Porazdelitev nalog na jadrnici
Moderatorji: moderator2, Marchi, moderator
@evovii se popolnoma strinjam s tabo
Jaz imam na barki le eno zadolžitev, ki jo porazdelim med posadko: uživanje!
Barko moraš znat sam upravljat v vseh pogojih, pomoč je dobrodošla a jaz se nikakor ne strinjam z nekimi "zadolžitvami".
Z dobro voljo vzbudiš v ljudeh željo po tem, da ti pomagajo, da se sami javijo za pomivanje posode, da se radi učijo.
Ko pa nekomu začneš nabijati kaj MORA delati... alo!
Saj če je nekdo levak, ga pač ne vzameš s sabo.
Vedet moraš s kom greš jadrat in temu prilagodiš pričakovanja.
Predvsem pa je problem wannabe skiperjev, da tulijo na vso posadko, kar je samo odraz lasntne nesigurnosti in jebenega karaterja.
Potem se zraven vmeša še "co-skiper", ki tudi kao vse ve...
Sem prepričan, da se je marsikomu zamerilo jadranje, ker ga je dobil v roke tak "skiper"
Jao...
Jaz imam na barki le eno zadolžitev, ki jo porazdelim med posadko: uživanje!
Barko moraš znat sam upravljat v vseh pogojih, pomoč je dobrodošla a jaz se nikakor ne strinjam z nekimi "zadolžitvami".
Z dobro voljo vzbudiš v ljudeh željo po tem, da ti pomagajo, da se sami javijo za pomivanje posode, da se radi učijo.
Ko pa nekomu začneš nabijati kaj MORA delati... alo!
Saj če je nekdo levak, ga pač ne vzameš s sabo.
Vedet moraš s kom greš jadrat in temu prilagodiš pričakovanja.
Predvsem pa je problem wannabe skiperjev, da tulijo na vso posadko, kar je samo odraz lasntne nesigurnosti in jebenega karaterja.
Potem se zraven vmeša še "co-skiper", ki tudi kao vse ve...
Sem prepričan, da se je marsikomu zamerilo jadranje, ker ga je dobil v roke tak "skiper"
Jao...
@ECHO
Komaj sem prišel do besede, toliko ste se razpisali!
Kaj je MMSI
http://www.egmdss.com/gmdss-courses/mod ... hp?id=3073
Kje dobiš
http://www.apek.si/postaje-na-plovilih-in-letalih
....
Žal ta reč stane na leto (saj jaz plačujem) 33 eur
Sem pač eden izmed redkih, ki plača in nabavi stvar če je obvezna. Če pa že imam stvar na barki, jo poiskušam tudi uporabljati. (velikokrat pa stvari uporabljam po načinu, ko ti vse odpove preberi navodila), tako sem marsikatero stvar odkril zgolj naključno.
Ena izmed teh je tudi redno obveščanje obalnih postaj o vremenu in plavajočih predmetih in še kakih pomembnih stvareh.
V avtomobilu poslušamo radijo in nas obveščajo o ovirah in stanju na cesti in nam je to samoumevno, da plačamo tudi tistih nekaj evrov za avtoradijo. Ja na barki pa ne.....???
.....
Postajo imaš zmeraj na klicnem kanalu št 16. Tu ponavadi ni čvekanja ali tuljenja ampak samo "resni" klici, kaj je resno pa Italjani intepretirajo po svoje, toda več ali manj je red, ker tu deluje tudi policija in luška ablast.
.....
Torej delovanje (iz izkušenj ne iz priročnika)
Ko dobiš MMSI številko, jo ENKRAT vneseš v postajo.
Vsi ki imajo potem tvojo številko, te lahko direkt pokličejo.
Kako?
Ce nimajo tvoje številke v memoriji, jo vtipkajo in nato pritisnejo neki gumb (call). Nakar SAMO TEBI piska na postaji. Po 10 piskih neha in javi da si nedosegljiv, tebi pa v memoriji ostane neodgovorjen klic (kot v mobitelu) in če zeliš lahko klic potem vrneš.
Če sprejmeš klic, pritsneš tam na postaji en gumb Accept in imaš dve možnosti
-da te avtomatsko vrže na predlagan sogovornikov kanal
-da ročno prestaviš na predlagan kanal.
To ni zaseben pogovor in te lahko posluša vesolni svet, ki je tisti trenutek na tvojem kanalu.
...
Ravno tako Obalna postaja pošlje klic vsem ladjam All Ships.
od 5 do 10 piskov, če hočes preklopiš lahko pa anuliraš klic, kot pri mobitelu.
Naprej je enako kot pri osebnem klicu, greš ali te samostojno pošlje na kanal in poslušaš sporočilo-vreme ali nevarnost ali še kaj drugeg.
...
Stvar se mi zdi uporabna in če bi jo začeli uporabljati vsi, nebi več bilo TULJENJA na raznih kanalih, ker bi se poklicali skoraj kot po telefonih.
...
Žal pa vse (starejše) postaje tega še ne podpirajo, vse ki pa imajo DSC klic pa to že imajo.
Kot pa sem že napisal. Načeloma bi MORALA imeti to vsaka postaja, toda ker se to ne preverja tega pač ljudje nimajo. ŠKODA, ker je stvar uporabna!
....
Upam, da mi je ratalo skopirati mesto povezave priročnika SPINAKER.SI
Ko sem ga bral sem izvedel ogromno novih stvari o postaji!
http://www.google.si/url?sa=t&rct=j&q=& ... GQ&cad=rja
Komaj sem prišel do besede, toliko ste se razpisali!
Kaj je MMSI
http://www.egmdss.com/gmdss-courses/mod ... hp?id=3073
Kje dobiš
http://www.apek.si/postaje-na-plovilih-in-letalih
....
Žal ta reč stane na leto (saj jaz plačujem) 33 eur
Sem pač eden izmed redkih, ki plača in nabavi stvar če je obvezna. Če pa že imam stvar na barki, jo poiskušam tudi uporabljati. (velikokrat pa stvari uporabljam po načinu, ko ti vse odpove preberi navodila), tako sem marsikatero stvar odkril zgolj naključno.
Ena izmed teh je tudi redno obveščanje obalnih postaj o vremenu in plavajočih predmetih in še kakih pomembnih stvareh.
V avtomobilu poslušamo radijo in nas obveščajo o ovirah in stanju na cesti in nam je to samoumevno, da plačamo tudi tistih nekaj evrov za avtoradijo. Ja na barki pa ne.....???
.....
Postajo imaš zmeraj na klicnem kanalu št 16. Tu ponavadi ni čvekanja ali tuljenja ampak samo "resni" klici, kaj je resno pa Italjani intepretirajo po svoje, toda več ali manj je red, ker tu deluje tudi policija in luška ablast.
.....
Torej delovanje (iz izkušenj ne iz priročnika)
Ko dobiš MMSI številko, jo ENKRAT vneseš v postajo.
Vsi ki imajo potem tvojo številko, te lahko direkt pokličejo.
Kako?
Ce nimajo tvoje številke v memoriji, jo vtipkajo in nato pritisnejo neki gumb (call). Nakar SAMO TEBI piska na postaji. Po 10 piskih neha in javi da si nedosegljiv, tebi pa v memoriji ostane neodgovorjen klic (kot v mobitelu) in če zeliš lahko klic potem vrneš.
Če sprejmeš klic, pritsneš tam na postaji en gumb Accept in imaš dve možnosti
-da te avtomatsko vrže na predlagan sogovornikov kanal
-da ročno prestaviš na predlagan kanal.
To ni zaseben pogovor in te lahko posluša vesolni svet, ki je tisti trenutek na tvojem kanalu.
...
Ravno tako Obalna postaja pošlje klic vsem ladjam All Ships.
od 5 do 10 piskov, če hočes preklopiš lahko pa anuliraš klic, kot pri mobitelu.
