni sekundarna neuravnovešenost, to se rešuje s kontra utežmi, problem je, da je na ojnici sila okoli 5x večja kot pri motorju v GP ducatiju, ki ima zelo na nož sile zračunane.
To kar te trdijo je skregano z realnostjo kompletno. Na prvi strani spodaj med vrsticami tudi piše točno to.
Vankl je pa super motor sam nikoli ne bodo zrihtal teh tesnil na rotorjih tako kot je treba ker je pač po dizajnu tko da jih radira. Poleg tega je bolj umazan kot otto, zato mu pri trenutnem zelenem nazi režimu slabo kaže.
Dejansko je merkl v12 zmaga.
To kar te trdijo je skregano z realnostjo kompletno. Na prvi strani spodaj med vrsticami tudi piše točno to.
Vankl je pa super motor sam nikoli ne bodo zrihtal teh tesnil na rotorjih tako kot je treba ker je pač po dizajnu tko da jih radira. Poleg tega je bolj umazan kot otto, zato mu pri trenutnem zelenem nazi režimu slabo kaže.
Dejansko je merkl v12 zmaga.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gosta