Elan 350 run over by Elan 410
Moderatorji: moderator2, moderator
Elan 350 run over by Elan 410
...Don't take life too seriously . No one gets out alive! ...
...Never sail with a crew who can't sing!...
...Never sail with a crew who can't sing!...
- Marjan Tomki
- Admiral
- Prispevkov: 6225
- Pridružen: Sr Nov 03, 2010 21:30
- Kraj: Ljubljana
V tej temi je isti posnetek, samo da mislim, da je še malo več podatkov o tekmi, na kateri je prišlo do tega trčenja.
Ampak tudi tam (in kar sem še našel) jih ni dovolj, da bi imel jasno predstavo, kako in zakaj je prišlo do tega.
@tomaz_slo
@PeterV
Ampak tudi tam (in kar sem še našel) jih ni dovolj, da bi imel jasno predstavo, kako in zakaj je prišlo do tega.
@tomaz_slo
tomaz_slo napisal/-a:snake napisal/-a:Tudi na morju so kupljeni izpiti.
Neumesten komentar. Takšne stvari so se in se bodo še naprej dogajale na regatnih poljih, tako kot se dogajajo nesreče pri formuli 1.
- Po tekmovalnih jadralnih pravilih (Racing Rules of Sailing ) tako ravnanje - vedoma oziroma namenoma - ni dovoljeno (razdelki sprejemanje pravil, pošteno jadranje, izogibanje trčenj...). Kaže pa, da se dober del tega ne izvaja dosledno. To in testosteron pa pripelje tudi do trčenj jadrnice na tekmi s tankerjem , ne le do trčenj, kot je bilo tole.
(Povezavi na koncu Marchijevega prispevka tukaj: http://www.morjeplovec.net/forum/viewto ... &start=117 - na povezavi eden od komentatorjev piše, da če hočeš zmagati tekmo, pač voziš na trčenje in nasprotnik pocvika in ti zmagaš - pa čeprav je bil nasprotnik v tem primeru tanker.)
Prav šport je bil nekoč eno od osnovnih sredstev, ki naj bi naučila mlade sprejemati pravila, in če tega ni več in se ne nadomesti s čim drugim, potem se celotna skupnost neha držati pravil, in ko smo enkrat tam, skupnost neha delovati in razpade. Zato 'Take reči se bodo vedno dogajale' ni dobra prognoza za preživetje človeške skupnosti.
@PeterV
- Tekmovalna jadralna pravila temeljijo na pravilih za izogibanju trčenjem na morju, ta pa so morali tudi hlaponarji znati na izpitu za pridobitev dvoljenj za upravljanje plovil.
Takrat so najbrž znali tudi pravila, ki zadevajo jadrnice. In ni nujno, da so pozabili...
Če je kdo pozabil in bi se rad spomnil:
- google colregs, oziroma International Regulations for Preventing Collisions at Sea
Free kopija je recimo tukaj.
Correct me if I am wrong, please.
Če bi se dalo upravljati starejše prispevke, bi bila kazala ažurnejša, v mnoge članke vrnjene slike, popravki vnešeni v izvirne članke in s tem vsebina pravilnejša in preglednejša...
Če bi se dalo upravljati starejše prispevke, bi bila kazala ažurnejša, v mnoge članke vrnjene slike, popravki vnešeni v izvirne članke in s tem vsebina pravilnejša in preglednejša...
tomaz_slo napisal/-a:snake napisal/-a:Tudi na morju so kupljeni izpiti.
Neumesten komentar. Takšne stvari so se in se bodo še naprej dogajale na regatnih poljih, tako kot se dogajajo nesreče pri formuli 1.
10 let sem tekmoval in bil na veliko regatah in na regatah alla Barcolana,kjer je na štartu vsega in svašta,velike in majhne,profiji in amaterji...............pa se nismo nikoli tako zaletavali. In še veliko vsega drugega sem videl..............pa vedno se je izšlo..........razen,če folk nima pojma (beri kupil izpit).Pol je pa nesreča neizogibna.
Tako................da je kar na mestu komentar. Mogoče sem te pa zadel.............si se mogoče prepoznal ?

The Starboard tacker being an Élan 350 shitbox was factoring his shitbox’s massive leeway and pinching like shit to compensate, (because he bought an Élan, we can assume he is clueless. Nothing in the video would suggest otherwise.) The Port tacker also was factoring in the Élan 350 shitbox’s massive leeway and had determined that he would cross ahead. However he had forgotten that his Élan 410 was an even bigger shitbox with even greater leeway. (Again due to his choice of boat we can assume he was equally as clueless as the 350 owner but slightly wealthier.) He then hit him amidships. The Serbian owner of the 410 then recognised the Croatian owner of the 350 and tries to repeatedly drive the bowsprit through his head, and then the Croatian owner of the 350 ran below to get his gun.
The protest was held in the streets outside of the yacht club but was broken up with tear gas and water cannons.
http://sailinganarchy.com/2013/11/14/first-impression/
The protest was held in the streets outside of the yacht club but was broken up with tear gas and water cannons.
http://sailinganarchy.com/2013/11/14/first-impression/
-
- Admiral
- Prispevkov: 1210
- Pridružen: Ne Avg 17, 2008 09:58
- Kraj: Ljubljana, Ribiška vasica - It.
snake napisal/-a:tomaz_slo napisal/-a:snake napisal/-a:Tudi na morju so kupljeni izpiti.
Neumesten komentar. Takšne stvari so se in se bodo še naprej dogajale na regatnih poljih, tako kot se dogajajo nesreče pri formuli 1.
10 let sem tekmoval in bil na veliko regatah in na regatah alla Barcolana,kjer je na štartu vsega in svašta,velike in majhne,profiji in amaterji...............pa se nismo nikoli tako zaletavali. In še veliko vsega drugega sem videl..............pa vedno se je izšlo..........razen,če folk nima pojma (beri kupil izpit).Pol je pa nesreča neizogibna.
Tako................da je kar na mestu komentar. Mogoče sem te pa zadel.............si se mogoče prepoznal ?
Hmmm... včasih, na regatah majhnih in hitrih (optimisti, laserji, fireball-i, itd) je bilo zaletavanja pri štartih kar nekaj. Tam se pač ne naredi toliko škode in posledično nismo prav hudo pazili...
Šlo je striktno na pravila; če si imel prednost, si se brezobzirno zakadil med jato tistih, ki prednosti niso imeli in pričakoval umikanje. Če se kdo ni umaknil in se nisi mogel niti sam - si ga pač nasadil.
Potem pa protesti in izločanja iz regate.
Kar na ostro - vendar je bila to (uspešna) pot izločanja konkurence in k zmagi.
Verjetno je bil kateri od teh skipperjev še iz tistih zgodb.
Skiper oz. krmar na E410 je napačno ocenil hitrost E 350. Ko pa se je skušal izvleči z jadranjem za E 350 pa ga je zaradi prevelike površine glavnega jadra in zamude trimerja ter sunka vetra zaorcalo.
Po posnetku se mi zdi, da je krmar skušal trčenje preprečiti s tem da je zavil rahlo desno, a na ta način še malenkostno približal krmo 350-tke 410-tki.
Je pa nato 410-tki v njeno krmo trčila menda še ena 340-tka. Kdo ve kaj več

Po posnetku se mi zdi, da je krmar skušal trčenje preprečiti s tem da je zavil rahlo desno, a na ta način še malenkostno približal krmo 350-tke 410-tki.
Je pa nato 410-tki v njeno krmo trčila menda še ena 340-tka. Kdo ve kaj več


Veliko vetra in mirno morje
Tudi meni izgleda, kot da je bilo precej vetra in krmar s 410 ni mogel več zaviti od vetra in odpasti toliko, da bi obvozil 350-ko po krmi. Videti je tudi, da je član posadke na 350-ki, ki je bil na levem sprednjem vinču, videl prihajajočo 410-ko in se je vsaj delno umaknil. Sicer bi ga nasadil na polno.
Zanimivo je kako penon 410-ke ukrivi levo krmilno kolo na 350-ki, brez da se le-to zlomi. Dobra reklama
Zanimivo je kako penon 410-ke ukrivi levo krmilno kolo na 350-ki, brez da se le-to zlomi. Dobra reklama

LP, Sodnick
Kdo je na strani
Po forumu brska: Bing [Bot] in 10 gostov