Naprej je enako kot pri osebnem klicu, greš ali te samostojno pošlje na kanal in poslušaš sporočilo-vreme ali nevarnost ali še kaj drugeg.
...
Stvar se mi zdi uporabna in če bi jo začeli uporabljati vsi, nebi več bilo TULJENJA na raznih kanalih, ker bi se poklicali skoraj kot po telefonih.
...
Žal pa vse (starejše) postaje tega še ne podpirajo, vse ki pa imajo DSC klic pa to že imajo.
Kot pa sem že napisal. Načeloma bi MORALA imeti to vsaka postaja, toda ker se to ne preverja tega pač ljudje nimajo. ŠKODA, ker je stvar uporabna!
....
Upam, da mi je ratalo skopirati mesto povezave priročnika SPINAKER.SI
Ko sem ga bral sem izvedel ogromno novih stvari o postaji!
http://www.google.si/url?sa=t&rct=j&q=& ... GQ&cad=rja
Flying is beautiful.
Sailling is better!
Sailling is better!
Da se vrnemo na temo!
Z Marjanom Tomkiem sva začela jadrati še v prejšnem tisočletju.
Jaz sem imel malo več iskušenj, Marjan Tomki pa malo manj.
Posadka pa je bila vedno sestavljena iz prijateljev, s katerimi sem se dobro počutil, tudi če niso imeli pojma.
...
Torej začeli smo takoj pri vkrcanju.
Vse sem naglas pripovedoval, kaj delam. Čeprav sem vsaj enemu (Leonu šel na živce in mi je kar naprej govoril, da ni otrok.
Osebno sem šel na pramec in krmo in sem jim pokazal, kaj bi jaz naredil.
Vsako moje povelje, so morali ponoviti (to jim je šlo na živce, posebej Leonu), da sem bil siguren, da so me razumeli in slišali (kot na podmornici)
Bil sem pa vedno toliko pripravljen in vse je šlo tako počasi, da sem še zmeraj lahko sam priskočil. (ja kot Očka je vedno rekel Leon)
...
Ko smo razvijali jadra (tisto, prsti in reševalni jopiči in da morajo biti zmeraj z tremi točkami oprti itd, so slišali vsaj 20x na uro bogi bogi Leon)
sem razvil samo toliko jader, kot sem bil sposoben sam obvladati. Tega pač posadka ni vedela.
Eno uro smo pač delali manevre, ki so bili nepotrebni, toda tudi tega posadka ni vedela.
Ko sem videl, da fantom gre, smo počasi večali jadra itd.
Ravno tako sem najprej krmaril samo jaz, potem sem predal krmilo MarjanuTomkiju in stal za njim in če je bilo potrebno vskočil.
Kmalu (to je relativno) sem lahko tudi zadremal zraven njega, sicer me je vsak nenaden in nenavaden njegov gib takoj zbudil, toda tako sem krepal posadko in sebe!
Enako sem usposobil še par prijateljev za krmilo. (Bogi Leon kako je trpel pokrovitelstvo)
PRISTAJAm, še zmeraj sam (no zadnje čase sem to zaupal že celo sinu)
Pred pristajanjem sem seveda zopet 100x ponovil kaj je potrebno narediti. (Sicer so mi povedali, da vse vejo predvsem Leon)
Bistveno je bilo to, da je posadka zagrabila muring in ga fiksirala, tudi če je barka bila malo postrani.
Ko je barka enkrat zagozdena- fiksirana, se da vse potem počasi napeti -urediti.
Marjan Tomki lahko pove, kako je bilo pristajanje z 50 vz burje v Lošinju marca meseca...z neiskušeno posadko.
V prvem poiskusu. Res na pramec toda bilo je kot da jadramo skupaj že 20 let.
...
So stvari, ki jih še vedno sam postorim.
Pregled oken, ventilov, ugasnem elektriko itp....
...
Letos pa je prelomno leto za MicTica in bom zaupal barko 100% sinovoma. Nekje sem bom izkrcal in bom prepustil transfer nazaj v bazno pristanišče njima in upal, da sem ju kaj naučil.
No stara sta toliko, da mi bosta pripeljala avto in ne bom šel peš nazaj!
...
Kakšne iskušnje imate drugi morjeplovci s takimi ŽIVLJENSKIMI odločitvami!!
Z Marjanom Tomkiem sva začela jadrati še v prejšnem tisočletju.
Jaz sem imel malo več iskušenj, Marjan Tomki pa malo manj.
Posadka pa je bila vedno sestavljena iz prijateljev, s katerimi sem se dobro počutil, tudi če niso imeli pojma.
...
Torej začeli smo takoj pri vkrcanju.
Vse sem naglas pripovedoval, kaj delam. Čeprav sem vsaj enemu (Leonu šel na živce in mi je kar naprej govoril, da ni otrok.
Osebno sem šel na pramec in krmo in sem jim pokazal, kaj bi jaz naredil.
Vsako moje povelje, so morali ponoviti (to jim je šlo na živce, posebej Leonu), da sem bil siguren, da so me razumeli in slišali (kot na podmornici)
Bil sem pa vedno toliko pripravljen in vse je šlo tako počasi, da sem še zmeraj lahko sam priskočil. (ja kot Očka je vedno rekel Leon)
...
Ko smo razvijali jadra (tisto, prsti in reševalni jopiči in da morajo biti zmeraj z tremi točkami oprti itd, so slišali vsaj 20x na uro bogi bogi Leon)
sem razvil samo toliko jader, kot sem bil sposoben sam obvladati. Tega pač posadka ni vedela.
Eno uro smo pač delali manevre, ki so bili nepotrebni, toda tudi tega posadka ni vedela.
Ko sem videl, da fantom gre, smo počasi večali jadra itd.
Ravno tako sem najprej krmaril samo jaz, potem sem predal krmilo MarjanuTomkiju in stal za njim in če je bilo potrebno vskočil.
Kmalu (to je relativno) sem lahko tudi zadremal zraven njega, sicer me je vsak nenaden in nenavaden njegov gib takoj zbudil, toda tako sem krepal posadko in sebe!
Enako sem usposobil še par prijateljev za krmilo. (Bogi Leon kako je trpel pokrovitelstvo)
PRISTAJAm, še zmeraj sam (no zadnje čase sem to zaupal že celo sinu)
Pred pristajanjem sem seveda zopet 100x ponovil kaj je potrebno narediti. (Sicer so mi povedali, da vse vejo predvsem Leon)
Bistveno je bilo to, da je posadka zagrabila muring in ga fiksirala, tudi če je barka bila malo postrani.
Ko je barka enkrat zagozdena- fiksirana, se da vse potem počasi napeti -urediti.
Marjan Tomki lahko pove, kako je bilo pristajanje z 50 vz burje v Lošinju marca meseca...z neiskušeno posadko.
V prvem poiskusu. Res na pramec toda bilo je kot da jadramo skupaj že 20 let.
...
So stvari, ki jih še vedno sam postorim.
Pregled oken, ventilov, ugasnem elektriko itp....
...
Letos pa je prelomno leto za MicTica in bom zaupal barko 100% sinovoma. Nekje sem bom izkrcal in bom prepustil transfer nazaj v bazno pristanišče njima in upal, da sem ju kaj naučil.
No stara sta toliko, da mi bosta pripeljala avto in ne bom šel peš nazaj!
...
Kakšne iskušnje imate drugi morjeplovci s takimi ŽIVLJENSKIMI odločitvami!!
Flying is beautiful.
Sailling is better!
Sailling is better!
-
- Admiral
- Prispevkov: 1195
- Pridružen: Ne Avg 17, 2008 09:58
- Kraj: Ljubljana, Ribiška vasica - It.
MicTic napisal/-a:...
Kakšne iskušnje imate drugi morjeplovci s takimi ŽIVLJENSKIMI odločitvami!!
Hmmm... moj foter ima dobro. Vsaj upam.
Sem šel pa prvič sam jadrat z njegovo barko ravno nekje po srednji šoli (če se prav spomnim) in od takrat še velikokrat.
Je pa zabavno jadrat z dvema kapitanoma na krovu... in človeka nauči, d aje vedno absolutno glavni tisti, ki je trenutno za krmilom.
Sto skiperjev - sto navad .
Jaz se trudim popularizirat jadranje tako, da posadko prepričam, da jadranje ni "bav bav" in da je čisto vsak lahko dober jadralec in skiper, če le dovolj časa pluje. Z vsako miljo se nekaj naučiš in je prav, da to znanje in izkušnje deliš naprej, tudi zaradi svoje varnosti in varnosti vseh udeležencev v pomorskem prometu. Več veš, bolj obvladaš, manj si živčen in pristajanja in izplutja so mirna, brez panike in kričanja.
Ni bilo človeka, ki bi ga odslovil zaradi nepriročnosti ali prizadetosti. Malo bolj paziš in prilagodiš naloge, ki jih dobi taka oseba, ampak posadka je enakopravna in vsak v skladu s svojimi sposobnostmi in željami sodeluje ter nekaj naredi na barki. Tisti, po mnenju nekaterih, "manj sposobni" s časom postanejo odlični morjeplovci in se z velikim veseljem vračajo na barko, vsaj enkrat na leto.
Odkar plujem sem le enkrat imel pomisleke zaradi enega, ki je bil ekstremno močne postave, ker nisem vedel ali bi lahko šel skozi vrata v kabino. Tudi spanje bi znalo biti problem, če je 250 kg na eni strani barke.
Dober skiper je sposoben tudi sam opravit vse kar je potrebno, ampak mislim, da bi se počutil bedasto, da vse sam delam razen, če delam kot plačani skiper. Takrat se pač moraš podredit željam, če ne ogrožajo varnost.
Kar se pa skiperstva tiče, se sam trudim, da nisem zoprn in da sem miren tudi v kritičnih situacijah, ker sem, kot del posadke s skiperji imel dobre in slabe izkušnje. Najslabše s tistimi, ki so iz jadranja delali "nadznanost".
Tudi avto je težko parkirat, ko se prvič lotiš, potem pa vse postane samoumevno.
So slabši in boljši skiperji od mene, jaz sem, pa vedno hvaležen znanja, ki ga pridobim od bolj izkušenih.
Jaz se trudim popularizirat jadranje tako, da posadko prepričam, da jadranje ni "bav bav" in da je čisto vsak lahko dober jadralec in skiper, če le dovolj časa pluje. Z vsako miljo se nekaj naučiš in je prav, da to znanje in izkušnje deliš naprej, tudi zaradi svoje varnosti in varnosti vseh udeležencev v pomorskem prometu. Več veš, bolj obvladaš, manj si živčen in pristajanja in izplutja so mirna, brez panike in kričanja.
Ni bilo človeka, ki bi ga odslovil zaradi nepriročnosti ali prizadetosti. Malo bolj paziš in prilagodiš naloge, ki jih dobi taka oseba, ampak posadka je enakopravna in vsak v skladu s svojimi sposobnostmi in željami sodeluje ter nekaj naredi na barki. Tisti, po mnenju nekaterih, "manj sposobni" s časom postanejo odlični morjeplovci in se z velikim veseljem vračajo na barko, vsaj enkrat na leto.
Odkar plujem sem le enkrat imel pomisleke zaradi enega, ki je bil ekstremno močne postave, ker nisem vedel ali bi lahko šel skozi vrata v kabino. Tudi spanje bi znalo biti problem, če je 250 kg na eni strani barke.
Dober skiper je sposoben tudi sam opravit vse kar je potrebno, ampak mislim, da bi se počutil bedasto, da vse sam delam razen, če delam kot plačani skiper. Takrat se pač moraš podredit željam, če ne ogrožajo varnost.
Kar se pa skiperstva tiče, se sam trudim, da nisem zoprn in da sem miren tudi v kritičnih situacijah, ker sem, kot del posadke s skiperji imel dobre in slabe izkušnje. Najslabše s tistimi, ki so iz jadranja delali "nadznanost".
Tudi avto je težko parkirat, ko se prvič lotiš, potem pa vse postane samoumevno.
So slabši in boljši skiperji od mene, jaz sem, pa vedno hvaležen znanja, ki ga pridobim od bolj izkušenih.
Fantje morda smo se narobe razumeli. Mene je zmotilo samo to, da se pošilja druge kontrolirat ventile in motor. V kolikor bi imel na krovu posadko, med katerimi bi bil kakšen mehanik ki pozna zadeve, normalno, da bi mu pustil. Ampak kar en "Lojze" ki je ful pameten in vse ve pa... žal pri meni ne. Ostalo se lahko ampak določenih stvari se pa pač ne sme.
Glede predajanja znanja drugim pa se popolnoma strinjam. Zgleda, da smo malo začeli mešati jabuka in hruške....
Glede predajanja znanja drugim pa se popolnoma strinjam. Zgleda, da smo malo začeli mešati jabuka in hruške....
Veter v laseh, travarca v zobeh
Prav, da napišeš svoje mnenje ampak ga utemelji drugače kot s tem, da spluvaš drugače misleče. Jao!
Pač, imaš tak nabijaški stil, včasih.
Iz tvojega zgornjega prispevka je razbrati tole.
"Tukaj se lepo usedite in UŽIVAJTE!!!, ker če boste kaj nergali ali spraševali, vas bom fuknil čez krov" Malo za šalo, malo za res
Pač, imaš tak nabijaški stil, včasih.
Iz tvojega zgornjega prispevka je razbrati tole.
"Tukaj se lepo usedite in UŽIVAJTE!!!, ker če boste kaj nergali ali spraševali, vas bom fuknil čez krov" Malo za šalo, malo za res
evovii napisal/-a:
Glede predajanja znanja drugim pa se popolnoma strinjam. Zgleda, da smo malo začeli mešati jabuka in hruške....
Napisano zgoraj je večinoma bilo @ al
Barko moraš znat sam upravljat v vseh pogojih, pomoč je dobrodošla a jaz se nikakor ne strinjam z nekimi "zadolžitvami".
Z dobro voljo vzbudiš v ljudeh željo po tem, da ti pomagajo, da se sami javijo za pomivanje posode, da se radi učijo.
Ko pa nekomu začneš nabijati kaj MORA delati... alo!
Saj če je nekdo levak, ga pač ne vzameš s sabo.
Vedet moraš s kom greš jadrat in temu prilagodiš pričakovanja.
Predvsem pa je problem wannabe skiperjev, da tulijo na vso posadko, kar je samo odraz lasntne nesigurnosti in jebenega karaterja.
Potem se zraven vmeša še "co-skiper", ki tudi kao vse ve...
Sem prepričan, da se je marsikomu zamerilo jadranje, ker ga je dobil v roke tak "skiper"
Jao...
Zanimivo pa je vprašanje kaj narediti, če le en član posadke ne želi čisto nič narest?
Vprašal me je, zakaj bi pospravljal, če doma ne pospravlja?
A se bo lenuh valjal po barki, skiper in posadka, pa za njim pospravljali?
Zanima me al, če res svoji posadki kuhaš, pomivaš, pospravljaš za njimi barko in kokpit, nabavljaš hrano, odnašaš smeti?
Ne gre za ego, ampak življenje na barki je življenje v skupnosti in za dela in naloge se moramo dogovoriti, da ne bo en konj, drug pa prase.
Tudi jaz se trudim, da je posadki plovba prijetna. Prepuščam jim tudi večino odločitev kar se tiče destinacij, s tem da jim pač povem moje pomisleke - tako slabosti kot tudi prednosti ki jih bo imela določena izbira.
