Mnenje Four Winns Vista 238
Moderatorji: moderator2, cibro, moderator
- habibi Vll
- Admiral
- Prispevkov: 4340
- Pridružen: Po Avg 20, 2012 16:41
- Kraj: LJ.Vižmarje
Ta čoln tehta ,tak kot je na vodi cca.2000 kg.In podatkom,ki si jih navedel,ne oporekam,ampak to teoretični izračun.V praksi je drugače pa da ga je...Govorim tudi iz lastnih izkušenj,pa tudi mnenja ostalih so meni slična. Ne podpiram mnenja, pa sej kaj pa rabi več.Res pa je,da je veliko o izbiri propelerja,greš za kak pch.dol,pridobiš na moči,mal pa zgubiš na hitrosti,pa je tud gud.
mašinfirer
habibi Vll napisal/-a:Ta čoln tehta ,tak kot je na vodi cca.2000 kg.In podatkom,ki si jih navedel,ne oporekam,ampak to teoretični izračun.V praksi je drugače pa da ga je.
Bre zamire, ampak v kolikor se praksa ne ujema z teorijo, je tu nekaj hudo narobe!
Tudi iz prakse lahko najdeš en kup primerov gliserjev, ki lepo in uspešno plujejo z specifično močjo 15 kg/hp in v kolikor je tale škaf res težak le 2000 kg, potem je razmerje bistveno boljše! In še enkrat dodajam, da imajo žal vsi tisti, ki jim taka specifična moč onemogoča plovbo v vseh pogojih, zelo slabo skonfiguriran pogon. Ali je tu krivo prestavno razmerje, ali propeler ali kaj drugega, je že druga pesem in žal je ta pesem prisotna pri več kot polovici plovil, katera se preganjajo po Jadranu in na koncu je vedno kriva moč, ali za "strokovnjake" celo kubatura. In manjšanje koraka ni vedno najboljša rešitev, jih je kar precej po vsej verjetnosti uporabnejših, pa tudi končne hitrosti ni nujno manjšat na račun lažjega izglisiranja, tu vmes je kar nekaj napačnega razmišljanja.
In, da ne bo pri nekih teorijah povem povsem iz lastnih izkušenj, da naše plovilo z lastno maso 1,8 tone in z enim 180 hp motorjem brez problema izglisira prej kot v petih sekundah, ter doseše končno hitrost 38 vozlov, ali 43 milj!
Nazadnje spremenil SR 290, dne Ne Nov 24, 2013 13:53, skupaj popravljeno 2 krat.
- habibi Vll
- Admiral
- Prispevkov: 4340
- Pridružen: Po Avg 20, 2012 16:41
- Kraj: LJ.Vižmarje
gregor.n napisal/-a:No končno en pameten in tehten odgovor.
Ker vedno ko kdo kaj vraša tu na forum, je odgovor strokovnjakov da je motor "prešvoh"![]()
Najbolj ziher je kupt formulo1 al pa F16
Tud tale bi mel mogoče dost "konjev"
http://www.mornar.net/view/ad.asp?ID=162658
JA JA tale bi pa prlezu iz vode


mašinfirer
- habibi Vll
- Admiral
- Prispevkov: 4340
- Pridružen: Po Avg 20, 2012 16:41
- Kraj: LJ.Vižmarje
SR 290 napisal/-a:habibi Vll napisal/-a:Ta čoln tehta ,tak kot je na vodi cca.2000 kg.In podatkom,ki si jih navedel,ne oporekam,ampak to teoretični izračun.V praksi je drugače pa da ga je.
Bre zamire, ampak v kolikor se praksa ne ujema z teorijo, je tu nekaj hudo narobe!
Tudi iz prakse lahko najdeš en kup primerov gliserjev, ki lepo in uspešno plujejo z specifično močjo 15 kg/hp in v kolikor je tale škaf res težak le 2000 kg, potem je razmerje bistveno boljše! In še enkrat dodajam, da imajo žal vsi tisti, ki jim taka specifična moč onemogoča plovbo v vseh pogojih, zelo slabo skonfiguriran pogon. Ali je tu krivo prestavno razmerje, ali propeler ali kaj drugega, je že druga pesem.
In, da ne bo pri nekih teorijah povem povsem iz lastnih izkušenj, da naše plovilo z lastno maso 1,8 tone in z enim 180 hp motorjem brez problema izglisira prej kot v petih sekundah, ter doseše končno hitrost 38 vozlov, ali 43 milj!
Lej,sej se le pogovarjamo,s takih debat se da tud kej naučit in vsak kaj potegne iz tega,tudi jaz.Vsi pa marsikaj vemo in to pomaga tistim,ki se šele uvajajo.Zato so ti klepeti zanimivi.Zdej bom pa enga kresnu dol po grli,k se je osušu.

mašinfirer
- habibi Vll
- Admiral
- Prispevkov: 4340
- Pridružen: Po Avg 20, 2012 16:41
- Kraj: LJ.Vižmarje
-
- Višji štabni vodnik
- Prispevkov: 22
- Pridružen: To Mar 01, 2011 12:55
Pozdravljen.
Popolnoma identično plovilo sem imel. Motorizacija ista itd,...
Kvaliteta, plovnost in trdnost čolna tudi v ekstremnih razmerah preko kvarnerja je odlična in ni vprašljiva.
Mi smo bili večino časa na plovilu trije, 2 odrasla in otrok. Pijače in ostale prtljage s pomožnim motorjem ter čolnom vedno cca 200kg. V tem primeru čoln nima nobenih pomanjklivosti tudi glede motorja, je dovolj močen, izglisira hitro in doseže tudi cca 55 mph. Čoln je res izjemno hiter. Sami smo na njem preživeli tudi po 20 dni skupaj. Nam je udobje zadostovalo. Da se spat tudi zunaj, kjer se miza spusti in naredi ležišče. Tu sem prespal večino noči.
Preko kvarnerja sem glisirar tudi po cca 1.5m valih. Čoln trden, nimam pripomb.
Težava oziroma podhranjenost motorja se je pokazalav primeru, ko sem na barko dobil obisk (ampak ne takšnih težav, da bi bilo plovilo zanič). Se pravi, če nas je bilo 8 ljudi, cca 700kg, poln tank in oprema, vse skupaj skupne teže cca 1200kg, je čoln potreboval zelo dolgo časa, da je prišlo do glisiranja.
Seveda le v primeru, če je 6 ljudi sedelo zadaj na klopi. Če sem malo razporedil težo oziroma osebe pa je bilo ok. Enega sem povabil k sebi za kopilota, dva sem dal na krmo, dva v kokpit,eden je stopil do vhoda v notranjost.
V tem primeru ni bilo več nobenih težav. Najverjetneje bi tudi z flapi bilo bolje ampak jih nisem imel.
Torej jaz osebno bi takšen čoln še kupil. Moje mnenje je dobro.
Za ostala vprašanja sem odprt.
LP
Popolnoma identično plovilo sem imel. Motorizacija ista itd,...
Kvaliteta, plovnost in trdnost čolna tudi v ekstremnih razmerah preko kvarnerja je odlična in ni vprašljiva.
Mi smo bili večino časa na plovilu trije, 2 odrasla in otrok. Pijače in ostale prtljage s pomožnim motorjem ter čolnom vedno cca 200kg. V tem primeru čoln nima nobenih pomanjklivosti tudi glede motorja, je dovolj močen, izglisira hitro in doseže tudi cca 55 mph. Čoln je res izjemno hiter. Sami smo na njem preživeli tudi po 20 dni skupaj. Nam je udobje zadostovalo. Da se spat tudi zunaj, kjer se miza spusti in naredi ležišče. Tu sem prespal večino noči.
Preko kvarnerja sem glisirar tudi po cca 1.5m valih. Čoln trden, nimam pripomb.
Težava oziroma podhranjenost motorja se je pokazalav primeru, ko sem na barko dobil obisk (ampak ne takšnih težav, da bi bilo plovilo zanič). Se pravi, če nas je bilo 8 ljudi, cca 700kg, poln tank in oprema, vse skupaj skupne teže cca 1200kg, je čoln potreboval zelo dolgo časa, da je prišlo do glisiranja.
Seveda le v primeru, če je 6 ljudi sedelo zadaj na klopi. Če sem malo razporedil težo oziroma osebe pa je bilo ok. Enega sem povabil k sebi za kopilota, dva sem dal na krmo, dva v kokpit,eden je stopil do vhoda v notranjost.
V tem primeru ni bilo več nobenih težav. Najverjetneje bi tudi z flapi bilo bolje ampak jih nisem imel.
Torej jaz osebno bi takšen čoln še kupil. Moje mnenje je dobro.
Za ostala vprašanja sem odprt.
LP
- habibi Vll
- Admiral
- Prispevkov: 4340
- Pridružen: Po Avg 20, 2012 16:41
- Kraj: LJ.Vižmarje
- habibi Vll
- Admiral
- Prispevkov: 4340
- Pridružen: Po Avg 20, 2012 16:41
- Kraj: LJ.Vižmarje
-
- Admiral
- Prispevkov: 701
- Pridružen: Ne Maj 05, 2013 20:46
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov