Neurje Umag (3.8.2020)
Moderatorji: moderator2, Marchi, moderator
Re: Neurje Umag (3.8.2020)
Morda le še ena misel. Iz operativnega vidika zna biti iskanje pravičnosti na sodišču sila drago in nehvaležno opravilo, ki na kocu lahlo razočara. Sodnega reševanja sporov se je vedno smiselno lotiti le tedaj, ko je glede na dokazljivost realno pričakovati zmago. V kolikor se oba elementa poklopita, toliko bolje, žal se vedno ne.
Lep pozdrav.
Re: Neurje Umag (3.8.2020)
Mogoče par (logičnih) izhodišč:
- plovilo je bilo vezano na plačljivem vezu
- ta vez je uporabniku prepovedano predelovati ali drugače spreminjati
- noben od elementov veza nima varnostnega podvajanja
Iz teh točk se lahko zaključi, da mora uporabnik verjeti, da je ponujena storitev zagotovljena popolno. Lastnik mora dokazati, da ni popustila privezna vrv (do boje, rinke,...).
Država ki določa koncesijska območja, pa mora določiti obveznosti dajalca storitve (ne le odvoz smeti, kasiranje,...). Prav tako mora biti za izredne vremenske (ali druge) razmere imeti sklenjeno zavarovanje. To mora trajati dlje, kot je trajanje nadlje trajajoče pogodbe.
V marinah so sklenjena zavarovanja, imajo zaposlen kader, ki skrbi za barke, je vsako plovilo vezano v štirih točkah, ... pa tudi zavarovalnice ne sklenejo zavarovanja, če marina nima zagotovljenih minimalnih standardov (ustrezne vrvi, verige, ...)
V primeru, da dajalec storitve ne bo nosil odgovornosti si res ne predstavljam, kako bi se taka storitev še naprej zaračunavala...
Na Hrvaškem bi bilo odgovornost za plovila popolnoma definirati. Mene že dlje boli, ko gledam striženja na določenih vezih, pa čeprav koncesionar dobro ve, da bodo v določenih primerih prišlo do škode. En od takih primerov je Olib (Ivica). Hrvaška je zaradi smrti na jetu spremenili zakonodajo in je sedaj nujna čelada poleg rešilnega jopiča.... temu so dodali vsa plovila brez kabine in je potrebno uporabljati rešilne jopiče....
- plovilo je bilo vezano na plačljivem vezu
- ta vez je uporabniku prepovedano predelovati ali drugače spreminjati
- noben od elementov veza nima varnostnega podvajanja
Iz teh točk se lahko zaključi, da mora uporabnik verjeti, da je ponujena storitev zagotovljena popolno. Lastnik mora dokazati, da ni popustila privezna vrv (do boje, rinke,...).
Država ki določa koncesijska območja, pa mora določiti obveznosti dajalca storitve (ne le odvoz smeti, kasiranje,...). Prav tako mora biti za izredne vremenske (ali druge) razmere imeti sklenjeno zavarovanje. To mora trajati dlje, kot je trajanje nadlje trajajoče pogodbe.
V marinah so sklenjena zavarovanja, imajo zaposlen kader, ki skrbi za barke, je vsako plovilo vezano v štirih točkah, ... pa tudi zavarovalnice ne sklenejo zavarovanja, če marina nima zagotovljenih minimalnih standardov (ustrezne vrvi, verige, ...)
V primeru, da dajalec storitve ne bo nosil odgovornosti si res ne predstavljam, kako bi se taka storitev še naprej zaračunavala...
Na Hrvaškem bi bilo odgovornost za plovila popolnoma definirati. Mene že dlje boli, ko gledam striženja na določenih vezih, pa čeprav koncesionar dobro ve, da bodo v določenih primerih prišlo do škode. En od takih primerov je Olib (Ivica). Hrvaška je zaradi smrti na jetu spremenili zakonodajo in je sedaj nujna čelada poleg rešilnega jopiča.... temu so dodali vsa plovila brez kabine in je potrebno uporabljati rešilne jopiče....