Kot večina imam tudi jaz pred izplutjem praktičen prikaz osnovnih manevrov in vseh ventilov in stikal v podpalubju.
Kljub temu se včasih zalomi, ker se najdejo pametnjakoviči, ki vedo že vse. Namesto poslušati tistih 15-30 min, raje nekaj zezajo, tako da motijo še ostale.
Rezultat? Vplujemo lepo v marino, vsak na svojem mestu, 3x šli skozi sekvenco opravil (pametnjakovič na muringu) ... v marini brezvetrje, brez toka, vplujem s krmo proti obali. Vsi svoje opravljajo kot dogovorjeno, pametnjakovič pa švrc s čakljo proti premcu (brez murina seveda). Ok si mislim, dvignem z nogo muring, ki mi ga podaja delavec marine in ga podam naprej do pametnjakoviča na premcu. Jaz gledam proti obali in narekujem: "nategni muring" ... barka vedno bliže pomolu ... "še nategni" ... barka se že naslanja z bokobranom na pomol. Benti nikjer vetra ne toka nič mene nosi v pomol??? Pomagam mal z motorjem naprej: "ma boš nategnu ta muring al kaj?"
Tedaj se oglasi mornar iz marine: "pa vidi budalu šta radi!"
Ja, pametnjakovič je vlekel barko s tanko špago muringa proti obali namesto nategnit muring stran. In cela posadka začne "ma kontra, kontra, cepec kaj delaš itd." Tip se pol užali in sem bil kriv jaz, ker da sem mu narobe podal štrik in ne vem še kaj. No takih situacij je bilo na račun tega pametnjakoviča še malo morje.
Ta zgodbica mi vedno služi za povečanje zbranosti poslušalcev
Kot večina imam tudi jaz pred izplutjem praktičen prikaz osnovnih manevrov in vseh ventilov in stikal v podpalubju.
Kljub temu se včasih zalomi, ker se najdejo pametnjakoviči, ki vedo že vse. Namesto poslušati tistih 15-30 min, raje nekaj zezajo, tako da motijo še ostale.
Rezultat? Vplujemo lepo v marino, vsak na svojem mestu, 3x šli skozi sekvenco opravil (pametnjakovič na muringu) ... v marini brezvetrje, brez toka, vplujem s krmo proti obali. Vsi svoje opravljajo kot dogovorjeno, pametnjakovič pa švrc s čakljo proti premcu (brez murina seveda). Ok si mislim, dvignem z nogo muring, ki mi ga podaja delavec marine in ga podam naprej do pametnjakoviča na premcu. Jaz gledam proti obali in narekujem: "nategni muring" ... barka vedno bliže pomolu ... "še nategni" ... barka se že naslanja z bokobranom na pomol. Benti nikjer vetra ne toka nič mene nosi v pomol??? Pomagam mal z motorjem naprej: "ma boš nategnu ta muring al kaj?"
Tedaj se oglasi mornar iz marine: "pa vidi budalu šta radi!"
Ja, pametnjakovič je vlekel barko s tanko špago muringa proti obali namesto nategnit muring stran. In cela posadka začne "ma kontra, kontra, cepec kaj delaš itd." Tip se pol užali in sem bil kriv jaz, ker da sem mu narobe podal štrik in ne vem še kaj. No takih situacij je bilo na račun tega pametnjakoviča še malo morje.
Ta zgodbica mi vedno služi za povečanje zbranosti poslušalcev
Grega295 napisal/-a:Jaz na barko jemljem le ljudi, ki so mi zanimivi, ki so super druščina.
To pomeni, da jih imam toliko "rad", da četudi želi nekdo zgolj ležati in nič delati, mi je to absolutno sprejemljivo.
Bravo Lepo, da so tudi taki altroisti.
A govoriš o enodnevnem ali štirinajstdnevnem jadranju?
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost