ZAME MANJŠA AVANTURA, ZA DRUGE NOROST
Moderatorji: moderator2, Marchi, moderator, kr en
tomaz_slo napisal/-a:Italijani z gumoni drvijo iz Ancone v Dalmacijo v skupinah na polno, tako da: vse je v organizaciji, pod pogojem da ne kršiš predpisov..,.
samo ne s 5-metrskimi, ker imajo območje plovbe do 3milje od obale, s certifikatom B IV-VIII in A pa brez problemov, kazni so ogromne za tiste, ki kršijo ta pravila, poleg tega si na radarjih hrvatov in italijanov in celotno pot pod kontrolo, to pomeni, da se ne moreš kar tako peljat, poleg tega si pa ne predstavljam teh avanturistov, ki so kupili čoln, ki ni registriran in pregledan, kako jih bodo gledali sredi morja, z neko čudno kupoprodajno pogodbo ali računom kakšnega brokerja...
v glavnem, bolj mislim, da je bil to preblisk za šankom in ne nekaj resnega in predvsem premišljenega
tomaz_slo napisal/-a:@MareC
Kaj pa rabi sosed z ZAR57, ki je kategorije B, da gre uradno čez? Itak nima registriranega gumona.
prijavit italijanski straži prečenje(to je po pravilu) ne vem če v praksi to deluje, , cert. B I-III ne zadostuje, obvezno moraš imeti VHF, dovolj rešilnih jopičev, rakete...
če te ustavijo z B I-III ali celo s C si v prekršku za B IV-VIII in A pa zgoraj našteto
CRO policija zna zakomplicirat že v sredi Kvarnerja(izkusil sam) , če se spustijo v CE in območje plovbe, hvala bogu imam B VII pa ni bilo problema
polanc napisal/-a:kako bi kaj zgledalo, da bi ga šlepal za jadrnico.Sam vprašam,ne me ubit.
zgledal najbrž bi...niti ne tolk čudn...
ampak se pa strinjam, papirji bi morali bit urejeni!
italijani res pridejo ko od šale prek...sej ne rečem, da so čolni premajhni...prej premočni
letos poleti so s kajaki prečkal Jadran... na njihovo žalost jih je ulovila tramontana, nato pa so jih reševali in rešili na Lastovo...
najbrž to ni bilo prvič....
- theDamjan
- Admiral
- Prispevkov: 960
- Pridružen: Ne Mar 01, 2015 19:42
- Kraj: Trebnje - Novi Vinodolski - Jadransko morje
- Kontakt:
Dej ga no srat, to je pa res izzivanje usode.
Prikolica pa avto, ali pa če pošlje veliko slik in mu malo zaupaš, pa ti ga kar kdo s kamionom povratno pripelje- bo še ceneje, kot če gre s prikolo.
Prikolica pa avto, ali pa če pošlje veliko slik in mu malo zaupaš, pa ti ga kar kdo s kamionom povratno pripelje- bo še ceneje, kot če gre s prikolo.
Nazadnje spremenil theDamjan, dne Če Sep 15, 2016 22:34, skupaj popravljeno 1 krat.
-----------------
***Naj bo vsak dan najlepši!
***Naj bo vsak dan najlepši!
MareC napisal/-a:CRO policija zna zakomplicirat že v sredi Kvarnerja(izkusil sam) , če se spustijo v CE in območje plovbe, hvala bogu imam B VII pa ni bilo problema
A imaš CRO ali SLO registracijo? Kaj imaš pa napisano za območje plovbe?Šel sem gledat moje plovno dovoljenje za 6m fisherman in piše "obalno območje 4M od temeljne črte", cel kvarner pa je znotraj temeljne črte.
__________________
lp
motorni
lp
motorni
motorni napisal/-a:MareC napisal/-a:CRO policija zna zakomplicirat že v sredi Kvarnerja(izkusil sam) , če se spustijo v CE in območje plovbe, hvala bogu imam B VII pa ni bilo problema
A imaš CRO ali SLO registracijo? Kaj imaš pa napisano za območje plovbe?Šel sem gledat moje plovno dovoljenje za 6m fisherman in piše "obalno območje 4M od temeljne črte", cel kvarner pa je znotraj temeljne črte.
na tablici piše B VIII ali 6Nm od temeljne črte
če prav razumem, je vse odvisno od registracije čolna?
tudi če je pod 5M dolžine, da je le registriran tako, da je dovoljeno vozit na odprto? sprašujem, ker tega sam nimam... oziroma imam za priobalno vožnjo, kaj več pa me do sedaj ni zanimalo.
kar pa se valov tiče...
letos sva šla s Petro-ženo, spet čez kanal z Lastova na Korčulo... 4M gumon, mehko dno, 20KM...nazaj se je dvignil veter -tramontana, ki se vedno pojavi okoli 14h... bila je kar močna, zato sva se držala obale, nato pa je bilo treba prečit kanal... okoli 17h sva odrinila iz Zavalatice na Korčuli... na sredini kanala je bil veter podobne jakosti, le bolj konstanten, valovi pa temu primerni... rahlo z boka, vožnja pa je bila bolj mirna, kot ob obali.
razmišljam... če bi bili pogoji, vremenska napoved, lepo vreme za nekaj dni in papirji urejeni, potem sam ne vidim težav...razen odpoved motorja.
tudi če je pod 5M dolžine, da je le registriran tako, da je dovoljeno vozit na odprto? sprašujem, ker tega sam nimam... oziroma imam za priobalno vožnjo, kaj več pa me do sedaj ni zanimalo.
kar pa se valov tiče...
letos sva šla s Petro-ženo, spet čez kanal z Lastova na Korčulo... 4M gumon, mehko dno, 20KM...nazaj se je dvignil veter -tramontana, ki se vedno pojavi okoli 14h... bila je kar močna, zato sva se držala obale, nato pa je bilo treba prečit kanal... okoli 17h sva odrinila iz Zavalatice na Korčuli... na sredini kanala je bil veter podobne jakosti, le bolj konstanten, valovi pa temu primerni... rahlo z boka, vožnja pa je bila bolj mirna, kot ob obali.
razmišljam... če bi bili pogoji, vremenska napoved, lepo vreme za nekaj dni in papirji urejeni, potem sam ne vidim težav...razen odpoved motorja.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gosti