Alfadan 654 izvenkrmnik l4 z večjo kubikažo
Moderatorji: moderator2, moderator
Re: Alfadan 654 izvenkrmnik l4 z večjo kubikažo
Je pa ni.
Ker so vedno v igri prenosi je primerjat številke navora kot nek face value brezveze ker je podobno kot če primerjaš ampere, ne upoštevaš pa voltov.
Obrati so kot volti pri elektriki.
1000A pri 400V je 400kw,
1000A pri 12V je pa 12Kw.
Splošna folklora je da majo dizli več navora kot bencinarji, kar v 90%+ primerov ni res. Ponavadi imajo bistveno manj navora. Edino kar je je to, da je pri nizkih obratih pri dizlih krivulja navora bolj pisana na kožo speljevanju in vleki pri nizki hitrosti. Ne pomeni pa to da ima motor več navora, manj ga ima. Ta del večini ljudi ni jasen.
Ker so vedno v igri prenosi je primerjat številke navora kot nek face value brezveze ker je podobno kot če primerjaš ampere, ne upoštevaš pa voltov.
Obrati so kot volti pri elektriki.
1000A pri 400V je 400kw,
1000A pri 12V je pa 12Kw.
Splošna folklora je da majo dizli več navora kot bencinarji, kar v 90%+ primerov ni res. Ponavadi imajo bistveno manj navora. Edino kar je je to, da je pri nizkih obratih pri dizlih krivulja navora bolj pisana na kožo speljevanju in vleki pri nizki hitrosti. Ne pomeni pa to da ima motor več navora, manj ga ima. Ta del večini ljudi ni jasen.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
-
- Kontraadmiral
- Prispevkov: 263
- Pridružen: Ne Maj 15, 2016 10:24
- Kraj: Waj
Re: Alfadan 654 izvenkrmnik l4 z večjo kubikažo
A je tu slučajno zamešano moč in navor? Ali samo navor direkt z glavne gredi in po transmisiji? Vse v istem kotlu?
In zakaj smo sedaj že pri dizlih?
In zakaj smo sedaj že pri dizlih?
Re: Alfadan 654 izvenkrmnik l4 z večjo kubikažo
Cestaki z njihovimi visokimi obrati in nizkim navorom nimajo ravno kaj iskati s komercalnimi outboardi v isti debati.
Izhaja iz tega. Cestak nima nizkega navora. Cestak ma ogromen navor. Bistveno večji kot po gaberitih mašine primerljjiv outboard.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Re: Alfadan 654 izvenkrmnik l4 z večjo kubikažo
Evo tole sem našel, je odlična razlaga zakaj je alfadan pravzaprav alfanoč.
https://youtu.be/knndgVWAPsQ
https://youtu.be/knndgVWAPsQ
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
-
- Kontraadmiral
- Prispevkov: 263
- Pridružen: Ne Maj 15, 2016 10:24
- Kraj: Waj
Re: Alfadan 654 izvenkrmnik l4 z večjo kubikažo
AEgir napisal/-a:Ni sfaljen. Ni mogoč. 1.8L cilinder z wot 5500rpm, bo bate fuknil ven k haubica. Tko osnovne teorije ni za tem mopedom. Sicer pa bo čas pokazal kam pes taco moli.
AEgir napisal/-a:Evo tole sem našel, je odlična razlaga zakaj je alfadan pravzaprav alfanoč.
https://youtu.be/knndgVWAPsQ
Če je vse tako kot razlaga Mr. Hudson, pa vsaj upam, da dobimo kak video s testov Alfadana kako to stvar razmeče.
Mi pa še vedno ni jasno kaj dela Mahle v tej zgodbi drugega, kot vleče denar, če je vse tako očitno.
AEgir napisal/-a:Izhaja iz tega. Cestak nima nizkega navora. Cestak ma ogromen navor. Bistveno večji kot po gaberitih mašine primerljjiv outboard.
Res je. Navor je daleč od slabega za N/A, če skaliraš. Čeprav to skaliranje ne gre linearno...
Z outboardom potrebuješ nekje x1,5 prostornine za enak navor, ki se zgodi na vsaj pol manjših obratih.
Re: Alfadan 654 izvenkrmnik l4 z večjo kubikažo
Mahle je po moje zraven iz strani afd za dodano kredibilnost, mahle po drugi strani je pa lahko pogodbeno najet da bo naredil bate ali pač katere koli komponente po naročilu in specifikaciji naročnika. Oni gotovo ne stojijo za idejnim delom.
Zadeva bo mogoče tudi delovala, ker je čist možna izvedba edino ne na 5500 rpm pa tudi na 4500 ne, mogoče 2500 - 3000 al kej podobnga.
Tak delujoč prototip bi tudi rešil zagato kar se natega tiče. "probal smo, ne dela, žal tega nismo pričakovali, fvck it". Vlagatelji ste tveganje sprejel in se ni izšlo. Žal.
Zadeva bo mogoče tudi delovala, ker je čist možna izvedba edino ne na 5500 rpm pa tudi na 4500 ne, mogoče 2500 - 3000 al kej podobnga.
Tak delujoč prototip bi tudi rešil zagato kar se natega tiče. "probal smo, ne dela, žal tega nismo pričakovali, fvck it". Vlagatelji ste tveganje sprejel in se ni izšlo. Žal.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Re: Alfadan 654 izvenkrmnik l4 z večjo kubikažo
Še par besed o navoru atmosferskih bencincev in turbo dizlov. Pred časom sem 20 let vozil SEAT alhambro z 2 litrskim atmosferskim bencincem. Navadil sem se speljevati pod stand gasom pri 1000o/min, ko potem daš gas, avto potegne. Pa po 330kkm je bila še vedno prva sklopka. Ko sem potem preklopil na turbo dizel kombi, mi je pri speljevanju kar nekajkrat crknil, kot bi ga udaril z macolo. Dokler se nisem navadil, da imaš tam uporaben navor šele pri 1500 o/min.
Se mi pa zdi malo brezveze podatek o navoru motorja na njegovi gredi, ker je vmes še menjalnik in diferencial.
Se mi pa zdi malo brezveze podatek o navoru motorja na njegovi gredi, ker je vmes še menjalnik in diferencial.
__________________
lp
motorni
lp
motorni
-
- Kontraadmiral
- Prispevkov: 263
- Pridružen: Ne Maj 15, 2016 10:24
- Kraj: Waj
Re: Alfadan 654 izvenkrmnik l4 z večjo kubikažo
AEgir napisal/-a:Zadeva bo mogoče tudi delovala, ker je čist možna izvedba edino ne na 5500 rpm pa tudi na 4500 ne, mogoče 2500 - 3000 al kej podobnga.
To pa tudi izgubi celotno poanto tega motorja=motor ne deluje.
Sem našel še grafično 'čudo' kako naj bi se problem, ki ga AEgir izpostavlja, rešil pri tem motorju. Patent kako naj bi na con rod delovalo manj transversal sil oz. jih mislijo kompenzirati. Gre za ohišje z ležajem, ki bi se po dejanskem con rodu v delovanju premikal levo-desno z vpetjem na glavni gredi in bi tako večino sile bilo 'le' v vertikalni smeri z natezanjem in kompresiranjem. Vsaj mišljeno je najbrž tako. Kaj bodo na to porekli drsniki...
- Marcel_Mastnak
- Admiral
- Prispevkov: 4013
- Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
- Kraj: Celje
Re: Alfadan 654 izvenkrmnik l4 z večjo kubikažo
To je šele ena bedarija. Velik težji sklop kar drastično poslabša izkoristek in trpežnost zaradi vibracij. Da ne omenjam drsnih površin ki dodatno zavirajo delovanje. To je že skor tak ko da bi se kdo norca delal.
Re: Alfadan 654 izvenkrmnik l4 z večjo kubikažo
To me spominja na patent nokie - vibrirajoči tatoo.
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Re: Alfadan 654 izvenkrmnik l4 z večjo kubikažo
Kje tu zmanjšaš sile v ojnici? Bat še zmer mora gor in dol it? Morda je bočnih sil ki jih od bata prevzema cilinder nekoliko manj, to je pa tudi vse.
Xilinx Vivado HLx trainee
Re: Alfadan 654 izvenkrmnik l4 z večjo kubikažo
Ideja tudi ni strašno nova, fiat je mel pred 111 leti 4cyl avto z mal večjo kubikažo, skromnih 28,3L. Imenoval so ga "The beast of Turin.
Zavrtel se je do vrtoglavih 1400 rpm.
Zavrtel se je do vrtoglavih 1400 rpm.
Fiat S76 had a 4-cylinder engine with a displacement of 28,353 cm3 (1,730.2 in3) (190 mm × 250 mm)(7.48in x 9.84in), providing 290 metric horsepower (210 kW) at 1400 rpm, 4 valves (3 valves the airship engine) starting with trembler coil, 2 spark plugs per cylinder (3 spark plug the aeroship engine), ignition with high voltage magneto BOSCH type DR4/4, water cooling, transmission with chain, axle suspension rigid with front and rear leaf springs (rear longitudinal struts), and 4-speed gearbox plus reverse gear.[2][3]
The radiator design of this "prototype" for records was reused by Fiat for subsequent road models.
The S76 had a maximum speed of 132.27 mph (213 km/h).
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
- Marcel_Mastnak
- Admiral
- Prispevkov: 4013
- Pridružen: So Jul 31, 2010 22:06
- Kraj: Celje
Re: Alfadan 654 izvenkrmnik l4 z večjo kubikažo
V tem primeru se ojnica pomoje še hitreje zvije če bi bila isto močna kot klasična. Če amerikanc na drag racerjih z 10.000ps uporablja klasičn tip motorja potem je v tej zasnovi kr neki potenciala pomoje.
Tisti fiat je pa tud dober kos! Jay lenno ga ma v garaži enga… drugač pa v tisti klasi za moj okus ga ni čez brutus!
Tisti fiat je pa tud dober kos! Jay lenno ga ma v garaži enga… drugač pa v tisti klasi za moj okus ga ni čez brutus!
Re: Alfadan 654 izvenkrmnik l4 z večjo kubikažo
Če koga zanima kako poteka takle nateg kot je ta alfanoč in un omega1 naj si pogleda tole. Največji nateg te sorte v zgodovini, vreden 34 milijard dolarjev.
NIKOLA
https://youtu.be/88fWUZhYb04
NIKOLA
https://youtu.be/88fWUZhYb04
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Re: Alfadan 654 izvenkrmnik l4 z večjo kubikažo
Finally, give that old outboard a hug—everyone needs some love now and again.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov