ZAME MANJŠA AVANTURA, ZA DRUGE NOROST

Dodajte kraje in zanimivosti, ki jih je vredno obiskati. Opišite vaše "rute", sidrišča in restavracije...

Moderatorji: moderator2, Marchi, moderator, kr en

tomaz_slo
Admiral
Prispevkov: 2312
Pridružen: Če Mar 25, 2010 15:28

OdgovorNapisal/-a tomaz_slo » Če Sep 15, 2016 17:14

Italijani z gumoni drvijo iz Ancone v Dalmacijo v skupinah na polno, tako da: vse je v organizaciji, pod pogojem da ne kršiš predpisov..,.
Uporabniški avatar
MareC
Admiral
Prispevkov: 3289
Pridružen: Če Mar 06, 2008 08:20
Kraj: Ljubljana... Otok

OdgovorNapisal/-a MareC » Če Sep 15, 2016 17:21

tomaz_slo napisal/-a:Italijani z gumoni drvijo iz Ancone v Dalmacijo v skupinah na polno, tako da: vse je v organizaciji, pod pogojem da ne kršiš predpisov..,.


samo ne s 5-metrskimi, ker imajo območje plovbe do 3milje od obale, s certifikatom B IV-VIII in A pa brez problemov, kazni so ogromne za tiste, ki kršijo ta pravila, poleg tega si na radarjih hrvatov in italijanov in celotno pot pod kontrolo, to pomeni, da se ne moreš kar tako peljat, poleg tega si pa ne predstavljam teh avanturistov, ki so kupili čoln, ki ni registriran in pregledan, kako jih bodo gledali sredi morja, z neko čudno kupoprodajno pogodbo ali računom kakšnega brokerja...

v glavnem, bolj mislim, da je bil to preblisk za šankom in ne nekaj resnega in predvsem premišljenega :wink:
polanc
Admiral
Prispevkov: 9296
Pridružen: Če Dec 04, 2008 21:00
Kraj: sevnica

OdgovorNapisal/-a polanc » Če Sep 15, 2016 17:38

kako bi kaj zgledalo, da bi ga šlepal za jadrnico.Sam vprašam,ne me ubit.
Uporabniški avatar
Roberth1
Admiral
Prispevkov: 2044
Pridružen: Po Avg 15, 2011 20:32
Kraj: Kranj - Vraniči - Červar

OdgovorNapisal/-a Roberth1 » Če Sep 15, 2016 17:43

Na Youtube je kar nekaj posnetkov, kako jo pičijo iz Tremitov do Visa. Je pa res ponavadi več gumenjakov. Velikosti pa 5 m +.

Sam ne bi šel solo s 5 metrsko gumico nikoli čez. V kompaniji, stabilno vreme, urejeni papirji (ok razred plovila ne bi bil),... ja, zakaj ne?
https://vodovod-rh.si/
tomaz_slo
Admiral
Prispevkov: 2312
Pridružen: Če Mar 25, 2010 15:28

OdgovorNapisal/-a tomaz_slo » Če Sep 15, 2016 18:09

@MareC
Kaj pa rabi sosed z ZAR57, ki je kategorije B, da gre uradno čez? Itak nima registriranega gumona.
Uporabniški avatar
MareC
Admiral
Prispevkov: 3289
Pridružen: Če Mar 06, 2008 08:20
Kraj: Ljubljana... Otok

OdgovorNapisal/-a MareC » Če Sep 15, 2016 18:14

tomaz_slo napisal/-a:@MareC
Kaj pa rabi sosed z ZAR57, ki je kategorije B, da gre uradno čez? Itak nima registriranega gumona.


prijavit italijanski straži prečenje(to je po pravilu) ne vem če v praksi to deluje, , cert. B I-III ne zadostuje, obvezno moraš imeti VHF, dovolj rešilnih jopičev, rakete...
če te ustavijo z B I-III ali celo s C si v prekršku za B IV-VIII in A pa zgoraj našteto

CRO policija zna zakomplicirat že v sredi Kvarnerja(izkusil sam) , če se spustijo v CE in območje plovbe, hvala bogu imam B VII pa ni bilo problema
tyson

OdgovorNapisal/-a tyson » Če Sep 15, 2016 18:22

polanc napisal/-a:kako bi kaj zgledalo, da bi ga šlepal za jadrnico.Sam vprašam,ne me ubit.


zgledal najbrž bi...niti ne tolk čudn...
ampak se pa strinjam, papirji bi morali bit urejeni!

italijani res pridejo ko od šale prek...sej ne rečem, da so čolni premajhni...prej premočni
letos poleti so s kajaki prečkal Jadran... na njihovo žalost jih je ulovila tramontana, nato pa so jih reševali in rešili na Lastovo...

najbrž to ni bilo prvič....
polanc
Admiral
Prispevkov: 9296
Pridružen: Če Dec 04, 2008 21:00
Kraj: sevnica

OdgovorNapisal/-a polanc » Če Sep 15, 2016 19:11

Sej veš,mi smo se spustil prot Visu in se po 2 miljah obrnil nazaj prot Žirju.Je blo prehudo morje.Valove pa jadrnica po moje laže prenaša kot tak gumon.Morda je res za premislit..pa ne brez zavarovanja it ne ob obali ne drito preko.
Je pa tud res, da si 3 ure čez...
Uporabniški avatar
theDamjan
Admiral
Prispevkov: 960
Pridružen: Ne Mar 01, 2015 19:42
Kraj: Trebnje - Novi Vinodolski - Jadransko morje
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a theDamjan » Če Sep 15, 2016 21:38

Dej ga no srat, to je pa res izzivanje usode.
Prikolica pa avto, ali pa če pošlje veliko slik in mu malo zaupaš, pa ti ga kar kdo s kamionom povratno pripelje- bo še ceneje, kot če gre s prikolo.
Nazadnje spremenil theDamjan, dne Če Sep 15, 2016 22:34, skupaj popravljeno 1 krat.
-----------------
***Naj bo vsak dan najlepši!
Uporabniški avatar
motorni
Admiral
Prispevkov: 2543
Pridružen: Po Maj 14, 2007 00:04
Kraj: Zagorje

OdgovorNapisal/-a motorni » Če Sep 15, 2016 22:01

MareC napisal/-a:CRO policija zna zakomplicirat že v sredi Kvarnerja(izkusil sam) , če se spustijo v CE in območje plovbe, hvala bogu imam B VII pa ni bilo problema

A imaš CRO ali SLO registracijo? Kaj imaš pa napisano za območje plovbe?Šel sem gledat moje plovno dovoljenje za 6m fisherman in piše "obalno območje 4M od temeljne črte", cel kvarner pa je znotraj temeljne črte.
__________________
lp
motorni
Uporabniški avatar
MareC
Admiral
Prispevkov: 3289
Pridružen: Če Mar 06, 2008 08:20
Kraj: Ljubljana... Otok

OdgovorNapisal/-a MareC » Če Sep 15, 2016 22:06

motorni napisal/-a:
MareC napisal/-a:CRO policija zna zakomplicirat že v sredi Kvarnerja(izkusil sam) , če se spustijo v CE in območje plovbe, hvala bogu imam B VII pa ni bilo problema

A imaš CRO ali SLO registracijo? Kaj imaš pa napisano za območje plovbe?Šel sem gledat moje plovno dovoljenje za 6m fisherman in piše "obalno območje 4M od temeljne črte", cel kvarner pa je znotraj temeljne črte.


na tablici piše B VIII ali 6Nm od temeljne črte
Uporabniški avatar
motorni
Admiral
Prispevkov: 2543
Pridružen: Po Maj 14, 2007 00:04
Kraj: Zagorje

OdgovorNapisal/-a motorni » Če Sep 15, 2016 22:35

Kaj imaš pa v plovnem dovoljenju? Dovoljeno območje plovbe je (lahko) do tistega, za kar je certificiran čoln, ampak marsikdo ga registrira z manjšim območjem, da ne rabiš toliko opreme
__________________

lp

motorni
Uporabniški avatar
MareC
Admiral
Prispevkov: 3289
Pridružen: Če Mar 06, 2008 08:20
Kraj: Ljubljana... Otok

OdgovorNapisal/-a MareC » Pe Sep 16, 2016 06:33

motorni napisal/-a:Kaj imaš pa v plovnem dovoljenju? Dovoljeno območje plovbe je (lahko) do tistega, za kar je certificiran čoln, ampak marsikdo ga registrira z manjšim območjem, da ne rabiš toliko opreme


sem napisal 6Nm od obale i vanjskih otoka
tyson

OdgovorNapisal/-a tyson » Pe Sep 16, 2016 06:53

če prav razumem, je vse odvisno od registracije čolna?
tudi če je pod 5M dolžine, da je le registriran tako, da je dovoljeno vozit na odprto? sprašujem, ker tega sam nimam... oziroma imam za priobalno vožnjo, kaj več pa me do sedaj ni zanimalo.

kar pa se valov tiče...
letos sva šla s Petro-ženo, spet čez kanal z Lastova na Korčulo... 4M gumon, mehko dno, 20KM...nazaj se je dvignil veter -tramontana, ki se vedno pojavi okoli 14h... bila je kar močna, zato sva se držala obale, nato pa je bilo treba prečit kanal... okoli 17h sva odrinila iz Zavalatice na Korčuli... na sredini kanala je bil veter podobne jakosti, le bolj konstanten, valovi pa temu primerni... rahlo z boka, vožnja pa je bila bolj mirna, kot ob obali.

razmišljam... če bi bili pogoji, vremenska napoved, lepo vreme za nekaj dni in papirji urejeni, potem sam ne vidim težav...razen odpoved motorja.
kr3mn1
Admiral
Prispevkov: 2526
Pridružen: So Jul 12, 2014 11:57
Kraj: Kranj / Pag(LUN)

OdgovorNapisal/-a kr3mn1 » Pe Sep 16, 2016 06:59

z razlogom male gumice nimajo dovoljenja za odprto morje. To ni mala avantura ampak izivanje usode. Lahko da gre ok, lahko da bo en dan tema- našli 6 mesecev pogrešan čoln, posadke ni.

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gosti