https://vodovod-rh.si/
Re: Neurje Umag (3.8.2020)
Bouges Nina napisal/-a:Zakaj toliko truda za staro barko? Ker je bila naša. Lepa, vzdrževana, težko prigarana. Nama je ustrezala taka kot je bila. Niti meter daljša, niti cm krajša. Ravno dovolj stara in žlahtna. Ravno dovolj nora. In varna, no, počutila sva se varno in to šteje. Pridna jadralka, dobra motoristka. Prijazna, omikana, ok, sem zašla na prometno nesrečo iz zgodbe z LU. Nam je pomenila izredno veliko. Vrednost barke? Neprecenljiva. Za nas. Res je, @mirante jo je spoznal v času, ko je ravno prišla v našo družino, a sva v teh letih barko lepo pomladila. Res je najbrž tudi to, da z oceanskimi očmi nima 80 odstotkov plovil kaj iskati v vodi. Niti Jadranski. A nam je zadostovala za obisk čudovitih zalivov, čudovitih večerov (tudi s tabo @Al – s Kosiji na Silbi). Naši družini je v celoti zadoščala za naše morjeplovske potrebe. Takšna kot je bila.
Lep zapis. Iskreno upam, da se izteče vse dobro in da nadaljujete morjeplovsko pot na novi barki.
Re: Neurje Umag (3.8.2020)
Ključna stvar pri morebitnem sodnem postopku bo dokazati, da je zaradi malomarnosti lastnika boje popustil člen (gambet?) - npr. da gambet bi ni bil ustrezen glede na težo, ki jo boja predvideva, da ni bil pravočasno menjan (če obstajajo predpisi, kako pogosto se menjajo), ...
Ali se splača it v postopek ali ne je stvar odločitve vsakega posameznika, lahko pa pri tem pomagajo strokovnjaki (izvedenci).
Ali se splača it v postopek ali ne je stvar odločitve vsakega posameznika, lahko pa pri tem pomagajo strokovnjaki (izvedenci).
Re: Neurje Umag (3.8.2020)
oni oz uporabnik je stranko zvezal z svojo vrvjo v gambet od nekoga ki mu je jamcil varnost in za svoje dejanje sprejel placilo ali izstavil racun,alora je stvar cista ce je popustil gambet je problem od tega ki je montiral gambet oz lastnika gambeta,čisto samo zna trajat
-
- Admiral
- Prispevkov: 853
- Pridružen: Po Jun 21, 2010 21:53
Re: Neurje Umag (3.8.2020)
igorb napisal/-a:oni oz uporabnik je stranko zvezal z svojo vrvjo v gambet od nekoga ki mu je jamcil varnost in za svoje dejanje sprejel placilo ali izstavil racun,alora je stvar cista ce je popustil gambet je problem od tega ki je montiral gambet oz lastnika gambeta,čisto samo zna trajat
Kar naj traja. Zdaj imamo časa na pretek. Nimamo več barke.
-
- Admiral
- Prispevkov: 853
- Pridružen: Po Jun 21, 2010 21:53
Re: Neurje Umag (3.8.2020)
Grega295 napisal/-a:Bouges Nina napisal/-a:Zakaj toliko truda za staro barko? Ker je bila naša. Lepa, vzdrževana, težko prigarana. Nama je ustrezala taka kot je bila. Niti meter daljša, niti cm krajša. Ravno dovolj stara in žlahtna. Ravno dovolj nora. In varna, no, počutila sva se varno in to šteje. Pridna jadralka, dobra motoristka. Prijazna, omikana, ok, sem zašla na prometno nesrečo iz zgodbe z LU. Nam je pomenila izredno veliko. Vrednost barke? Neprecenljiva. Za nas. Res je, @mirante jo je spoznal v času, ko je ravno prišla v našo družino, a sva v teh letih barko lepo pomladila. Res je najbrž tudi to, da z oceanskimi očmi nima 80 odstotkov plovil kaj iskati v vodi. Niti Jadranski. A nam je zadostovala za obisk čudovitih zalivov, čudovitih večerov (tudi s tabo @Al – s Kosiji na Silbi). Naši družini je v celoti zadoščala za naše morjeplovske potrebe. Takšna kot je bila.
Lep zapis. Iskreno upam, da se izteče vse dobro in da nadaljujete morjeplovsko pot na novi barki.
Hvala!
Re: Neurje Umag (3.8.2020)
Mogoče samo vprašanje;
Kaj vam glede odgovornosti za škodo piše vpogodbi za vez (bojo)?
Jaz vem da mi piše da za škodo ne odgvorjajo. Se mi zdi da nekej tudi zahtevajo kasko zavarovanje, če ne ne dobiš veza pri njih.
Da ni vrag že kej v začetku pokopan
Drugače pa škoda barke
Kaj vam glede odgovornosti za škodo piše vpogodbi za vez (bojo)?
Jaz vem da mi piše da za škodo ne odgvorjajo. Se mi zdi da nekej tudi zahtevajo kasko zavarovanje, če ne ne dobiš veza pri njih.
Da ni vrag že kej v začetku pokopan
Drugače pa škoda barke
Mato
Re: Neurje Umag (3.8.2020)
Bouges Nina napisal/-a:Ne vem, če smo izbrali pravo pot, a volja je tu. In tista z upanjem, ki pač umira zadnje.
Jaz mislim, da ste izbrali pravo pot Tudi jaz bi verjetno tako.Ob tem seveda morate upoštevat, če gre postopek do konca na sodišču, bo potrebno v primeru za vas neugodnega razpleta (ne daj bože), odštet kar nekaj denarja Kakšna je ocena vašega odvetnika? Jaz bi v vsakem primeru poiskal še drugo, tretje mnenje.
V pomorskem zakoniku so nekatere stvari precej zapletene, meni dost nerazumljivo. Deluje mi, da je zakonik bolj napisan za velike ladje (straža, dežurstvo na vezu,.....) Mene so vedno učili, če se ti utrga boja koncesionarja in posledično nasedeš z barko, vrzi bojo vstran, demontiraj sidro in vrzi ketno v vodo. Bojda tako nezgodo zavarovalnica prizna, boje ne. Ne vem, koliko je tukaj resnice, nekaj verjetno že. Ampak 99% sem prepričan, da od koncesionarja ne boš dobil povrnjene škode. Kako bi se končalo na sodišču, ne vem. No, pri vas je situacija drugačna, privez na boji. Res bi vam priporočal poiskat še drugo, tretje mnenje. Poiščite kako sodno prakso.....
- Nikola T.
- Admiral
- Prispevkov: 5111
- Pridružen: Ne Nov 29, 2009 21:12
- Kraj: Lj.-Trzin-Izola-Devin
- Kontakt:
Re: Neurje Umag (3.8.2020)
Teh škod na bojah in ostalih koncesijah brez vsakršne odgovornosti koncesionarjev je preveč. Nekje je potrebno začet. Kot morjeplovec sem zaradi tega kar se dogaja glede koncesionarjev izredno ogorčen. Nini dajem mojo popolno podporo.
Mislim, da bomo morali morjeplovci stopiti skupaj.
1. Predlagam, da odpremo fond za prostovoljne prispevke s katerimi bi finančno podprli Ninin boj za pravico .
2. Dati je potrebno vedeti, da za njo stojimo tudi ostali morjeplovci. (Koliko nas pravzaprav je?)
3. Pred razpravo na sodišču kjerkoli to že bo, bi se morali zbrati v čim večjem številu in mirno brez vpitja pokreniti kampanjo "STOP koncesijam brez odgovornosti!".
Moja ideja v grobem, ostalo so detalji.
Predlogi?
LP Iztok
Mislim, da bomo morali morjeplovci stopiti skupaj.
1. Predlagam, da odpremo fond za prostovoljne prispevke s katerimi bi finančno podprli Ninin boj za pravico .
2. Dati je potrebno vedeti, da za njo stojimo tudi ostali morjeplovci. (Koliko nas pravzaprav je?)
3. Pred razpravo na sodišču kjerkoli to že bo, bi se morali zbrati v čim večjem številu in mirno brez vpitja pokreniti kampanjo "STOP koncesijam brez odgovornosti!".
Moja ideja v grobem, ostalo so detalji.
Predlogi?
LP Iztok
Re: Neurje Umag (3.8.2020)
Podpiram tvojo idejo NT, da ustanovimo nekaj, kar nas bo zastopalo v različnih primerih in interesih. S članarino seveda.
-
- Admiral
- Prispevkov: 1195
- Pridružen: Ne Avg 17, 2008 09:58
- Kraj: Ljubljana, Ribiška vasica - It.
Re: Neurje Umag (3.8.2020)
Nikola T. napisal/-a:Teh škod na bojah in ostalih koncesijah brez vsakršne odgovornosti koncesionarjev je preveč. Nekje je potrebno začet. Kot morjeplovec sem zaradi tega kar se dogaja glede koncesionarjev izredno ogorčen. Nini dajem mojo popolno podporo.
Mislim, da bomo morali morjeplovci stopiti skupaj.
1. Predlagam, da odpremo fond za prostovoljne prispevke s katerimi bi finančno podprli Ninin boj za pravico .
2. Dati je potrebno vedeti, da za njo stojimo tudi ostali morjeplovci. (Koliko nas pravzaprav je?)
3. Pred razpravo na sodišču kjerkoli to že bo, bi se morali zbrati v čim večjem številu in mirno brez vpitja pokreniti kampanjo "STOP koncesijam brez odgovornosti!".
Moja ideja v grobem, ostalo so detalji.
Predlogi?
LP Iztok
Absolutno ZA!
-
- Admiral
- Prispevkov: 853
- Pridružen: Po Jun 21, 2010 21:53
Re: Neurje Umag (3.8.2020)
Hvala za tak širokosrčen predlog.
Moram poudariti, da v primeru, ki ga predstavljam, ne gre toliko za finančno plat medalje, kot prav(ič)no. Želeli bi si, da se take stvari nikomur več ne zgodijo, če pa že, pa naj ponudnik storitve prevzame tudi vso odgovornost, če se napaka zgodi na njegovi strani. Pri nas gre, na srečo, le za finančno izgubo. Mlini se bodo najbrž premaknili šele takrat, ko bo prišlo do žrtev. In glede na, roko na srce, spremenjeno podnebje, z intenzivnejšimi dogodki, tu "ko" ni več vprašljiv. Glede na obsežnost poškodb naše barke, je imela LU veliko srečo, da nikogar ni bilo v tistem trenutku na barki. Zakaj srečo LU? Ker bi najbrž, ahhh, nočem o tem. Tu ne gre za bojo vaškega gostilničarja, tu gre za priveze v lasti države. In odgovorsnosti prav tako.
Moram poudariti, da v primeru, ki ga predstavljam, ne gre toliko za finančno plat medalje, kot prav(ič)no. Želeli bi si, da se take stvari nikomur več ne zgodijo, če pa že, pa naj ponudnik storitve prevzame tudi vso odgovornost, če se napaka zgodi na njegovi strani. Pri nas gre, na srečo, le za finančno izgubo. Mlini se bodo najbrž premaknili šele takrat, ko bo prišlo do žrtev. In glede na, roko na srce, spremenjeno podnebje, z intenzivnejšimi dogodki, tu "ko" ni več vprašljiv. Glede na obsežnost poškodb naše barke, je imela LU veliko srečo, da nikogar ni bilo v tistem trenutku na barki. Zakaj srečo LU? Ker bi najbrž, ahhh, nočem o tem. Tu ne gre za bojo vaškega gostilničarja, tu gre za priveze v lasti države. In odgovorsnosti prav tako.
Re: Neurje Umag (3.8.2020)
Bouges Nina napisal/-a:Hvala za tak širokosrčen predlog.
Moram poudariti, da v primeru, ki ga predstavljam, ne gre toliko za finančno plat medalje, kot prav(ič)no. Želeli bi si, da se take stvari nikomur več ne zgodijo, če pa že, pa naj ponudnik storitve prevzame tudi vso odgovornost, če se napaka zgodi na njegovi strani. Pri nas gre, na srečo, le za finančno izgubo. Mlini se bodo najbrž premaknili šele takrat, ko bo prišlo do žrtev. In glede na, roko na srce, spremenjeno podnebje, z intenzivnejšimi dogodki, tu "ko" ni več vprašljiv. Glede na obsežnost poškodb naše barke, je imela LU veliko srečo, da nikogar ni bilo v tistem trenutku na barki. Zakaj srečo LU? Ker bi najbrž, ahhh, nočem o tem. Tu ne gre za bojo vaškega gostilničarja, tu gre za priveze v lasti države. In odgovorsnosti prav tako.
Tako je Nina, tukaj gre za priveze, ki jih nekdo oddaja za denar in odgovornosti ne more pobegniti.
V Gardalandu greš tudi na vlakec smrti na lastno odgovornost, a če vagon iztiri ali poleti v nebo, nosi krivdo Gardaland firma.
Če bi se jadrnica potopila na boji, ker bi iz katerega koli razloga zajela vodo ali bi se utrgala bitev na palubi, boja bi ostala pa tam, je odgovornost tvoja. Ker pa je vaša barka pristala na obali skupaj z bojo, ki naj bi jo varovala in vsemi rinkami in priveznimi vrvmi, pa ni dvoma kdo je zamočil.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov